Mies valitsi sottaisen yh:n minun sijastani
Ylipainoakin on tällä ja koti todellakin ihan pommi, lapsi alakouluikäinen.
Tapailtiin suunnilleen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen mies ilmoitti, että haluaa olla tämän tuttavani kanssa.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Hän tunnusti siellä tehneensä elämänsä virheen ja 2kk jälkeen pisti poikki tämän kaunottaren kanssa koska heidän välillä ei ollut minkäänlaista kemiaa. Hän yritti saada minua jatkamaan suhdetta mutta olin niin loukattu ja menettänyt kaiken sen kemian mitä tunsin tätä miestä kohtaan että mielummin jäin yksin.
Taisi käydä niin, että nainen lemppasi hänet ja mies joutui lämmittelemään varavaihtoehtoa. Hyvä, ettet lämmennyt. Sellaisen kanssa ei rakenneta mitään pysyvää.
Jos mies sanoo että kipinää ei ollut niin parempi että lähti nyt kun vasta vuosien päästä.
Voiko olla niin, että se yh-mutsi tarjoaa ilmaisen asumisen ja ylläpidon sille miehelle ja siksi se nainen tuntui paremmalta vaihtoehdolta? Esim. Mun miesserkku alkoi 20-vuotiaana seurustella 30-vuotiaan yh-mutsin kanssa ja hän muutti heti sen naisen ja lasten kotiin, eikä hänen ei tarvinnut osallistua asumiskuluihin tai ruokaosotoksiin, joten serkulleni se oli hyvä diili. Nainenkin oli vain tyytyväinen, että hän kelpasi edes jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tunnusti siellä tehneensä elämänsä virheen ja 2kk jälkeen pisti poikki tämän kaunottaren kanssa koska heidän välillä ei ollut minkäänlaista kemiaa. Hän yritti saada minua jatkamaan suhdetta mutta olin niin loukattu ja menettänyt kaiken sen kemian mitä tunsin tätä miestä kohtaan että mielummin jäin yksin.
Taisi käydä niin, että nainen lemppasi hänet ja mies joutui lämmittelemään varavaihtoehtoa. Hyvä, ettet lämmennyt. Sellaisen kanssa ei rakenneta mitään pysyvää.
Miehet palaa aina sen luokse miltä uskoo helpoiten saavansa. Jojo ex ei ole mikään kehumisen aihe. Se kertoo siitä, että äijä pitää täysin rajattomana eikä arvosta.
Tunnen kourallisen yksin-/yhteishuoltajanaisia, joista vain yksi on uudessa parisuhteessa eron jälkeen. Hänellä yhteishuoltajuus ja asuvat toisen vanhemman kanssa lähekkäin. Muut naiset ovat pysyneet sinkkuina eron jälkeen, sen sijaan heidän ex-miehensä ovat kaikki menneet nopeasti uuteen suhteeseen (yksi jo ennen eroa). Ymmärrän toki, että jos on yksin vastuussa lapsista niin ei varmasti ole paljoa aikaa mihinkään suhdesäätöön.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin ex miehestäni että hänelle kelpasi 3 lapsen yh jonka lapsille eri isät toisin kuin minä lapseton,lisäksi hän oli just sellainen hompsuinen eikä huolehdi ulkonäöstään,minä taas nätimpi ja hoikempikin,pääsin kyl tunteesta eli katkeruudesta eroon kun löysin uuden kumppanin.
Jokin syy siihen on, että ex-miehesi jätti sinut. Eihän kukaan ole niin epälooginen, että lähtee suin päin 3 lapsen yh:n mukaan, vaikka oma vaimo on kauniimpi, hoikempi, huolehtii ulkonäöstään yms.
Jos ei ole kipinää, niin ei vaan ole. Älä väitä ap, ettet itse olisi ikinä antanut pakkeja siksi, ettei joku kiinnosta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kipinää, niin ei vaan ole. Älä väitä ap, ettet itse olisi ikinä antanut pakkeja siksi, ettei joku kiinnosta sinua.
