Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 45-vuotiaan naisen enää edes haeskella miestä?

Vierailija
07.08.2023 |

Olen ollut viimeksi sinkkuna yli 10 vuotta sitten, ja silloinkin se seuranhaku oli melko masentavaa touhua. Nykyinen tinderöintikulttuuri kuulostaa vielä kauheammalta, ja kuulemma keski-ikäiselle naiselle ei ole tarjolla enää käytännössä mitään. Hetkellisesti mulla oli tässä Tinder, tarjolla tuntui olevan lähinnä vonkaajia ja juoppoja. Annanko vaan olla?

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy se fakta, että nettideittailu on numeropeliä. Siinä voi helposti kulua kuukausia tai vuosia mutta jos jätät sen kortin käyttämättä niin voit missata sen oikean miehen.

Vai teetkö paljonkin aloitteita miehille arkielämässä?

Se on miesten homma tehdä aloite. Jos ei edes siihen pysty, on joku perässä vedettävä tossukka.

Teet "vääränä" miehenä aloitteen, niin saat syytteen.

Nyt kiinnostaa että minkälaisia aloitteita sulla on noin yleensä tapana tehdä jos niistä voi saada syytteen.

Sanoin naiselle anteeksi. Tuli välitön vastaus minulla on mies.

Joo joo on. Muttei lompakkoa enää kun varas sen vei.

Viimeinen kerta kun yritin auttaa.

Joo ihan varmasti. Me kaikki uskotaan. Ylipäätään on tosi normaalia käydä piipittämässä vaan "anteeksi" jos toinen osapuoli on parhaillaan taskuvarkauden kohteena. Kuulostaa just siltä miten ihmiset toimii.

Älä pelkää. Lupaan olla enää koskaan auttamatta naisia, teette tämän minulle hyvin helpoksi.

Kuulostaa siltä että sun kyllä kannattaisi hakeutua terapiaan käsittelemään noita alemmuuden ja katkeruuden tunteitasi.

Ja jokaisen feministin pitäisi ottaa yhteyttä uskontojen uhrit ry.

Vierailija
242/242 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle ehdottaisin kokeilemaan onnea sieltä 30-40v ikähaitarista, mikäli sellainen yhtään kiinnostaa. Siitä ryhmästä löytää paljon miehiä, jotka eivät ole ensimmäisen pitkän parisuhteensa jälkeen halunneet mihinkään ryhtyä - paitsi ehkä vähän vanhemman ja fiksumman ihmisen kanssa kuin se edellinen oli.

30-vuotias mies on nelikymppinen naisen näkövinkkelistä kyllä yleensä niin kakara että ei sellaisen kanssa voi mitään vakavampaa harkita.

Se voi toki olla, mutta kapeakatseisuudella rajoittaa eniten omaa elämäänsä ja eri mahdollisuuksia onneen. Pelon ja stereotypian avulla ihminen suojautuu, eikä avaudu. Rakkaus ja nautinto - se on avautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän