Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Ruma, ujo ja arka, punastelija.
Millainen nainen on muuten luonteeltaan ja elämäntavoiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset nörtit ei kelpaa edes toisille nörteille.
Tämä. Haluavat sairaanhoitajan tai jonkun muun tosi perinteisen naisen.
Olen tuntenut vuosien varrella naispuolisia nörttejä, ja heillä on aika kovat vaatimukset miehille. Ei ehkä täysin samanlaiset kuin muilla naisilla, mutta kovat vaatimukset silti.
Yksi jankutti jankuttamistaan eksästään, joka oli ollut joku karateharrastaja, ja ilmeisesti tämä nainen oli luonut itselleen pariutumiseen häkin näistä itsepuolustuslajeista; miehen pitää olla mustan vyön itsepuolustuslajimestari. Taitaa olla edelleen sinkkuna tuo nainen, näin yli nelikymppisenä.
Sitten oli yksi yliopistonainen, joka ihaili fyysikkoja, ja vaati, että miehen pitää olla fysiikan tohtori. No, kymmenen vuoden jankutuksen jälkeen hän löysi itselleen fysiikan tohtoriopiskelijan, jolla oli bonuksena vielä laatikkoleuka. Kai se oli jankutuksen arvoista?
Sitten oli vielä yksi biologinainen, jolla oli äärimmäisen nörtit harrastukset, ja nörtti ulkonäkö silleen tavalla, joka ei välttämättä miehiä hotsita (naiset voivat olla nörtin näköisiä joko naisellisesti tai miesmäisesti, tämä oli miesmäisesti). Häneen olin itsekin ihastunut, hän oli tällaisen nörttimiehen silmään varsin ihana nainen, ja hyvärunkoinen myös jos sallitaan huomio. Mutta hänellepä ei nörttimiehet kelvanneet, ei edes minua seksikkäämmät. Hän on ollut vuosikausia Tindereissä ja tiesmissä nettichäteissä etsimässä omaa mainstream-seksikästä hunksia, ihannemiehensä on ilmeisesti jotain tyyliin pitkä, lihaksikas ja isomunainen dippainssi, joka tekee jotain statuksekasta työkseen. No, voitte arvata kelpaako tuollainen miesmäinen ja tavallaan aika omituinen nörttinainen jollekin mainstream menestyjämiehille... Ainakaan muuksi kuin hyväksikäytettäväksi patjaksi kerran vuodessa jollekin....
M42
Sivuhuomio, miksi tylytät naista, johon olit ihastunut? Keskity itseesi ja muihin potentiaalisiin naisiin, jouden kanssa haluat tutustua.
Naisten havainnointi ja arvostelu realistisesti ( =tylytys) on mukavaa.
M42
Sepä vaan ei kehitä sinua, päinvastoin fokus katoaa ja valut yhä kauemmas todellisesta tavoitteestasi. Tuollainen muiden naisten arvostelu on melkeinpä kaikkien naisten mielestä epäseksikästä. Kannattaa mieluummin keskittyä mukaviin juttuihin.
Toivonkin, että nämä jutut kehittäisivät niitä naisia, jotka tunnistavat pienen piston sydämessään, että tässä puhutaan nyt heidänkaltaisistaan naisista.
M42
Ymmärrän aikeen, mutta se ei toimi.
Konkreettisestihan kuvasit, että tykkäät naisesta vain, jos hän toimii kuten haluat. Jos nainen ei toimi kuten toivot eli koet tulleesi torjutuksi, alat arvostella häntä tylysti. Se nainen elää siellä omaa elämäänsä eteenpäin, mutta jälkijättöisellä arvostelemisella sinä annat itsestäsi ikävän ja pikkusieluisen kuvan.
Sun omia vaikuttimia sun kannattaisi nyt miettiä, jotta seuraavan kerran kun ihastut, voit olla aito ja edetä vilpittömästi. Silloin voi tulla vastakaikuakin!
Kaikki me voidaan kehittyä, ja jokaisella on omissa käytösmalleissa sokeita pisteitä. Onnea rakkauden etsintään! Sori ohis, mutta koen että pienellä panostuksella sulla olisi hyvät mahdollisuudet olla parempi kumppaniehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset nörtit ei kelpaa edes toisille nörteille.
