Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakensin perheelle omakotitalon omin käsin - vaimo vaatii erossa talosta puolet itselleen.

Vierailija
06.08.2023 |

Otsikossahan se jo on.

Rakensin muutama vuosi takaperin itse omin käsin töiden ohella perheelle omakotitalon. Olen rakennus- ja talotekniikkka-alan yrittäjä, joten kaikki on itse tehtyä - lakien ja pykälien mukaan.

Nyt erossa vaimon juristi ja kiinteistönvälittäjä laskee, että eihän sillä mitää väliä ole, että raadoin pitkää päivää ja tuotin perheelle puoli-ilmaisen talon pään päälle, vaan joudun jumalaut maksaan omasta työstäni vaimolle! Siis tein itse ja säästin, jotta vaimo voi nyhtää talon reaalihinnan mukaisen osuuden minulta nyt.

Meneekö oikeasti näin?

Kuitenkin eron syykin on se, että vaimo petti. Olin kuulemma liikaa töissä... Nyt pitäisi sitten maksaa siitä, että tein perheelle elantoa, saatiin hieno koti, hienot autot, lapsille kalliit harrastukset. Kaikki tuo tietysti jatkuu, mutta ei luonnollisesti vaimon osalta, joka hyppäsi kelkasta.

Kommentit (769)

Vierailija
641/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas ne lapset hoiti kun sinä kävit töissä ja rakensit sitä taloa?

Niin siis tarkennuksena vielä, että meillä lapset olivat aina päivähoidossa 6-8h joka ikinen arkipäivä, vaikka vaimo oli kotona. Eli maksoin tavallaan kokista tuon ajan. Viikonloppuisin tein ruoan itse, kun vaimo ei ole kaksinen kokki. Ei erota edes raakaa kypsästä.

Mutta menit tuollaisen kanssa tekemään lapsia? Taisi naisen ulkonäkö ja taidot sängyssä viedä miestä?

ihan helvetin yleistä toi munalla "ajattelu" ja on se kyllä myös niin naurettavaa toimintaa oikeestaan kaikki, mikä liittyy pariutumiseen

Jos on ikäviä naisia liikenteessä, on myös miehiä, jotka mahdollistavat kaiken. Tuntevat itsensä sankareiksi, ehkä just oman firman kautta. Siihen sit pitää lisätä näyttävä ja esittelykelppoinen nainen. Vähän kuin se auto. Kavereiden pitää ihailla ja kadehtia. Kotivaimo antaa pienen ylellisen ripauksen siihen kuvaan, jonka ulkopuolisille antaa. Näin on paletti valmis. Naiset ei vaan ain.ymmärrä omaa rooliaan. Kaikki on siis fine, kunhan nainen tekee kaikkensa säilyttääkseen tän näytelmän. Mitään suurempaa sisältöä ei parisuhteeseen tarvita.

Eihän ap ilmeisesti valittanut naisen kotirouvautta ennen eroa. Kodin ja lapset vaimo hoiti tai oli hoitamatta. No prob. Mut sit nainen mokas ja petti. Ehkä jopa rakastu. Ja sillä pilas sit tän rakennelman

Noin typerää elämää monet elää, aivan vajaaälyistä touhua :D

Ei tuossa ole mitään typerää. Hienoahan se on jos mies on saavuttanut sen mitä suurin osa miehistä pitää tavoittelemisen arvoisena, eli korkea varallisuustaso, kaunis ja mukavaluonteinen vaimo, iloiset lapset. Ei minullekaan ole mitään väliä pystyykö vaimo syvällisiä juttelemaan, koska omat jututhan niitä hauskimpia on ja riittää jos vaimo niille naureskelee ja nauttii minun ja lasten kanssa varallisuuden tuomista eduista.

Halvat on huvit, jos tyhjänpäiväisen elämän sisällöksi riittää vitseilleen naurava vaimo. Edes vaimon aatokset ei kiinnosta. Onko ihme, että nää kaunottaret löytää sit jonkun toisen, jota kiinnostaa sit muukin...iloiset lapset on tietty iloinen asia.

Vierailija
642/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa pettämisen pitäisi olla laitonta ja siitä pitäisi seurata syyttömälle osapuolelle mahdollisuus erota niin ettei itse menetä euroakaan.

Kun pettäjä ei saisikaan puolia syyttömän puolisonsa omaisuudesta, kotiäidit miettisivät kahteen kertaan kannattaako ottaa vierasta munaa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota moottorosaha ja laita hänen osuutensa talosta roskalavoille. Saa puolet.

Vierailija
644/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polta koko paska tai aiheuta tyyliin vesivahinko sinne

Jep! Omiin muroihin kuseminen kannattaa ihan aina! Peukkua!

Josä rakennat hiekkalinnan tai lumiukon, ni sä saat sen rikkooki.

Josä ostat telsun kolmella donalla tost noi vaan, ni sä voit kostoks pistää sen paskaksi lattialle, jos perhe mölisee ja vittuilee. Kävelet vaan ohi ja kiskaset sen lattialle.

Sä ostit sen ja sä rikot sen.

Vankilapsykologina kesätöissä tällaista asennetta oli käsittämättömän paljon asiakkailla. Sääliksi kävi.

Entäs mitä tunteita herättää ne, jotka ei osaa olla vittuilematta, eli eivät kunnioita toista ihmistä?

Mitkä on ajatukset näistä kiusaajista?

Arvaan, että sinun mielestä "nalkutus" on vittuilua joka oikeuttaa että mies antaa ns pataan vaimolle...Tiukassa elää edelleen asenne, että vaimo on jotenkin ansainnut sen että häntä lyödään.

Vähän sama kuin että edelleen monien mielestä rais kaus on jotenkin oikeutettu, jos on kulkenut minihameessa ja ollut humalassa. Eli uhrissa on enemmän vikaa kuin tekijässä...

Jos sinä et kestä vittuilua lyömättä niin kannattaa poistua paikalta. Mitään oikeutusta väkivallalle ei ole, ikinä

Nalkutus on henkistä väkivaltaa ja sille on tietenkin teidän päästään sairaitten naisten mielestä oikeutus, jotka ette osaa kommunikoida edes normaalisti.

Teidän mielestä mies on kuin koira, jota pitää "kouluttaa" ja alistaa, vit*u että olette sairasta sakkia

Miksi hyvä mies olet suostunut koulutettavaksi?? Olet selkeästi tapaillut vääränlaisia naisia ja nyt oot katkera. Katkeraa ei kukaan normi sit taas ota. Huonoja valintoja oot siis tehnyt, ei se meidän muiden naisten vika ole!

Vierailija
645/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika tuore tapaus vielä, tuo pettäminen sattui viime jouluna ja eroa viritelty nyt kesästä asti. Vaimo on ollut jo kerran aiemmin naimisissa ja sillä oli riitaisa ero. Lapsia niille ei kerennyt tulla. Avioehto meillä on ja sen mukaan molemmat pitää tuomansa asiat.

Asianajaja mulla on, mutta on suosittu ja ei ole ehtinyt ottaa kantaa asiaan vielä. Tuon vaateen sain viikolla.

Kuitenkin muuten meni hyvin, vaimo päätti pettää. Oli kai useammankin kerran.

Toki vaimo hoisi lapsia, kun ei suostunut töihin menemään. Yritin firmani alkuaoikoina, että menisi töihin, kun ei ollut yhtään rahaa, mutta halusi hoitaa lapsia. Eikä noille akateemisille oikein taida olla omia töitä.

Kuitenkin lasten nukutus ja iltaharrastuksiin vienti oli poikkeuksetta minun heiniä. Samoin vein lapset aamulla kouluun. Vaimo sai nukkua 7 asti, minä heräsin aina 4:30 hoitaan paperihommia. Vaimo pääsi nukkumaan aina 22:30, minä vasta 23:00. Vaihdoin autoihin renkaat, korjasin laitteet ja polkupyörät ja käytin joka aamuna koiran lenkillä. Mutta syytönhän rouva siihen oli.

Meinaavat, että silti vaimolle kuuluu enemmän vaikka on avioehto.

Vaimo on vain hyväksikäyttänyt sinua kun on huomannut miten ahkera ja myöntyväinen olet ollut. Usein naiset on tuolleen laiskoja, että luulevat sen riittävän että on synnyttänyt lapset maailmaan, niin se riittää. Sitten komennellaan sohvalta miestä ja syödään itseä huonoon kuntoon. Sitten lihavana ollaan väsyneitä ja kiukkuisia koko ajan ja ei anneta enää seksiäkään. Miestä syytellään kaikesta, oman laiskuuden takia tekemättä jääneistä kotitöistä myös. Pettämiseenkiin löysi sinusta syyn, liikaa poissa kotoa. Itsekäs hyväksikäyttäjä.

Hyvä että pääset eroon.

Tää on tosi, mutta tosi on myös se seikka ettei miestä tarvita hedelmöityksen jälkeen. Kaikki muu on ekstraa. Siksi mies voisi hypätä junan alle hedelmöityksen jälkeen tai vain rahoittaa lastensa elämää tarpeeksi pitkään samalla kännäten tai aineissa vatevö. Kunhan rahaa menee lasten tileille. Miehestä ei ole muussa mielessä tässäkään tarinassa väliä. Kokonaisuus on tuskaisan kaunis väännös. Jos mies välittää ja on huolissaan hän päättömänä tekee vielä lopun työn jälkeläisten vuoksi. Itsensä vuoksi on turha itkeä, sen tekevät häntä puoltavat lukijat. Ap kokee että hän on tärkeä, mutta prioriteetissa lapset on tärkein. Siksi on tärkeää katsoa realismi. Ap meni jo kun lapset hedelmöittyi. Hyppy junan alle tai alkoholismi, narkkaus on vaihtoehtoja. Todellinen eksekutetus on painaa duunia lasten tileille, ei muijan. Testamentata koko höskä lapsille!

Vierailija
646/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämän palstan mammat hupaisaa porukkaa. Entäpä jos nainen olisi tehnyt kahta työtä perheen eteen ja mies olisi hyggeillyt kotona lasten seurasta nauttien. Olisiko silloin poikien pikkujouluretkellä vieraissa käymisen juurisyy ihan vaan se, että mies on joutunut yksin kotoilemaan vailla aikuista tukea, koska vaimo on jättänyt miehen huomoimatta?

Helposti huomaa miesten viestit täällä! "Hengaillaan vaan lasten kanssa", "MINÄ JOUDUIN KOKKAAMAAN YHDEN (1) ATERIAN VIIKONLOPPUISIN", kuka pesee pyykit? Kuka siivoaa? Kuka vie lapsia harrastuksiin? Kuka pitää neuvolakäynneistä huolta? No vttu nainen tietysti kun ukko on jossain sorakuopassa.

Ihan pistää naurattamaan ap'n viesti missä hän valittaa kun JOUTUU tekemään ruokaa pari kertaa viikossa :P Kuka ne muut ruoat tekee? Lastentarha yhden, mutta ei kai se ole lasten ainoa ateria arkipäivisin? Mies ei tiedä....

Vierailija
647/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämän palstan mammat hupaisaa porukkaa. Entäpä jos nainen olisi tehnyt kahta työtä perheen eteen ja mies olisi hyggeillyt kotona lasten seurasta nauttien. Olisiko silloin poikien pikkujouluretkellä vieraissa käymisen juurisyy ihan vaan se, että mies on joutunut yksin kotoilemaan vailla aikuista tukea, koska vaimo on jättänyt miehen huomoimatta?

Helposti huomaa miesten viestit täällä! "Hengaillaan vaan lasten kanssa", "MINÄ JOUDUIN KOKKAAMAAN YHDEN (1) ATERIAN VIIKONLOPPUISIN", kuka pesee pyykit? Kuka siivoaa? Kuka vie lapsia harrastuksiin? Kuka pitää neuvolakäynneistä huolta? No vttu nainen tietysti kun ukko on jossain sorakuopassa.

Ihan pistää naurattamaan ap'n viesti missä hän valittaa kun JOUTUU tekemään ruokaa pari kertaa viikossa :P Kuka ne muut ruoat tekee? Lastentarha yhden, mutta ei kai se ole lasten ainoa ateria arkipäivisin? Mies ei tiedä....

Et tiedä sinäkään jos kuvittelet että jokapäivä valmistettaisiin uutta ruokaa.

Vierailija
648/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika tuore tapaus vielä, tuo pettäminen sattui viime jouluna ja eroa viritelty nyt kesästä asti. Vaimo on ollut jo kerran aiemmin naimisissa ja sillä oli riitaisa ero. Lapsia niille ei kerennyt tulla. Avioehto meillä on ja sen mukaan molemmat pitää tuomansa asiat.

Asianajaja mulla on, mutta on suosittu ja ei ole ehtinyt ottaa kantaa asiaan vielä. Tuon vaateen sain viikolla.

Toki vaimo hoisi lapsia, kun ei suostunut töihin menemään. Yritin firmani alkuaoikoina, että menisi töihin, kun ei ollut yhtään rahaa, mutta halusi hoitaa lapsia. Eikä noille akateemisille oikein taida olla omia töitä.

Kuitenkin lasten nukutus ja iltaharrastuksiin vienti oli poikkeuksetta minun heiniä. Samoin vein lapset aamulla kouluun. Vaimo sai nukkua 7 asti, minä heräsin aina 4:30 hoitaan paperihommia. Vaimo pääsi nukkumaan aina 22:30, minä vasta 23:00. Vaihdoin autoihin renkaat, korjasin laitteet ja polkupyörät ja käytin joka aamuna koiran lenkillä. Mutta syytönhän rouva siihen oli.

Vaimo on vain hyväksikäyttänyt sinua kun on huomannut miten ahkera ja myöntyväinen olet ollut. Usein naiset on tuolleen laiskoja, että luulevat sen riittävän että on synnyttänyt lapset maailmaan, niin se riittää. Sitten komennellaan sohvalta miestä ja syödään itseä huonoon kuntoon. Sitten lihavana ollaan väsyneitä ja kiukkuisia koko ajan ja ei anneta enää seksiäkään. Miestä syytellään kaikesta, oman laiskuuden takia tekemättä jääneistä kotitöistä myös. Pettämiseenkiin löysi sinusta syyn, liikaa poissa kotoa. Itsekäs hyväksikäyttäjä.

Hyvä että pääset eroon.

Tää on tosi, mutta tosi on myös se seikka ettei miestä tarvita hedelmöityksen jälkeen. Kaikki muu on ekstraa. Siksi mies voisi hypätä junan alle hedelmöityksen jälkeen tai vain rahoittaa lastensa elämää tarpeeksi pitkään samalla kännäten tai aineissa vatevö. Kunhan rahaa menee lasten tileille. Miehestä ei ole muussa mielessä tässäkään tarinassa väliä. Kokonaisuus on tuskaisan kaunis väännös. Jos mies välittää ja on huolissaan hän päättömänä tekee vielä lopun työn jälkeläisten vuoksi. Itsensä vuoksi on turha itkeä, sen tekevät häntä puoltavat lukijat. Ap kokee että hän on tärkeä, mutta prioriteetissa lapset on tärkein. Siksi on tärkeää katsoa realismi. Ap meni jo kun lapset hedelmöittyi. Hyppy junan alle tai alkoholismi, narkkaus on vaihtoehtoja. Todellinen eksekutetus on painaa duunia lasten tileille, ei muijan. Testamentata koko höskä lapsille!

Tavan duunarin kannattais jättäytyä tukien varaan ja dokata ittensä hengiltä. Siis jos ajattelee kapitalistisesti. Ap:n kandis tehä viel yks talo toiselle lapselleen. Ja painaa kunnon tili korvaukseks kaikista kärsimyksistä mitä on muijansa kaa aiheuttanu lapsilleen rahaĺlisesti. Eli duunii entistä kovempaa lapsille, koska sä mokasit mään. Rakenna koti toiselle lapselles myös. Sitten oot sujut.

Vierailija
649/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla korvaus ja talo pliis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pääset eroon.

Tavan duunarin kannattais jättäytyä tukien varaan ja dokata ittensä hengiltä. Siis jos ajattelee kapitalistisesti. Ap:n kandis tehä viel yks talo toiselle lapselleen. Ja painaa kunnon tili korvaukseks kaikista kärsimyksistä mitä on muijansa kaa aiheuttanu lapsilleen rahaĺlisesti. Eli duunii entistä kovempaa lapsille, koska sä mokasit mään. Rakenna koti toiselle lapselles myös. Sitten oot sujut.

Tykkäsin tästä kommentista. Realismia. Jos ap tekee näin, niin hän totistaa todellisen rakkauden lapsiaan kohtaan! Sääli että normaali duunari ei voi auttaa tekemällä mitään, kun kukaan ei maksa työstä. Sitten pitää vetää harakiri alkoholismilla ja vaipua historian unohduksiin.

Vierailija
650/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä sinäkään jos kuvittelet että jokapäivä valmistettaisiin uutta ruokaa.

Tartuit taas siihen ruokaan! Katsos kun se ei ole ainoa kotityö, vaikka se onkin ainoa kotityö jonka olemassaolon urakkaukko on tähän mennessä huomannut.

Vierailija
651/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja aviopuoliso kirjoitti:

Millaisia lehmiä nykyajan naiset ovat.

Sellasia lehmiä, kuin miehet ovat sikoja.

Älykästä yleistämistä?

Vierailija
652/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasinko ei välttämättä määräydy kaiken molempien omaisuuden mukaan. Perintönä tullut omaisuus on usein jo edellisen sukupolven poissulkemaa vävyiltä ja miniöiltä.

Vierailija
653/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa pettämisen pitäisi olla laitonta ja siitä pitäisi seurata syyttömälle osapuolelle mahdollisuus erota niin ettei itse menetä euroakaan.

Kun pettäjä ei saisikaan puolia syyttömän puolisonsa omaisuudesta, kotiäidit miettisivät kahteen kertaan kannattaako ottaa vierasta munaa vai ei.

No pitäiskö sen pettävän miehen sit menettää koko omaisuus sille kotiäidille? Miehet ne perinteisesti ovat pettäjiä olleet.

Vierailija
654/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pääset eroon.

Miten teidän miesten mielenmaisema voi olla noin musta. Miksi teette lapsia kenenkään kanssa? Miksi menette naimisiin? Kukaan ei pakota. Tehkää uraa, rakentakaa palatsi ja ottakaa vain maksullisia naisia. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Me naiset sit voimme valita miehiksi ja isiksi lapsillemme ne, joiden elämän arvot ovat vähän arvokkaammat. Eipä tarvi naistenkaan sit pettyä ja kaikki ovat tyytyväisiä! Eikö?

Vierailija
655/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on karmeaa luettavaa. Mitä ihmettä on tapahtunut suomalaisille naisille? Miksi ette ole enää Naisia vaan "naisia"?

Aivan kamalaa katsottavaa. 

Vierailija
656/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teit virheen kun et ottanut avioehtoa, naisten onneksi miehet ovat typeriä.

tämän on saanut tuta kyllä. mutta on mmyös sopivan urannaisia jotka vastaa taloudestakin

Vierailija
657/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja aviopuoliso kirjoitti:

Millaisia lehmiä nykyajan naiset ovat.

Sellasia lehmiä, kuin miehet ovat sikoja.

Älykästä yleistämistä?

mennään jonkin aikaa niin miehet ja naiset eivät enää maailmassa tule toimeen keskenään saati ois seksiä

Vierailija
658/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtä löytyy, jos työhön haluaa. Se nainen on vain maksullinen, mukamas laillisesti.

Sanopa tuo koulutetulle viiskymppiselle naiselle, joka on lähettänyt lähes sata hakemusta, ilman vastausta...

Ohis

Vierailija
659/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pääset eroon.

Miten teidän miesten mielenmaisema voi olla noin musta. Miksi teette lapsia kenenkään kanssa? Miksi menette naimisiin? Kukaan ei pakota. Tehkää uraa, rakentakaa palatsi ja ottakaa vain maksullisia naisia. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Me naiset sit voimme valita miehiksi ja isiksi lapsillemme ne, joiden elämän arvot ovat vähän arvokkaammat. Eipä tarvi naistenkaan sit pettyä ja kaikki ovat tyytyväisiä! Eikö?

Naisten kanssa kasvaessa illuusiot murenee.

Vierailija
660/769 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota moottorosaha ja laita hänen osuutensa talosta roskalavoille. Saa puolet.

Toisen omaisuuden hävittäminen on rangaistava teko. Omansa saa hävittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän