Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsi sottaisen yh:n minun sijastani

Vierailija
04.08.2023 |

Ylipainoakin on tällä ja koti todellakin ihan pommi, lapsi alakouluikäinen.

Tapailtiin suunnilleen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen mies ilmoitti, että haluaa olla tämän tuttavani kanssa.

Kommentit (339)

Vierailija
181/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään väärin olla pinnallinen ja arvottaa pitkälle ulkonäköä ja kodin siisteyttä tms. Sitten etsii samanhenkisen. Ap:n tapailema mies ei halunnut näitä asioita ja ette olleet yhteensopivat. Oikeasti ihmisiä ei voi edes vertailla akselilla parempi-huonompi. Ehkä lähinnä siinä onko joku vaikka väkivaltainen, mutta kun puhutaan kodinhoidosta ja kropan ulkonöstä niin mennään puhtaasti makuasioiden puolelle.

Ja henkiset asiat merkkaavat niitäkin enemmän ja niitä ei ulkopuolelle niin näekään. Se yh voi harrastaa jotain miehelle mieluista tai olla muuten tosi sopiva. Siihen ei voi vaikuttaa, että kuka kenestäkin pitää, mutta miten asioihin suhtautuu ja mitä oppii niin siihen voi.

Vierailija
182/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sottainen ja lihava yh on seksissa parempi kuin ap:n kaltainen nariseva kuivapylly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento ja hedelmällinen?

Vierailija
184/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sottainen ja lihava yh on seksissa parempi kuin ap:n kaltainen nariseva kuivapylly.

Mistä sinä sen tiedät? Voi olla yhteensopivampi, mutta mitä sitten kukakin hakee. 

Oma eksä hädin tuskin uskalsi koskea minuun, kun piti minua "niin hienona". Olin täysin turhautunut siitä seksin laadusta ja määrästä. Nyt sitten on jonkun seksissä paremman yhärin kanssa, varmaan tähän uskaltaa paremmin koskea. 

Vierailija
185/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapailumies otti jälkeeni tatuoidun, lävistetyn, kasvoiltaan ja vartaloltaan maskuliinisen naisen, jolla on varmaan puolet leveämpi vyötärö kuin mulla. Eipä siinä, makunsa kaikilla. Minut jättäessään mies totesi ettei ole pinnallinen ja nyt ehkä jopa uskon sen.

Olisin kiljuen ottanut sinut itselleni.

M38

Et ole ainoa.

😮

Vierailija
186/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tapailumies otti jälkeeni tatuoidun, lävistetyn, kasvoiltaan ja vartaloltaan maskuliinisen naisen, jolla on varmaan puolet leveämpi vyötärö kuin mulla. Eipä siinä, makunsa kaikilla. Minut jättäessään mies totesi ettei ole pinnallinen ja nyt ehkä jopa uskon sen.

Olisin kiljuen ottanut sinut itselleni.

M38

Et ole ainoa.

😮

Ei tarvitse ihmetellä, miksi moni nainen on vapaaehtoisesti ikisinkku. 

Vierailija
187/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi ja penisystävällisempi suu.

Get over it.

Vierailija
188/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa kakkosta...

Vierailija
189/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko miettiä että mikä Sinussa on vikana

Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.

Ap

Ei ihmisistä ota selvää. Mieltymykset voi olla todella outoja.

Kannattaako tuollaisen miehen takia hermostua?

Vierailija
190/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin lahna, se yh ns. Potkii hyvin takaisin, kiljuu ja pieree.

Vierailija
191/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sottaisella yh-mammalla oli paremmat kyydit ja tiehämpi vuoroväli, ei kai se muusta ole kiinni.

Onkohan paljonkin miehiä, joilla on rima näin matalalla? Vastaan itse: valitettavasti on.

Vierailija
192/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä, kun mies joutuu valitsemaan kusen ja paskan välillä.

