Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitsi sottaisen yh:n minun sijastani

Vierailija
04.08.2023 |

Ylipainoakin on tällä ja koti todellakin ihan pommi, lapsi alakouluikäinen.

Tapailtiin suunnilleen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen mies ilmoitti, että haluaa olla tämän tuttavani kanssa.

Kommentit (339)

Vierailija
121/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Siitä, että mies vaihtoi, vai että mielestäsi vaihtoi "huonompaan"?

Kyseessähän on miehen valinta, hän ehkä tykästyi tähän toiseen ihmiseen enemmän.

Siitä juuri, että vaihtoi huonompaan.

Ap

Mutta miksi olet katkera siitä?

Jos mielestäsi hän vaihtoi huonompaan, sehän on hänen menetyksensä? (ja huonommuushan on subjektiivinen asia, miehen mielestä todennäköisesti vaihdos oli parempaan).

Sivusta kommentoin, kyllä muakin v*tutti kun ex otti huonomman. Olisi paljon helpompi päästä omasta pettymyksestä yli jos mies ottaa jonkun super upean kaunottaren, koska silloin näyttäisi siltä, ettei mulla koskaan tuohon mieheen mitään realistisia mahdollisuuksia olisi ollutkaan. Sitten jos ottaa jonkun kaunistelematta sanottuna ruman naisen, joka tuskin on mikään tinderin tykkäyskuningatar, niin ottaahan se päähän.

Toisaalta itse paremman näköisenä ajattelee myös, että hyvä ettei tuo mies valinnut minua, koska haluan miehen jolle myös ulkonäöllä on merkitystä. En mä itseni takia persettä treenaa.

Naiset ei oikein taida olla hyviä arvioimaan toisten naisten viehättävyyttä. Se tinderin tykkäyskuningatar saattaa olla sun mielestä aika yllättäväkin nainen. Joissain naisissa vaan on seksiä ja vetoa enemmän pikkurillissäkin kuin toisissa ikinä.

No mä olen esimerkiksi itse ollut tinderissä tosi suosittu ja olen aika satavarma, että tuo kyseinen nainen ei samaan yllä mitenkään. Ei vaikka on meikkiä naamassa ihan hemmetisti ja filttereitä ei ainakaan instakuvissaan säästele. Niillä ei saa rumasta kaunista, sori vaan.

Valehtelet, näin ei käy koskaan. Jos on tinderissä suosittu, on sitä myös ns. normielämässä ja sama toisinpäin. Jos ei ole vientiä tinderissä niin yksin on sen ulkopuolellakin. Toki filttereillä voi huijata mutta paljastuu viimeistään ekoilla treffeillä. 

Siis en epäile ettei tuosta naisesta joku Tinderissä tykkäisi mutta taatusti ei saa saman tasoisilta miehiltä tykkäyksiä mitä minä, eikä samaa määrää. Yksinkertaisesti siitä syystä että hän ei ole kaunis, ei vaikka miten päin yrittäisi katsoa. Ja voin sanoa että mulla todellakin on silmää kauneudelle.

Siksi on erittäin outoa että tuolle minut jättäneelle miehelle kelpasi, varsinkin kun mies korosti kuinka on mallejakin tyrkyllä. Jos minä en ole mallitasoa niin kyllä tuo nykyinen on vielä hitosti kauempana siitä.

Et selvästi tajua, että ihmissuhteissa ja tykästymisissä on muustakin kuin ulkonäöstä kyse. Sut jättäny mies tykästyi toiseen naiseen riippumatta sen ulkonäöstä. Sä ehkä olet sisäisesti ruma ja hän sisäisesti kaunis? 

Tai sitten se mies otti naisen josta ei ole pelkoa että lähtisi kävelemään, kun ei sillä ole muihin tuon tasoisiin miehiin koskaan mitään mahdollisuutta. Se mies on tuossa suhteessa se kauniimpi osapuoli, ja ihan huomattavasti.

Vierailija
122/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet pitävät naisista jolla vähän painoakin enemmän, heillä on varmaan natsannut jutut paremmin.

Ihminen siellä kuoren sisällä ratkaisee paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset luulee että ulkonäkö on se juttu ja eivät ymmärrä että juttu on se luonne ja yhteensopivuus.

Vierailija
124/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Kyseessähän on miehen valinta, hän ehkä tykästyi tähän toiseen ihmiseen enemmän.

Ap

Jos mielestäsi hän vaihtoi huonompaan, sehän on hänen menetyksensä? (ja huonommuushan on subjektiivinen asia, miehen mielestä todennäköisesti vaihdos oli parempaan).

Sivusta kommentoin, kyllä muakin v*tutti kun ex otti huonomman. Olisi paljon helpompi päästä omasta pettymyksestä yli jos mies ottaa jonkun super upean kaunottaren, koska silloin näyttäisi siltä, ettei mulla koskaan tuohon mieheen mitään realistisia mahdollisuuksia olisi ollutkaan. Sitten jos ottaa jonkun kaunistelematta sanottuna ruman naisen, joka tuskin on mikään tinderin tykkäyskuningatar, niin ottaahan se päähän.

Toisaalta itse paremman näköisenä ajattelee myös, että hyvä ettei tuo mies valinnut minua, koska haluan miehen jolle myös ulkonäöllä on merkitystä. En mä itseni takia persettä treenaa.

Naiset ei oikein taida olla hyviä arvioimaan toisten naisten viehättävyyttä. Se tinderin tykkäyskuningatar saattaa olla sun mielestä aika yllättäväkin nainen. Joissain naisissa vaan on seksiä ja vetoa enemmän pikkurillissäkin kuin toisissa ikinä.

No mä olen esimerkiksi itse ollut tinderissä tosi suosittu ja olen aika satavarma, että tuo kyseinen nainen ei samaan yllä mitenkään. Ei vaikka on meikkiä naamassa ihan hemmetisti ja filttereitä ei ainakaan instakuvissaan säästele. Niillä ei saa rumasta kaunista, sori vaan.

Sori, mutta tällä kommentillasi annoit itsestäsi aika pinnallisen kuvan.

-eri

En ole missään väittänyt etten olisi pinnallinen. Ei mua haittaa jos ihmiset saavat sellaisen vaikutelman koska tottahan se on.

Miten ihmeessä olet sitten saanut edes pidettyä miehen?

Et valitettavasti kuulosta sellaiselle ihmiselle, kenen kanssa kovin moni pystyisi elämään.

Tollainen toisten ihmisten dissaaminen ja arvostelu ei anna mukavaa kuvaa.

Nyt ymmärrän kyllä, miksi miehesi lähti.

Huomattavasti rumempikin kelpaa hyvin, kun ei ole sisältä noin paha.

Vierailija
125/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikempi ap, niin en ymmärrä miestä. Onkohan miehellä jotain ongelmia oman itsetuntonsa kanssa, kokee ettei ansaitse parempaa? Voisit vielä koittaa olla yhteydessä mieheen ja tehdä selväksi että olet turvallinen ja luotettava nainen. Jos hänellä on aiempia huonoja kokemuksia naisista? Sääliksi käy miestä jos näin on, kun olisi parempikin ollut tarjolla.

Se on saattanut olla myös yksi syy, jos ap on hoikka.

Normaali/ylipainoiset naiset nyt vaan on seksikkäämpiä ja myöskin useimmiten aktiivisia sängyssä.

Itselläni ei ole kokemusta seksistä ylipainoisen naisen kanssa, ei ole oma preferenssi. Voisin kuitenkin kuvitella, että normaali/ylipainoiselta  naiselta odotetaan sängyssä enemmän ja ehkä jonkinlainen kunnioitus puuttuu ettei tarvitse nähdä niin paljon vaivaa naisen nautinnon eteen. Ehkä tässä voi olla myös syy, miksi ylipainoisen naisen täytyy osoittaa olevansa aktiivinen sängyssä tai hän suostuu asioihin mihin ehkä hoikempi ei suostuisi. 

