Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Sellainen, joka ei syystä tai toisesta tartu eteensä tuleviin mahdollisuuksiin tai ei näe niitä tapaamissaan kumppaniehdokkaissa. Sellainen, joka pärjää hyvin yksin, eikä kaipaa keskinkertaista suhdetta kenenkään kanssa.
Mulla on lapsuudenystävä, jolla ei ole ollut miestä kymmeniin vuosiin. Nähdään pari krt vuodessa.
Aina on kivaa seuraa, sitten alkaa narina. Miksi teet noin, etkö ole vieläkään tehnyt sitä. Minä en jaksaisi tota. Nari nari, vali vali.
Raskasta seuraa, jos koko päivän on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniongelmainen draamailija.
Omassa tuttavapiirissä kaikilla tämäntyyppisillä naisilla on aina miehiä. Suhteet voi kyllä olla lyhyehköjä, mutta aina löytyy uusia, aina on joku jos he vaan niin haluavat, ja yleensä he haluavat.
Mutta siis lopulta....aina yksin.
Meidän lähikaupassa on taatusti ikuinen vanhapiika töissä.
Huomiovärit päässä, aina pahantuulinen ja äreä,ei ikinä hymyä tai ystävällistä sanaa kenellekään, vaikka ainakin minä itse koitan olla aina ystävällinen. Ylipainoa ainakin 30 kiloa. Ja muutenkin siitä ihmisestä paistaa sellainen varoitus huutomerkki ja ihan joka asian suhteen. Olen enempi kuin 100% varma että sen elämässä ei ole muuta sisältöä kuin kissa odottamassa siellä yksiössä.
Eikä näytä olevan sormusta sormessa. Ei nyt eikä tulevaisuudessa.
Naiset joille vakuutetaan, että he riittävät vaikka ainoastaan olisivat, kävisivät kirjastossa ja lähikaupassa. Ei ketään kiinnosta ihminen, jonka elämä pyörii lähiössä ilman laajempaa (positiivista) kokemusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ykkösenä. Myös vastaavasti hoikka nainen, jolla on kasvoissa jotain luontaantyöntävää kuten liian iso nenä, liian ohuet/paksut huulet, leuattomuus, riippuvat silmäluomet.. Ja yksin nämä jäävät siksi, etteivät tunnista omaa tasoaan. Leuattomalle leuaton, lihavalle lihava. Kaikilla yksinelävillä naisilla on jokin ulkonäöllinen puute tai todella paha mielenterveys/päihdeongelma, mutta jälkimmäiset eivät ole parisuhdetta estäviä tekijöitä, jos on muuten kauneusihanteiden mukainen.
Selvästikään et tiedä kaikkia yksin asuvia naisia, kun tosissasi tällaista kirjoitat. Naurettavaa tekstiä, ei pahalla.
En sanonutkaan etteivätkö nämä naiset voisi luulla olevansa kauniita ja samalla luulla olevansa jostain muusta syystä yksin. Muuta syytä ei ole, kuin se että samantasoiset pariutuvat keskenään, eivät aina välttämättä mielellään. Siksi moni valitsee elää sinkkuna (koskee miehiäkin mutta tässä kysyttiin naisista).
Siis oletko tosissasi? Onko sinun mielestäsi kummassakin sukupuolessa täsmälleen saman verran tiettyä tasoa olevia ihmisiä, eikä ole mitenkään mahdollista, että oman tasoista ei yksinkertaisesti ole tai sen löytäminen on niin vaikeaa, että on vähän pakko olla yksikseen?
Jokainen tietää että miehissä on sitä heikkoa tasoa huomattavasti enemmän kuin naisissa, joten naisista osa jää väistämättä yksin, jos ei huoli huomattavasti oman tasonsa alapuolella olevaa miestä. Miehistähän lähes jokainen tietysti itse kokee olevansa täysi kymppi ja samaa tasoa missinaisen kanssa, mutta todellisuus on jotain ihan muuta.
Alkuun kommenttisi vaikutti järkevältä, mutta tuo toinen kappale oli hirveää kuraa. Hyviä miehiä on paljon enemmän vapaana kuin hyviä naisia.
Kokemuksesta tiedän.
Ei pidä paikkaansa. Miehissä on merkittävästi enemmän kaikkia äärilaidan tyyppejä, väkivaltaisia, juoppoja, heikkolahjaisia ja vetelehtimiseen ja hyväksikäyttöön taipuvaisia kuin naisissa.
Tytöt ja naiset ovat vastuullisempia, hoitavat ongelmansa kuntoon esimerkiksi terapialla, lääkkeillä ja päihdehoidossa selvästi tunnollisemmin kuin miehet. Ihan faktatietoa.Näin varmasti on, mutta ovatko lihavia. Siinä tapauksessa eivät ole ns. "hyviä" tai haluttuja miehen näkökulmasta, vaikka elämäntapansa saisivatkin kuntoon.
