Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
3561/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unilääkityksen lopetus:

Yritän lopettaa unilääkitystä (Olanzapin, Opamox), ja saan hädintuskin kerran viikossa nukuttua. Ei vaan väsytä. Helpottaako tämä viikkojen kuluessa. ):

Olisin kiitollinen vertaistuesta. <3

Mun tilanne on samankaltainen alla olevan linkin kanssa:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9284551/moniko-on-valvonut-ihan-kokonaa…-

Olisiko jollain kokemusta tai tietoa aiheesta? <3

Voiko nukkumiseen tarvittava väsymys palautua viikkojen kuluessa? ):

Olisiko kellään kokemuksia tai tietoja? ):

Vierailija
3562/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku auttaa kommenttiketjun 3569 kanssa. <3

Vierailija
3564/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3565/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku auttaa kommenttiketjun 3569 kanssa. <3

Olisin kiitollinen. 😭.

Vierailija
3566/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3567/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3568/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unilääkityksen lopetus:

Yritän lopettaa unilääkitystä (Olanzapin, Opamox), ja saan hädintuskin kerran viikossa nukuttua. Ei vaan väsytä. Helpottaako tämä viikkojen kuluessa. ):

Olisin kiitollinen vertaistuesta. <3

Mun tilanne on samankaltainen alla olevan linkin kanssa:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9284551/moniko-on-valvonut-ihan-kokonaa…-

Olisiko jollain kokemusta tai tietoa aiheesta? <3

Voiko nukkumiseen tarvittava väsymys palautua viikkojen kuluessa? ):

Jaa-a. Ehkä palautuu, ehkä ei, en tiedä asiasta, kun en ole asiantuntija. Olen kyllä jostain lukenut, että joku oli valvonut tosi pitkään, joku sit taas ei.

Osaatko sanoa yhtään aikaa, kuinka pitkään tosi pitkään valvonut valvoi? ):

Ei se kai sanonut. Mutta en ole varma, kun en vaan muista. Voi olla, että sanoi, mutta mä en vaan muista. Tai ehkä sanoi, mutta mä en vaan muista. Jollain sivustolla se oli, tarkemmin mä en vaan muista.

Vierailija
3569/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nyt kohta kuukauden jankuttanut ja uppaillut omaa ketjuasi ihan turhaan. Mene lääkäriin mielenterveysongelmistasi, ne vain pahenevat ilman lääkitystä.

Vierailija
3570/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile: Eilen kövin vain kolmen kilometrin lenkin , josta juoksin neljä vain 4 n 200 metrin piluista pätkää. Illaal söin hyvin+ 1 melatoniini ja 0.5 diapam. Nukuin tosi pitkään ja hyvin 11 tuntia ja taustalla kuului mieluisa äänikirja , josta kuulin mahdollisesti rippeitä vain. .

Nyt olen superenerginen , syön ja käyn taas illan suussa saman lenkin. Sää on mitä upein.

Vierailija
3571/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että mulle on käynyt niin, etten enää pysty lainkaan nukahtamaan ilman lääkitystä (vielä yritän valvoa, toivo alkaa hiipua). Siksi kysyn:

Onko AV:lla ihmisiä, jotka eivät enää nukahda (lainkaan) ilman lääkkeitä? Tekisi mieli kuolla.

Elämä on jatkuvaa toleranssia vastaan taistelua.

Miten ajauduitte siihen, ettette enää nukahtaneet ilman lääkkeitä?

Vierailija
3572/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3573/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa, että mulle on käynyt niin, etten enää pysty lainkaan nukahtamaan ilman lääkitystä (vielä yritän valvoa, toivo alkaa hiipua). Siksi kysyn:

Onko AV:lla ihmisiä, jotka eivät enää nukahda (lainkaan) ilman lääkkeitä? Tekisi mieli kuolla.

😭

Vierailija
3574/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😭

Kaipaisin vertaistukea enemmän kuin koskaan. ):

Vierailija
3575/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile luontaistuotteita. Minulle määrättiin pelkkään nukahtamisongelmaan Mirtazapinia, mutten enää niiden loppumisen jälkeen uusinut reseptiä, koska en halunnut riippuvaiseksi, vaan kokeilin liudan luontaistuotteita. Niistä minulle on auttanut Unisin-niminen tuote. Lisäksi luin juuri, että melatoniinisuusuihkeet oisi tehokkaampia kuin tablettimuotoinen melatoniini. Ajattelin kokeilla myös sellaista valmistetta, suihkautetaan siis kielen alle ja imeytyy siitä.

Vierailija
3576/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile luontaistuotteita. Minulle määrättiin pelkkään nukahtamisongelmaan Mirtazapinia, mutten enää niiden loppumisen jälkeen uusinut reseptiä, koska en halunnut riippuvaiseksi, vaan kokeilin liudan luontaistuotteita. Niistä minulle on auttanut Unisin-niminen tuote. Lisäksi luin juuri, että melatoniinisuusuihkeet oisi tehokkaampia kuin tablettimuotoinen melatoniini. Ajattelin kokeilla myös sellaista valmistetta, suihkautetaan siis kielen alle ja imeytyy siitä.

Mun kohdalla taitaa olla myöhäistä, sillä olen syönyt lääkityksiä jo pari vuotta. 😭. En vain enää nukahda ollenkaan.

Vierailija
3577/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3578/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla maniavaihe päällä?

Vierailija
3579/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan toteuttamiskelpoinen idea.

Vierailija
3580/4056 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla maniavaihe päällä?

Ei tietääkseni. ):