Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 6kk aikana 178cm pitkänä miehenä mahan pois, 85kg > 72kg ja naisia ei näy silti missään

Vierailija
06.08.2023 |

Huijattu olo, taidan palata aikaisempaan, silloin edes sai syödä tyytyväisenä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta olet tehnyt löytääksesi naisseuraa kuin laihdutit?

Oletko käynyt baarissa, tinderissä, harrastuksissa joissa tapaa naisia (esim lavatanssit)?

Jos olet käynyt ihmisten ilmoilla niin oletko tehnyt aloitteita naisille?

En juo alkoholia, joten en käy baareissa.

Tinderit ei minua kiinnosta. Ystävieni mukaan palvelun käyttö miehenä siihen tarvittavaan energiaan nähden vain masentaa.

Harrastan yksin crossfittia, pyöräilyä, luontoretkeilyä, lintu-, myrsky- ja tähtibongausta, purjehtimista ja matkustamista. Ne eivät herätä naisissa mitään mielenkiintoa.

Niin, eli miten ajattelit että tää koko juttu sitten toimisi sulle? Että naiset ovat selvännäkijöitä jotka ymmärtää tulla soittamaam sun ovikelloa?

Saa tulla toki, mutta olen nyt kesämökillä.

Vierailija
22/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne koskaan syliin tipu. Ei vaikka olisit Ryan Goslingin näköinen. Eri asia, jos olet Ryan Gosling, mutta ei ne naiset silloinkaan mitään vaimomatskua välttämättä ole, vaan haluavat vain palan kuuluisuutta. Kyllä se on itse miehenä ne aloitteet tehtävä.

Erittäin kaunis nainen voi olla passiivinen ja saada seuraa, mutta mies ei milloinkaan.

OT, mutta eipä toi Ryan Goslingkaan kiehdo yhtään.

Niin mammoilla on rima korkealla. Ei kelpaa hollywoodin näyttelijãtkään jos ovat valkoihoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora toiminta on tehokkainta. Kun näet sopivan näköisen naisen, sanot hänelle, että hän lähtee mukaasi. Naisetkin pitävät tällaisesta, kun ei heille ei jätetä vaihtoehtoja.

Vierailija
24/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suora toiminta on tehokkainta. Kun näet sopivan näköisen naisen, sanot hänelle, että hän lähtee mukaasi. Naisetkin pitävät tällaisesta, kun ei heille ei jätetä vaihtoehtoja.

Pienikokoisen naisen voi heittää olalleen ja viedä mukanaan helposti.

Vierailija
25/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kirjastossa, sieltä on moni löytänyt vaimon.

Vierailija
26/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös se on tärkeää, mitä on pään sisällä.

Tärkeintä taitaa olla se, mitä suusta tulee ulos.  Tyhjää loputtomasti jauhava iskävatsainen, jopa epäsiisti sanaseppo joka "saa naiset nauramaan" on 100-kertaa suositumpi kuin se timmiksi treenannut hiljaisempi tyyppi.

Totta jossain määrin. Toki tuossa on jotain haloefektiä melkoisesti. Eli on yllättävän paljon väliä kuka sanoo, eikä pelkästään itse jutut ratkaise. Elämä muovaa kaikkia ja huumori vähenee itse kullakin, jos reaktiot ovat vaisuja. Tässäkin pätee vanha viisaus eli jotkut vain lopulta ovat koomisempia kuin toiset.

Asettelit väittämäsi noin että sitä vaikea kiistää, mutta todellisuudessa ulkonäkö auttaa myös vitsien tehoon. Itselläkin on melkein sama mitä yrittää aina hassutella niin naiset nauravat. Nauravat toki miehetkin ja on minulle muutaman kerran jopa ehdotettu koomikon uraa, vaikka omaan makuun jutuista noin puolet on pelkkää sontaa. Uskon että olemus ja ulkonäkö on enemmän se juttu, mikä kerää muutenkin positiivista huomiota.

Vierailija
27/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että laihdutit vatsan pois! Ehkä kuitenkin itse olisin ennemmin hankkinut lihasta tilalle kuin vain laihduttanut. Lyhyet "normilihaksikkaat" miehet on usein söpöjä.

Toki, kun nykyää naiset on niin massiivisia he tarvitsevat ison raamikkaan miehrmen rinnalleen näyttääkseen edes kohtuullisen normaalikokoisilta.

Vierailija
28/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä rillit päähän.

Vierailija
29/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne koskaan syliin tipu. Ei vaikka olisit Ryan Goslingin näköinen. Eri asia, jos olet Ryan Gosling, mutta ei ne naiset silloinkaan mitään vaimomatskua välttämättä ole, vaan haluavat vain palan kuuluisuutta. Kyllä se on itse miehenä ne aloitteet tehtävä.

Erittäin kaunis nainen voi olla passiivinen ja saada seuraa, mutta mies ei milloinkaan.

OT, mutta eipä toi Ryan Goslingkaan kiehdo yhtään.

Niin mammoilla on rima korkealla. Ei kelpaa hollywoodin näyttelijãtkään jos ovat valkoihoisia.

?? En mä ainakaan valitse miestä näyttelijänuran tai lompakon perusteella.

RGssa ei ole mitään kiinnostavaa.

Vierailija
30/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä jokin aikaa sitten Untamo 58v ja nyt Ilona 29v. Miehiä en ole saanut Ilonana yhtään paremmin kuin Untamonakaan.

Vierailija
31/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että laihdutit vatsan pois! Ehkä kuitenkin itse olisin ennemmin hankkinut lihasta tilalle kuin vain laihduttanut. Lyhyet "normilihaksikkaat" miehet on usein söpöjä.

Toki, kun nykyää naiset on niin massiivisia he tarvitsevat ison raamikkaan miehrmen rinnalleen näyttääkseen edes kohtuullisen normaalikokoisilta.

Kyllä crossfit on tuonut lihasta ympäri kehoa, mutta en todellakaan tuhoa terveyttäni ja käytä naisten vuoksi hormoneja.

Vierailija
32/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihaksia?

Vierailija
33/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tärkeämpää on kasvot, ei niinkään kroppa

Luonne on tärkein, mahan pois laihduttanut ku++pää on silti ku++pää.

Vierailija
34/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vielä jokin aikaa sitten Untamo 58v ja nyt Ilona 29v. Miehiä en ole saanut Ilonana yhtään paremmin kuin Untamonakaan.

58-vuotias homo ei ole erityisen haluttava ja veikkaan ettet ole nytkään erityisen viehättävä.

Vierailija
35/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha ei ole este. Naiset ei itse tiedä, että ne pitää viedä! Itse tapasin montaakin ja aina ei johtanut mihinkään. Nykyiselle sanoin 2 tapaamisella, et jään yöksi ja aletaan laitella hynttyyt yhteen. Sillä tiellä olemme olleet jo yli 30 vuotta! Aiemmille annoin mahdollisuuden miettä ja siitä sitten mitään tullut. Niinpä sitten ajattelin, että "Otan akan" kuten ilmaus kuuluu. Hyvin toimi! Ei siinä mitään pakollista ja väkivaltaista ollut. Ajattelin vain, että tuon heti selväksi sen mihin itse ajattelin asian olevan menossa.

Vierailija
36/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla siis on harrastuksia, mutta harrastat niitä yksin?

Eikö kannattaisi mennä johonkin ryhmään missä voisi tavata ihmisiä? Minä olen nainen, harrastan tähtitiedettä ja käyn meidän tähtikerhon tapaamisissa. Siellä on on ollut muitakin naisia.

Purjehduskerhojakin on ja retkeilyäkin voi harrastaa ryhmissä.

Jos minä olisin sinkku, niin tunkisin kyllä mukaan kaikkeen tommoseen, niin että tutustuisin ihmisiin.

Vierailija
37/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maha ei ole este. Naiset ei itse tiedä, että ne pitää viedä! Itse tapasin montaakin ja aina ei johtanut mihinkään. Nykyiselle sanoin 2 tapaamisella, et jään yöksi ja aletaan laitella hynttyyt yhteen. Sillä tiellä olemme olleet jo yli 30 vuotta! Aiemmille annoin mahdollisuuden miettä ja siitä sitten mitään tullut. Niinpä sitten ajattelin, että "Otan akan" kuten ilmaus kuuluu. Hyvin toimi! Ei siinä mitään pakollista ja väkivaltaista ollut. Ajattelin vain, että tuon heti selväksi sen mihin itse ajattelin asian olevan menossa.

Ihana tarina

Vierailija
38/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta olet tehnyt löytääksesi naisseuraa kuin laihdutit?

Oletko käynyt baarissa, tinderissä, harrastuksissa joissa tapaa naisia (esim lavatanssit)?

Jos olet käynyt ihmisten ilmoilla niin oletko tehnyt aloitteita naisille?

En juo alkoholia, joten en käy baareissa.

Tinderit ei minua kiinnosta. Ystävieni mukaan palvelun käyttö miehenä siihen tarvittavaan energiaan nähden vain masentaa.

Harrastan yksin crossfittia, pyöräilyä, luontoretkeilyä, lintu-, myrsky- ja tähtibongausta, purjehtimista ja matkustamista. Ne eivät herätä naisissa mitään mielenkiintoa.

Sitten se on liityttävä johonkin sinkkuryhmään jossa tehdään sinua kiinnostavia asioita.

Vierailija
39/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ole ymmärtäneet, että naisten kanssa pelataan puhumalla. Muista jos olet tietyssä ammatissa niin asian voi sanoa 10 eri tavalla, kannattaa valita se ystävällisesti puhuminen, koska naiset kyllä juoruaa toinen toisilleen miehistä ja niiden käytöksestä ja puheista.

Vierailija
40/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vika onkin näössä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi