Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Ei nukuta tai nukutaan mutt prätkä 'hiiret pitää huolen että valvotaan. Herätään 7 kertaa yössä.
Ei mitään järkeä, ihmiset väsyneenä rattiin.
Jollakin kenties vaativa työ, joka ihmisten kanssa
Pelastaa, hoitaa, leikkaa, paikkaa... kuin hyvässä kunnossa on kun joutuu valvoon.
Näille ei kuria saa, onko edes vanhempia olemassa, kun kello 5 aamulla rällätään täysillä?
15 v on kait vielä lapsi!
Myös vaarantaa toisten ihmisten terveyden päivittäin. Pieniä lapsia paljon liikenteessä!!
Vierailija kirjoitti:
Kysy lääkäriltä. Eiköhän lääkäri tiedä, mitä sun kannattaisi tehdä?
Ei lääkäri näytä tietävän. Levittänyt kätensä jo aikapäiviä sitten. Mistä apua voi enää saada? ):
Vierailija kirjoitti:
Ei nukuta tai nukutaan mutt prätkä 'hiiret pitää huolen että valvotaan. Herätään 7 kertaa yössä.
Ei mitään järkeä, ihmiset väsyneenä rattiin.Jollakin kenties vaativa työ, joka ihmisten kanssa
Pelastaa, hoitaa, leikkaa, paikkaa... kuin hyvässä kunnossa on kun joutuu valvoon.Näille ei kuria saa, onko edes vanhempia olemassa, kun kello 5 aamulla rällätään täysillä?
15 v on kait vielä lapsi!
Myös vaarantaa toisten ihmisten terveyden päivittäin. Pieniä lapsia paljon liikenteessä!!
?
Kokeile sitä Ketipinoria 25 mg illassa, aiemmin ketjussa sitä ehdotettiin.
Onhan unihygieniset asiat kunnossa? Sopivasti liikuntaa, kofeiinin vähennys, ei alkoholia jne.
Oletko katsonut asmr -videoita? Niitä monenlaisia, ekat mitä youtube tarjoaa eivät välttämättä heti omia, löytyy kun etsii ;)
Vierailija kirjoitti:
Onhan unihygieniset asiat kunnossa? Sopivasti liikuntaa, kofeiinin vähennys, ei alkoholia jne.
Oletko katsonut asmr -videoita? Niitä monenlaisia, ekat mitä youtube tarjoaa eivät välttämättä heti omia, löytyy kun etsii ;)
Unihygieniset asiat ovat kunnossa ):
Olen jo kokeillut Ketipinoria, lääkäri ei enää halunnut (enkä minäkään) nostaa annosta 100 mg yläpuolelle.
Olen katsonut asmr-videoita, mutta en oikein saa niistä apua. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unihygieniset asiat ovat kunnossa ):
Olen jo kokeillut Ketipinoria, lääkäri ei enää halunnut (enkä minäkään) nostaa annosta 100 mg yläpuolelle.
Olen katsonut asmr-videoita, mutta en oikein saa niistä apua. ):
Tuntuu vaan niin pahalta, kun on ajautunut tällaiseen jamaan. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri näytä tietävän. Levittänyt kätensä jo aikapäiviä sitten. Mistä apua voi enää saada? ):
Onko tästä jamasta enää mitään ulospääsyä? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan osaa enää auttaa? ):
Ei.
):
Eikö AV:lla ole ketään, joka olisi ajautunut samaan jamaan? Olen hyvin epätoivoinen. ):
Vierailija kirjoitti:
Eikö AV:lla ole ketään, joka olisi ajautunut samaan jamaan? Olen hyvin epätoivoinen. ):
🤣. Lopeta jo ruikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣. Lopeta jo ruikutus.
): Eikö ketään, edes yhtä, jolla olisi tai olisi ollut sama jama kuin mulla? Tai edes jollain tutulla. ):
Että kysymys kuuluu mistä johtuu unettomuus,
Pitääkö metelin takia alkaa lääkkeitä syömään ?
Kyllä uni on tärkeää kaikille ihmisille.
Korvatulppia ei voi pitää joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Että kysymys kuuluu mistä johtuu unettomuus,
Pitääkö metelin takia alkaa lääkkeitä syömään ?
Kyllä uni on tärkeää kaikille ihmisille.
Korvatulppia ei voi pitää joka päivä.
Ei ole meteliä. ):