Mitä kertoo ihmisestä, jos valmistaa perunamuusin jauheesta eikä oikeista perunoista?
Ainakin laiskuudesta kertoo, mikään ei ole niin helppoa kuin perunoiden keittäminen
Kommentit (211)
Jotenkin syrjäytynyt tai täysin uusavuton.
Kertoo että ihmisellä on muuta tekemistä kuin laittaa ruokaa.
Ja yllätys, yllätys, joidenkin mielestä pussimuusi on myös hyvää.
En tiedä. En tunne ketään, joka käyttäisi muusijauhetta.
Valmismuusit ja pussimuusit ovat mainio keksintö, jos on retkellä, lomalla tms.
Voi kertoa vaikka sen, että ihminen on kiireinen ja väsynyt, mutta haluaisi silti syödä muusia.
Ekana tulee mieleen, että eikö se ole koskaan syönyt oikeaa muussia. Toisena tulee mieleen, että mitä se mulle kuuluu, syön mäkin sellaista jota muut saattaa ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni taitaa käyttää, kun Lidlin tarjouslehdessäkin oli muusijauheen kohdalla maininta "asiakkaiden suosikki"
Vierailija kirjoitti:
Valmismuusit ja pussimuusit ovat mainio keksintö, jos on retkellä, lomalla tms.
Felix on parasta. Eihän uusista perunoista saa edes tehtyä muussis. Ehkä kuukauden päästä onnistuu. Meillä ainakin Felix käytössä.
Ne on sitä varten jos tulee kuume, eikä pääse kauppaan. Jotain on syötävä pahimpaan nälkään.
Yleensä teen aluesta asti, jos on kiire niin muussipussi. Käytän Idahoan-merkkiä, joka maistuu kyllä kuin itsetehdyltä.
Mä käytän pussimuusia joskus juuri siksi että se on nopea ja helppo tapa saada lisuke lautaselle.
En ole erityisesti muusin ystävä, mieluiten jätän ne potutkin ihan kuoripotuiksi, ja syönkin vielä kuorineen.
Tiedä sitten mun laiskuudesta kun leivon leipääkin usein itse? Se muusi kai ei vain ole sen vaivan arvoinen.
Itsekeskeinen minä-minä-ihminen!
Ja jälkkärinä ohukaisjauhe pussi
peruna (> 92 %), suola (3,9 %) (suola, jodi), rypsiöljy (osittain kovetettu), emulgointiaine (E471), maltodekstriini, stabilointiaine (E450), hiivauute, hapettumisenestoaine (E300), happamuudensäätöaineet (E331, E330), luontainen sipuliaromi.
Juuri tuon tuotesisällön takia kierrän kaikki muusijauheet kaukaa. Epäterveellistä moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni taitaa käyttää, kun Lidlin tarjouslehdessäkin oli muusijauheen kohdalla maininta "asiakkaiden suosikki"
Voi olal, mutta silti en tunne ketään, joka sitä käyttäisi. En mä tunne ketään, joka söisi ryynimakkaraakaan, vaikka sitä kaupassa myydään.
Osaan tehdä helvetin hyvää perunamuusia ja siinä se ongelma sitten onkin kun sen syömistä ei pysty lopettamaan. Siksi on parempi tehdä vain jauheesta ja jättää oikea muussin teko pariin kertaan vuodessa. Jos en osaisi tehdä perunamuusia niin tekisin sitä useammin. Samasta syystä jätän monia muitakin ruokia ja leipomuksia tekemättä, koska en halua olla 200 kiloinen.
Muussin teen kyllä itse mutta siitä muussijauheesta saa nopiaa perunarieskoja jos on leipä loppu
Perunamuusijauhe kelpaa ainoastaan tapetin liisteröintiin