Mies valitsi sottaisen yh:n minun sijastani
Ylipainoakin on tällä ja koti todellakin ihan pommi, lapsi alakouluikäinen.
Tapailtiin suunnilleen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen mies ilmoitti, että haluaa olla tämän tuttavani kanssa.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Lopuksi toteaisin ap:lle tuosta siisteydestä, että aika harva mies ajattelee: "Miten ihanan kiiltäväksi vahattu lattia! Riisu vaatteesi, sinä himottava naaras!" Kaiketi niistä on kiva, jos koti on siisti, mutta ei se ole mikään naisen valintaperuste. Ne katsos osaavat itsekin siivota sillä tasolla, minkä tarpeelliseksi katsovat. Eivät oleta, että nainen siivoaa. Näin herran vuonna 2023.
Tähän pakko todeta että tuo sotkuinen koti on ainakin minun kaveripiirissä yksi pahimpia red flagejä mitä voi olla. Jos et huolehdi kodistasi se yleensä kertoo enemmänkin naisesta. Vaikka tietenkään sotkuiset naiset eivät sitä kipeää tosiasiaa halua myöntää.
Osaan siivota ja siivoan mielelläni itsekin. Mutta sellaista naista en ota jonka koti on kuin pommin jäljiltä. Tietyt arkiset itsestäänselvät huolenpidot itsestään, kodistaan ja lähipiiristä tulee olla kunnossa. Esim. Miten jaksat vauva-arkea tulevaisuudessa jos et hyvin helpossa elämäntilanteessa jaksa huolehtia itsestäsi/kodistasi jne. Selitä vain mutta todellisuus on ettet mitenkään, se on katastrofi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ap katkera?
Siitä, että mies vaihtoi, vai että mielestäsi vaihtoi "huonompaan"?Kyseessähän on miehen valinta, hän ehkä tykästyi tähän toiseen ihmiseen enemmän.
Siitä juuri, että vaihtoi huonompaan.
Ap
Mutta miksi olet katkera siitä?
Jos mielestäsi hän vaihtoi huonompaan, sehän on hänen menetyksensä? (ja huonommuushan on subjektiivinen asia, miehen mielestä todennäköisesti vaihdos oli parempaan).
Sivusta kommentoin, kyllä muakin v*tutti kun ex otti huonomman. Olisi paljon helpompi päästä omasta pettymyksestä yli jos mies ottaa jonkun super upean kaunottaren, koska silloin näyttäisi siltä, ettei mulla koskaan tuohon mieheen mitään realistisia mahdollisuuksia olisi ollutkaan. Sitten jos ottaa jonkun kaunistelematta sanottuna ruman naisen, joka tuskin on mikään tinderin tykkäyskuningatar, niin ottaahan se päähän.
Toisaalta itse paremman näköisenä ajattelee myös, että hyvä ettei tuo mies valinnut minua, koska haluan miehen jolle myös ulkonäöllä on merkitystä. En mä itseni takia persettä treenaa.
Naiset ei oikein taida olla hyviä arvioimaan toisten naisten viehättävyyttä. Se tinderin tykkäyskuningatar saattaa olla sun mielestä aika yllättäväkin nainen. Joissain naisissa vaan on seksiä ja vetoa enemmän pikkurillissäkin kuin toisissa ikinä.
Tinderistä en tiedä, mutta se, että on miesten mieleen voi olla kyseiselle naiselle itselleenkin ikuinen arvoitus. Eikä sitä heilauta mitkään 20 kg painonvaihtelut, joista joku nainen aikaisemmin valitti, että häntä kohdellaan kuin eri ihmistä eri painoisena. Moni nainenhan noin sanoo, mutta itse en ole sellaista huomannut, vaikka ITSE kärsin siitä että paino nousi.
Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että mitkään tasoteoriat eivät pidä paikkaansa ja miehillä ei ole sen enempää tervettä järkeä kuin itsesuojeluvaistoakaan siinä, millaisista naisista tykkävät.