Vierailija
193/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä yh:llä on rennompi asenne, kun ei nillitä lattialistojen imuroinnista.

Vierailija
194/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikempi ap, niin en ymmärrä miestä. Onkohan miehellä jotain ongelmia oman itsetuntonsa kanssa, kokee ettei ansaitse parempaa? Voisit vielä koittaa olla yhteydessä mieheen ja tehdä selväksi että olet turvallinen ja luotettava nainen. Jos hänellä on aiempia huonoja kokemuksia naisista? Sääliksi käy miestä jos näin on, kun olisi parempikin ollut tarjolla.

Se on saattanut olla myös yksi syy, jos ap on hoikka.

Normaali/ylipainoiset naiset nyt vaan on seksikkäämpiä ja myöskin useimmiten aktiivisia sängyssä.

Itselläni ei ole kokemusta seksistä ylipainoisen naisen kanssa, ei ole oma preferenssi. Voisin kuitenkin kuvitella, että normaali/ylipainoiselta  naiselta odotetaan sängyssä enemmän ja ehkä jonkinlainen kunnioitus puuttuu ettei tarvitse nähdä niin paljon vaivaa naisen nautinnon eteen. Ehkä tässä voi olla myös syy, miksi ylipainoisen naisen täytyy osoittaa olevansa aktiivinen sängyssä tai hän suostuu asioihin mihin ehkä hoikempi ei suostuisi. 

Aliarvostettu kommentti.

Vierailija
195/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sottaisella yh-mammalla oli paremmat kyydit ja tiehämpi vuoroväli, ei kai se muusta ole kiinni.

Onkohan paljonkin miehiä, joilla on rima näin matalalla? Vastaan itse: valitettavasti on.

On jopa niitä, joilla se on vielä matalammalla. 

Vierailija
196/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikempi ap, niin en ymmärrä miestä. Onkohan miehellä jotain ongelmia oman itsetuntonsa kanssa, kokee ettei ansaitse parempaa? Voisit vielä koittaa olla yhteydessä mieheen ja tehdä selväksi että olet turvallinen ja luotettava nainen. Jos hänellä on aiempia huonoja kokemuksia naisista? Sääliksi käy miestä jos näin on, kun olisi parempikin ollut tarjolla.

Normaali/ylipainoiset naiset nyt vaan on seksikkäämpiä ja myöskin useimmiten aktiivisia sängyssä.

Itselläni ei ole kokemusta seksistä ylipainoisen naisen kanssa, ei ole oma preferenssi. Voisin kuitenkin kuvitella, että normaali/ylipainoiselta  naiselta odotetaan sängyssä enemmän ja ehkä jonkinlainen kunnioitus puuttuu ettei tarvitse nähdä niin paljon vaivaa naisen nautinnon eteen. Ehkä tässä voi olla myös syy, miksi ylipainoisen naisen täytyy osoittaa olevansa aktiivinen sängyssä tai hän suostuu asioihin mihin ehkä hoikempi ei suostuisi. 

Aliarvostettu kommentti.

Tuo yksinkertainen mies kuvittelee, että kaikki ylipainoiset naiset olisivat vielä yksinkertaisempia. Toki, joku tyyliin Hesarin Kati, joka hässii vieraita autossa pysähdyspaikoilla voipi olla tuollainen, mutta hei oikeesti. 

Tuollaisia miehiä kyllä on. He kuvittelevat olevansa joku taivaan lahja ylipainoiselle naiselle, vaikka nainen olisi kaikilla muilla mittareilla miestä parempi. Ja sitten ihmettelee molemmat. Nainen, että mies olikin kusipää ja mies sitä, että miten toi läski ei pysy lestissään ja tajua paikkaansa. 

Vierailija
197/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aliarvostettu kommentti.

Mitä tuossa on arvostamista. Selittelee itselleen kun on saanut paskaa seksiä joltain lahnoilta.

Vierailija
198/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Siitä, että mies vaihtoi, vai että mielestäsi vaihtoi "huonompaan"?

