Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kiltteys aika paljon vaikuttaa, koska jos on huono pitämään puolensa, on aina parisuhteissa se altavastaaja ja todennäköisesti myös ihan liian tylsä ja mitätön itsestäänselvyys, jolloin miehet juoksee vieraissa ja se kiltti tylsä vaimo passaa kotona. Sen kun tiedostaa jo etukäteen, ei paljon parisuhteet kiinnosta.
Jos olisin vahvaluontoinen päällepäsmäri, mua kiinnostaisi ottaa joku mies tossuteltavakseni ja silloinhan niitä olisikin jonossa, kuten kaikki näkevät. Kivempi istua siellä korkeammalla korokkeella kuin madella matona.
Täällä liian kiltti mies jolle kävi juuri noin, nainen juoksi vieraissa. No more mr nice guy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.
Mä olen just tällainen sinkku. Aina kun mies tulee hetkellisesti elämääni, niin monet asiat huononevat. Kohta huomaan siivoavani miehen kämppää, laittavani hänelle ruokaa jne. ilman, että saan itse mitään vastineeksi. En aina edes saa seksiä!
Kannattaisko vaihtaa miestyyppiäsi jos aina näin käy.
Tuollaisia tavismiehet on. Niitä saa työpaikallakin passata.
Onko sinusta passaamista, että joskus teet vähän jotain miehen eteen, joka raataa joka päivä sinua varten?
- eri
En ole koskaan tavannut yhtä ainoaa miestä, joka raataisi naista varten. Isänikin, joka kyllä teki ruokaa ja siivosi, teki vain oman osuutensa perheen hyväksi. Ei yhtään enempää kuin äitini.
Minä raadan edelleen naisen vuoksi joka jätti minut jo vuosikymmen sitten. Raadan maksaakseni hänen vaatimansa unelmat jotka jätti minun vastuulleni. Ei mene talo kaupaksi millään hintaa. Lapsistaankaan hän ei maksa senttiäkään, vaan loisii työttömänä ja kela ja minä maksan. Raadan ja maksan.
Vastaavia tapauksia on naisissa paljon enemmän.
No joo, kun katsoo YLE areenan Avioliitto minisarjaa, niin juu kiitos ei pitkälle avioliitolle. Tylsää! Jaarittelua jne. Miehen tasemppaamista aina vaan. Yksin mielummin. Miten te jaksatte pariskuntaanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kiltteys aika paljon vaikuttaa, koska jos on huono pitämään puolensa, on aina parisuhteissa se altavastaaja ja todennäköisesti myös ihan liian tylsä ja mitätön itsestäänselvyys, jolloin miehet juoksee vieraissa ja se kiltti tylsä vaimo passaa kotona. Sen kun tiedostaa jo etukäteen, ei paljon parisuhteet kiinnosta.
Jos olisin vahvaluontoinen päällepäsmäri, mua kiinnostaisi ottaa joku mies tossuteltavakseni ja silloinhan niitä olisikin jonossa, kuten kaikki näkevät. Kivempi istua siellä korkeammalla korokkeella kuin madella matona.
Täällä liian kiltti mies jolle kävi juuri noin, nainen juoksi vieraissa. No more mr nice guy.
Mikset voi olla edelleen mr nice guy? Mä aion olla kiltti edelleen, enkä voikaan siitä muuttua kun se on syntymäluonne. En vain halua enää parisuhdetta. Ellei sitten löydy joku ihmemies, joka arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen. Sellaista tuskin tulee ja jos tulee, se on joku sun kaltainen entinen nice guy, joka kostaa mulle kun exä oli niin ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miestä joka viimeksi oli sinuun niin rakastunut, että olisi halunnut kanssasi suhteeseen. Se on sinun tasosi. Hyvä miettiä itse kunkin.
Tulee mieleen yksi mies, joka osoitti hieman ihastuksen merkkejä minua kohtaan, kun minulla oli pitkät hiukset. Menin sitten leikkauttamaan itselleni lyhyen polkkatukan, ja miehen ihastuksen merkit loppuivat kuin seinään. Sinun mielestäsi minulle sopisi siis erittäin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen mies-kö?
Leikkasitko polkkatukan vai polkkatukan? Siis että onko hiuksesi polkkatukalla leukaan asti, vai onko ne jollain äärifeministi edge lorditar polkkatukalla, esim korvien yläosaan asti polkka, ja siitä alaspäin siili?
Tavallinen klassinen polkkatukka tuli ja mies itse oli ulkonäöltään keskiverto, hieman ylipainoinen, ei mikään päitäkääntävä rantaleijona.