Veikkaan, että parisuhteettomissa on enemmän hoikkia kuin ylipainoisia. Ylipaino ei todellakaan ole este löytää kumppani.
Kyllä se sitten on, jos on sairaalloisen ylipainoinen. Mutta sellainen "normaali" ylipaino ei ole. Nykyäänhän suurin osa on vähän punkeroita.
Totta, mutta kuka jaksaa ihan yhtälailla punkeroa miestä, joka hetken päästä vaan jaksaa natkuttaa siitä kuinka nainen on ihan vääränlainen makkaroineen ja vähänkö hyvältä näyttää kun on littana maha, selkeä vyötärö sekä treenatut reidet ja perze.
Tuo on oikeasti niin perussettiä, että kenties ei ihan suoraan hauku mutta ihastelee ääneen sitten telkkarissa ja vaikka katukuvassa näkemiään naisia jotka ei edusta kropaltaan samaa punkeromallia mitä itse ja se oma nainen on.
Osa sitten on suorasukaisempia ja opastaa kuinka naisen on ihan hölmöä käydä vaan ulkoilemassa ja kävelemässä, koska salilla ja ryhmäjumpassa tai ainakin juoksulenkeillä muuttuisi kroppa kivemmaksi..
Ja nämä marmattajat ei todellakaan olleet mitään lentohunkseja vaan ihan tavallisia, liikuntaa harrastamattomia punkeromiehiä joille tosiaan tuollainen kävelylenkkikin on ihan pskaa.
Tämäpä se. Taikinanaamaiset mätisäkkiruhot fanittavat näyttävästi aasialaisia pikkutyttöjä kumppaninsa edessä. Tätä en ole koskaan suomalaisissa miehissä tajunnut. Tarvetta yrittää sadistisesti alistaa ja kiusata, vaikka oma habitus kaipaisi lähinnä ydinkärjen kosketusta.
Nämä ovat kieltämättä kuvottavin miestyyppi jonka tiedän. Asia toki kielletään jos siitä huomautetaan, mutta toiminta jatkuu. Suoraan sanottunahan tuo on persoonallisuushäiriöistä toimintaa.
Totta! Kyllähän tuollainen käytös kuulostaa paitsi sadistiselta, niin harvinaisen epäkypsältä, lapselliselta, epäempaattiselta. Ei noin lapsellisten miesten pitäisi olla parisuhteessa lainkaan.
Täällä tyypillisesti joku misogyyni tekee haloon sanoista taikinanaamainen mätisäkki, ja loukkaantuu. Ongelman ytimessä olevan "miehen", pikkupojan huonossa käytöksessä ei löydy arvosteltavaa. Sillä miksipä löytyisi...
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei syystä tai toisesta tartu eteensä tuleviin mahdollisuuksiin tai ei näe niitä tapaamissaan kumppaniehdokkaissa. Sellainen, joka pärjää hyvin yksin, eikä kaipaa keskinkertaista suhdetta kenenkään kanssa.
Tässäpä tiivistettynä oma syyni. Vuosien seurusteluiden ja intensiivisen terapiajakson jälkeen olen tullut aika valikoivaksi sen suhteen, millaisen parisuhteen haluan. On täysin mahdollista, ettei sellainen suhde ole koskaan mahdollinen, mutta elämäni on hyvää myös tällaisenaan.
Mielenterveysongelmainen, ujo, yksinäinen introvertti
Vierailija kirjoitti:
Naiset joille vakuutetaan, että he riittävät vaikka ainoastaan olisivat, kävisivät kirjastossa ja lähikaupassa. Ei ketään kiinnosta ihminen, jonka elämä pyörii lähiössä ilman laajempaa (positiivista) kokemusmaailmaa.
Koska esim geneerinen reppureissailu avartaa maailmaan paljon enemmän kuin lukeminen?
Minkälainen mies jää aina yksin, ketjusta tulisi suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies jää aina yksin, ketjusta tulisi suosittu.
Molemmat ketjut täysin turhaa provoilua. Jokainen kelpaa jollekin, kukaan ei koskaan kelpaa kaikille. Hyvä elämä ilman parisuhdetta on parempi kuin kehno parisuhde. Siinä faktat, eikun soveltamaan omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.
Heh, löysin tästä ketjusta kyllä todellakin itseni.
Mm tämä yo teksti + se että en ole koskaan ollut sellainen toisten ihmisten miellyttäjä (ehkä jopa mielistelijä) persoona.
Moni mies jonka kanssa on suhdetta yritetty, ovat odottaneet ruoanlaittajaa, siivoojaa, palvelijaa, passaajaa, pönkittäjää, huomioijaa, hänen elämänsä seuraaja ja kannustajaa, ehkä jopa heidän terapoijaa, tukijaa, paapojaa jne (kärjistetysti).