Kyseessähän on miehen valinta, hän ehkä tykästyi tähän toiseen ihmiseen enemmän.

Siitä juuri, että vaihtoi huonompaan.

Ap

Mutta miksi olet katkera siitä?

Jos mielestäsi hän vaihtoi huonompaan, sehän on hänen menetyksensä? (ja huonommuushan on subjektiivinen asia, miehen mielestä todennäköisesti vaihdos oli parempaan).

Sivusta kommentoin, kyllä muakin v*tutti kun ex otti huonomman. Olisi paljon helpompi päästä omasta pettymyksestä yli jos mies ottaa jonkun super upean kaunottaren, koska silloin näyttäisi siltä, ettei mulla koskaan tuohon mieheen mitään realistisia mahdollisuuksia olisi ollutkaan. Sitten jos ottaa jonkun kaunistelematta sanottuna ruman naisen, joka tuskin on mikään tinderin tykkäyskuningatar, niin ottaahan se päähän.

Toisaalta itse paremman näköisenä ajattelee myös, että hyvä ettei tuo mies valinnut minua, koska haluan miehen jolle myös ulkonäöllä on merkitystä. En mä itseni takia persettä treenaa.

Naiset ei oikein taida olla hyviä arvioimaan toisten naisten viehättävyyttä. Se tinderin tykkäyskuningatar saattaa olla sun mielestä aika yllättäväkin nainen. Joissain naisissa vaan on seksiä ja vetoa enemmän pikkurillissäkin kuin toisissa ikinä.

Tinderistä en tiedä, mutta se, että on miesten mieleen voi olla kyseiselle naiselle itselleenkin ikuinen arvoitus. Eikä sitä heilauta mitkään 20 kg painonvaihtelut, joista joku nainen aikaisemmin valitti, että häntä kohdellaan kuin eri ihmistä eri painoisena. Moni nainenhan noin sanoo, mutta itse en ole sellaista huomannut, vaikka ITSE kärsin siitä että paino nousi.

Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että mitkään tasoteoriat eivät pidä paikkaansa ja miehillä ei ole sen enempää tervettä järkeä kuin itsesuojeluvaistoakaan siinä, millaisista naisista tykkävät.

Olen kertonut tämän palstalla ennenkin, mutta olen aina saanut miehiltä sellaista hyvää huomiota. Ei limaisia ehdotuksia, ei mitään ällöttävää, ei kourimisia, vain ihailua ja kunnioitusta ja aukeavia ovia ja alleni ilmestyviä tuoleja, kera erittäin hillitysti ja herrasmiesmäisesti ilmaistun mieltymyksen ilmiasuani kohtaan.

En ole millään perinteisellä tavalla kaunis, en laittaudu, pukeudun oudosti (siis pilkkihaalarit, armeijan maastopuku tai Laura Ashleyn kukkamekko kasarilta. Toisinaan jopa samaan aikaan, on kovin kätevää talvella pyöräillä pilkkihaalarissa ja sen sisään mahtuu hyvin villakerrasto+kukkamekko sisävaatteeksi. Oletan, että en ole koskaan muodikas koska kellään muulla ei näytä olevan mitään sellaista mitä minulla on, vannomaan en mene koska muoti on minulle Suuri Mysteeri.)

En ole iloinen ja nauravainen ja hymyileväinen, mitä yleensä tarjotaan seuraavaksi. Perusluonteeltani olen synkähkö jurottaja ja olen ilmeetön kuin mikäkin mongoli, kaikella kunnioituksella mongoleja kohtaan. En tahdo tehdä mitään kivoja juttuja yhdessä, koska tahdon enimmäkseen olla rauhassa ja tehdä omia juttujani.