Ihme sekoilua. Ei ihmekään, että loppuelämän sinkkuus kiinnostaa. 

Olen ylipainoinen, en mitenkään valtavasti. Olen aktiivinen sängyssä, koska mulla on korkea libido ja tykkään seksistä. Haluan tuottaa miehelle nautintoa, en mitenkään vakuutella häntä taidoistani. Ja samoin haluan miehen tuottavan nautintoa itselleni. Ja että meillä on yhdessä hyvä meno sängyssä. En todellakaan ole niin epätoivoinen, että alistuisin kaltaisesi urpån pantavaksi ja vielä muka alkaisin jotenkin miellyttääkseni palvella sinua. 

Vierailija
126/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Ap

Perse on selkäpuolen kasvot. Persettä treenaavat kasvoistansa keskinkertaiset. Onko maailman kauneineimmilla naisilla iso perse? Niinpäh.

Vierailija
127/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Susanna Ruotsalainenkaan ollut Matti Nykäselle se oikea vaan Matti halusi mielummin sekoilla Mervin ja sen viimeisen vaimonsa kanssa. Objektiivisesti Susanna olisi ollut tasokkain, mutta Matti ei tainnut haluta sen tasoista elämää vaan voida elää alkkiksena sekoillen. 

Tämäkin on hyvä huomioida. Kaikki miehet eivät halua niin korkealaatuista elämää, mitä se sen ns. tasokkaamman naisen kanssa olisi. 

Vierailija
128/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Ap

Perse on selkäpuolen kasvot. Persettä treenaavat kasvoistansa keskinkertaiset. Onko maailman kauneineimmilla naisilla iso perse? Niinpäh.

Väitätkö että esim. fitnessnaisissa ei olisi myös kasvoista erittäin hyvännäköisiä? 

Vierailija
129/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Ap

No onhan niillä.

Aika hyvin sanottu tuo, että perse on selkäpuolen kasvot.

Vierailija
130/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää että yh on huonompi? Ei sitä tiedä miten kiihkeä ja estoton peto se yh on sängyssä.

Vierailija
131/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset arvottaa eri asioita. Minäkin olen melko sotkuisessa huushollissa elävä yh (tosin lapset jo aikalailla aikuistumassa), ja aina on tasokkaita miesystäviä ollut tyrkyllä. 

Tässä huushollissa tapahtuu: kokkaillaan hyvää ruokaa ja leivotaan, ideoidaan yritystoimintaa, urheillaan jne. Hakataan halkoja ja lämmitetään sauna, ja kuokitaan pihaa. Grillataan ja käydään hyviä keskusteluja viinilasin äärellä.

Meillä on puuhakasta menoa, jossa mieskin voi kokea olevansa hyödyksi. Nurkkien hinkkaaminen kiiltäviksi ja tasojen tyhjentäminen kaikesta tavarasta ei ole ykkösprioriteettini,  vaikka toki huolehdin siitä, ettei meillä nyt mitenkään saastaista ole.

Jotkut ihmiset vaan tykkää siitä, että on elämää ja ohjelmaa, eikä välitä niinkään siitä, onko absoluuttisen siistiä tai rauhallista. Toiset taas rakastaa sitä siisteyttä ja rauhallisuutta. 

Tuohan sekin tietysti jännitystä elämään, kun saa pelätä, että tuleeko ruokamyrkytys tai vallattomien pentujen pesemättömistä käsistä leviävä noro. Tämän naisen taloudessa kumpikin on todennäköinen.

Ap

Ai niitä lapsia on jo useampi vaikka aloituksessa oli vasta 1..?

Vierailija
132/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tietää että yh on huonompi? Ei sitä tiedä miten kiihkeä ja estoton peto se yh on sängyssä.

