Mies ei "vielä" tiedä mitä haluaa
Vajaa puoli vuotta tapailua takana ja mies on edelleen sitä mieltä, että haluaisi oppia tuntemaan paremmin ja odottaa syvempiä tunteita ennen parisuhteeseen ryhtymistä. Järjellä tiedän, että haluaa vain kevyempää seuraa, mutten suostu sitä itselleni myöntämään, vaan yliymmärrän ja selittelen miehen sanoja siten, että mielestäni ei kannata suhdetta lopettaa. Itsellänikään ei ole kiire mihinkään, mutta en halua olla missään situationshipissä liian kauaa ja mennä sen takia rikki. Missä vaiheessa laitan stopin, myönnän ettei mies halua parisuhdetta juuri minun kanssani ja siirryn elämässä eteenpäin?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää edelleen edetä epärehellisesti ihan vaan saadakseen läheisyyttä ja seksiä. Ei kannata jäädä odottamaan ja odottamaan, että vihdoinkin saisi ITSE suhteelta sen minkä haluaa.
Päinvastoin. Avoimuus ja rehellisyys olkaa olla jo niin harvinaista että se on miehelle jo ihan valtti kun naisiin tutustuu. Itse ainakin ihastuin mieheen joka oli jotain ihan muuta kuin muut tapaamani miehet. Ei pitänyt mitään myyntipuheita tai kehunut jatkuvasti itseään. Kertoili itsestään ja elämästään avoimesti kaikki puolet ja menneisyydet. Ja näytti aika nopeasti monin tavoin että oli kiinnostunut minusta ja valmis sitoutumaan parisuhteeseen. Ei tarvinnut kauaa miettiä että olisiko siinä hyvä mies.
Onko se myös huonon naisen merkki, jos ei halua sitoutua? Vai koskeeko vain miehiä?
Ihan sama haluaako mies tai nainen sitoutua kunhan on rehellinen ja avoin toiselle siitä mitä haluaa. Ihminen saa haluta pelkkää seksiä tai sitten parisuhdetta kunhan ei vedätä sitä toista osapuolta luulemaan että haluaa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehen tilanne on juuri tuo mitä sanookin, että tykkää susta ja haluaa sitoutua, mutta ei ole ihastunut vielä. Itselläkin sama tilanne.
Tuskin se ihastuminen myöhemminkään herää. Herää jo!
Mitäs jos mies ei ihastu muihinkaan naisiin ja antamalla pakit menettäisi elämänsä ainoan tilaisuuden parisuhteeseen ja perheeseen?
En nyt pidä kummoisena tilaisuutena sitä että ottaisi kenet tahansa jota kohtaan ei ole tunteita. Tuskin siitä kummoista parisuhdetta tai perhettä syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää edelleen edetä epärehellisesti ihan vaan saadakseen läheisyyttä ja seksiä. Ei kannata jäädä odottamaan ja odottamaan, että vihdoinkin saisi ITSE suhteelta sen minkä haluaa.
Päinvastoin. Avoimuus ja rehellisyys olkaa olla jo niin harvinaista että se on miehelle jo ihan valtti kun naisiin tutustuu. Itse ainakin ihastuin mieheen joka oli jotain ihan muuta kuin muut tapaamani miehet. Ei pitänyt mitään myyntipuheita tai kehunut jatkuvasti itseään. Kertoili itsestään ja elämästään avoimesti kaikki puolet ja menneisyydet. Ja näytti aika nopeasti monin tavoin että oli kiinnostunut minusta ja valmis sitoutumaan parisuhteeseen. Ei tarvinnut kauaa miettiä että olisiko siinä hyvä mies.
Eli tapasit miehen joka myös halusi sen parisuhteen? Puhuimme siis eri asiasta.
Parisuhteen ja seksin haluaminen eivät ole kaksi ihan eri asiaa tai toisensa poissulkevia. Päinvastoin, jos haluaa seksiä ja hellyyttä niin lähes jokainen tavis saa sitä kaikkein eniten ja varmimmin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehen tilanne on juuri tuo mitä sanookin, että tykkää susta ja haluaa sitoutua, mutta ei ole ihastunut vielä. Itselläkin sama tilanne.
Tuskin se ihastuminen myöhemminkään herää. Herää jo!
Meen takas nukkumaan
Naisten ei kannata tuolla tavalla uikuttaa vaan ohjailla niitä asioita ihan itse. Yleensä miehet ei vaivaudu sanomaan vastaankaan tai ainakaan heitä ei kannata kuunnella. Mitään valmista ei tule, jos jonkun miehen varaan asiat jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko lausetta loppuun ennen kommentointia? Ne muut miehet halusi sinulta muita asioita kuin tämä mies. Ei ne epärehellisesti etenevät miehet etsi parisuhdetta vaan pillua.
Mutta eivät saaneet. Mutta se rehellinen mies sai ja saa edelleen. Eli kumpi strategia kannatti seksin saannin kannalta?
Voihan tuossa olla taustalla myös jotain (muista seurustelusuhteista kehkeytyneitä) luottamusongelmia. Ehkei uskalla vakiintua ennen kuin on varma parisuhteen pysyvyydestä, ettei lapsikin kiinny ihmiseen, josta joutuu sitten eron tullessa luopumaan.
Mutta mikä tahansa syy onkaan, ei tuo reilua sinulle ole. Itse olen sen verran syvästi ja täysillä tunteva, että varmaan ero olisi ainoa vaihtoehto. Mutta, jos kykenee, niin hyvä vaihtoehto voisi olla tuo jonkun ehdottama, että suhtaudut suhteeseen yhtä kevyesti kuin hän ja katselet samalla muita henkilöitä vakituiseen parisuhteeseen. Kommunikoit toki tämän hänelle.
Aloituksessa ei ole miestä. On vain trollin mielikuvitustarina miestä, johon mikään mitä kaikkensa uhraava naisystävä tekee ei tehoa. Aika naiivi saa olla, jos näihin tosissaan lankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on vaikeaa vastata kun et kerro lainkaan mikä tausta miehellä ja sinulla on.
Onko mies juuri eronnut? Onko lapsia?
Minkä ikäisiä olette? Nämä ovat kynnyskysymykset kun pohditaan mitä mies/nainen hakee elämäänsä.
Höpö höpö. Olennaista on ihminen - kriteerit ovat huorrria varten.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä siis haluaisit? Mitä miehen pitäisi tehdä tai luvata, että se olisi tarpeeksi?
Haluatko muuttaa yhteen? Haluatko kertoa koko maailmalle lapsekkaasti jossakin somessa, että olette yhdessä ja laittaa sinne tuhat kuvaa teistä, jossa on sydämiä? Haluatko kihloihin, uusperheen vai mikä on se taso, jolle haluaisit miehen nousevan?
Puoli vuotta on tosi pieni aika varsinkin jos on jo eronnut ja lapsia on kuvioissa.
Okei, ap haluaa juuri sellaisen julkisen somerakkauden, jota voisi hehkuttaa kaikille, mutta nyt mies ei anna lupaa hehkutukseen.
Viisas mies, toivottavasti olisi vain niin viisas, että etsisi viisaamman naisen. Ap ei ole välttämättä se paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on TROLLI.
Satutäti vauhdissa heti aamusta! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä siis haluaisit? Mitä miehen pitäisi tehdä tai luvata, että se olisi tarpeeksi?
Haluatko muuttaa yhteen? Haluatko kertoa koko maailmalle lapsekkaasti jossakin somessa, että olette yhdessä ja laittaa sinne tuhat kuvaa teistä, jossa on sydämiä? Haluatko kihloihin, uusperheen vai mikä on se taso, jolle haluaisit miehen nousevan?
Puoli vuotta on tosi pieni aika varsinkin jos on jo eronnut ja lapsia on kuvioissa.
Okei, ap haluaa juuri sellaisen julkisen somerakkauden, jota voisi hehkuttaa kaikille, mutta nyt mies ei anna lupaa hehkutukseen.
Viisas mies, toivottavasti olisi vain niin viisas, että etsisi viisaamman naisen. Ap ei ole välttämättä se paras vaihtoehto.
Ei ole mitään miestä. Ei ole aikaa sellaiseen, kun pitää vain satuilla internetissä. Joka päivä uusi sekava valestoori?
212/216 | klo 22:20 | 18.7.2023
"Normaali ihminen ei jankkaa jokaiseen asiaan, että "tehty jo ei toiminut". Normaali ihminen jatkaa keskustelua kertomalla tarkemmin, miten heillä on tätä neuvoa x toteutettu ja mikä siinä on mennyt pieleen. Siitä sitten voidaan jatkaa keskustelua kehittelemään toimintatapaa toimivammaksi. Kukaan ei jaksa keksiä ideoita, jotka heti suoriltaan aina tyrmätään ilman minkään laista halua ottaa vastaan ideaa ja kehitellä sitä. Toimii niin tuotesuunnitelussa kuin av-palstallakin. Jos et ole halukas ottamaan vastaan neuvoja, älä tule niitä pyytämään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen ja seksin haluaminen eivät ole kaksi ihan eri asiaa tai toisensa poissulkevia. Päinvastoin, jos haluaa seksiä ja hellyyttä niin lähes jokainen tavis saa sitä kaikkein eniten ja varmimmin parisuhteessa.
Ehkä, mutta siinä saa sitten sitä mitä saa, eli jos seksi ei ole ollut tähänkään mennessä kovin kummoista, niin ei se varmasti parane parisuhteessakaan.
Kun mukana on myös lapsukaiset, niin seksiä ei välttämättä saa ollenkaan, mutta mies saa vain mahdollisuuden leikkiä isäpuolta vieraalle kakaralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on TROLLI.
Satutäti vauhdissa heti aamusta! 😅
Jep, eilinen satuilu meni mönkään, kun heti ekassa vastausviestissä kerrottiin tarinan olevan trollukka, joten nyt tarinalaatikosta kaivettiin uusi tarinan aihio.
Onko Satutäti (aloituksen tehnyt trolli) patologinen valehtelija? Eilen pohdittiin toisessa ketjussa mm. pakonomaista päivähaaveilua ja sen jakamista sepustuksin täällä, yhtenä vaihtoehtona monista. Höyrypäistä on joka tapauksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta siinä saa sitten sitä mitä saa, eli jos seksi ei ole ollut tähänkään mennessä kovin kummoista, niin ei se varmasti parane parisuhteessakaan.
Kun mukana on myös lapsukaiset, niin seksiä ei välttämättä saa ollenkaan, mutta mies saa vain mahdollisuuden leikkiä isäpuolta vieraalle kakaralle.
No se satunnainen seksi on vielä paljon enemmän randomia. Ikinä ei voi tietää mitä saa ja sen saaminen vaatii vielä melkoisesti aikaa ja vaivaa varsinkin tavikselle.
Ja jos seksi parisuhteessa hiipuu niin siinä pitää sitten jutella sen kumppanin kanssa ja miettiä miten sen saisi takaisin eikä vain murjottaa ja uhriutua.
Itse naisena olen kokenut niin karmeita parisuhteita, että mitään äkkirakastumisia ei enää tule. Eikä yhdessä asumisia, häitä tai lapsia. Nytkin tuntenut erään miehen reilu vuoden ja vasta nyt jotain orastavaa tykkäämistä on kaveruuden lisäksi. Joku molemminpuolinen luottamus ja kunnioitus on syntynyt. Ymmärrän tietenkin, että tämä tahti ei suurelle osalle sovi, mutta avoin olen ollut että parisuhde ei ole lyhyen aikavälin tavoitteeni enkä ketään huijaa siis mitenkään. En vaan kykyne nopeaan toimintaan saatika että sek si tulisi kuvioihin samantien moin jälkeen. On tässä pari miestä haukkunut mut pystyyn näistä rajoitteistani ja siirtyneet pokaamaan kaveriani samantien, eli menettänyt tuskin en mitään kovin arvokasta :) Että on meitä hitaastisyttyviä ihmisiä, jotka ei pelaa mitenkään toisten tunteilla.
N45
Mitäs jos mies ei ihastu muihinkaan naisiin ja antamalla pakit menettäisi elämänsä ainoan tilaisuuden parisuhteeseen ja perheeseen?