Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 6kk aikana 178cm pitkänä miehenä mahan pois, 85kg > 72kg ja naisia ei näy silti missään

Vierailija
06.08.2023 |

Huijattu olo, taidan palata aikaisempaan, silloin edes sai syödä tyytyväisenä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne koskaan syliin tipu. Ei vaikka olisit Ryan Goslingin näköinen. Eri asia, jos olet Ryan Gosling, mutta ei ne naiset silloinkaan mitään vaimomatskua välttämättä ole, vaan haluavat vain palan kuuluisuutta. Kyllä se on itse miehenä ne aloitteet tehtävä.

Erittäin kaunis nainen voi olla passiivinen ja saada seuraa, mutta mies ei milloinkaan.

Vierailija
2/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait käsityksen, että vain mahasi oli esteenä naisten saamiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rimpula.

4/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa turhauttavaa.

Vierailija
5/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tulee mielikuva että ap luuli mahansa olleen niin iso ettei nähnyt ympärillä parveilevia naisia. Nyt pettyi kun laihdutti mahan pois ja tajusi ettei ympärillä ollutkaan parvi kauniita naisia odottamassa.

Vierailija
6/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla geneettisiä ominaisuuksia ja/tai karismaa. Olen samanpituinen ja flaksi on aina käynyt olin sitten 80- tai 90-kiloinen. Ruumiinrakenne lienee sinua raamikkaampi ja leukaperät jumalaisen jykevät. Hiukset ovat hieman kiharaiset, hampaat luotisuorat ja katseessa peruspökälehousuja pelottavaa vaaran tuntua. Persoonana olen enemmän köyhä mystikko kuin talletuksia säästötilille kuukausittain hihkuen suorittava insinöörin toope. Läpät ovat semmoisia että niitä kuuntelee tarkkaavaisesti niin professorit kuin murhamiehetkin sekät tietenkin silmät loimollaan koko naisväki.

Vierailija
7/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha saattaa olla este. Mutta ei sen puuttuminen ole mikään automaattinen tae naisen löytymisestä.

Vierailija
8/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne koskaan syliin tipu. Ei vaikka olisit Ryan Goslingin näköinen. Eri asia, jos olet Ryan Gosling, mutta ei ne naiset silloinkaan mitään vaimomatskua välttämättä ole, vaan haluavat vain palan kuuluisuutta. Kyllä se on itse miehenä ne aloitteet tehtävä.

Erittäin kaunis nainen voi olla passiivinen ja saada seuraa, mutta mies ei milloinkaan.

Lol, ihan normaalin näköinenkin nainen voi olla passiivinen ja saa seuraa.

Vierailija
9/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta olet tehnyt löytääksesi naisseuraa kuin laihdutit?

Oletko käynyt baarissa, tinderissä, harrastuksissa joissa tapaa naisia (esim lavatanssit)?

Jos olet käynyt ihmisten ilmoilla niin oletko tehnyt aloitteita naisille?

Vierailija
10/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla geneettisiä ominaisuuksia ja/tai karismaa. Olen samanpituinen ja flaksi on aina käynyt olin sitten 80- tai 90-kiloinen. Ruumiinrakenne lienee sinua raamikkaampi ja leukaperät jumalaisen jykevät. Hiukset ovat hieman kiharaiset, hampaat luotisuorat ja katseessa peruspökälehousuja pelottavaa vaaran tuntua. Persoonana olen enemmän köyhä mystikko kuin talletuksia säästötilille kuukausittain hihkuen suorittava insinöörin toope. Läpät ovat semmoisia että niitä kuuntelee tarkkaavaisesti niin professorit kuin murhamiehetkin sekät tietenkin silmät loimollaan koko naisväki.

Olen tason 11 maagi ja karismani on 9.

AP

Vierailija
11/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä ettet ole lähi idän muslimi tai joku lorvijarikollinen afrikasta. Tai edes itä eurooppalainen gansteri tai italialainen rantagigolo.

Jos olet rauhallinen hyvin koulutettu kunnollinen työssäkäyvä suomalainen mies, niin olet täyttä roskaa suomen parisuhdemarkkinoilla.

Homma nyt vähintään naamaniska tatskat, käytä horkkaa ja käy puntttisalilla. Silloin ehkä kelpaat jollekin lähiö yhoo tiinalle.

Vierailija
12/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tärkeämpää on kasvot, ei niinkään kroppa

Vierailija
13/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tärkeämpää on kasvot, ei niinkään kroppa

Kyllä se rasva sinne kasvoihinkin menee.

Vierailija
14/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se on tärkeää, mitä on pään sisällä.

Vierailija
15/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, ihan normaalin näköinenkin nainen voi olla passiivinen ja saa seuraa.

Rumakin löytää omansa valomerkin jälkeen. Ei tarvii kun olla paikalla.

Vierailija
16/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla vähän sitä vatsaa. Paljon miellyttävämpää ratsastaa.

Vierailija
17/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt baarissa, tinderissä, harrastuksissa joissa tapaa naisia (esim lavatanssit)?

En juo alkoholia, joten en käy baareissa.

Tinderit ei minua kiinnosta. Ystävieni mukaan palvelun käyttö miehenä siihen tarvittavaan energiaan nähden vain masentaa.

Harrastan yksin crossfittia, pyöräilyä, luontoretkeilyä, lintu-, myrsky- ja tähtibongausta, purjehtimista ja matkustamista. Ne eivät herätä naisissa mitään mielenkiintoa.

Vierailija
18/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös se on tärkeää, mitä on pään sisällä.

Tärkeintä taitaa olla se, mitä suusta tulee ulos.  Tyhjää loputtomasti jauhava iskävatsainen, jopa epäsiisti sanaseppo joka "saa naiset nauramaan" on 100-kertaa suositumpi kuin se timmiksi treenannut hiljaisempi tyyppi.

Vierailija
19/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta eipä toi Ryan Goslingkaan kiehdo yhtään.

Vierailija
20/46 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia, joten en käy baareissa.

Tinderit ei minua kiinnosta. Ystävieni mukaan palvelun käyttö miehenä siihen tarvittavaan energiaan nähden vain masentaa.

Harrastan yksin crossfittia, pyöräilyä, luontoretkeilyä, lintu-, myrsky- ja tähtibongausta, purjehtimista ja matkustamista. Ne eivät herätä naisissa mitään mielenkiintoa.

Niin, eli miten ajattelit että tää koko juttu sitten toimisi sulle? Että naiset ovat selvännäkijöitä jotka ymmärtää tulla soittamaam sun ovikelloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä