Haluaako maailmankaukkeus, että nukun koska yleensä kun meditoin niin nukahdan?
Oi että, tulipa tarpeeseen. Aloitin joskus kolmen jälkeen meditoimaan, halusin vain katsella tunteitani ilman ajatuksia tai mitään määritelmiä.
Valehtelematta alle 5 min ja olin syvässä unessa.
Heräsin just.
Tätä käy välillä. Alkuun ärsytti mutta oikeastaan taidan antautua ja hyväksyä tämän. Tarvitsin tätä, lepoa. <3
Kommentit (30)
Pistäkää alapeukkua vaan, luuserit. Ihmiset alkavat ymmärtää, että ajatukset on energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin siksi, joku ateisti, millä ei ole elämässä mitään tarkoitusta, vetää mulle alapeukun. Shame! Me tullaan kyllä sun luo! Ei nyt, mutta joskus, mutta ollaan tuloillaan!
Miksi olet niin heikko mieleltäsi, että suutut jostain vauvapalstan alapeukuista?
Maailmankaikkeus ei ole eliö. Se ei voi haluta.
Olen ehkä heikko mieleltäni. Nietzschen ikuinen paluu on jotenkin laimea. Sitä pitää parantaa itsemurhilla. Vauvan palsta on jotenkin todella 99.9%, ettei näe Sfäärien Musiikkia. Itse olen vasta tänne saapunut, mutta täällä ei ole kuin NPC. Suutun tarkoituksella, että voin valaista samalla.
En tiedä, miten tätä käytetään. Sanon nyt vain, että olen "olen ehkä" - postaaja. Vittuako sitä tietää heti, miten käyttää ydinpommia... Eli maailmankaikkeus on organismi, elävä. Kyllähän se haluaa. Se haluaa vetää kaikkien vapaatahto nollaan. Joka on oikeastaan vapaus maksimissaan silloin.
Kohtalaisen itsekeskeinen ajatus, että maailmankaikkeus tai universumi olisi kiinnostunut yksittäisen ihmisen meditaatiokokemuksesta.
Mä aloitin meditoimisen niin, että se usein päättyi päiväuniksi. Vuosia sitten tunsin siitä ennen syyllisyyttä että enkö osaa meditoida, kunnes antauduin sille ja annoin virran viedä <3 Parasta lepoa! Kertoo, että tarvitset lepoa ja myös meditaatio voi olla paljon syvempää kun pääset syviin alitajunnan kerroksiin! Enjoy <3
"Mä" aloitin... meditoimisen pitäisi olla koko maanpallon ihmisten juttu yhdessä, että toimisi? Mitä vittua, yksi ihminen meditoi... Ajatukset on todellisuutta. Läski Buddha vastaa, ei kun kärsimystä! Että jos meditointi on oikea tapa tapa katsoa maailmaa, itse katson, että ajatukset on sinusoidaalisia aaltoja.
Me ollaan tulossa. Ihmiset alkavat vielä ajattelemaan, että ajatus on energiaa. Se on menoa sitten kaikille!