Mitä väliä vaikka olisit vetänyt siiliksi? Moni joutuu syövänkin takia tekemään niin. Sitäpaitsi naisten kaljuuntuminen on yhtä yleistä kuin miestenkin, vaikkei se katukuvassa näykään, joten miehillä ei ole mitään oikeutta vaatia naisilta pitkää paksua tukkaa. Jos mies saa vaatia sellaista, saa nainenkin vaatia samaa mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miestä joka viimeksi oli sinuun niin rakastunut, että olisi halunnut kanssasi suhteeseen. Se on sinun tasosi. Hyvä miettiä itse kunkin.
Tulee mieleen yksi mies, joka osoitti hieman ihastuksen merkkejä minua kohtaan, kun minulla oli pitkät hiukset. Menin sitten leikkauttamaan itselleni lyhyen polkkatukan, ja miehen ihastuksen merkit loppuivat kuin seinään. Sinun mielestäsi minulle sopisi siis erittäin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen mies-kö?
Leikkasitko polkkatukan vai polkkatukan? Siis että onko hiuksesi polkkatukalla leukaan asti, vai onko ne jollain äärifeministi edge lorditar polkkatukalla, esim korvien yläosaan asti polkka, ja siitä alaspäin siili?
Tavallinen klassinen polkkatukka tuli ja mies itse oli ulkonäöltään keskiverto, hieman ylipainoinen, ei mikään päitäkääntävä rantaleijona.
Mitä väliä vaikka olisit vetänyt siiliksi? Moni joutuu syövänkin takia tekemään niin. Sitäpaitsi naisten kaljuuntuminen on yhtä yleistä kuin miestenkin, vaikkei se katukuvassa näykään, joten miehillä ei ole mitään oikeutta vaatia naisilta pitkää paksua tukkaa. Jos mies saa vaatia sellaista, saa nainenkin vaatia samaa mieheltä.
Jos rakastamani nainen menettää tukkansa sairauden vuoksi, niin se ei muuta yhtikäs mitään. Rakastan häntä edelleen.
Jos taas nainen jota kohtaan minulla ei ole syviä tunteita siiliytyy ihan mistä syystä tahansa, niin se on heippa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastamani nainen menettää tukkansa sairauden vuoksi, niin se ei muuta yhtikäs mitään. Rakastan häntä edelleen.
Jos taas nainen jota kohtaan minulla ei ole syviä tunteita siiliytyy ihan mistä syystä tahansa, niin se on heippa vaan.
Selvä. Pidän saman standardin jatkossa miehillä. Ja hiusten harveneminen ei ole tekosyy, rahalla saa laadukasta, aitoa lisätukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ykkösenä. Myös vastaavasti hoikka nainen, jolla on kasvoissa jotain luontaantyöntävää kuten liian iso nenä, liian ohuet/paksut huulet, leuattomuus, riippuvat silmäluomet.. Ja yksin nämä jäävät siksi, etteivät tunnista omaa tasoaan. Leuattomalle leuaton, lihavalle lihava. Kaikilla yksinelävillä naisilla on jokin ulkonäöllinen puute tai todella paha mielenterveys/päihdeongelma, mutta jälkimmäiset eivät ole parisuhdetta estäviä tekijöitä, jos on muuten kauneusihanteiden mukainen.
Selvästikään et tiedä kaikkia yksin asuvia naisia, kun tosissasi tällaista kirjoitat. Naurettavaa tekstiä, ei pahalla.
En sanonutkaan etteivätkö nämä naiset voisi luulla olevansa kauniita ja samalla luulla olevansa jostain muusta syystä yksin. Muuta syytä ei ole, kuin se että samantasoiset pariutuvat keskenään, eivät aina välttämättä mielellään. Siksi moni valitsee elää sinkkuna (koskee miehiäkin mutta tässä kysyttiin naisista).
Siis oletko tosissasi? Onko sinun mielestäsi kummassakin sukupuolessa täsmälleen saman verran tiettyä tasoa olevia ihmisiä, eikä ole mitenkään mahdollista, että oman tasoista ei yksinkertaisesti ole tai sen löytäminen on niin vaikeaa, että on vähän pakko olla yksikseen?
Jokainen tietää että miehissä on sitä heikkoa tasoa huomattavasti enemmän kuin naisissa, joten naisista osa jää väistämättä yksin, jos ei huoli huomattavasti oman tasonsa alapuolella olevaa miestä. Miehistähän lähes jokainen tietysti itse kokee olevansa täysi kymppi ja samaa tasoa missinaisen kanssa, mutta todellisuus on jotain ihan muuta.
Alkuun kommenttisi vaikutti järkevältä, mutta tuo toinen kappale oli hirveää kuraa. Hyviä miehiä on paljon enemmän vapaana kuin hyviä naisia.
Kokemuksesta tiedän.
Ei pidä paikkaansa. Miehissä on merkittävästi enemmän kaikkia äärilaidan tyyppejä, väkivaltaisia, juoppoja, heikkolahjaisia ja vetelehtimiseen ja hyväksikäyttöön taipuvaisia kuin naisissa.
Tytöt ja naiset ovat vastuullisempia, hoitavat ongelmansa kuntoon esimerkiksi terapialla, lääkkeillä ja päihdehoidossa selvästi tunnollisemmin kuin miehet. Ihan faktatietoa.
Kuulostaa vähän siltä, että tällaiset palvelut toimivat naisille paremmin. Pitäisi olla tarjolla miehille sopivampaa hoitoaja hyvinvoinninedistämistä. Yhdenlaista rakenteellista syrjintää todennäköisesti. Mutta se on oma keskustelunsa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.
Mä olen just tällainen sinkku. Aina kun mies tulee hetkellisesti elämääni, niin monet asiat huononevat. Kohta huomaan siivoavani miehen kämppää, laittavani hänelle ruokaa jne. ilman, että saan itse mitään vastineeksi. En aina edes saa seksiä!
Kannattaisko vaihtaa miestyyppiäsi jos aina näin käy.
Tuollaisia tavismiehet on. Niitä saa työpaikallakin passata.
Onko sinusta passaamista, että joskus teet vähän jotain miehen eteen, joka raataa joka päivä sinua varten?
- eri
En ole koskaan tavannut yhtä ainoaa miestä, joka raataisi naista varten. Isänikin, joka kyllä teki ruokaa ja siivosi, teki vain oman osuutensa perheen hyväksi. Ei yhtään enempää kuin äitini.
Minä raadan edelleen naisen vuoksi joka jätti minut jo vuosikymmen sitten. Raadan maksaakseni hänen vaatimansa unelmat jotka jätti minun vastuulleni. Ei mene talo kaupaksi millään hintaa. Lapsistaankaan hän ei maksa senttiäkään, vaan loisii työttömänä ja kela ja minä maksan. Raadan ja maksan.
Ja tähän sanotaan sama kuin aina naisille: mitäs valitsit tällaisen puolison? Minä en maksa kenenkään unelmia enkä ole koskaan lähtenyt mukaan sellaiseen mitä en itse oikeasti ole halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka alkaa leikkimään mukamas vaikeasti tavoitettavaa. Tyhmempää toimintaa ei tule mieleen. Kiinnostava mies lähestyy, torjut, mies kokeilee EHKÄ uudelleen, torjut edelleen. Miksi kuvittelet että toistuvat torjumiset saisivat miehen haluamaan sinua enemmän? Ei halua. Hän siirtyy seuraavaan ja sinä jäät yksinäsi itkemään kuinka miehet ovat sikoja eivätkä ymmärrä tällaista mentaaliakrobatiaa.
Ehkä se ei leiki mitään vaan sitä ei oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset nörtit ei kelpaa edes toisille nörteille.
Tämä. Haluavat sairaanhoitajan tai jonkun muun tosi perinteisen naisen.
Tällainen pieni pyöreä nainen. Ei pitkä tukka ja nuorekas naama pelasta tämän persevän ja reitevän olemuksen takia. Mutta ei se mitään saan tätiytyä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut vuosien varrella naispuolisia nörttejä, ja heillä on aika kovat vaatimukset miehille. Ei ehkä täysin samanlaiset kuin muilla naisilla, mutta kovat vaatimukset silti.
Yksi jankutti jankuttamistaan eksästään, joka oli ollut joku karateharrastaja, ja ilmeisesti tämä nainen oli luonut itselleen pariutumiseen häkin näistä itsepuolustuslajeista; miehen pitää olla mustan vyön itsepuolustuslajimestari. Taitaa olla edelleen sinkkuna tuo nainen, näin yli nelikymppisenä.
Sitten oli yksi yliopistonainen, joka ihaili fyysikkoja, ja vaati, että miehen pitää olla fysiikan tohtori. No, kymmenen vuoden jankutuksen jälkeen hän löysi itselleen fysiikan tohtoriopiskelijan, jolla oli bonuksena vielä laatikkoleuka. Kai se oli jankutuksen arvoista?
Sitten oli vielä yksi biologinainen, jolla oli äärimmäisen nörtit harrastukset, ja nörtti ulkonäkö silleen tavalla, joka ei välttämättä miehiä hotsita (naiset voivat olla nörtin näköisiä joko naisellisesti tai miesmäisesti, tämä oli miesmäisesti). Häneen olin itsekin ihastunut, hän oli tällaisen nörttimiehen silmään varsin ihana nainen, ja hyvärunkoinen myös jos sallitaan huomio. Mutta hänellepä ei nörttimiehet kelvanneet, ei edes minua seksikkäämmät. Hän on ollut vuosikausia Tindereissä ja tiesmissä nettichäteissä etsimässä omaa mainstream-seksikästä hunksia, ihannemiehensä on ilmeisesti jotain tyyliin pitkä, lihaksikas ja isomunainen dippainssi, joka tekee jotain statuksekasta työkseen. No, voitte arvata kelpaako tuollainen miesmäinen ja tavallaan aika omituinen nörttinainen jollekin mainstream menestyjämiehille... Ainakaan muuksi kuin hyväksikäytettäväksi patjaksi kerran vuodessa jollekin....