Kaikki miehet eivät halua kiihkeää ja estotonta petoa. Suorituspaineet nääs. Ja joku haluaa elottoman seksinuken, jolle tehdä itse mitä tahtoo. 

Vierailija
133/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus on myös se mitä moni mies karttaa.

Vierailija
134/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Ap

No onhan niillä.

Aika hyvin sanottu tuo, että perse on selkäpuolen kasvot.

No ei kyllä ole mitään saliperseitä kauneimmilla. Ennemminkin pienet ja sopusuhtaiset.

Vierailija
135/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Ap

Tiedät itsekin ettei kukaan vaihda huonompaan. Valitettavasti sinä olet nyt huonompi miehen silmissä kuin tämä uusi rakkaus. Lohdutuksena sanon, että toivottavasti jollekin toiselle miehelle olet sitten parempi kuin muut.

Vierailija
136/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko miettiä että mikä Sinussa on vikana

Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.

Ap

Mutta etkö juuri aloituksessa kertonut, että naisella 1 lapsi? Nyt niitä onkin monta kiukuttelevaa pentua🤔

Siellä huushollissa ei sitten ainakaan tule miehelle marmatusta sohvalla loikoilusta tai vinossa olevasta sisustustyynystä. Saa elää ja olla vähän rennommin.

Vierailija
137/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut sitoutua sinä halusit.

Vierailija
138/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Ap

Tiedät itsekin ettei kukaan vaihda huonompaan. Valitettavasti sinä olet nyt huonompi miehen silmissä kuin tämä uusi rakkaus. Lohdutuksena sanon, että toivottavasti jollekin toiselle miehelle olet sitten parempi kuin muut.

Kyllä vaihtaa, monikin. Kävikö keskustelusta ilmi minkä tason miehestä tässä on kysymys?

Vierailija
139/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet ap katkera?

Ap

No mutta, sitten siinä naisessa on jotain ihanaa, josta mies tykkää. 

Katkeruus on tosi ikävä piirre ihmisessä, ehkä mies vaistosi sen susta eikä halunnut jatkaa?

Tämä on niin totta. Itsekin heivasin nuorena miehen, joka oli "unelmien" mies. Paitsi kaksin kun haukkui toisten ulkonäköä ja tätä tapahtui ihan koko ajan ettei ollut mitään satunnaista kommenttia. Hän tosiaankin näki lähes kaikissa jotain korjattavaa ja oletettavasti tuollainen henkilö olisi heivannut minutkin viimeistään 10v päästä kun olisin ollut liian vanha. 

Vaihdoin "rumempaan", mutta sisäisesti on 100x kauniimpi.

Vierailija
140/339 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset arvottaa eri asioita. Minäkin olen melko sotkuisessa huushollissa elävä yh (tosin lapset jo aikalailla aikuistumassa), ja aina on tasokkaita miesystäviä ollut tyrkyllä. 

Tässä huushollissa tapahtuu: kokkaillaan hyvää ruokaa ja leivotaan, ideoidaan yritystoimintaa, urheillaan jne. Hakataan halkoja ja lämmitetään sauna, ja kuokitaan pihaa. Grillataan ja käydään hyviä keskusteluja viinilasin äärellä.

Meillä on puuhakasta menoa, jossa mieskin voi kokea olevansa hyödyksi. Nurkkien hinkkaaminen kiiltäviksi ja tasojen tyhjentäminen kaikesta tavarasta ei ole ykkösprioriteettini,  vaikka toki huolehdin siitä, ettei meillä nyt mitenkään saastaista ole.

Jotkut ihmiset vaan tykkää siitä, että on elämää ja ohjelmaa, eikä välitä niinkään siitä, onko absoluuttisen siistiä tai rauhallista. Toiset taas rakastaa sitä siisteyttä ja rauhallisuutta. 

No niinpä tietysti.Höpönlöpö taas.