Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa miehistä on anteliaita kavereilleen, mutta pihejä tyttöystäviään kohtaan?

04.08.2023 |

Tällainen aloitus oli perustettu alkuviikolla, mutta se poistettiin nopeasti. Ilmeisesti joku herkkähipiäinen loukkaantui siitä.

Siinä ap siis oli lukenut ketjua "poikaystävän käyttäytyminen rahaa ja ruokaa kohtaan" ja siitä alkanut pohtimaan, että miksi on varsin yleistä se, että miehet ovat anteliaita ja reiluja omia miespuolisia kavereitaan kohtaan, mutta se ei tule kuuloonkaan, että joskus tarjoaisi vaikka ilmaisen aterian tai jäätelön seurustelukumppanille? ELi jos vaikka mies pitää kotonaan grilli-illan kavereilleen, niin heille tarjotaan kaikki ruuat ja juomat, mutta jos tyttöystävä tulee kylään, niin silloin ei tarjita mitään tai otetaan maksu tarjoiluista.

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuoliset kaverit silloin hänelle läheisempiä. Väittäisin että ko. ihmistyypille on olemassa myös naispuolinen vastine. Paras olisi jos nämä seurustelisivat keskenään ja jättäisivät rauhaan ne keillä parisuhde tulee ensin.

Jotenkin säälittävät nämä parisuhde ensin-naisten kanssa yhteen menevät miehet. Näistä ei kaveriporukassa kuulu vuosiin mitään kunnes eroavat.

Okei. Aika säälittävä kommentti aikuiselta(?) mieheltä... Ei taida olla vaimoa ja lapsia.

Okei, anna toki yksikin hyvä syy, miksi miehen pitäisi heti unohtaa kaverinsa täysin.

Elämänkumppanin laittaminen sijalle 1= kavereiden hylkääminen täysin?

Mistä minä tiedän, pysyykö se siinä vuoden vai viisi? Kaverit ovat olleet mukana 20 vuotta.

Juu. Kyllä minunkin parhaimmat ystävät ovat jopa lapsuudesta eli yli 20 vuoden ajalta. Miehen kanssa olen ollut yhdessä 10 vuotta, 5 naimisissa ja 2 lasta. Kyllä mieheni on tärkeämpi kuin ystävät eikä oikein voi verrata.

Harva mies ajattelee näin. Kyseessä täytyy olla jokin hormonitoiminnallinen eroavaisuus, koska ilmiö syntyy toisistaan riippumatta melkein kaikissa kulttuureissa

Kyllä aidosti naistaan rakastava mies ajattelee näin. Eli juurikin se kunnollinen aviomiesmatskua oleva mies. Itse en olisi perustanut perhettä minkään bros before hoes -teinipojan kanssa.

Vierailija
162/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa jotenkin ajatella miestäni jonain fyysisenä turvana. Me olemme toistemme tuki ja turva puolin ja toisin, mutta ensisijaisesti kumpikin meistä on oman itsensä turva. En hae miehestä turvaa mitä minulla on jo itsessänikin. Olen reissannut tosi paljon yksin ja tehnyt paljon asioita yksin ja pärjännyt yksin. Kiistän ajatuksen siitä, että nainen hakisi miehestä tietyissä tilanteissa aina sen fyysisen turvan. Itseasiassa viime yönä jostain syystä aloin miettimään, että mitä tekisin, jos heräisin yöllä vessaan ja olohuoneessa olisi joku vieras ihminen. No totta kai huutaisin (johon mies ei todennäköisesti heräisi kun nukkuu niin sikeästi) ja läimäisisin tunkeilijaa keppijumppa kepillä tai muulla käden ulottuvilla olevalla esineellä, jos tämä vaikuttaisi aggressiiviselta.

- eri

Voi luoja taas näitä femakkoja.... Kyllä sitä taas niin esitetään kuinka ei tarvita miestä fyysiseksi turvaksi, vaan ihan itse hakataan yöllinen murtovaras KEPPIJUMPPAKEPILLÄ 🤣🤣 Tai jos joku raiskari hyökkää kimppuusi pusikosta, sinä luonnollisesti estät hyökkäyksen hakkaamalla tämän raiskarin? Joopati joo. Itsekin olen nainen, mutta kyllä minulla on munaa myöntää, että monessa tilanteessa koen miehen nimenomaan fyysiseksi turvaksi! Mun ei tarvii esittää mitään "olen yhtä vahva kuin mies". Tiedän että ollaan samanarvoisia, MUTTA ei tasapuolisia joka asiassa, esimerkiksi fyysiset ominaisuudet.

Ylipäätään nämä esimerkit on jotenkin niin absurdeja. Kuinka monen kotiin tunkeutuu joku murtovaras keskellä yötä?! Onhan se toki teoriassa mahdollista, mutta että nainen hyötyisi miehestä sen takia, että mies on fyysisenä turvana murtovarastilanteessa, on vaan aivan naurettava väite. Miehen isommasta fyysisestä voimasta on toki usein apua monessa tilanteessa, kun tarttee kantaa painavia juttuja tai jotain, mutta suojelemista normaalielämää elämä naisihminen tarvitsee äärimmäisen harvoin.

