Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
2701/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat keskustella, saada vaikka yhteys toiseen ihmiseen, kerro vaikka tykkäätkö kirjojen lukemisesta.

Kiinnostaako sua kirjallisuus?

Mä lenkkeilen joka päivä tunnin verran, satoi tai paistoi. Se tekee sekä fyysiselle että psyykkiselle voinnille hyvää.

Kuinka usein sä käyt ulkoilemassa? Käytkö päivittäin?

Reipas kävelykin on hyväksi, vai mitä mieltä olet?

Kirjallisuus kiinnostaa mua. ): Parhaillaan mä luen Ingoa-Meren kansa.

Mäkin lenkkeilen joka päivä 1/2h -1h, kävelen.

Mitä kirjaa sä luet tai olet lukenut viime aikoina?

<3

Luin just Finlandia-voittaja Hävitys. Aika rankkaa tekstiä, mutta tyylikästä ja hyvin kirjoitettua. Mitä samaa ei voi sanoa Korven "runoteoksesta"; selasin sen kaupassa ja nauroin ääneen. Nyt olen taas menossa kirjastoon hakemaan kassillista.

Käyn itse avoimessa luovan kirjoittamisen aineopinnoissa, eikä olekaan hullumpi harrastus. Tulee siis kirjoitettua itsekin ja lukea toisten aikaansaannoksia.

Kiva, kun lenkkeilystä/kävelystä päivittäin muodostuu rutiini. Siitä se endorfiini saa elimvoimaa ilman pillereitä.

Kiva vaihtaa ajatuksia.

Onhan tää ketju jo paikallaan hullunpitkään junnannut.

Kirjoitteletko itse pöytälaatikkoon? Tai päiväkirjaa? Löysin siivotessani parikyt vuotta sitten kirjoittamani päiväkirjan: kakskymppisen jutuista ei meinannut itseäni tunnistaa.

Vierailija
2702/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutan muuten tasan niin kauan, että vastaat, vaikka siihen menisi viikko, tai siihen asti että lopetat. Ja vinkvink, minulla on tämä ketju tallennettuna, joten löydän sen kyllä helposti, samoin kuin uudet ketjusi, koska tunnen kirjoitustyylisi.

Miksi muiden unettomien kokemukset eivät kelpaa, jos et voi vastauksessa uhriutua? Miksi vähättelet muiden unettomuutta? Miksi muiden unettomuus on aina lievempää kuin sinulla? Mihin aikaan on lääkäri? Näytä tämä ketju lääkärille? Miksi tehtailet uusia ketjuja? Mitä uutta luulet niistä saavasi, mitä et tästä ketjusta ole jo saanut kymmeniä, ellet jopa satoja kertoja? Kuinka monta samanlaista kokemusta oikein tarvitset?

Laskepa illalla nukkumaan mennessä lampaiden sijasta viestisi tässä ketjussa, aloita noista "up" viesteistä, kyllä luulisi unen tulevan. Jos ei, siirry jankutus viesteihisi ja laske ne kaikki ja kirjaa ylös, kerro tänne sitten että montako kertaa mikäkin viesti esiintyi ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat keskustella, saada vaikka yhteys toiseen ihmiseen, kerro vaikka tykkäätkö kirjojen lukemisesta.

Kiinnostaako sua kirjallisuus?

Mä lenkkeilen joka päivä tunnin verran, satoi tai paistoi. Se tekee sekä fyysiselle että psyykkiselle voinnille hyvää.

Kuinka usein sä käyt ulkoilemassa? Käytkö päivittäin?

Reipas kävelykin on hyväksi, vai mitä mieltä olet?

Kirjallisuus kiinnostaa mua. ): Parhaillaan mä luen Ingoa-Meren kansa.

Mäkin lenkkeilen joka päivä 1/2h -1h, kävelen.

Mitä kirjaa sä luet tai olet lukenut viime aikoina?

<3

Ei tämä AP ole.

Vierailija
2704/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin eilen kaksi triptyliä, kaksi melatoniinia ja kaksi opamoxia että saan nukuttua.

Multa päättyi juuri väkivaltainen parisuhde ja sain vielä tietää miehen pettäneen, mun hermot on täysin hajalla. Muutenkin kärsin mm vaikeasta paniikki- ja ahdistuneisuushäiriöstä ja vakavasta masennuksesta.

Voi luoja jos tähän päälle pitäisi vielä lopettaa unilääkkeet niin menisin suoraan osastolle.

Mitä ihmettä sä stressaat? 😳 Suhteuta ongelmasi ja mieti myös muiden ongelmia.

Vierailija
2705/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua en käynyt AP:n kanssa. Siitä olen varma.

Vierailija
2706/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):

Ei ole.

Ketään.

Tyytyväinen?

Vierailija
2707/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin eilen kaksi triptyliä, kaksi melatoniinia ja kaksi opamoxia että saan nukuttua.

Multa päättyi juuri väkivaltainen parisuhde ja sain vielä tietää miehen pettäneen, mun hermot on täysin hajalla. Muutenkin kärsin mm vaikeasta paniikki- ja ahdistuneisuushäiriöstä ja vakavasta masennuksesta.

Voi luoja jos tähän päälle pitäisi vielä lopettaa unilääkkeet niin menisin suoraan osastolle.

Mitä ihmettä sä stressaat? 😳 Suhteuta ongelmasi ja mieti myös muiden ongelmia.

Onhan se melkoinen stressi, kun parisuhteessa on väkivaltaa ja päälle vielä pettämistä. Ei varmaan tollasessa tilanteessa jaksa vielä ruveta miettimään muiden ongelmia.

Vierailija
2708/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2709/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):

Vierailija
2710/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain vanhasta Seiskasta (kampaamossa ei ollut muita, höh), että jossain (en muista, missä), joku (oli anonyymi) oli joskus (ei käynyt aikakausi ilmi) valvonut unilääkkeiden lopetuksen jälkeen jonkun tolkuttoman (valvomisen pituutta ei jutussa mainittu) pitkän ajan. En lue milloinkaan Seiska-lehteä, paitsi joskus kampaamossa tai terkkarin vastaanottoa odotellessa.

Vierailija
2711/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2712/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2713/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2714/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2715/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2716/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään pitkään. Siis toooosi pitkään.

Vierailija
2717/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä muutama vuorokausi. Sitten tulin järkiini, ja otin lääkkeet.

Vierailija
2718/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt hyvä luoja, vieläkö tää jankkaus jatkuu? 😳

Et ole ap vieläkään kertonut, miksi niin sinnikkäästi olet lääkkeitä lopettamassa josme on sulle määrätty ja ne sua auttaa?

Tuo sun kärvistely on täysin omaehtoista eikä sun olis pakko kärsiä mut sä itse valitset sen.

Mutta kun AP ei ymmärrä mistään mitään.

Vierailija
2719/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2720/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se alkaa hiljalleen ap.n nukkumaanmenoaika lähestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi