Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko valmis muuttamaan työpaikan saamiseksi?

Vierailija
05.08.2023 |

Itse en ole ollut,mutta rakkaan puolison mukaan lähtisin ja koittasin töitä sieltä saada.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
42/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut vuosia sitten ja olen valmis tekemään sen uudestaan. Nyt lasten kasvettua voisin lähteä ulkomaillekin muutamaksi vuodeksi.

Ei muutto missään nimessä lapsille helppo ollut. Koitimme kovasti keksiä vaihtoehtoista ratkaisua mutta ei onnistunut. Tänäkin päivänä on huono omatunto lasten tuskasta, mutta leipä oli saatava pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku ja asuisin vuokralla, voisin ilman muuta muuttaa työn perässä. Minulle on sinänsä sama missä asun, pärjään maaseudulla ja kaupungissa yhtä hyvin, enkä koskaan tutustu paikkakunnan ihmisiin niin että jäisin kaipaamaan.

Olen kuitenkin naimisissa, asun omassa talossa ja puolisolla on vakituinen työ täällä. Siitä tilanteesta on vaikeampi lähteä. Onneksi ei ole tarvinnut edes harkita, kun itsellänikin on työ täällä.

Vierailija
44/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valmistuin etdinbtöiyä laajakaista alueella ja ensimmäiset 2.5 vuotta asuin toisella paikkakunnalla viikot ja viikonloput poikaystävän luona.

Myöhemmin olen asunut ulkomailla miehen työn takia.

Ja työmatkan pituus työelämän aikana on vaihdellut 20 minuutista 4h per päivä. Nyt työmatka on 50 min.

Näin perheellisenä voisin asua toisella paikkakunnalla, jos sitä tuettaisiin paremmin. Toisaalta esim. nuoren opiskelupaikkakunnalla oleva asunnossa voisi olla viikossa yön tai pari, jos työ olisi samassa kaupungissa.

Vierailija
45/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Hirvee rumba, pitäisi myydä asunto, maksaa välittäjälle, kestää asuntonäytöt, maksaa muutosta ja sitte ei tietäis millasen asunnon saa muualta ja nykyään edes sitä että kauanko työsuhde jatkuu kun irtisanomisesta on tehty niin helppoa. Ja onhan siinä se puolen vuoden koeaikakin. Ja tavaroita hajoaa/häviää aina muuttaessa. Eli siis ehdottomasti ei!

Vierailija
46/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun valmistuin etdinbtöiyä laajakaista alueella ja ensimmäiset 2.5 vuotta asuin toisella paikkakunnalla viikot ja viikonloput poikaystävän luona.

Myöhemmin olen asunut ulkomailla miehen työn takia.

Ja työmatkan pituus työelämän aikana on vaihdellut 20 minuutista 4h per päivä. Nyt työmatka on 50 min.

Näin perheellisenä voisin asua toisella paikkakunnalla, jos sitä tuettaisiin paremmin. Toisaalta esim. nuoren opiskelupaikkakunnalla oleva asunnossa voisi olla viikossa yön tai pari, jos työ olisi samassa kaupungissa.

Typo eli etsin työtä laajalta alueelta...

Vierailija
47/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jollei ole vähintään 6 kuukauden pätkä. Jos olisi lapsia, vaatisi ainakin vuoden pätkää, että muuttaisin.

Nuorempana olin tien päällä välillä useamman kuukaudenkin putkeen vaihtaen paikkakuntaa ja työpaikkaa vähän väliä, mutta ei se ollut elämää ja hyöty on ollut lähellä nollaa ainakin työnantajien silmissä. Halutaan työkokemusta, mutta senkin pitää ilmeisesti olla yhtäjaksoista mieluiten yhdestä paikasta.

Vierailija
48/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattini ja osaamiseni on sellainen, että jos haluaa vaihtaa työpaikkaa on melkein vaihdettava maata samalla.

Neljässä maassa olen asunut.

Vierailija
49/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni asuinpaikalla ei ole merkitystä, en kiinny paikkoihin enkä halua asua lähellä sukuani, mutta olemme muuttaneet jo kerran lasten kouluaikana, enkä halua lapsille useampia koulun vaihtoja. Se on niin rankkaa lapsille löytää uusia ystäviä.

Vierailija
50/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Koti ja vapaa-aika menee täysin työn edelle.

Vierailija
51/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Koti ja vapaa-aika menee täysin työn edelle.

Ja olen siinä onnelluäisessa tilanteessa että etätyötäni voin tehdä mistä päin Suomea tahansa eli voin asua missä haluan :)

Työt seuraa mukana.

Vierailija
52/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.