Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Jankutan muuten tasan niin kauan, että vastaat, vaikka siihen menisi viikko, tai siihen asti että lopetat. Ja vinkvink, minulla on tämä ketju tallennettuna, joten löydän sen kyllä helposti, samoin kuin uudet ketjusi, koska tunnen kirjoitustyylisi.
Miksi muiden unettomien kokemukset eivät kelpaa, jos et voi vastauksessa uhriutua? Miksi vähättelet muiden unettomuutta? Miksi muiden unettomuus on aina lievempää kuin sinulla? Mihin aikaan on lääkäri? Näytä tämä ketju lääkärille? Miksi tehtailet uusia ketjuja? Mitä uutta luulet niistä saavasi, mitä et tästä ketjusta ole jo saanut kymmeniä, ellet jopa satoja kertoja? Kuinka monta samanlaista kokemusta oikein tarvitset?
Laskepa illalla nukkumaan mennessä lampaiden sijasta viestisi tässä ketjussa, aloita noista "up" viesteistä, kyllä luulisi unen tulevan. Jos ei, siirry jankutus viesteihisi ja laske ne kaikki ja kirjaa ylös, kerro tänne sitten että montako kertaa mikäkin viesti esiintyi ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat keskustella, saada vaikka yhteys toiseen ihmiseen, kerro vaikka tykkäätkö kirjojen lukemisesta.
Kiinnostaako sua kirjallisuus?
Mä lenkkeilen joka päivä tunnin verran, satoi tai paistoi. Se tekee sekä fyysiselle että psyykkiselle voinnille hyvää.
Kuinka usein sä käyt ulkoilemassa? Käytkö päivittäin?
Reipas kävelykin on hyväksi, vai mitä mieltä olet?
Kirjallisuus kiinnostaa mua. ): Parhaillaan mä luen Ingoa-Meren kansa.
Mäkin lenkkeilen joka päivä 1/2h -1h, kävelen.
Mitä kirjaa sä luet tai olet lukenut viime aikoina?
<3
Ei tämä AP ole.
Otin eilen kaksi triptyliä, kaksi melatoniinia ja kaksi opamoxia että saan nukuttua.
Multa päättyi juuri väkivaltainen parisuhde ja sain vielä tietää miehen pettäneen, mun hermot on täysin hajalla. Muutenkin kärsin mm vaikeasta paniikki- ja ahdistuneisuushäiriöstä ja vakavasta masennuksesta.
Voi luoja jos tähän päälle pitäisi vielä lopettaa unilääkkeet niin menisin suoraan osastolle.
Mitä ihmettä sä stressaat? 😳 Suhteuta ongelmasi ja mieti myös muiden ongelmia.
Tätä keskustelua en käynyt AP:n kanssa. Siitä olen varma.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):
Ei ole.
Ketään.
Tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Otin eilen kaksi triptyliä, kaksi melatoniinia ja kaksi opamoxia että saan nukuttua.
Multa päättyi juuri väkivaltainen parisuhde ja sain vielä tietää miehen pettäneen, mun hermot on täysin hajalla. Muutenkin kärsin mm vaikeasta paniikki- ja ahdistuneisuushäiriöstä ja vakavasta masennuksesta.
Voi luoja jos tähän päälle pitäisi vielä lopettaa unilääkkeet niin menisin suoraan osastolle.
Mitä ihmettä sä stressaat? 😳 Suhteuta ongelmasi ja mieti myös muiden ongelmia.
Onhan se melkoinen stressi, kun parisuhteessa on väkivaltaa ja päälle vielä pettämistä. Ei varmaan tollasessa tilanteessa jaksa vielä ruveta miettimään muiden ongelmia.
Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain vanhasta Seiskasta (kampaamossa ei ollut muita, höh), että jossain (en muista, missä), joku (oli anonyymi) oli joskus (ei käynyt aikakausi ilmi) valvonut unilääkkeiden lopetuksen jälkeen jonkun tolkuttoman (valvomisen pituutta ei jutussa mainittu) pitkän ajan. En lue milloinkaan Seiska-lehteä, paitsi joskus kampaamossa tai terkkarin vastaanottoa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään pitkään. Siis toooosi pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä muutama vuorokausi. Sitten tulin järkiini, ja otin lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt hyvä luoja, vieläkö tää jankkaus jatkuu? 😳
Et ole ap vieläkään kertonut, miksi niin sinnikkäästi olet lääkkeitä lopettamassa josme on sulle määrätty ja ne sua auttaa?
Tuo sun kärvistely on täysin omaehtoista eikä sun olis pakko kärsiä mut sä itse valitset sen.
Mutta kun AP ei ymmärrä mistään mitään.
Jaaha, se alkaa hiljalleen ap.n nukkumaanmenoaika lähestyä.
Kirjoitteletko itse pöytälaatikkoon? Tai päiväkirjaa? Löysin siivotessani parikyt vuotta sitten kirjoittamani päiväkirjan: kakskymppisen jutuista ei meinannut itseäni tunnistaa.