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut vuosien varrella naispuolisia nörttejä, ja heillä on aika kovat vaatimukset miehille. Ei ehkä täysin samanlaiset kuin muilla naisilla, mutta kovat vaatimukset silti.
Yksi jankutti jankuttamistaan eksästään, joka oli ollut joku karateharrastaja, ja ilmeisesti tämä nainen oli luonut itselleen pariutumiseen häkin näistä itsepuolustuslajeista; miehen pitää olla mustan vyön itsepuolustuslajimestari. Taitaa olla edelleen sinkkuna tuo nainen, näin yli nelikymppisenä.
Sitten oli yksi yliopistonainen, joka ihaili fyysikkoja, ja vaati, että miehen pitää olla fysiikan tohtori. No, kymmenen vuoden jankutuksen jälkeen hän löysi itselleen fysiikan tohtoriopiskelijan, jolla oli bonuksena vielä laatikkoleuka. Kai se oli jankutuksen arvoista?
Sitten oli vielä yksi biologinainen, jolla oli äärimmäisen nörtit harrastukset, ja nörtti ulkonäkö silleen tavalla, joka ei välttämättä miehiä hotsita (naiset voivat olla nörtin näköisiä joko naisellisesti tai miesmäisesti, tämä oli miesmäisesti). Häneen olin itsekin ihastunut, hän oli tällaisen nörttimiehen silmään varsin ihana nainen, ja hyvärunkoinen myös jos sallitaan huomio. Mutta hänellepä ei nörttimiehet kelvanneet, ei edes minua seksikkäämmät. Hän on ollut vuosikausia Tindereissä ja tiesmissä nettichäteissä etsimässä omaa mainstream-seksikästä hunksia, ihannemiehensä on ilmeisesti jotain tyyliin pitkä, lihaksikas ja isomunainen dippainssi, joka tekee jotain statuksekasta työkseen. No, voitte arvata kelpaako tuollainen miesmäinen ja tavallaan aika omituinen nörttinainen jollekin mainstream menestyjämiehille... Ainakaan muuksi kuin hyväksikäytettäväksi patjaksi kerran vuodessa jollekin....
M42
Sivuhuomio, miksi tylytät naista, johon olit ihastunut? Keskity itseesi ja muihin potentiaalisiin naisiin, jouden kanssa haluat tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Sivuhuomio, miksi tylytät naista, johon olit ihastunut? Keskity itseesi ja muihin potentiaalisiin naisiin, jouden kanssa haluat tutustua.
Naisten havainnointi ja arvostelu realistisesti ( =tylytys) on mukavaa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
M42
Sepä vaan ei kehitä sinua, päinvastoin fokus katoaa ja valut yhä kauemmas todellisesta tavoitteestasi. Tuollainen muiden naisten arvostelu on melkeinpä kaikkien naisten mielestä epäseksikästä. Kannattaa mieluummin keskittyä mukaviin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
M42
Sepä vaan ei kehitä sinua, päinvastoin fokus katoaa ja valut yhä kauemmas todellisesta tavoitteestasi. Tuollainen muiden naisten arvostelu on melkeinpä kaikkien naisten mielestä epäseksikästä. Kannattaa mieluummin keskittyä mukaviin juttuihin.
Toivonkin, että nämä jutut kehittäisivät niitä naisia, jotka tunnistavat pienen piston sydämessään, että tässä puhutaan nyt heidänkaltaisistaan naisista.
M42
YLE areena Avioliitto....jösses mikä mustasukkainen lapsi tuo mies on. 27 vuotta naimisissa tommosen kanssa, ei kiitos!!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂olisin jo muumioitunut tai Ja varmasti eronnut
Vierailija kirjoitti:
Tällainen pieni pyöreä nainen. Ei pitkä tukka ja nuorekas naama pelasta tämän persevän ja reitevän olemuksen takia. Mutta ei se mitään saan tätiytyä rauhassa.
Hassua, sillä jos löytyy edes jonkinlainen vyötärö, niin kyllä enemmistölle suomalaisia miehiä kuvailemasi nainen on hyvinkin toivottu kumppani (ulkoisesti).
Juu, narukätistä miestä ei huoli kukaan.