Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 6kk aikana 178cm pitkänä miehenä mahan pois, 85kg > 72kg ja naisia ei näy silti missään

Vierailija
06.08.2023 |

Huijattu olo, taidan palata aikaisempaan, silloin edes sai syödä tyytyväisenä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tärkeämpää on kasvot, ei niinkään kroppa

Ei ole.

Hyvinvoipa kroppa näkyy kasvoissakin.

Löysä ryhti heikko lihaskunto ei kauniita kasvoja ylitä.

Jos osaa tehdä jotakin- on lahjakkuutta ja yritteliäisyyttä ja kiinnostusta omasta itsestä ja ympäristöstä j ihmisistä., niin ne aittaa. Omaa itsetuntoa kannattaa kehittää itsetuntemuksen kautta.

Kokonaisuus ratkaisee. Hankkia ensin itselle hyvä olo ja pitää itsestä hyvää huolta jatkossakin on hyvä taito. Samoin sitten, kun löytyy kiinnostava ihminen, niin sitten osoittaa hänelle hyviä juttuja. Itselle pitää kummiskin olla uskollinen.

Olet hyvä ja arvokas omana ittenäs.

Pidä ittestäs huolta.

Vierailija
42/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maha ei ole este. Naiset ei itse tiedä, että ne pitää viedä! Itse tapasin montaakin ja aina ei johtanut mihinkään. Nykyiselle sanoin 2 tapaamisella, et jään yöksi ja aletaan laitella hynttyyt yhteen. Sillä tiellä olemme olleet jo yli 30 vuotta! Aiemmille annoin mahdollisuuden miettä ja siitä sitten mitään tullut. Niinpä sitten ajattelin, että "Otan akan" kuten ilmaus kuuluu. Hyvin toimi! Ei siinä mitään pakollista ja väkivaltaista ollut. Ajattelin vain, että tuon heti selväksi sen mihin itse ajattelin asian olevan menossa.

Näin.

Se on juurikin näin, kyllä miehen pitää tietää mitä mies haluaa.

2 tapaamista joten kyllä nainenkin on tiennyt mitä haluaa.

-Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP.

Ap:lle ja muille "miehille" on vastattu satoja ja tuhansia kertoja uudestaan ja uudestaan. Teidän naisettomuutenne EI JOHDU koulutuksesta, ammatista, pituudesta, painosta, silmien väristä, hius- tai tulorajasta, hiuksettomuudesta, korvien muodosta, hihan pituudesta, hyppytaidosta, kyynärpäästä jne. Vaan se johtuu, näitä kommenteista KILOMETRIEN PÄÄHÄN huoluvasta vi tt umaisesta luonteesta ja na isvihastanne. Olkaa hyvät.

Vierailija
44/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös se on tärkeää, mitä on pään sisällä.

Tärkeintä taitaa olla se, mitä suusta tulee ulos.  Tyhjää loputtomasti jauhava iskävatsainen, jopa epäsiisti sanaseppo joka "saa naiset nauramaan" on 100-kertaa suositumpi kuin se timmiksi treenannut hiljaisempi tyyppi.

Niinhän siinä käy, että kun kumppania valitaan, otetaan mieluummin sellainen, jonka kanssa viihtyy kuin sellainen, jota on kaunis katsella. En mä kaipaa olohuoneen nurkkaan kaunista tavaraa, vaan jonkun, jonka kanssa jaan elämäni. En nyt sano, että vain sulava seurapiirimies on potentiaalinen kumppani, mutta jos lähestulkoon ei saa sanaa suustaan ja kuvittelee, että timmit lihakset puhuu puolestaan, niin ei ole ainakaan mulle sopiva kumppani

Vierailija
45/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maha ei ole este. Naiset ei itse tiedä, että ne pitää viedä! Itse tapasin montaakin ja aina ei johtanut mihinkään. Nykyiselle sanoin 2 tapaamisella, et jään yöksi ja aletaan laitella hynttyyt yhteen. Sillä tiellä olemme olleet jo yli 30 vuotta! Aiemmille annoin mahdollisuuden miettä ja siitä sitten mitään tullut. Niinpä sitten ajattelin, että "Otan akan" kuten ilmaus kuuluu. Hyvin toimi! Ei siinä mitään pakollista ja väkivaltaista ollut. Ajattelin vain, että tuon heti selväksi sen mihin itse ajattelin asian olevan menossa.

Toi on voinu toimia 30 vuotta sitten. Nykyaikana tuolla naisella olisi jo sovittuna seuraavalle päivälle treffit jonkun toisen miehen kanssa ja sitä seuraavalle jonkun kolmannen. Deittailu on mennyt sellaiseksi miestyyliseksi televisionkatseluksi, missä pujotellaan kanavalta toiselle eikä pysähdytä edes katsomaan, mikä ohjelma siellä on menossa.

Vierailija
46/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on voinu toimia 30 vuotta sitten. Nykyaikana tuolla naisella olisi jo sovittuna seuraavalle päivälle treffit jonkun toisen miehen kanssa ja sitä seuraavalle jonkun kolmannen. Deittailu on mennyt sellaiseksi miestyyliseksi televisionkatseluksi, missä pujotellaan kanavalta toiselle eikä pysähdytä edes katsomaan, mikä ohjelma siellä on menossa.

Olen eri mieltä.

Kyllä johdonmukainen ja selvä käytös tuo naiselle turvaa.

Onko nykyajan ongelma juurikin tuo itseluottamuksen puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi