Mies ei "vielä" tiedä mitä haluaa
Vajaa puoli vuotta tapailua takana ja mies on edelleen sitä mieltä, että haluaisi oppia tuntemaan paremmin ja odottaa syvempiä tunteita ennen parisuhteeseen ryhtymistä. Järjellä tiedän, että haluaa vain kevyempää seuraa, mutten suostu sitä itselleni myöntämään, vaan yliymmärrän ja selittelen miehen sanoja siten, että mielestäni ei kannata suhdetta lopettaa. Itsellänikään ei ole kiire mihinkään, mutta en halua olla missään situationshipissä liian kauaa ja mennä sen takia rikki. Missä vaiheessa laitan stopin, myönnän ettei mies halua parisuhdetta juuri minun kanssani ja siirryn elämässä eteenpäin?
Kommentit (140)
Antaisin olla. Kyllä tiiviin puolivuotisen jälkeen sitä tietää näkeekö toisen kanssa tulevaisuutta vai ei. Jos pitää jahkailla, vastaus ei ole absoluuttinen kyllä. Toki yhteenmuuttamiset ja muut sitten mahdollisesti erikseen etenkin kun tilanteessa on lapsia. Mutta kyllä tuon jälkeen pitäisi pystyä sanomaan haluaako olla monogamisessa parisuhteessa vai ei. Ja rakastunut mies ei halua itsekään että valittunsa tapailee muita jos sävelet on selvät.
Ikävä kyllä tuo mies tuhlaa aikaasi, mutta ainahan on mahdollista että kun vaan feidaat niin mies tajuaa itse ettei halua olla ilman sinua. Mutta roikkumalla tuossa kuviossa väkisin mukana et kyllä voita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Satutädistä mieleen virolaisperäinen, pallo-otsainen täti, sellainen wannabe-taiteilija joka on vähän "psykedeelinen" mieleltään ja katala.
Oletteko huomanneet tuon pullottavan otsanmuodon korrelaation luonteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei ole miestä. On vain trollin mielikuvitustarina miestä, johon mikään mitä kaikkensa uhraava naisystävä tekee ei tehoa. Aika naiivi saa olla, jos näihin tosissaan lankeaa.
Tämä.
An aalisek si miehen mielessä on!
-Yoda
Vierailija kirjoitti:
An aalisek si miehen mielessä on!
-Yoda
Sekosiko sätutäti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on TROLLI.
Satutäti vauhdissa heti aamusta! 😅
Jep, eilinen satuilu meni mönkään, kun heti ekassa vastausviestissä kerrottiin tarinan olevan trollukka, joten nyt tarinalaatikosta kaivettiin uusi tarinan aihio.
Ja tämä!
Minkä houretarinan Satutäti seuraavaksi postaa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä houretarinan Satutäti seuraavaksi postaa?
On voinut tehdä sen jo sillä välin, kun tämä aloitus meni mönkään.
Oppikaa tunnistamaan palstatrolli Satutäti.
Meillä oli vähän sama tilanne. Kohteli hyvin, mutta sanoilla välillä muistutti että tällaista kepeää. Molemmilla oli aika rankat suhteet takana, joten ymmärsin toisaalta, kunnes alkoi olla liian uhkaavaa itselle. Vetäisin sitten yhden kerran tiukan keskustelun siitä että ihmisellä on oikeus ottaa aikaa, mutta en halua enää kuulla yhtään kommenttia siitä että syviä tunteita ei ole, koska se satuttaa. Jotain siinä tapahtui, ehkä ymmärsi että olen tosissaan mukana ja uskalsi itsekin luottaa tuon jälkeen tms, mutta asiat lähtivät etenemään ja suhde syveni sen jälkeen nopeasti. Ollaan nykyisin edelleen ihan rakastuneita, viisi vuotta jo. Mies on todella sitoutunut, huomaa kaikesta, en voisi olla onnellisempi.
Jos hän kohtelee muuten hyvin, niin puhuisin kerran, mutta ei ikuisiksi ajoiksi voi jäädä odottelemaan. Mitä pidempään kestää, sen varmemmin sydän vasn särkyy. Jos taas on mitään outouksia käytöksessä myös niin en tiedä jaksaisinko edes jäädä keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää edelleen edetä epärehellisesti ihan vaan saadakseen läheisyyttä ja seksiä. Ei kannata jäädä odottamaan ja odottamaan, että vihdoinkin saisi ITSE suhteelta sen minkä haluaa.
Miten naisilta saa "pelkkää" seksiä rehellisesti? Ilman, että siihen liittyisi minkäänlaista, edes pientä valhetta?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaak olla sukua POIKALAPSIHULLULLE? Hänkään ei pidä lapsista, eikä miehistä...
Ties vaikka olisi sama henkilö!
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla sama onko juttu keksitty AP:n osalta. Ihan mahdollinen tilanne silti ja siitä syntyy asiallistakin keskustelua joka voi hyödyttää jotain ihmistä. Joten mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää edelleen edetä epärehellisesti ihan vaan saadakseen läheisyyttä ja seksiä. Ei kannata jäädä odottamaan ja odottamaan, että vihdoinkin saisi ITSE suhteelta sen minkä haluaa.
Miten naisilta saa "pelkkää" seksiä rehellisesti? Ilman, että siihen liittyisi minkäänlaista, edes pientä valhetta?
Maksamalla. Satutäti julistaa henkisen ja konkreettisen huoruuden sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos saat seksiä vain valehtelemalla niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä että millaisella moraalisella pohjalla se oma elämä oikein on.
Olin itse tuollaisessa suhteessa eroni jälkeen. Olkn kevyesti ihastunut, mies oli fiksu ja kunnollinen. Syvempiä tunteita ei syntynyt minulle ja lopulta päätin suhteen 6 kk tienoilla, koska en voinut sitoutua siihen ja ahdistava olo ohjasi tekemään lopullisen päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on vaikeaa vastata kun et kerro lainkaan mikä tausta miehellä ja sinulla on.
Onko mies juuri eronnut? Onko lapsia?
Minkä ikäisiä olette? Nämä ovat kynnyskysymykset kun pohditaan mitä mies/nainen hakee elämäänsä.Olemme 32-vuotiaita ja molemmilla yksi kouluikäinen lapsi. Miehellä erostaan aikaa neljä vuotta ja itselläni kolme vuotta. Vietetään paljon aikaa yhdessä, suunnitellaan tekemistä tulevaisuuteen ja soittelemme/viestitellään päivittäin.
Ehkä ajattelee, että seurustelun alettua olisi pian ruvettava miettimään yhteenmuuttoa ja uusperheen sovittelua?
Siksi etenee harkiten.
Minä ottaisin ja pistäisin pelin poikki. Kun ihminen on kiinnostunut, hän on kiinnostunut. Silloin ei halua mietiskellä mitään, jos haluaa olla sen yhden tietyn ihmisen kanssa. Näitä on nähty
Mulle tulee Satutädistä mieleen virolaisperäinen, pallo-otsainen täti, sellainen wannabe-taiteilija joka on vähän "psykedeelinen" mieleltään ja katala.