Haluaako maailmankaukkeus, että nukun koska yleensä kun meditoin niin nukahdan?
Oi että, tulipa tarpeeseen. Aloitin joskus kolmen jälkeen meditoimaan, halusin vain katsella tunteitani ilman ajatuksia tai mitään määritelmiä.
Valehtelematta alle 5 min ja olin syvässä unessa.
Heräsin just.
Tätä käy välillä. Alkuun ärsytti mutta oikeastaan taidan antautua ja hyväksyä tämän. Tarvitsin tätä, lepoa. <3
Kommentit (30)
Miten maailmankaikkeus voisi haluta mitään? Typerys.
Tottakai, uni on paras asia mitä ihminen voi tehä.. Kuuntele niitä unias myös, jos siis näet selkounia. Mulla tapahtui henkisen heräämisen jälkeen tämä, siis että aloin näkemään kunnolla unia mitkä tuntuvat kertovan kokoajan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, uni on paras asia mitä ihminen voi tehä.. Kuuntele niitä unias myös, jos siis näet selkounia. Mulla tapahtui henkisen heräämisen jälkeen tämä, siis että aloin näkemään kunnolla unia mitkä tuntuvat kertovan kokoajan jotain.
Näen jatkuvasti unia. Ennen näin painajaisia vain.
Tämä olikin kiva uni.
Ihmiset auttoivat minua, tunsin, että olin jälleen arvostettu. Tein tärkeää työtä ja minulla oli itsekunnioitutusta vaikka minua vähän sätittiin siinä hitaudestani (olin hidas hakiessani jotain koska näin sukulaisiani, tuttuja jne aina matkalla). Olin vain iloinen ja oli mukavia keskusteluita.
Autoin työssäni asiakkaitani. Se oli mukavaa.
Heräsin sitten, kaikkea en muista.
Kuitenkin, näen paljon unia, joka kerta kun nukahdan.
Oli oikein piristävää nähdä tällainen mukava uni välillä. :)
-ap
Maailmankaikkeus planeettoinen, galakseineen jne. kuolee käytännössä heti kohdusta tultuaan ja sen jälkeen on vain ikuinen tyhjyys ja pimeys.
Mitä maailmankaikkeuskaan olisi kuin uni?
Meditoidessa saa demoneja sieluunsa, joten ei kannattaisi tehdä sitä.
Sä oot päässy rauhan tilaan mikä on hyvä :) ota siitä vaan itsellesi rutiini mitä harjoitat se tekee hyvää. Unikin on hyväksi <3
Meditointi on hieno asia, se tuo keskittymiskykyä ja voimaa ja itsetietoisuutta
Vierailija kirjoitti:
Mistä uskovat oikein keksivät näitä juttujaan?
Vierailija kirjoitti:
Tällä väitteellä on yhtä paljon todisteita puolellaan kuin sillä väitteellä, että maailmankaikkeus voisi haluta jotain.
Maailmankaikkeus eli Jumala haluaa että olet onnellinen. Ei muuta.
En tiedä, itse meditoin herätessä. Ja nukkumaan mennessä. Sillä välillä olen meditoinut. Eli siis tyhmäkö olet? Mitä sillä saavuttaa näin maailmankaikkeuden kannalta?
Universumi ei halua mitään. Jossain harvoissa tapauksissa universumissa esiintyy olento, joka on muodostanut käsitteen "halu"
Ymmärsin tämän aikoinaan termodynamiikan toisen pääsäännön kautta. Järjestykset ja epäjärjestykset on universumin kannalta samanarvoisia.
Järjestyksiä esiintyy todennäköisyyden mukaan paljon vähemmän kuin epäjärjestyksiä. Universumi itse ei suosi kumpaakaan.
Havaitsija innostuu kohdatessaan järjestystä
Ok, eli ihmiskunnalla on nyt probleema. Universumi ei suosi järjestystä eikä epäjärjestystä.
Sama probleema-postaaja. Synteesin Universumi suosii!
Itse elän ajatukset Jumalassa, kehosta pidän huolta, ja small bang.
Ajatukset on kohdistettu sinusoidaalisiin aaltoihin, todellisuus.
Joku laitto alapeukkua. Ei taida tietää, kuinka tehokas on, että ajatukset on sinusoidaalisia aaltoja. Taidat pelata Satan's peliä?
Eli sinusoidaalisten aaltojen kaava on Jumala. Kun jokaisella on ajatukset, niin ajatukset on linkittynä Jumalaan. Kun ymmärtää, että ajatukset on sinusoidaalisia aaltoja, niin voi ymmärtää elämän tarkoituksen, sielun, Jumalan, kuoleman jälkeisen elämän, kaiken fysiikasta jne.
Niin siksi, joku ateisti, millä ei ole elämässä mitään tarkoitusta, vetää mulle alapeukun. Shame! Me tullaan kyllä sun luo! Ei nyt, mutta joskus, mutta ollaan tuloillaan!
Hyvä kysymys. Mulle käy noin usein. Olen ajatellut, että olen vain unen tarpeessa ja niin on hyvä.