Miehet eivät ymmärrä sitä että nainen on niin taloudellisesti kuin muutenkin riippumaton miehestä, miesten on vaikea hyväksyä sitä että nainen on ehkä koulutetumpi ja kenties hiukan parempipalkkainenkin, he kokevat ehkä jotenkin jäävänsä alakynteen kanssani.
En ole mikään korkeasti koulutettu kirjaviisas, mutta olen hyvinkin nokkelaälyinen, seuraan aikaani ja minulla on hyvä muisti, havainnoin toisten kehonkieltä ja sitä sanatonta viestintää joten joksaan kyllä milloin mitäkin.
En ole nainen joka tarvitsee isää, auttajaa, holhoojaa, opastajaa ja neuvojaa.
Kysyn ohjeita jos niitä tarvitsen.
Mikään ei ole niin raivostuttavaa kuin mies joka ottaa heti sen neuvojan ja opastajan / huolehtijan roolin ihan kuin olisin joku lapsi josta pitää huolehtia.
En tiedä mutta jotenkin olen aistinut että miehet kiusaantuvat jäädessään ehkä joskus alakynteen kanssani.
Olen jäänyt yksin monta kertaa.
Jokseenkaan en ymmärrä kun kaikenmaailman pirt....ihir...t, alkoholistit, ilkeät jopa sairaat persoonat, jopa huonon henk koht hyhienian omaavat naiset saa pysyvän parisuhteen, perheen jne.
Tällä mennään.
Liian vaatimaton ja omatoiminen. Monet miehet pitävät naisista joilla on pitkä lista vaatimuksia ja päänsisäisiä neurooseja. Niiden noudattaminen saa miehen tuntemaan itsensä hyödylliseksi naiselle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaiset jäävät yksin, mutta sen olen huomannut että hankalalla luonteella varustetut pomottajat lyötävät aina miehiä. Ehkä miehet tykkäävät sitten pirttihirmuista.
Jotkut haluaa äidin elämäänsä. Kutsuvatkin puolisoaan usein mammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Liian vaatimaton ja omatoiminen. Monet miehet pitävät naisista joilla on pitkä lista vaatimuksia ja päänsisäisiä neurooseja. Niiden noudattaminen saa miehen tuntemaan itsensä hyödylliseksi naiselle.
Luulevat voivansa "parantaa" tämän : )
Sellainen nainen jolla on monia hylkäämiskokemuksia tai muuten huonoja kokemuksia miehistä. Tällaiset naiset harvemmin pystyy olemaan luottavaisia parisuhteen pysyvyyden suhteen ja käyttäytyvät epäluuloisesti joka aiheuttaa riitoja ym ikävää suhteeseen.
Myös ne naiset ketkä eivät voi sietää itsekeskeisiä ja empatiakyvytyömiä miehiä jotka eivät osaa asettua ollenkaan toisten asemaan, eikä toisten tahtotila ja mielipiteet merkitse mitään päätöksenteossa, eikä nähdä tilanteita ns nokkaansa pidemmälle (eli eivät ymmärrä mihin omat teot johtaa). Tällaisten miesten sietäminen on haasteellista ja jos ei siedä näitä piirteiyä, niin soppa on valmis ja kohta olet taas yksin.
Miksi yksin oleva on ihan paras:
Vierailija kirjoitti:
Minä.🙋. Asun pienessä mökissä, maaseudulla. Kasvatan vihannekset, kalastan, ammun riistaa. Minulla ei ole tekoripsiä, tekotissejä, enkä ole muodikas.En ole facebookissa, instagramissa. Elän elämäni parasta aikaa, kissojeni kanssa. Kissat ovat minulle lapsia. Huomenna alan sadonkorjuun; sipulit, pavut, kaali, palsternakat, mustajuuret. Marjat parin viikon kuluttua. Omenat sen jälkeen. Hakkaan takkapuut, kerään kukkien siemenet, laitan puutarhan talviteloille. Kompostoin, haravoin ja odotan uutta kevättä,
Ilmeisen vapaaehtoisesti lapsettomana naisena ottajia varmasti olisi, mikäli olisit ns. saatavilla. Tosin toimiihan se tinskukin maaseudulla, vaikka käyttäjiä on lähiseuduillasi varmasti vähemmän. Lisäksi luonnollisuutesi ja somettomuutesi on ainakin itselle naisessa merkittävä vetovoimatekijä, joten älä missään nimessä lokeroi noita ominaisuuksia negatiivisiksi.
Joo, kaikki parisuhteissa elävät (naiset) onkin tosi sähäköitä ja viettää vapaa-aikansa kesyttämällä leijonia sekä tekemällä basehyppyjä.