Mitä kertoo ihmisestä, jos valmistaa perunamuusin jauheesta eikä oikeista perunoista?
Ainakin laiskuudesta kertoo, mikään ei ole niin helppoa kuin perunoiden keittäminen
Kommentit (211)
Haluaa syödä halpaa hyvää helpolla.
Se jauhekin on tehty oikeasta perunasta.
Jauhe on tehty perunoista! Hae sauvaan uudet patterit!
Todella hyvä leivonnassa , varsinkin gluteenittomana jatkaa taikinaa maukkaasti.
Puuttuu pottumaa. Ehkä punainen tupakin ?
Fiksu.
Meillä on mökillä Lidlin pussimuusia. Käydään kaupassa harvemmin tai tullaan perjantaina myöhään tms. Silloin on hyvä olla tuollaisia vaihtoehtoja.
Minä oon se laiska, luuseri ja kaikki muutkin negatiiviset ilmaukset,
sen lisäksi pussimuusi on mun mielestä sairaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Voi kertoa vaikka sen, että ihminen on kiireinen ja väsynyt, mutta haluaisi silti syödä muusia.
No eihän se perunamuusia kuitenkaan ole. Jotkut maksaa mielikuvista kun ei paremmasta tiedä :)
On muuten oikeasti todella helppo ja kätevä rieskoihin,
Vierailija kirjoitti:
Kertoo että ihmisellä on muuta tekemistä kuin laittaa ruokaa.
Ja yllätys, yllätys, joidenkin mielestä pussimuusi on myös hyvää.
Ei. Ei ole hyvää. Hirveetä sotkua.
No sen se kertoo, ettei maku ole henkilölle se tärkein asia. Ja se on ihan ookoo, ei kenenkään ole pakko olla mikään kulinaristi, vaan ruoka voi toimia pelkkänä vatsantäytteenä ja energianlähteenä.
En ole kulinaristi itsekään, mutta muusin teen kyllä aina oikeista perunoista. Sitä pussimuusia olen joskus joutunut maistamaan ja mun suuhuni on tosi pahaa. Joku toinen voi siitä silti tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu.
Meillä on mökillä Lidlin pussimuusia. Käydään kaupassa harvemmin tai tullaan perjantaina myöhään tms. Silloin on hyvä olla tuollaisia vaihtoehtoja.
Ettekö te käy ruokakaupassa, kun menette mökille?
Olin samaa mieltä kunnes maistoin Apetinin pakastemuusia tölkissä, yllättävän hyvä verrattuna jauheisiin. On pelastanut monta nälkäkiukku episodia perheen kanssa, mutta luonnollisesti oikea on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
peruna (> 92 %), suola (3,9 %) (suola, jodi), rypsiöljy (osittain kovetettu), emulgointiaine (E471), maltodekstriini, stabilointiaine (E450), hiivauute, hapettumisenestoaine (E300), happamuudensäätöaineet (E331, E330), luontainen sipuliaromi.
Juuri tuon tuotesisällön takia kierrän kaikki muusijauheet kaukaa. Epäterveellistä moskaa.
selitätkö miksi epäterveellistä moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kertoa vaikka sen, että ihminen on kiireinen ja väsynyt, mutta haluaisi silti syödä muusia.
Jos haluaa tapettiliisteriä syödä että säästää 10-15 minuuttia niin se sit.
-perunan kuorinta 5 min
-keittäminen 10 min
-muussaus, voin ja kananmunan ja mahdollisesti lorauksen maitoa lisäys 5 min.
Yht 20 min.
Ja mä olen jopa niin laiska etten viitsi tiskaillakaan, pussimuusia saa ihan lautasella tehtyä lisukkeeksi jos on jäänyt jotain lihaa tai kastiketta yms. tähteeksi.
Joskus olen jotain lirua lämminkuppi tms soppaa vähän suurustanut sillä.
Saatan tehdä rieskoja joihin on vähän kiva käyttää muusia.