Tämä. Haluavat sairaanhoitajan tai jonkun muun tosi perinteisen naisen.
Olen tuntenut vuosien varrella naispuolisia nörttejä, ja heillä on aika kovat vaatimukset miehille. Ei ehkä täysin samanlaiset kuin muilla naisilla, mutta kovat vaatimukset silti.
Yksi jankutti jankuttamistaan eksästään, joka oli ollut joku karateharrastaja, ja ilmeisesti tämä nainen oli luonut itselleen pariutumiseen häkin näistä itsepuolustuslajeista; miehen pitää olla mustan vyön itsepuolustuslajimestari. Taitaa olla edelleen sinkkuna tuo nainen, näin yli nelikymppisenä.
Sitten oli yksi yliopistonainen, joka ihaili fyysikkoja, ja vaati, että miehen pitää olla fysiikan tohtori. No, kymmenen vuoden jankutuksen jälkeen hän löysi itselleen fysiikan tohtoriopiskelijan, jolla oli bonuksena vielä laatikkoleuka. Kai se oli jankutuksen arvoista?
Sitten oli vielä yksi biologinainen, jolla oli äärimmäisen nörtit harrastukset, ja nörtti ulkonäkö silleen tavalla, joka ei välttämättä miehiä hotsita (naiset voivat olla nörtin näköisiä joko naisellisesti tai miesmäisesti, tämä oli miesmäisesti). Häneen olin itsekin ihastunut, hän oli tällaisen nörttimiehen silmään varsin ihana nainen, ja hyvärunkoinen myös jos sallitaan huomio. Mutta hänellepä ei nörttimiehet kelvanneet, ei edes minua seksikkäämmät. Hän on ollut vuosikausia Tindereissä ja tiesmissä nettichäteissä etsimässä omaa mainstream-seksikästä hunksia, ihannemiehensä on ilmeisesti jotain tyyliin pitkä, lihaksikas ja isomunainen dippainssi, joka tekee jotain statuksekasta työkseen. No, voitte arvata kelpaako tuollainen miesmäinen ja tavallaan aika omituinen nörttinainen jollekin mainstream menestyjämiehille... Ainakaan muuksi kuin hyväksikäytettäväksi patjaksi kerran vuodessa jollekin....
M42
Sivuhuomio, miksi tylytät naista, johon olit ihastunut? Keskity itseesi ja muihin potentiaalisiin naisiin, jouden kanssa haluat tutustua.
Naisten havainnointi ja arvostelu realistisesti ( =tylytys) on mukavaa.
M42
Misogynisellä asenteella ei tuoteta realistista arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen on muuten luonteeltaan ja elämäntavoiltaan?
Kotona viihtyvä ja introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kiltteys aika paljon vaikuttaa, koska jos on huono pitämään puolensa, on aina parisuhteissa se altavastaaja ja todennäköisesti myös ihan liian tylsä ja mitätön itsestäänselvyys, jolloin miehet juoksee vieraissa ja se kiltti tylsä vaimo passaa kotona. Sen kun tiedostaa jo etukäteen, ei paljon parisuhteet kiinnosta.
Jos olisin vahvaluontoinen päällepäsmäri, mua kiinnostaisi ottaa joku mies tossuteltavakseni ja silloinhan niitä olisikin jonossa, kuten kaikki näkevät. Kivempi istua siellä korkeammalla korokkeella kuin madella matona.
Täällä liian kiltti mies jolle kävi juuri noin, nainen juoksi vieraissa. No more mr nice guy.
Mikset voi olla edelleen mr nice guy? Mä aion olla kiltti edelleen, enkä voikaan siitä muuttua kun se on syntymäluonne. En vain halua enää parisuhdetta. Ellei sitten löydy joku ihmemies, joka arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen. Sellaista tuskin tulee ja jos tulee, se on joku sun kaltainen entinen nice guy, joka kostaa mulle kun exä oli niin ilkeä.
Koska en halua tulla käytetyksi. Älä huoli, en ole naisten kanssa enää missään tekemisissä niin en ole häiriöksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ykkösenä. Myös vastaavasti hoikka nainen, jolla on kasvoissa jotain luontaantyöntävää kuten liian iso nenä, liian ohuet/paksut huulet, leuattomuus, riippuvat silmäluomet.. Ja yksin nämä jäävät siksi, etteivät tunnista omaa tasoaan. Leuattomalle leuaton, lihavalle lihava. Kaikilla yksinelävillä naisilla on jokin ulkonäöllinen puute tai todella paha mielenterveys/päihdeongelma, mutta jälkimmäiset eivät ole parisuhdetta estäviä tekijöitä, jos on muuten kauneusihanteiden mukainen.
Selvästikään et tiedä kaikkia yksin asuvia naisia, kun tosissasi tällaista kirjoitat. Naurettavaa tekstiä, ei pahalla.
En sanonutkaan etteivätkö nämä naiset voisi luulla olevansa kauniita ja samalla luulla olevansa jostain muusta syystä yksin. Muuta syytä ei ole, kuin se että samantasoiset pariutuvat keskenään, eivät aina välttämättä mielellään. Siksi moni valitsee elää sinkkuna (koskee miehiäkin mutta tässä kysyttiin naisista).
Siis oletko tosissasi? Onko sinun mielestäsi kummassakin sukupuolessa täsmälleen saman verran tiettyä tasoa olevia ihmisiä, eikä ole mitenkään mahdollista, että oman tasoista ei yksinkertaisesti ole tai sen löytäminen on niin vaikeaa, että on vähän pakko olla yksikseen?
Jokainen tietää että miehissä on sitä heikkoa tasoa huomattavasti enemmän kuin naisissa, joten naisista osa jää väistämättä yksin, jos ei huoli huomattavasti oman tasonsa alapuolella olevaa miestä. Miehistähän lähes jokainen tietysti itse kokee olevansa täysi kymppi ja samaa tasoa missinaisen kanssa, mutta todellisuus on jotain ihan muuta.
Alkuun kommenttisi vaikutti järkevältä, mutta tuo toinen kappale oli hirveää kuraa. Hyviä miehiä on paljon enemmän vapaana kuin hyviä naisia.
Kokemuksesta tiedän.
Ei pidä paikkaansa. Miehissä on merkittävästi enemmän kaikkia äärilaidan tyyppejä, väkivaltaisia, juoppoja, heikkolahjaisia ja vetelehtimiseen ja hyväksikäyttöön taipuvaisia kuin naisissa.
Tytöt ja naiset ovat vastuullisempia, hoitavat ongelmansa kuntoon esimerkiksi terapialla, lääkkeillä ja päihdehoidossa selvästi tunnollisemmin kuin miehet. Ihan faktatietoa.Näin varmasti on, mutta ovatko lihavia. Siinä tapauksessa eivät ole ns. "hyviä" tai haluttuja miehen näkökulmasta, vaikka elämäntapansa saisivatkin kuntoon.
Veikkaan, että parisuhteettomissa on enemmän hoikkia kuin ylipainoisia. Ylipaino ei todellakaan ole este löytää kumppani.
Kyllä se sitten on, jos on sairaalloisen ylipainoinen. Mutta sellainen "normaali" ylipaino ei ole. Nykyäänhän suurin osa on vähän punkeroita.
Totta, mutta kuka jaksaa ihan yhtälailla punkeroa miestä, joka hetken päästä vaan jaksaa natkuttaa siitä kuinka nainen on ihan vääränlainen makkaroineen ja vähänkö hyvältä näyttää kun on littana maha, selkeä vyötärö sekä treenatut reidet ja perze.
Tuo on oikeasti niin perussettiä, että kenties ei ihan suoraan hauku mutta ihastelee ääneen sitten telkkarissa ja vaikka katukuvassa näkemiään naisia jotka ei edusta kropaltaan samaa punkeromallia mitä itse ja se oma nainen on.
Osa sitten on suorasukaisempia ja opastaa kuinka naisen on ihan hölmöä käydä vaan ulkoilemassa ja kävelemässä, koska salilla ja ryhmäjumpassa tai ainakin juoksulenkeillä muuttuisi kroppa kivemmaksi..
Ja nämä marmattajat ei todellakaan olleet mitään lentohunkseja vaan ihan tavallisia, liikuntaa harrastamattomia punkeromiehiä joille tosiaan tuollainen kävelylenkkikin on ihan pskaa.
Näköjään sellainen kuin minä... Kaunis, mutta taloudellisissa vaikeuksissa, ja teini-ikäisiä lapsia... Plus epävarma kropastani, vaikka olenkin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ykkösenä. Myös vastaavasti hoikka nainen, jolla on kasvoissa jotain luontaantyöntävää kuten liian iso nenä, liian ohuet/paksut huulet, leuattomuus, riippuvat silmäluomet.. Ja yksin nämä jäävät siksi, etteivät tunnista omaa tasoaan. Leuattomalle leuaton, lihavalle lihava. Kaikilla yksinelävillä naisilla on jokin ulkonäöllinen puute tai todella paha mielenterveys/päihdeongelma, mutta jälkimmäiset eivät ole parisuhdetta estäviä tekijöitä, jos on muuten kauneusihanteiden mukainen.
Selvästikään et tiedä kaikkia yksin asuvia naisia, kun tosissasi tällaista kirjoitat. Naurettavaa tekstiä, ei pahalla.
En sanonutkaan etteivätkö nämä naiset voisi luulla olevansa kauniita ja samalla luulla olevansa jostain muusta syystä yksin. Muuta syytä ei ole, kuin se että samantasoiset pariutuvat keskenään, eivät aina välttämättä mielellään. Siksi moni valitsee elää sinkkuna (koskee miehiäkin mutta tässä kysyttiin naisista).
Siis oletko tosissasi? Onko sinun mielestäsi kummassakin sukupuolessa täsmälleen saman verran tiettyä tasoa olevia ihmisiä, eikä ole mitenkään mahdollista, että oman tasoista ei yksinkertaisesti ole tai sen löytäminen on niin vaikeaa, että on vähän pakko olla yksikseen?
Jokainen tietää että miehissä on sitä heikkoa tasoa huomattavasti enemmän kuin naisissa, joten naisista osa jää väistämättä yksin, jos ei huoli huomattavasti oman tasonsa alapuolella olevaa miestä. Miehistähän lähes jokainen tietysti itse kokee olevansa täysi kymppi ja samaa tasoa missinaisen kanssa, mutta todellisuus on jotain ihan muuta.
Mieti miestä joka viimeksi oli sinuun niin rakastunut, että olisi halunnut kanssasi suhteeseen. Se on sinun tasosi. Hyvä miettiä itse kunkin.
Ai parisuhteeseen? Hitostako minä tiedän kuka on minuun niin rakastunut että haluaa kanssani parisuhteen? Ihan laidasta laitaan miehet ovat osoittaneet kiinnostusta, mutta olen antanut toistaiseksi vain kahdelle mahdollisuuden. Nuo miehet olivat kummatkin ihan eri tasoa kuin miehet, jotka tulevat yleensä iskemään minua jossain kadulla tai duunissa. Mä kyllä tiedän mikä on tasoni, ei mun tarvi asiaa sen enempää miettiä. Olen lähdössä deittailemaan ja tasan tiedän millaisia haen ja millaisia voin saada.
Ehkä se oletkin sinä jonka pitäisi miettiä omaasi.
Minä! En jaksa tutustua uusiin ihmisiin enkä etsi miesseuraa mistään
Vierailija kirjoitti:
Näköjään sellainen kuin minä... Kaunis, mutta taloudellisissa vaikeuksissa, ja teini-ikäisiä lapsia... Plus epävarma kropastani, vaikka olenkin hoikka.
Mistä ne lapset on tulleet jos jäät aina yksin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun kommenttisi vaikutti järkevältä, mutta tuo toinen kappale oli hirveää kuraa. Hyviä miehiä on paljon enemmän vapaana kuin hyviä naisia.
Kokemuksesta tiedän.
Ei pidä paikkaansa. Miehissä on merkittävästi enemmän kaikkia äärilaidan tyyppejä, väkivaltaisia, juoppoja, heikkolahjaisia ja vetelehtimiseen ja hyväksikäyttöön taipuvaisia kuin naisissa.
Tytöt ja naiset ovat vastuullisempia, hoitavat ongelmansa kuntoon esimerkiksi terapialla, lääkkeillä ja päihdehoidossa selvästi tunnollisemmin kuin miehet. Ihan faktatietoa.Näin varmasti on, mutta ovatko lihavia. Siinä tapauksessa eivät ole ns. "hyviä" tai haluttuja miehen näkökulmasta, vaikka elämäntapansa saisivatkin kuntoon.
Veikkaan, että parisuhteettomissa on enemmän hoikkia kuin ylipainoisia. Ylipaino ei todellakaan ole este löytää kumppani.
Kyllä se sitten on, jos on sairaalloisen ylipainoinen. Mutta sellainen "normaali" ylipaino ei ole. Nykyäänhän suurin osa on vähän punkeroita.
Totta, mutta kuka jaksaa ihan yhtälailla punkeroa miestä, joka hetken päästä vaan jaksaa natkuttaa siitä kuinka nainen on ihan vääränlainen makkaroineen ja vähänkö hyvältä näyttää kun on littana maha, selkeä vyötärö sekä treenatut reidet ja perze.
Tuo on oikeasti niin perussettiä, että kenties ei ihan suoraan hauku mutta ihastelee ääneen sitten telkkarissa ja vaikka katukuvassa näkemiään naisia jotka ei edusta kropaltaan samaa punkeromallia mitä itse ja se oma nainen on.
Osa sitten on suorasukaisempia ja opastaa kuinka naisen on ihan hölmöä käydä vaan ulkoilemassa ja kävelemässä, koska salilla ja ryhmäjumpassa tai ainakin juoksulenkeillä muuttuisi kroppa kivemmaksi..
Ja nämä marmattajat ei todellakaan olleet mitään lentohunkseja vaan ihan tavallisia, liikuntaa harrastamattomia punkeromiehiä joille tosiaan tuollainen kävelylenkkikin on ihan pskaa.
Tämäpä se. Taikinanaamaiset mätisäkkiruhot fanittavat näyttävästi aasialaisia pikkutyttöjä kumppaninsa edessä. Tätä en ole koskaan suomalaisissa miehissä tajunnut. Tarvetta yrittää sadistisesti alistaa ja kiusata, vaikka oma habitus kaipaisi lähinnä ydinkärjen kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli mies ennen lapsia, taloudellisia vaikeuksia ja epävarmuutta kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen, joka ei halua käyttää omaa aikaa törpön miehen passaamiseen ja mielenterveyden pönkittämiseen. Käyttää sitten vapaa-aikansa oikean miehen löytämiseen.
niin, fiksua, naisen huomioivaa,naista rakastavaa miestä haluaakin sitten paapoa ja palvella mielellään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli mies ennen lapsia, taloudellisia vaikeuksia ja epävarmuutta kropasta.
Oletko tullut miettineeksi, että yksin jäämiseen yksi iso syy on se, että monia miehiä ärsyttää että sinulla on lapsia toiselle miehelle, ja kiinnostus lakkaa?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän.
Tämäpä se. Taikinanaamaiset mätisäkkiruhot fanittavat näyttävästi aasialaisia pikkutyttöjä kumppaninsa edessä. Tätä en ole koskaan suomalaisissa miehissä tajunnut. Tarvetta yrittää sadistisesti alistaa ja kiusata, vaikka oma habitus kaipaisi lähinnä ydinkärjen kosketusta.
Nämä ovat kieltämättä kuvottavin miestyyppi jonka tiedän. Asia toki kielletään jos siitä huomautetaan, mutta toiminta jatkuu. Suoraan sanottunahan tuo on persoonallisuushäiriöistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän.
Olipa nätisti sanottu. Sun yksinäisyyteesi voi osittain vaikuttaa toi hiukkasen aggressiivinen/väkivaltainen verbaliikka?
Kaikki liian-naiset varmaan, liian painava, liian pitkä, liian syrjäytyny, liian vaatimaton, liian vaativa, liian rujo liian liian liian
Vierailija kirjoitti:
Kaikki liian-naiset varmaan, liian painava, liian pitkä, liian syrjäytyny, liian vaatimaton, liian vaativa, liian rujo liian liian liian
Valikoivat.