Mitäs sinä tekisit sille murtomiehelle muuta kuin juoksisit kiljuen pakoon ja jättäisit naisen pulaa. Hauskaa kun kukkakepit leikkii kovaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuoliset kaverit silloin hänelle läheisempiä. Väittäisin että ko. ihmistyypille on olemassa myös naispuolinen vastine. Paras olisi jos nämä seurustelisivat keskenään ja jättäisivät rauhaan ne keillä parisuhde tulee ensin.

Jotenkin säälittävät nämä parisuhde ensin-naisten kanssa yhteen menevät miehet. Näistä ei kaveriporukassa kuulu vuosiin mitään kunnes eroavat.

Okei. Aika säälittävä kommentti aikuiselta(?) mieheltä... Ei taida olla vaimoa ja lapsia.

Okei, anna toki yksikin hyvä syy, miksi miehen pitäisi heti unohtaa kaverinsa täysin.

Mistä minä tiedän, pysyykö se siinä vuoden vai viisi? Kaverit ovat olleet mukana 20 vuotta.

Juu. Kyllä minunkin parhaimmat ystävät ovat jopa lapsuudesta eli yli 20 vuoden ajalta. Miehen kanssa olen ollut yhdessä 10 vuotta, 5 naimisissa ja 2 lasta. Kyllä mieheni on tärkeämpi kuin ystävät eikä oikein voi verrata.

Harva mies ajattelee näin. Kyseessä täytyy olla jokin hormonitoiminnallinen eroavaisuus, koska ilmiö syntyy toisistaan riippumatta melkein kaikissa kulttuureissa

Kyllä aidosti naistaan rakastava mies ajattelee näin. Eli juurikin se kunnollinen aviomiesmatskua oleva mies. Itse en olisi perustanut perhettä minkään bros before hoes -teinipojan kanssa.

Kyllä minä arvostan naisia, jotka kykenevät samanlaisiin lojaalisuuden osoituksiin kuin miespuoliset ystävät.

Vierailija
164/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereita ei pidä unohtaa täysin, mutta kumppania pitää priorisoida, jos haluaa, että se rinnalla pysyy. 

Jos kaverit on yleisesti ottaen tärkeämpiä, ei ne seurustelusuhteet sitten kestäkään.  

Vierailija
165/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ja perheen pitää mennä kavereiden edelle, jotta mies olis perheenisämatskua.

Vierailija
166/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa jotenkin ajatella miestäni jonain fyysisenä turvana. Me olemme toistemme tuki ja turva puolin ja toisin, mutta ensisijaisesti kumpikin meistä on oman itsensä turva. En hae miehestä turvaa mitä minulla on jo itsessänikin. Olen reissannut tosi paljon yksin ja tehnyt paljon asioita yksin ja pärjännyt yksin. Kiistän ajatuksen siitä, että nainen hakisi miehestä tietyissä tilanteissa aina sen fyysisen turvan. Itseasiassa viime yönä jostain syystä aloin miettimään, että mitä tekisin, jos heräisin yöllä vessaan ja olohuoneessa olisi joku vieras ihminen. No totta kai huutaisin (johon mies ei todennäköisesti heräisi kun nukkuu niin sikeästi) ja läimäisisin tunkeilijaa keppijumppa kepillä tai muulla käden ulottuvilla olevalla esineellä, jos tämä vaikuttaisi aggressiiviselta.

- eri

Voi luoja taas näitä femakkoja.... Kyllä sitä taas niin esitetään kuinka ei tarvita miestä fyysiseksi turvaksi, vaan ihan itse hakataan yöllinen murtovaras KEPPIJUMPPAKEPILLÄ 🤣🤣 Tai jos joku raiskari hyökkää kimppuusi pusikosta, sinä luonnollisesti estät hyökkäyksen hakkaamalla tämän raiskarin? Joopati joo. Itsekin olen nainen, mutta kyllä minulla on munaa myöntää, että monessa tilanteessa koen miehen nimenomaan fyysiseksi turvaksi! Mun ei tarvii esittää mitään "olen yhtä vahva kuin mies". Tiedän että ollaan samanarvoisia, MUTTA ei tasapuolisia joka asiassa, esimerkiksi fyysiset ominaisuudet.

Ylipäätään nämä esimerkit on jotenkin niin absurdeja. Kuinka monen kotiin tunkeutuu joku murtovaras keskellä yötä?! Onhan se toki teoriassa mahdollista, mutta että nainen hyötyisi miehestä sen takia, että mies on fyysisenä turvana murtovarastilanteessa, on vaan aivan naurettava väite. Miehen isommasta fyysisestä voimasta on toki usein apua monessa tilanteessa, kun tarttee kantaa painavia juttuja tai jotain, mutta suojelemista normaalielämää elämä naisihminen tarvitsee äärimmäisen harvoin.