Enkä myöskään ole innokas ja kokeilunhaluinen sängyssä, mitä tarjotaan selitykseksi sitäkin näissä ketjuissa. Tykkään kyllä seksistä, mutta olen täysin penetraatiokeskeinen pikapanojen ystävä. Ei mitään esileikkiä tai jälkilämpöä minulle, pitkästyn vaan. En saa sellaisesta mitään, haluan vain ja ainoastaan tulla pannuksi ja homma saa kestää enintään 20 minuuttia, sisältäen suihkussakäynnin ja uudelleenpukeutumisen.

Minulle on siis ikuinen ja totinen arvoitus, miksi mieheni on onnellinen kanssani jo 17. vuotta, ja miksi muutkin miehet syövät kädestäni -nimenomaan mieheni kaltaiset urheilulliset herrasmiehet, jotka on sosiaalisesti lahjakkaita, komeita, miellyttäviä, rehellisiä kunnon ihmisiä. Minäkin olen rehellinen, mutta ihan viaksi asti, ja muuta myönteistä luonteestani on oikeasti aika vaikea keksiä. Siis muiden kannalta myönteistä, itseni kanssa viihdyn oikein hyvin.

Sori pitkä vuodatus, mutta yritän taas kerran saada palstahenkilöt tajuamaan että MA-teoriat sun muut on ihan kuraa. Ihmisiä selvästi viehättää toisissa ties mitkä feromonit, eikä ulkonäöllä, statuksella tms. ole mitään tekemistä asian kanssa.

On kyllä niin VÄÄRIN, että tällaiset naiset löytävät koko ajan uusia miehiä ja ovat ns. valkkaajia markkinoilla. Oikeudenmukaisuutta ei ole. 

Miettikää jos tuon kirjoittaja olisi mies, ja asiat käännetty siten, että ne ovat miehessä yhtä hienoja juttuja kuin nämä asiat naisessa....

M42

Vierailija
199/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Siitä, että mies vaihtoi, vai että mielestäsi vaihtoi "huonompaan"?

Kyseessähän on miehen valinta, hän ehkä tykästyi tähän toiseen ihmiseen enemmän.

Siitä juuri, että vaihtoi huonompaan.

Ap

Mutta miksi olet katkera siitä?

Jos mielestäsi hän vaihtoi huonompaan, sehän on hänen menetyksensä? (ja huonommuushan on subjektiivinen asia, miehen mielestä todennäköisesti vaihdos oli parempaan).

Sivusta kommentoin, kyllä muakin v*tutti kun ex otti huonomman. Olisi paljon helpompi päästä omasta pettymyksestä yli jos mies ottaa jonkun super upean kaunottaren, koska silloin näyttäisi siltä, ettei mulla koskaan tuohon mieheen mitään realistisia mahdollisuuksia olisi ollutkaan. Sitten jos ottaa jonkun kaunistelematta sanottuna ruman naisen, joka tuskin on mikään tinderin tykkäyskuningatar, niin ottaahan se päähän.

Toisaalta itse paremman näköisenä ajattelee myös, että hyvä ettei tuo mies valinnut minua, koska haluan miehen jolle myös ulkonäöllä on merkitystä. En mä itseni takia persettä treenaa.

Naiset ei oikein taida olla hyviä arvioimaan toisten naisten viehättävyyttä. Se tinderin tykkäyskuningatar saattaa olla sun mielestä aika yllättäväkin nainen. Joissain naisissa vaan on seksiä ja vetoa enemmän pikkurillissäkin kuin toisissa ikinä.

Tinderistä en tiedä, mutta se, että on miesten mieleen voi olla kyseiselle naiselle itselleenkin ikuinen arvoitus. Eikä sitä heilauta mitkään 20 kg painonvaihtelut, joista joku nainen aikaisemmin valitti, että häntä kohdellaan kuin eri ihmistä eri painoisena. Moni nainenhan noin sanoo, mutta itse en ole sellaista huomannut, vaikka ITSE kärsin siitä että paino nousi.

Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että mitkään tasoteoriat eivät pidä paikkaansa ja miehillä ei ole sen enempää tervettä järkeä kuin itsesuojeluvaistoakaan siinä, millaisista naisista tykkävät.

Olen kertonut tämän palstalla ennenkin, mutta olen aina saanut miehiltä sellaista hyvää huomiota. Ei limaisia ehdotuksia, ei mitään ällöttävää, ei kourimisia, vain ihailua ja kunnioitusta ja aukeavia ovia ja alleni ilmestyviä tuoleja, kera erittäin hillitysti ja herrasmiesmäisesti ilmaistun mieltymyksen ilmiasuani kohtaan.

En ole millään perinteisellä tavalla kaunis, en laittaudu, pukeudun oudosti (siis pilkkihaalarit, armeijan maastopuku tai Laura Ashleyn kukkamekko kasarilta. Toisinaan jopa samaan aikaan, on kovin kätevää talvella pyöräillä pilkkihaalarissa ja sen sisään mahtuu hyvin villakerrasto+kukkamekko sisävaatteeksi. Oletan, että en ole koskaan muodikas koska kellään muulla ei näytä olevan mitään sellaista mitä minulla on, vannomaan en mene koska muoti on minulle Suuri Mysteeri.)

En ole iloinen ja nauravainen ja hymyileväinen, mitä yleensä tarjotaan seuraavaksi. Perusluonteeltani olen synkähkö jurottaja ja olen ilmeetön kuin mikäkin mongoli, kaikella kunnioituksella mongoleja kohtaan. En tahdo tehdä mitään kivoja juttuja yhdessä, koska tahdon enimmäkseen olla rauhassa ja tehdä omia juttujani.

Enkä myöskään ole innokas ja kokeilunhaluinen sängyssä, mitä tarjotaan selitykseksi sitäkin näissä ketjuissa. Tykkään kyllä seksistä, mutta olen täysin penetraatiokeskeinen pikapanojen ystävä. Ei mitään esileikkiä tai jälkilämpöä minulle, pitkästyn vaan. En saa sellaisesta mitään, haluan vain ja ainoastaan tulla pannuksi ja homma saa kestää enintään 20 minuuttia, sisältäen suihkussakäynnin ja uudelleenpukeutumisen.

Minulle on siis ikuinen ja totinen arvoitus, miksi mieheni on onnellinen kanssani jo 17. vuotta, ja miksi muutkin miehet syövät kädestäni -nimenomaan mieheni kaltaiset urheilulliset herrasmiehet, jotka on sosiaalisesti lahjakkaita, komeita, miellyttäviä, rehellisiä kunnon ihmisiä. Minäkin olen rehellinen, mutta ihan viaksi asti, ja muuta myönteistä luonteestani on oikeasti aika vaikea keksiä. Siis muiden kannalta myönteistä, itseni kanssa viihdyn oikein hyvin.

Sori pitkä vuodatus, mutta yritän taas kerran saada palstahenkilöt tajuamaan että MA-teoriat sun muut on ihan kuraa. Ihmisiä selvästi viehättää toisissa ties mitkä feromonit, eikä ulkonäöllä, statuksella tms. ole mitään tekemistä asian kanssa.

On kyllä niin VÄÄRIN, että tällaiset naiset löytävät koko ajan uusia miehiä ja ovat ns. valkkaajia markkinoilla. Oikeudenmukaisuutta ei ole. 

Miettikää jos tuon kirjoittaja olisi mies, ja asiat käännetty siten, että ne ovat miehessä yhtä hienoja juttuja kuin nämä asiat naisessa....

M42

Onhan niitä luuserirenttuja, joilla on jatkuvasti nainen kainalossa, sama tai vaihtuva. Minkään järjen mukaan kenenkään selvinpäin olevan naisen ei tulisi viihtyä sellaisen kanssa. 

Vierailija
200/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin sottaisuudella ei ole mitään väliä mutta ylipaino ja yh ei kuulosta houkuttelevalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi