Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakensin perheelle omakotitalon omin käsin - vaimo vaatii erossa talosta puolet itselleen.

Vierailija
06.08.2023 |

Otsikossahan se jo on.

Rakensin muutama vuosi takaperin itse omin käsin töiden ohella perheelle omakotitalon. Olen rakennus- ja talotekniikkka-alan yrittäjä, joten kaikki on itse tehtyä - lakien ja pykälien mukaan.

Nyt erossa vaimon juristi ja kiinteistönvälittäjä laskee, että eihän sillä mitää väliä ole, että raadoin pitkää päivää ja tuotin perheelle puoli-ilmaisen talon pään päälle, vaan joudun jumalaut maksaan omasta työstäni vaimolle! Siis tein itse ja säästin, jotta vaimo voi nyhtää talon reaalihinnan mukaisen osuuden minulta nyt.

Meneekö oikeasti näin?

Kuitenkin eron syykin on se, että vaimo petti. Olin kuulemma liikaa töissä... Nyt pitäisi sitten maksaa siitä, että tein perheelle elantoa, saatiin hieno koti, hienot autot, lapsille kalliit harrastukset. Kaikki tuo tietysti jatkuu, mutta ei luonnollisesti vaimon osalta, joka hyppäsi kelkasta.

Kommentit (769)

Vierailija
441/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä takia ap solmi avioliiton?

Vierailija
442/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä taas on miesvihassa kylpeviä, katkeroituneita akkoja. Onko mikään ihme kun jäitte yksin.

Ja naisvihaahan tässä ketjussa ei ole ollut yhtään, mitä nyt muutamaan kertaan todettu että pettävän "akan" saa tap paa vaikka veitsellä...Aina projisoitte naisiin sen oman vihanne ja katkeruutenne

Onneksi sinunkaltaiset miehet jäävät aina lopulta yksin. Naisvihanne nimittäin näkyy teistä ulospäin

Olen nainen. En tosin katkeroitunut niin kuin sinä. Keskustelussa on enemmän miesvihaa sinun kaltaisilta ihmisiltä. Suosittelen hakemaan apua, tuollainen katkeruus voi viedä sinulta hengen.

Pitäisikö tämä tulkita epäsuoraksi uhkaukseksi? Otappa huomioon, että minä en ole uhkaillut tässä ketjussa ketään, vaan sinä olet tässä se joka on vajonnut vihaan ja katkeruuteen ja sorrut jopa epäsuorasti uhkaamaan. Rukoilen sielusi puolesta, että et joutuisi iankaikkiseen kadotukseen <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä taas on miesvihassa kylpeviä, katkeroituneita akkoja. Onko mikään ihme kun jäitte yksin.

Ja naisvihaahan tässä ketjussa ei ole ollut yhtään, mitä nyt muutamaan kertaan todettu että pettävän "akan" saa tap paa vaikka veitsellä...Aina projisoitte naisiin sen oman vihanne ja katkeruutenne

Onneksi sinunkaltaiset miehet jäävät aina lopulta yksin. Naisvihanne nimittäin näkyy teistä ulospäin

Olen nainen. En tosin katkeroitunut niin kuin sinä. Keskustelussa on enemmän miesvihaa sinun kaltaisilta ihmisiltä. Suosittelen hakemaan apua, tuollainen katkeruus voi viedä sinulta hengen.

Kyllähän sä olet kaunainen ja katkeroitunut, se huokuu jokaikisestä viestistäs mitä tänne oot laittanut. Sitäpaitsi kukaan nainen ei puhu miesvihasta täällä :D

Sä olet se sekopää tässä keskustelussa joka tarvis psykiatrista apua...Harmi kun kaikenmaailman avohoitopotilaat kulkee vapaana

Vierailija
444/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen minä NAISENA kirjoitin tuon veitsikommentin. Ja kirjoitan kyllä uudestaankin.

Voihan nainenkin vihata muita naisia. Jos todella olet nainen, niin sanon saman: olet sairas päästäsi ja tarvitset hoitoa. Tuollainen väkivaltainen viha ei ole normaalia. Myös sinunkaltaiset naiset jäävät lopulta yksin, koska kukaan mies ei halua aggressiivista kahelia elämäänsä

Luuletko kertovasi jotain uusia faktoja? En todellakaan jää yksin, ei ole koskaan tarvinnut olla yksin. En ole myöskään tippakkaan mustasukkainen tai väkivaltainen. Mutta pettäjät saavat kuolla, etkä voi sille mitään

Eli aiot tap paa miehesi sitten jos se jää kiinni vieraissa käymisestä :D Todella tervehenkinen ajatusmaailma sinulla

Miks pitäis olla tervehenkinen?