Mitäs sinä tekisit sille murtomiehelle muuta kuin juoksisit kiljuen pakoon ja jättäisit naisen pulaa. Hauskaa kun kukkakepit leikkii kovaa:)

Kun miettii semmoista keskivertomiestä joka herää kesken unien sängystään murtomiehen tuloon, niin todellisuus ei ole että mies menisi fyysisellä voimallaan suojelemaan naistaan :D tosin, edelleen, tää murtovaras-case on niin epätodennäköinen että oikeastaan aivan turha edes spekuloida asialla.

Vierailija
167/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä arvostan naisia, jotka kykenevät samanlaisiin lojaalisuuden osoituksiin kuin miespuoliset ystävät.

Eli on lojaalimpia naiskavereilleen kuin sinulle? Okei, jos sellaista sitten arvostat...

Vierailija
168/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen kuvittelee olevansa niin prinsessa, että miesten pitää maksaa saadakseen olla heidän seurassaan.

Vierailija
169/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on lojaalimpia naiskavereilleen kuin sinulle? Okei, jos sellaista sitten arvostat...

Onko jotain vikaa?

Vierailija
170/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On masentavaa seurustella maksullisen naisen kanssa, jos tämä ei ole selvä homma alusta lähtien. Ja harvemmin on niin että kavereille tarjoillaan yksipuolisesti ainakaan pidemmällä juoksulla. Aina ei takaisin tarjoaminen ole niitä tarjoiltavia, vaan kaveri voi tulla talkoihin tai tarjota osaamistaan jossain asiassa. Tätä ei yksisilmäinen nainen ymmärrä, vaan jos koiran lailla ei heti saa palkintoa, hän menettää kiinnostuksensa.

Onko mies "maksullinen mies" , kun tarjoan hänelle? Se on vaan totuus, että saita ihminen on vastenmielinen. Vielä vastenmielisempi on naista vertaa koiraan. Ei ihme, et naiset menettävät kiinnostuksensa. Olen naisena tehnyt miehelleni hintavia lahjoja ja maksanut ravintoloissa. Hän on siis ilmeisesti sun kriteerien mukaan hu........................ra ja odotan, että mies tarjoaa minulle. Olen siis hu.........................ra. Mistä sunkaltaiset sikiävät???? Tämä ei ole miesvihaketju vaan naisvihaketju.

Vierailija
171/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei koskaan tarjoa miehille mitään muuta kuin seksiä.

Vai ei!!!

Minä seurustelin reippaan 1/2 v erään ihan kivan näköisen ja (joskus) ihan kivankin miehen kanssa joka oli huonon elämäntilanteensa johdosta ihan pa.

Me ei ois voitu tehdä ulkoilua ja kotona kotiruoan syömistä kummempaa jos minä en olis tarjonnu hänelle. Tais se joskus tarjota juoman kun käytiin ulkoillessa jossain ja poikettiin kahvilaan.

En toki olisi tämän enempää uhrannut rahaani, kyllä aikuisten pitää olla tasapuolisia eikä alkaa kustantamaan kaikkea toiselle. No me katsottiinkin usein telkkaria kotona .... joka sekin oli yhdessä ihan kivaa.

Vierailija
172/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välillä miettinyt, että jos lähden enkä enää ikinä ota miestä.

Vierailija
173/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen välillä miettinyt, että jos lähden enkä enää ikinä ota miestä.

Yksin voi levätä ja harrastaa, ei tarvitse niin paljon siivota. Varsinkin tiettyjen ammattien miehet määrää.

Vierailija
174/177 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee lasagnea niin se riittää naiselle 4 päivää tai karjalanpaistin, ei tarvitse kuin keittää perunat.

Ei se seksi nyt niin ihmeellistä ole. Miehet haluaa nykyään suuseksiä ja vaikka mitä, mä ostan mielummin kotiin jäätelön ja nuolen sitä. Mä olen kerta kaikkiaan kyllästynyt tässä maassa kaiken maailman ilmaistöihin ja palkaksi ei saa kuin arvostelua ja haukkumista. Suomi on myös Euroopan väkivaltaisin maa naisille.

Vierailija
175/177 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen flirttailee ympäriinsä niin miesten silmissä menettää arvonsa. Esimerkiksi ensin yrittää saada kanssaan parisuhteeseen ja kun ei onnistu niin heti käy kaveriin kiinni. Tulee sellainen olo että on kuin joku lentohiekkaan hukkuva joka yrittää tarttua mihin vaan ympärillään ettei huku.

Vierailija
176/177 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaverit ovat aiemmin tarjonneet sinulle avokätisesti kotibileissä tai muuten, siitä tulee painetta tarjota itsekin samansuuruisesti takaisin. Jos naiselle tarjoaa, niin ei nainen koskaan tarjoa takaisin vaan pitää sitä ilmaisena lounaana tai sitten nainen ajattelee maksavansa luonnossa takaisin.

Vierailija
177/177 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostavat kaverien suosiota ja nauttivat tyttöystävänsä alistamisesta. Reppanoita.

Kaveriporukassa pätee "What goes around, comes around". Näin ollen siinä ei menetä mitään. Naisille kun tarjoaa, niin se ei enää päde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä