Ero tulee 20 vuotisesta suhteesta. Surettaa.
Minun perhe-elämä oli nyt sitten tässä. Uskomatonta, että se ajanjakso elämässä on nyt lopullisesti ohi.
Lapset jo isoja, kohta täysi-ikäisiä, onneksi sinänsä, mutta jäävät isälleen käytännön syistä.
Heillä on jo omat kaverit ja menot, tuskin paljoa käyvät luonani, vaikken muutakaan kauas, 2 km päähän kaksioon.
Uutta kumppania en enää ota, kenellekään en enää ala selittämään mitä haluan, ja varsinkaan mitä en halua, ja miksi en halua.
Pärjään kyllä, taloudellisesti ja muutenkin, on kiva työpaikka ja pari ystävääkin...
Mutta sydän särkyy. Täydestä kodista, elämän äänien keskeltä, keskeltä perhe-elämää yksin asumaan loppuiäksi. Hiljaiseen uuteen asuntoon.
En keinukaan kiikkustuolissa mieheni kanssa, lastenlapsia yhdessä katsellen.
Miten tästä kaikesta pääsee yli. Ikävöin jo nyt lapsiani ja perhettä, joka viettää viimeisiä hetkiä yhdessä saman katon alla.
Kommentit (113)
Kaikki ilkeät kommentit ilmeisesti miehiltä. Mikä hitto teitä vaivaa?
Sullahan on ap asiat hyvin
Oma työpaikka ja tulot.
Vierailija kirjoitti:
Mulle isoin pettymys tuossa kohtaa oli kaikkien joulu- ym juhlapyhien perinteden menetys. Mies ja lapset jatkoi muun suvun kanssa kuten ennenkin, minun tilalla vain oli uusi nainen. Minä vietän pyhät yksin yksiössäni
Minkälaisia nyyhkylauluja kuuntelet surressasi yksin yksiössäsi muiden viettäessä juhlapyhää, uuden naisen kanssa, eikä varmasti kunnon jouluruokaakaan eikä joulupukkia, kerran on yksin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ilkeät kommentit ilmeisesti miehiltä. Mikä hitto teitä vaivaa?
Miehet ovat kaiken pahan alku ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut on noin lapsellisia vielä keski-iässäkin, että korostaa, että uutta kumppania en enää ota.
Mitä lapsellista siinä on, todeta, ettei enää jaksa eikä halua uutta ihmistä niin lähelle.
Kun ikää on tarpeeksi, tietää jo mitä haluaa ja mihin kykenee, ja varsinkin sen, mihin ei.
Ap
Ja se on tärkeä julistaa toi tieto kaikille heti kun ei ole vielä edes eronnut. Mitä väliä jos joskus löydät jonkun. Miksi se pitää nyt julistaa tuollainen.
En ala tarkemmin nyt selittää, mutta on myös muitakin asioita kuin "vain oma julistukseni" joka vaikuttaa siihen, että uutta suhdetta minulle ei enää tule.
En sellaista siis edes halua, enkä tarvitse, mutta jos jostain kumman syystä joskus muka haluaisinkin, on vielä syitä, miksi se ei tule onnistumaan. Kukaan normaali mies ei halua suhteeseen kanssani. Enkä minä halua friikkejä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut on noin lapsellisia vielä keski-iässäkin, että korostaa, että uutta kumppania en enää ota.
Mitä lapsellista siinä on, todeta, ettei enää jaksa eikä halua uutta ihmistä niin lähelle.
Kun ikää on tarpeeksi, tietää jo mitä haluaa ja mihin kykenee, ja varsinkin sen, mihin ei.
Ap
Ja se on tärkeä julistaa toi tieto kaikille heti kun ei ole vielä edes eronnut. Mitä väliä jos joskus löydät jonkun. Miksi se pitää nyt julistaa tuollainen.
En ala tarkemmin nyt selittää, mutta on myös muitakin asioita kuin "vain oma julistukseni" joka vaikuttaa siihen, että uutta suhdetta minulle ei enää tule.
En sellaista siis edes halua, enkä tarvitse, mutta jos jostain kumman syystä joskus muka haluaisinkin, on vielä syitä, miksi se ei tule onnistumaan. Kukaan normaali mies ei halua suhteeseen kanssani. Enkä minä halua friikkejä.
Ap
Jokin mielisairaus?
Kyllä se siitä lähtee rullaamaan. Tottakai se voi tuntua jonkinnäköiseltä epäonnistumiselta ja vanhuus menee uusiksi.
Kyllä sä selviät kun huomaat, että yksin on ihan hyvä olla.
Kun/jos eroan niin Itselläni samat fiilikset. Minä en aio enää kertoa miten minua pitää kohdella koska siitä ei ole ollut mitään hyötyä käytännössä vielä tähän päivään mennessä.
Joku ihme pitäisi tapahtua jotta tämän parisuhteen jälkeen jonkun itselleni huolisin.
Vierailija kirjoitti:
palaappa lokakuusa asiaan tänne ja kerrot rehellisesti kuinka monta ukkoa varattua sellaista on ehtinyt käymään ns kylässä heittämässä rojut ränniin ja nopeimmille persseksiä. jännämiehistä pidä erillinen kansio
minkä esität pyydettäessä
itse asiassa ihme juttu kun on ollut lukkoperä päällä suhteessa pitkän aikaa niin ron jälkeen on oikein jonoa ovella kun jannut tulee painamaan toosaa niin taas se kelpaakin sit antaa
ilmiannettu
Asenna Jodel ja mene kanavalle #?eksiseura. Kyssärin paikalle ässä.
Ei tartte kiittää. :)
Rakas kanssaeläjä, lähetän voimaa ja jaksamista näihin vaikeisiin aikoihin joita elät <3
Vaikka nyt tietenkin se suru ja tyhjyys valtaa kaiken, etkä nää paljoa valoa edessä, muista silti. Kun käyt tämän tuskan läpi, siitä aukeaa jotain uutta, etkä voi tietää vielä mitä se uusi on, ainoa mikä on varmaa, se uusi on jotain vielä parempaa. Antaudu nyt rauhassa surulle ja käy läpi kaikki irti päästäminen, tulet huomaamaan kuinka vahva olet, kuinka kykenet nousemaan jaloillesi mistä tahansa tilanteesta.
Ymmärrä itseäsi ja kaikkia niitä itsesäälinkin tunteita, onhan se selvä että koet hylätyksi tulemista ja yksinäisyyttä, kaiken sen perheen keskellä elämisen jälkeen. Siellä on silti viisaus piilotettuna, löydät sen kun antaudut sille ja kohtaat ne pelot mitä sieltä kumpuaa.
Kaikkea hyvää Sinulle, sinä et vuoden päästä olisi ikinä osannut arvata, mihin kaikkeen mahtavaan tämä johtaa <3
Vierailija kirjoitti:
palaappa lokakuusa asiaan tänne ja kerrot rehellisesti kuinka monta ukkoa varattua sellaista on ehtinyt käymään ns kylässä heittämässä rojut ränniin ja nopeimmille persseksiä. jännämiehistä pidä erillinen kansio
itse asiassa ihme juttu kun on ollut lukkoperä päällä suhteessa pitkän aikaa niin ron jälkeen on oikein jonoa ovella kun jannut tulee painamaan toosaa niin taas se kelpaakin sit antaa
Mitä sä oikein länkytät? Ota iltalääkkeesi ja kupponen teetä, niin rauhoitut 🙄
Surullista. Onneksi kuitenkin sait kasvattaa lapset ehjässä perheessä, se on jo hyvä saavutus nykyaikana.
Jotenkin kannattaa ajatella, että huonomminkin olisi voinut käydä, ja tässä maailmassa joutuu joka tapauksessa lopulta luopumaan asioista. Rakkaistakin asioista. Aina on uusia asioita edessä mitä ei vielä näe, ja merkitystä joka ei ole sidottu perheeseen. Elämä on muutosta täynnä niin hyvässä kuin pahassakin.
Olen itse sinkku eikä minulle ole siunaantunut lapsia. Ole onnellinen että sinulla on lapset. Jos tuntuu kovin tyhjältä, joku lemmikki voi olla iso ilon lähde. Sitä olen itsellenikin harkinnut.
Voimia tähän haastavaan elämän käännekohtaan <3
Voimia sinulle vaikean ajan keskellä. Toivottavasti vaikean ajanjakson jälkeen elämääsi paistaa aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voimia sinulle!!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole kuten sinä senkin saastainen persuääliö.
Mä erosin 3v sitten parinkymmenen vuoden suhteesta, ja ymmärrän sua hyvin. Ensin tuntui tosi vaikealta, mutta nyt olen tyytyväinen sinkkuuteeni. Enää en edes halua parisuhdetta, enkä varsinkaan enää asua kenenkään kanssa. Sinkkuuden hyvät puolet alkavat avautumaan ajan myötä ja nyt en enää vaihtaisi tätä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kullinhimo jossain vaiheessa tulee.
Sinulle juu, mutta ei kaikille. Katsos kaikki eivät ole H uor ia kuten sinä.
Siis miksi lapset eivät voisi asua kanssasi? Jos kerta muutat vain 2 km päähän?
Kyllähän he yöt nukkuvat kotona, näkisit heitä paljon enemmän kuin mitä nyt tulisit näkemään.
Ikinä en itse suostuisi tuollaiseen. Lapset ovat vielä kuitenkin alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle isoin pettymys tuossa kohtaa oli kaikkien joulu- ym juhlapyhien perinteden menetys. Mies ja lapset jatkoi muun suvun kanssa kuten ennenkin, minun tilalla vain oli uusi nainen. Minä vietän pyhät yksin yksiössäni
Onpa sinulla kiittämättömät kakarat, eivät äidistään yhtään välitä.