Ole mun puolestani ihan niin sairas kuin haluat, kunhan et ala toteuttaa noita väkivaltafantasioitasi

Sä et edelleenkään voi mitään millekkään. Typerä ä*mä

Tuo äm mittely paljastaa että olet mies :D

Busted!

No en todellakaan ole. Vauvapalstan idioottiakat aina naisten puolella joka asiassa, vaikka nainen olisi tehnyt selkeästi väärin

No normaali nainen ei kyllä äm mittele ja akoit tele toisia naisia täällä netissä, kuten teillä miehillä on tapansa...Et ole kovinkaan uskottava nainen käyttäessäsi tuollaista kieltä. Muista petrata seuraavalla kerralla kun alat esittämään naisoletettua

Eipä kiinnosta pätkääkään mitä kuvittelette. Ette nyt vaan voi mitään sille että pettäjät saavat mitä ansaitsevat tiettyijen ihmisten kohdalla.

Eli aiot siis tap paa jonkun? Pitäisiköhän ilmoittaa susta poliisille...

Et ymmärrä näköjään mitään mistään. Tollaisissa tapauksissa pitää olla konkreettinen kohde ja suunnitelma, ei mitään teoreettistä lätinää vauva palstalla. Mua ei sitäpaitsi ole onneks koskaan petetty. 

Aina voi nettivinkata. Poliisi sitten selvittää ip-osoitteen

Noloa uhkailua. Yleiselle tasolla saa foorumeilla puhua ihan mitä haluaa. 

Niin, onhan se noloa elätellä väkivaltafantasioita että tap paisi puolisonsa jos tämä pettäisi. Kertoo siitä että ei ole ns kaikki kynät penaalissa

Miks siis pitäis olla ns kaikki kynät penaalissa? 

Koska tuollainen sairas ihminen on potentiaalinen väkivaltariski ympäristölleen ja pitäisi saada hoidon piiriin ennen kuin aggressiot ottavat vallan ja sairas ihminen menee ja oikeasti tap paa jonkun.

Tiesithän, että vain otettu lääke auttaa?

Ota kuule itse vaan omat lääkkees. Sä et voi määräillä millaisia muut ihmiset ovat yhteiskunnassa tai miten pitäisi ajatella. Toki jos tunnistaa itsensä näistä pettämisjutuista niin ärsyttää varmaan. 

Inkkeli ei ole muistanut ottaa lääkkeitään

Vierailija
445/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole kysymys siitä, että vaimo olisi uhrannut elämäänsä miehen vuoksi. On saanut elää kuitenkin aika rentoa elämää, kun mies on hoitanut oman osuuden kasvattajana ja rakentanut oman kodin ja tuonut leivän pöytään kun vaimolle liian raskasta ilmeisesti käydä töissä, vaikka olisikin tiukkaa. Mielestäni näiden tosiseikkojen valossa on kohtuullista, että mies saa pitää oman omaisuutensa, varsinkin kun nainen oli syy eroon

Toisaalta, onko se kovin rentoa elämää jos suurin osa koti-ja metatyöstä kaatuu vaimon niskaan? Vaimo joutunut hoitamaan, tiskit, pyykit, viikkosiivoukset ym ja pyörittämään arkea. Ns naistentyöt on sellaisia, mitkä on tehtävä päivittäin, kun taas mies vaihtaa ne renkaat pari kertaa vuodessa...Että on siinä vähän eroa

Tämä metatyö on kyllä parasta. Mukavan ympäripyöreä valhe niin kuin esimerkiksi "rakenteellinen rasismi". :D

Se, ettet ymmärrä sen olemassaolosta, ei tarkoita, ettei sitä olis. Epämiellyttäviä totuuksia, jotka on jostain syystä helpompi vaan kieltää.

Kyse on kokemuksesta. Feministit on keksineet metatyön käsitteen sille, että naiset muka suunnittelee ja organisoi kaikkea päässään koko ajan. Varautuu riskeihin jne.

Miehet on kautta aikain tehneet samaa. Kun miehet kohtaa arkisissa tilanteissa ihmisiä, niin päässä tehdään kokoajan tuota metatyötä:

- onko tuo vastaantuleva mies uhka vai ei

- onko tuo vastaantuleva nainen mahdollinen seksisuhteeseen vai ei

Miehet vaan eivät laske työksi sitä metatyötä, jota naiset (korjaan feministit) laskee metatyöksi

Varsinaista metatyötä miettiä jotain mahdollisuutta seksisuhteeseen :D

Tää oli oikeasti hauska! Nyt oon kyllä kuullut kaiken...