Olen kertonut tämän palstalla ennenkin, mutta olen aina saanut miehiltä sellaista hyvää huomiota. Ei limaisia ehdotuksia, ei mitään ällöttävää, ei kourimisia, vain ihailua ja kunnioitusta ja aukeavia ovia ja alleni ilmestyviä tuoleja, kera erittäin hillitysti ja herrasmiesmäisesti ilmaistun mieltymyksen ilmiasuani kohtaan.
En ole millään perinteisellä tavalla kaunis, en laittaudu, pukeudun oudosti (siis pilkkihaalarit, armeijan maastopuku tai Laura Ashleyn kukkamekko kasarilta. Toisinaan jopa samaan aikaan, on kovin kätevää talvella pyöräillä pilkkihaalarissa ja sen sisään mahtuu hyvin villakerrasto+kukkamekko sisävaatteeksi. Oletan, että en ole koskaan muodikas koska kellään muulla ei näytä olevan mitään sellaista mitä minulla on, vannomaan en mene koska muoti on minulle Suuri Mysteeri.)
En ole iloinen ja nauravainen ja hymyileväinen, mitä yleensä tarjotaan seuraavaksi. Perusluonteeltani olen synkähkö jurottaja ja olen ilmeetön kuin mikäkin mongoli, kaikella kunnioituksella mongoleja kohtaan. En tahdo tehdä mitään kivoja juttuja yhdessä, koska tahdon enimmäkseen olla rauhassa ja tehdä omia juttujani.
Enkä myöskään ole innokas ja kokeilunhaluinen sängyssä, mitä tarjotaan selitykseksi sitäkin näissä ketjuissa. Tykkään kyllä seksistä, mutta olen täysin penetraatiokeskeinen pikapanojen ystävä. Ei mitään esileikkiä tai jälkilämpöä minulle, pitkästyn vaan. En saa sellaisesta mitään, haluan vain ja ainoastaan tulla pannuksi ja homma saa kestää enintään 20 minuuttia, sisältäen suihkussakäynnin ja uudelleenpukeutumisen.
Minulle on siis ikuinen ja totinen arvoitus, miksi mieheni on onnellinen kanssani jo 17. vuotta, ja miksi muutkin miehet syövät kädestäni -nimenomaan mieheni kaltaiset urheilulliset herrasmiehet, jotka on sosiaalisesti lahjakkaita, komeita, miellyttäviä, rehellisiä kunnon ihmisiä. Minäkin olen rehellinen, mutta ihan viaksi asti, ja muuta myönteistä luonteestani on oikeasti aika vaikea keksiä. Siis muiden kannalta myönteistä, itseni kanssa viihdyn oikein hyvin.
Sori pitkä vuodatus, mutta yritän taas kerran saada palstahenkilöt tajuamaan että MA-teoriat sun muut on ihan kuraa. Ihmisiä selvästi viehättää toisissa ties mitkä feromonit, eikä ulkonäöllä, statuksella tms. ole mitään tekemistä asian kanssa.
Kyllä. Netissä se on kasvot ja kroppa, livenä ääni ja tuoksu.
Minulla on muuten ruma äänikin. Melkein kuolin kun töissä piti tehdä joku video ja kuulin ääneni vuosien jälkeen. En tajunnut, että ihmisen on mahdollista sössöttää ja rahista samaan aikaan. Lisäksi jos innostun, puhun niin nopeasti ettei kukaan saa selvää.
Minun täytyy siis haista tosi hyvältä.
-lainaamasi-
Kertomasi perusteella vaikutat ennen muuta kiinnostavalta ihmiseltä, jolla on naistenlehtikielellä ilmaistuna hyvä itsetuntemus ja rohkeutta olla ja tehdä juuri sitä mitä on ja mitä haluaa. Tiedät mitä haluat -helpottaa kanssaihmisten elämää - ja oman tilan ja ajan tarpeesi antaa omaa tilaa ja aikaa toisellekin. Kanssasi ei tarvitse säätää, ja olet pinnallisuuden sijaan käytännöllinen, mikä on hyvä asia jos asutaan Suomessa eikä Etelä-Euroopassa. Vaikutat siis olevan miehellesi hyvä saalis ja muille miehille tasavertainen kaveri.
Ap sen sijaan vaikuttaa ilmeisen pysyvässä pinnallisuudessaan ja ainakin tämänhetkisessä katkeruudessaan sangen luotaantyöntävältä ihmiseltä. En tämän keskustelun perusteella ihmettele, että eksä työnsi hänet pois luotaan.
Älkää hyvät ihmiset verratko itseänne niin kauheasti muihin, ainakaan eksänne uusiin. Siitä ei saa kuin pahan mielen. Eksä on eksä hyvästä syystä, ette te oikeasti halua olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua olla teidän kanssa. Mutta tuo vertailuasetelma saa vaan haluamaan jotain sellaista, joka ei oikeasti kiinnosta. Koska kaikkihan haluaa olla haluttuja, sellaista oman olemassaolon hyväksymistä. Mutta tossa asetelmassa se mittatikku on ihan väärä, joku muu kuin te itse. Jos todella toteat itse itsellesi, että olen hyvä tyyppi, niin ei minkään eksän mitkään nyksät heilauttele sua yhtään mihinkään.
on mahdollista vaihtaa huononpaan. eli selitys varmaan on, että kunnollinen siisti kumppani on tylsä tai ei ole kodikas olo esim. minimalistisessa kämpässä ja ikäänkuin sotkuinen ,sekopää kumppani joka on uusi ,vaikuttaa kotoisalta ja vaihtelulta.
pariutuminen on suuri mysteeri,tunnen pari tapausta läheltä jossa mies vaihtoi ok kumppanin huononpaan (siis luonne huono ja elämä sotkussa)molemmissa tapauksissa oli kyse, jostain keski-iän kriisistä ja myöhemmin tuli ero ja katumusta, kun oli vaihdettu mukava ,mutta rauhallinen ja ehkä tylsä,kumppani, sekavaan räiskyilijään.
ikävintä oli, että toinen mies vaihtoi suht tavallisen naisen. alkoholistiin, joka sai fas lapsen.nyt on pallo jalassa ikuisesti ja katumus on kova.myös lähipiirit on vastustanut kunnollisen kumppanin vaihtoa, vaaralliseen.
aivothan jää kiinni jännityksen tunteeseen esim.jos lapsuuden traumaa, pelottava tunne kotona, voi olla se mihin totuttu.terve ja turvallinen kumppani voi pelottaa,trauma taustan omaavia.esim.päihde ja väkivalta taustat lapsuudenperheessä.
Sillä on varmaan kireempi tavara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko miettiä että mikä Sinussa on vikana
Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.
Ap
Mutta etkö juuri aloituksessa kertonut, että naisella 1 lapsi? Nyt niitä onkin monta kiukuttelevaa pentua🤔
Siellä huushollissa ei sitten ainakaan tule miehelle marmatusta sohvalla loikoilusta tai vinossa olevasta sisustustyynystä. Saa elää ja olla vähän rennommin.Viittasin tuon kommentoijan viestiin, jolla on useampi lapsi. Ihme asioihin takerrutte..
Ap
Heh, heh! Kyllähän viittasit ex-mieheesi kun sanoit, että "Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja." Miksi tuo viittaisi johonkin täällä kirjoittelevaan?
Kannattaisi muistaa, että mitä kirjoittaa ekaan viestiin ennenkuin alkaa trollailemaan.
Kundi Nakkilasta kirjoitti:
Sillä on varmaan kireempi tavara.
Mulla tuli kans mieleen että se on parempi sängyssä ja osaa jotain temppuja mitkä ei kuulu ap:n repertuaariin.
Janne aina vähän sluibailee ja menee sieltä mistä aita on matalin tai vähän vilungilla. On taipuvainen pieneen ylipainoon, mikä toisaalta viehättää naisia ja antaa hänestä todellisuutta harmittomamman kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Janne aina vähän sluibailee ja menee sieltä mistä aita on matalin tai vähän vilungilla. On taipuvainen pieneen ylipainoon, mikä toisaalta viehättää naisia ja antaa hänestä todellisuutta harmittomamman kuvan.
Väärä ketju!
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset verratko itseänne niin kauheasti muihin, ainakaan eksänne uusiin. Siitä ei saa kuin pahan mielen. Eksä on eksä hyvästä syystä, ette te oikeasti halua olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua olla teidän kanssa. Mutta tuo vertailuasetelma saa vaan haluamaan jotain sellaista, joka ei oikeasti kiinnosta. Koska kaikkihan haluaa olla haluttuja, sellaista oman olemassaolon hyväksymistä. Mutta tossa asetelmassa se mittatikku on ihan väärä, joku muu kuin te itse. Jos todella toteat itse itsellesi, että olen hyvä tyyppi, niin ei minkään eksän mitkään nyksät heilauttele sua yhtään mihinkään.
Näinpä. Itsellä on paha mieli eksästä, ja välillä sitä vertailee itseään sen edellisiin ja jälkeen tulleisiin. Mikä on ihan sairasta, koska en haluaisi sitä idioottia itselleni, kun en halua edes nähdä tai kuulla hänestä mitään. Sitä vaan jotenkin käsittelee sitä suhdetta päässään niin sitten siihen hyppää mukaan välillä näitä muitakin ihmisiä.
Sottaisella yh-mammalla oli paremmat kyydit ja tiehämpi vuoroväli, ei kai se muusta ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailumies otti jälkeeni tatuoidun, lävistetyn, kasvoiltaan ja vartaloltaan maskuliinisen naisen, jolla on varmaan puolet leveämpi vyötärö kuin mulla. Eipä siinä, makunsa kaikilla. Minut jättäessään mies totesi ettei ole pinnallinen ja nyt ehkä jopa uskon sen.
Olisin kiljuen ottanut sinut itselleni.
M38
Jospa sisäinen kauneus on ratkaissut tässä asiassa. Olet tunneköyhä ja kylmä vela joka on kasvuiässä saanut kokea kylmän ja rakkaudettoman perhe-elämän ja olet kehittänyt suojakuoren jota et pysty ilman pitkää terapiaa purkamaan.
Aisa kirjoitti:
Yksikään nainen joka antaa pari suikkaria miehelle pari kertaa viikossa ei ikinä ole EX :)
Voihan se nainen siihen silti kyllästyä ja lähteä... Nimittäin jos vastaavaa tyydytystä ei hänelle tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
Johonkin tää harmitus pitää purkaa :(
Ap
Hei, siksi valitsi sottapytyn, että voi hyvällä omallatunnolla maata likaisissa kalsareissa piereskellen ja kaljaa vetäen sottapytyn sottaisella sohvalla. Ja haukkua sottapyttyä sottapytyksi kun kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako kumpikaan ahteriin?
Olet homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailumies otti jälkeeni tatuoidun, lävistetyn, kasvoiltaan ja vartaloltaan maskuliinisen naisen, jolla on varmaan puolet leveämpi vyötärö kuin mulla. Eipä siinä, makunsa kaikilla. Minut jättäessään mies totesi ettei ole pinnallinen ja nyt ehkä jopa uskon sen.
Olisin kiljuen ottanut sinut itselleni.
M38
Et ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
Happamia, sanoi kettu....Tottakai se valittu nainen on varsinainen homssu, hänen kotonaankin on AP paikkoja kolunnut ja sottapytyksi havainnut. Ja tietysti lihava ja varmaan alkkis ja kamalaa: vieläpä YH....
Olen käynyt hänen luonaan kylässä ja istunut hänen autossaan, ja molemmat todella ovat kaatopaikkoja. Ylipaino ja yksihuoltajuus eivät myöskään ole mitään mielipideasioita.
Ap
Totta. Mutta jospa se ottaa paljon paremmin poskeen?
Alan ymmärtää miestä...