Tämä mies nyt kuitenkin oli valinnut myös ap:n eikä torjunut tätä heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei teistä kumpikaan ole sen parempi tai huonompi nainen kuin toinenkaan. Joskus vaan kaksi ihmistä sopii toisilleen. Sä sovit varmasti paremmin yhteen jonkun toisen kanssa. Vaikka ymmärränkin että tällä hetkellä harmittaa.
Juuri näin. Ei tunteet ja kemia ole järjellä selitettävissä.
Vierailija kirjoitti:
AP:n mielipide, että se nainen niin hirveä ois ollu.
Kaikki yksinhuoltajat ei oo köyhiä ja surkeita, vaikka täälläkin naisetkin niin yleistävät.
Olen itsekin ollut eronnut yksinhuoltaja. Vientiä olisi ollut, mutta olin aika valikoiva treffikutsujen suhteen.
Kannatti elää lasten kanssa parasta elämää. Siihen kuvioon tuli sitten mieskin melko yllättävällä tavalla.Ja hyvin on mennyt vuosia. Lapsetkin kohta aikuisia.
En sanonut naisen olevan köyhä ja surkea. Ylipainoinen ja sottainen hän on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä naisella ap on hyvä luonne. Saattaa olla kiltti ja huumorintajuinen.
Tiukempi pillukin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailumies otti jälkeeni tatuoidun, lävistetyn, kasvoiltaan ja vartaloltaan maskuliinisen naisen, jolla on varmaan puolet leveämpi vyötärö kuin mulla. Eipä siinä, makunsa kaikilla. Minut jättäessään mies totesi ettei ole pinnallinen ja nyt ehkä jopa uskon sen.
Pinnallisuus tarkoittaa oman subjektiivisen ulkonäköpreferenssin perusteella valitsemista. Ehkä hän pitää tuollaista naista paremman näköisenä kuin sinun näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllästyi siivoamiseen ja nipottamiseen. Jos oikeasti ap on sitä mieltä että koti pitää aina olla viimeisen päälle nuohottu siistiksi ja noro-virus iskee välittömästi jos lapset eivät tule suihkun kautta ruokapöytään, en yhtään ihmettele että tuollaiseen kyllästyy ellei ole itse yhtä pöpökammoinen.
Voihan se olla että miehen nyksän kotona tosiaan on saastaista mutta kaikkia sellainen ei häiritse. Ja aika monissa lapsiperheissä kesällä lapset juoksevat päivät ulkona ja ruokailukin hoidetaan ulkona käsiä pesemättä. En silti tiedä yhtään perhettä jossa tuosta olisi sairastettu.
Siisti koti ja käsien pesu wc-käynnin jälkeen ei mielestäni ole nipottamista. Lapsettomassa taloudessa ei sotkua juurikaan edes synny, joten mistään "nuohoamisesta" ei ole kyse.
Ap
Ap, väistit luodin. Ymmärrän, että ärsyttää, mutta yritä antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yksinhuoltajat ei oo köyhiä ja surkeita, vaikka täälläkin naisetkin niin yleistävät.
Olen itsekin ollut eronnut yksinhuoltaja. Vientiä olisi ollut, mutta olin aika valikoiva treffikutsujen suhteen.
Kannatti elää lasten kanssa parasta elämää. Siihen kuvioon tuli sitten mieskin melko yllättävällä tavalla.Ja hyvin on mennyt vuosia. Lapsetkin kohta aikuisia.
Ap
Sinä vaikutat sellaiselta pinnalliselta ja nenänvartta pitkin muita katsovalta ihmiseltä. Sellaisesta ei kaikki tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko miettiä että mikä Sinussa on vikana
Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.
Ap
Miehen silmissä kipinöi kun nainen imee aivot pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä vaikutat sellaiselta pinnalliselta ja nenänvartta pitkin muita katsovalta ihmiseltä. Sellaisesta ei kaikki tykkää.
Millä perusteella? Ai kun totean jonkun olevan ylipainoinen ja hänen kotinsa sotkun vallassa?
Ap
Kannatti elää lasten kanssa parasta elämää. Siihen kuvioon tuli sitten mieskin melko yllättävällä tavalla.
Ja hyvin on mennyt vuosia. Lapsetkin kohta aikuisia.