Niinpä! Että ihan työkseen miettii naisia ja mahdollisuutta seksiin niiden kanssa :D :D

Tosin miten se liittyy perheeseen niin se jäi vähän hämärän peittoon

Vierailija
446/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä p o l t t a i s i n sen talon

Polttaisit lastesi kodin siis. Varmaan jättäytyisit myös työttömäksi loppuiäksesi, jottei tarvitse maksaa elatusmaksuja omista lapsista.

Vierailija
447/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polta koko paska tai aiheuta tyyliin vesivahinko sinne

Jep! Omiin muroihin kuseminen kannattaa ihan aina! Peukkua!

Josä rakennat hiekkalinnan tai lumiukon, ni sä saat sen rikkooki.

Josä ostat telsun kolmella donalla tost noi vaan, ni sä voit kostoks pistää sen paskaksi lattialle, jos perhe mölisee ja vittuilee. Kävelet vaan ohi ja kiskaset sen lattialle.

Sä ostit sen ja sä rikot sen.

Vankilapsykologina kesätöissä tällaista asennetta oli käsittämättömän paljon asiakkailla. Sääliksi kävi.

Vierailija
448/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä p o l t t a i s i n sen talon

Polttaisit lastesi kodin siis. Varmaan jättäytyisit myös työttömäksi loppuiäksesi, jottei tarvitse maksaa elatusmaksuja omista lapsista.

Tuolle kahelille, joka kirjoittelee noita omia väkivaltafanasioitaan tässä ketjussa, ei lapset merkkaa varmasti mitään jos sillä sellaisia on. Korkeintaan voi tehdä lasten avulla kiusaa sille ex-puoliskolle. Tuollainen mies ei kykene oikeasti rakastamaan edes omia lapsiaan, koska on vihan katkeraa myrkkyä täynnä.

Narsistit ja muut pers häiriöiset harvemmin kykenee aitoon rakkauteen ketään muuta paitsi itseään kohtaan

Vierailija
449/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen minä NAISENA kirjoitin tuon veitsikommentin. Ja kirjoitan kyllä uudestaankin.

Voihan nainenkin vihata muita naisia. Jos todella olet nainen, niin sanon saman: olet sairas päästäsi ja tarvitset hoitoa. Tuollainen väkivaltainen viha ei ole normaalia. Myös sinunkaltaiset naiset jäävät lopulta yksin, koska kukaan mies ei halua aggressiivista kahelia elämäänsä

Luuletko kertovasi jotain uusia faktoja? En todellakaan jää yksin, ei ole koskaan tarvinnut olla yksin. En ole myöskään tippakkaan mustasukkainen tai väkivaltainen. Mutta pettäjät saavat kuolla, etkä voi sille mitään

Eli aiot tap paa miehesi sitten jos se jää kiinni vieraissa käymisestä :D Todella tervehenkinen ajatusmaailma sinulla

Miks pitäis olla tervehenkinen?

Ole mun puolestani ihan niin sairas kuin haluat, kunhan et ala toteuttaa noita väkivaltafantasioitasi

Sä et edelleenkään voi mitään millekkään. Typerä ä*mä

Tuo äm mittely paljastaa että olet mies :D

Busted!

No en todellakaan ole. Vauvapalstan idioottiakat aina naisten puolella joka asiassa, vaikka nainen olisi tehnyt selkeästi väärin

No normaali nainen ei kyllä äm mittele ja akoit tele toisia naisia täällä netissä, kuten teillä miehillä on tapansa...Et ole kovinkaan uskottava nainen käyttäessäsi tuollaista kieltä. Muista petrata seuraavalla kerralla kun alat esittämään naisoletettua

Eipä kiinnosta pätkääkään mitä kuvittelette. Ette nyt vaan voi mitään sille että pettäjät saavat mitä ansaitsevat tiettyijen ihmisten kohdalla.

Eli aiot siis tap paa jonkun? Pitäisiköhän ilmoittaa susta poliisille...

Et ymmärrä näköjään mitään mistään. Tollaisissa tapauksissa pitää olla konkreettinen kohde ja suunnitelma, ei mitään teoreettistä lätinää vauva palstalla. Mua ei sitäpaitsi ole onneks koskaan petetty. 

Aina voi nettivinkata. Poliisi sitten selvittää ip-osoitteen

Noloa uhkailua. Yleiselle tasolla saa foorumeilla puhua ihan mitä haluaa. 

Niin, onhan se noloa elätellä väkivaltafantasioita että tap paisi puolisonsa jos tämä pettäisi. Kertoo siitä että ei ole ns kaikki kynät penaalissa

Miks siis pitäis olla ns kaikki kynät penaalissa? 

Koska tuollainen sairas ihminen on potentiaalinen väkivaltariski ympäristölleen ja pitäisi saada hoidon piiriin ennen kuin aggressiot ottavat vallan ja sairas ihminen menee ja oikeasti tap paa jonkun.

Tiesithän, että vain otettu lääke auttaa?

Ota kuule itse vaan omat lääkkees. Sä et voi määräillä millaisia muut ihmiset ovat yhteiskunnassa tai miten pitäisi ajatella. Toki jos tunnistaa itsensä näistä pettämisjutuista niin ärsyttää varmaan. 

Niin, en voikaan, se on totta. Mutta sinunlaisesi henkisesti sairas, väkivallasta haaveileva yksilö niitä lääkkeitä tarvitsisi jos kuka.

Mutta eihän sairas ihminen itse ymmärrä olevansa sairas

Yritätkö käyttää mt-ongelmia jonain lyömäaseena kun jankkaat sitä?

Itse jankkaat väkivaltafantasioitasi täällä toistuvasti, ei ole kovin tervettä sekään. Me yritetään katsos saada sut ymmärtämään, että oot sairas ja tarvit psykiatrista apua, mutta taitaa mennä kuuroille korville...

Helmiä sioille, you know

Vierailija
450/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo teki 6 ateriaa päivässä kokoajan,, ja sinä vaihdoit yhdenkerran renkaat. Ettäs kehtaatkin selitellä että  vaimo nukkui  seitsemään. Pidät naista ihan orjan asemassa.  Lapsista et ymmärrä mitään.  Pieniä  lapsia pitää hoitaa  koko vuorokausi aina vaan. Se on palkatonta, mutta      jonkun työtä kuitenkin. Avioeron syyt eivät nykyään johda  rankaisuun.

No ei ole ihmekään että kansakunta on ylipainoinen, jos tekee 6 ateriaa päivässä. Herrajuma

Vierailija
451/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas ne lapset hoiti kun sinä kävit töissä ja rakensit sitä taloa?

Niin siis tarkennuksena vielä, että meillä lapset olivat aina päivähoidossa 6-8h joka ikinen arkipäivä, vaikka vaimo oli kotona. Eli maksoin tavallaan kokista tuon ajan. Viikonloppuisin tein ruoan itse, kun vaimo ei ole kaksinen kokki. Ei erota edes raakaa kypsästä.

Tää on provo ja bullshittiä

Vierailija
452/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on hoitanut lapset ja kodin, ja menee ihan oikein, että puolet kuuluu vaimolle.

Vierailija
453/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että sopii, jäädään vaan molemmat tähän asumaan mutta toivottavasti sopii että uusi kipakka tyttöystävä käy täällä sitten pari kertaa viikossa

Vierailija
454/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomessa sellainen tapaus on ollut, jossa perheen isä poltti talon (ja sen mukana lapset) kun ei halunnut erota. Perheen äiti oli silläaikaa jossain turhissa pikkujouluissa tms. Olivat jonku pierujen haistelijoiden lehdessä kehuskelleet aiemmin talollaan.

Vierailija
455/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin että sopii, jäädään vaan molemmat tähän asumaan mutta toivottavasti sopii että uusi kipakka tyttöystävä käy täällä sitten pari kertaa viikossa

Veikkaan, että tuolla asenteella oleva kp ap, ei paljoa kipaikoita tyttöystäviä löydä

Vierailija
456/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tuolla asenteella oleva kp ap, ei paljoa kipaikoita tyttöystäviä löydä

Puhuinkin mitä itse tekisin. Kyllä noita nuoria opiskelijatyttöjä mukaan saa rahaa vastaan.

Vierailija
457/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto, avioehto ja avioehto. Siinä kolme tehtävää ennen sormusten sovitteluja.

Mutta kait on kuitteja, todistuslausuntoja omasta osuudestasi, joilla voi kohtuullistaa .

Vierailija
458/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin älyköitä mammat kun ei 0/5 provoa tunnistaneet.

Vierailija
459/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä tietenkään ole todellinen tapaus.

Jos olisi, tänne olisi ap:n turha kirjoitella. Avioeron osituksesta voi lukea netistä. Lakimies hoitaa osituksen.

Vierailija
460/769 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukanelapsethoitikukanelapsethoiti ... vitunväliä. Se lapsen hoitaminen ei tuota pysyvää arvoa joka voidaan myydä markkinoilla erossa. Talon rakentaminen tuottaa.

"Kyynikko tietää kaiken hinnan mutta ei minkään arvoa"

- Oscar Wilde

Wilden latteuksia muka nokkelasti ilmoille heittävä, on nolo ja aiheuttaa myötähäpeää.

- Kaikki lukijat

Aika osuva latteus. Hyvä esimerkki tällaisesta juuri tässä keskustelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi