Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kehonrakentajat naisten mielestä seksikkäitä?

Vierailija
04.08.2023 |

Näin minulle on sanottu. Sanokaapa naiset, pitääkö paikkansa.

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tykkään älykkäistä miehistä ja steroidipullistelijoilla harvoin äly säkenöi. Lisäksi niillä on surkastunut sukuelin, joten seksikin olisi aivan mitätöntä.

Steroidit ei btw. pienennä gigulia, olisikin aika erikoista jos pienentäisi.

Vierailija
42/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi ihan suosiolla myöntää, että toisia miehiä varten niitä lihaksia kasvatetaan, eikä naisia. Miehiä tuommoinen kiihottaa.

Ja kuitenkin naiset ihailevat miehiä, joilla on "sopivasti" lihaksia. Ja naisten "sopivasti" on yhtä kuin vuosikausia salilla kovaa treenaamalla saadut lihakset. Tosin jostain syystä naisilla on yleinen harhaluulo, että lihaksia tulee, kunhan vähän käy lenkillä ja joogassa.

Sulla on pahoja harhaluuloja. Naiset tykkäävät monenlaisista miehistä. Normaaleista miehistä, jollainen et ole. Sori, susta ei tykätä.

Silti jostain syystä, kun naisilta kysytään, minkälainen mies on ulkoisesti heidän mieleensä, he kuvailevat sen yhden ja saman miehen. Toki aina kiirehtivät lisäämään, että makuja on monia :D

Puhdasta paskapuhetta. Ei tarvitse ottaa otannaksi kuin minä ja minun läheisin ystäväni niin tulee kaksi lähes vastakohtaista miestyyppiä kuvailtua. En viehäty lainkaan sellaisista miehistä, joista ystäväni pitää. 

t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakentajiakin on eri näköisiä, että hyvä kenenkään on sanoa ilman kuvaa mitään.

Ihan varmana palstalaisiakin kiinnostaa jotkut bodarit. Ei ehkä niin massiiviset lihakset, mutta vähän pienemmät ja sopusuhtaiset lihakset bodarilla ja vieläpä heillä on timmit rasvakertoimet.

Vierailija
44/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, mutta eivät ammattilaistasoiset hiivaturvonneet vatsabodarit. Vatsa on se mikä naiset karkoittaa, lihaksikkaat kädet taas kutsuvat luokseen.

Vierailija
45/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi ihan suosiolla myöntää, että toisia miehiä varten niitä lihaksia kasvatetaan, eikä naisia. Miehiä tuommoinen kiihottaa.

Ja kuitenkin naiset ihailevat miehiä, joilla on "sopivasti" lihaksia. Ja naisten "sopivasti" on yhtä kuin vuosikausia salilla kovaa treenaamalla saadut lihakset. Tosin jostain syystä naisilla on yleinen harhaluulo, että lihaksia tulee, kunhan vähän käy lenkillä ja joogassa.

Sulla on pahoja harhaluuloja. Naiset tykkäävät monenlaisista miehistä. Normaaleista miehistä, jollainen et ole. Sori, susta ei tykätä.

Silti jostain syystä, kun naisilta kysytään, minkälainen mies on ulkoisesti heidän mieleensä, he kuvailevat sen yhden ja saman miehen. Toki aina kiirehtivät lisäämään, että makuja on monia :D

Puhdasta paskapuhetta. Ei tarvitse ottaa otannaksi kuin minä ja minun läheisin ystäväni niin tulee kaksi lähes vastakohtaista miestyyppiä kuvailtua. En viehäty lainkaan sellaisista miehistä, joista ystäväni pitää. 

t. eri

Kuvailehan sitten ne miestyypit.

Vierailija
46/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

185-senttisenä voisin ehkä ilman aineita painaa kympin rasvoissa vajaa sata kiloa.

Vierailija
47/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyyppiä Bull Mentula - hyi helvetti

Joku toisentyyppinen - saattaisin pitää seksikkäänä

Ei tähän ole yhtä vastausta. Varsinkaan kun naisetkaan eivät ole identtisiä. 

Vierailija
48/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa, naiset nyt vaan pitää vahvoista miehistä😉

Vierailija
49/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonrakentajiakin on eri näköisiä, että hyvä kenenkään on sanoa ilman kuvaa mitään.

Ihan varmana palstalaisiakin kiinnostaa jotkut bodarit. Ei ehkä niin massiiviset lihakset, mutta vähän pienemmät ja sopusuhtaiset lihakset bodarilla ja vieläpä heillä on timmit rasvakertoimet.

Jep otetaan joku komeanassuinen naturaalibodari, puetaan siististi ja esitellään uimarina. Tinder soi taukoamatta.

Vierailija
50/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä miehistä jotka käy vaan salilla ja tuijottaa vaan itseään peilistä. Sopivasti jos on lihasta niin se on hyvä, mutta ei välttämättömyys. Liika on aina liikaa. Ei viehätä. On todettu että miehet itse tykkää siitä jos on paljon lihasta eli treenaavat muita miehiä varten, ei naisia.

Vierailija
51/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ralph Fiennes on todella seksikäs alasti.

Missä sä olet sen alasti nähnyt?

Vierailija
52/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä miehistä jotka käy vaan salilla ja tuijottaa vaan itseään peilistä. Sopivasti jos on lihasta niin se on hyvä, mutta ei välttämättömyys. Liika on aina liikaa. Ei viehätä. On todettu että miehet itse tykkää siitä jos on paljon lihasta eli treenaavat muita miehiä varten, ei naisia.

Linkkaatko johonkin kuvaan, jossa miehellä on mielestäsi sopivasti lihaksia?

Vierailija
53/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Kuvailehan sitten ne miestyypit.

Ystävä: Christiano Ronaldo Lionell Messin pituudella

Minä: Ed Sheeran Ronaldon pituudella

Vierailija
54/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole naisia kiinnostavia. 

Kuinka monta vuosikymmentä tätä täytyy kertoa. 

Mitä enemmän lihasta ja pakkomielteistä nostelua, sitä matalampi itseluottamus. 

Useimmat meistä naisista pitää tavallisen näköisistä hyväkuntoisista miehistä.

Ja jokainen mies voi olla hyväkuntoinen, ja hyväkuntoisen näköinen, oli minkä ikäinen, kokoinen, hiuksilla tai ilman, tutkinto tai ilman. 

Olennaisempaa olisi miesten kehittää sitä mikä on siellä hartioiden välissä kuin niitä hartioita. 

Eli älykkyyttä, luovuutta, elävyyttä, sydämen viisautta. 

Vierailija
55/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo.

Miksi sitten kehonrakentajilla on kuitenkin lähes aina nainen?

Ne lähtee ulos asunnosta perjantai-iltana ja niillä on elämä ja kavereita.

Vierailija
56/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet treenaavat vain hakeakseen johtoasemaa mieslaumassa, eikä todellakaan naisten suhteen. 

Ihan kuin eläimillä, isommalla massalla on pelotevaikutus. 

Vierailija
57/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen mies voi olla hyväkuntoinen, ja hyväkuntoisen näköinen, oli minkä ikäinen, kokoinen, hiuksilla tai ilman, tutkinto tai ilman. 

Olennaisempaa olisi miesten kehittää sitä mikä on siellä hartioiden välissä kuin niitä hartioita. 

Tämä

Vierailija
58/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki salilla käyvät ovat juntteja ja narsisteja. Voihan sitä juosta, uida, hiihtää ja klassisesti kotona puuhailla. Varsinkin omaan kehoon keskittyvät miehet ovat yleensä ääliöitä ja naiset wt.

Vierailija
59/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaatko johonkin kuvaan, jossa miehellä on mielestäsi sopivasti lihaksia?

Itse sanoisin, että esim. Vertti Harjuniemellä on sopivasti lihasta, Tape Valkosella liikaa.

t. eri

Vierailija
60/168 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kuitenkin kaikki miehet tietää ettei tuo pidä paikkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi