Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen jää aina yksin?

Vierailija
02.08.2023 |

Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?

Kommentit (523)

Vierailija
121/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä ei kannattane kaivaa tietenkään nuorista, vaan 60+ jotka ovat jääneet yksin. En tiedä onko totta, mutta tosi vaativia ja haastavia persoonia ovat. Persoonasta kiinni sanoisin. Toinenkin mitä tunnen, niin tosi kinky ja seksuaalinen. Siitä ei ole varmasti koskaan jäänyt kiinni. Persoona. Se sen täytyy olla.

Vierailija
122/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Mä olen just tällainen sinkku. Aina kun mies tulee hetkellisesti elämääni, niin monet asiat huononevat. Kohta huomaan siivoavani miehen kämppää, laittavani hänelle ruokaa jne. ilman, että saan itse mitään vastineeksi. En aina edes saa seksiä!

Kannattaisko vaihtaa miestyyppiäsi jos aina näin käy.

Tuollaisia tavismiehet on. Niitä saa työpaikallakin passata.

Onko sinusta passaamista, että joskus teet vähän jotain miehen eteen, joka raataa joka päivä sinua varten?

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään"

Onhan se tuokin tapa päästä eroon ihmiskunnasta.

Vierailija
124/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen, miellyttävä, kiltti. Valitettavasti.

N29

Joopa joo

Vierailija
125/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus ykkösenä. Myös vastaavasti hoikka nainen, jolla on kasvoissa jotain luontaantyöntävää kuten liian iso nenä, liian ohuet/paksut huulet, leuattomuus, riippuvat silmäluomet.. Ja yksin nämä jäävät siksi, etteivät tunnista omaa tasoaan. Leuattomalle leuaton, lihavalle lihava. Kaikilla yksinelävillä naisilla on jokin ulkonäöllinen puute tai todella paha mielenterveys/päihdeongelma, mutta jälkimmäiset eivät ole parisuhdetta estäviä tekijöitä, jos on muuten kauneusihanteiden mukainen. 

Selvästikään et tiedä kaikkia yksin asuvia naisia, kun tosissasi tällaista kirjoitat. Naurettavaa tekstiä, ei pahalla.

En sanonutkaan etteivätkö nämä naiset voisi luulla olevansa kauniita ja samalla luulla olevansa jostain muusta syystä yksin. Muuta syytä ei ole, kuin se että samantasoiset pariutuvat keskenään, eivät aina välttämättä mielellään. Siksi moni valitsee elää sinkkuna (koskee miehiäkin mutta tässä kysyttiin naisista). 

Siis oletko tosissasi? Onko sinun mielestäsi kummassakin sukupuolessa täsmälleen saman verran tiettyä tasoa olevia ihmisiä, eikä ole mitenkään mahdollista, että oman tasoista ei yksinkertaisesti ole tai sen löytäminen on niin vaikeaa, että on vähän pakko olla yksikseen?

Jokainen tietää että miehissä on sitä heikkoa tasoa huomattavasti enemmän kuin naisissa, joten naisista osa jää väistämättä yksin, jos ei huoli huomattavasti oman tasonsa alapuolella olevaa miestä. Miehistähän lähes jokainen tietysti itse kokee olevansa täysi kymppi ja samaa tasoa missinaisen kanssa, mutta todellisuus on jotain ihan muuta.

Alkuun kommenttisi vaikutti järkevältä, mutta tuo toinen kappale oli hirveää kuraa. Hyviä miehiä on paljon enemmän vapaana kuin hyviä naisia.

Kokemuksesta tiedän.

Ei pidä paikkaansa. Miehissä on merkittävästi enemmän kaikkia äärilaidan tyyppejä, väkivaltaisia, juoppoja, heikkolahjaisia ja vetelehtimiseen ja hyväksikäyttöön taipuvaisia kuin naisissa.

Tytöt ja naiset ovat vastuullisempia, hoitavat ongelmansa kuntoon esimerkiksi terapialla, lääkkeillä ja päihdehoidossa selvästi tunnollisemmin kuin miehet. Ihan faktatietoa.

Vierailija
126/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin itsepäinen ja kaavoihin kangistunut tai raskas ja roikkuva. Mutta sama pätee miehiinkin.

Vierailija
127/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin numero 105

Vierailija kirjoitti:

Minä en todellakaan lypsänyt rahaa keneltäkään mieheltä. Olen suhtautunut aina kunnioittavasti ihmisiin. Omat asiani (ei edes taloudelliset asiat) olivat hetken aikaa sotkussa ja kovalla draivilla niitä hoidin. Silloin useampi mies jostakin syystä kiinnostui tosissaan. Itse katsoin, etten ollut silloin valmis seurustelemaan kun oma pakka oli levällään. Enkä muutenkaan halunnut seurustella kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka kunnolla kolahtaa ja pitkäksi aikaa.

T. 106

Vierailija
128/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jo riittää, ettei ole kovin kiinnostunut miehistä, seksistä tai seurustelusta. Vielä jos on vakavahko, introvertti luonne, joka arvostaa rauhallista elämää. 

Vierailija
129/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Mä olen just tällainen sinkku. Aina kun mies tulee hetkellisesti elämääni, niin monet asiat huononevat. Kohta huomaan siivoavani miehen kämppää, laittavani hänelle ruokaa jne. ilman, että saan itse mitään vastineeksi. En aina edes saa seksiä!

Onko sinusta passaamista, että joskus teet vähän jotain miehen eteen, joka raataa joka päivä sinua varten?

- eri

En ole koskaan tavannut yhtä ainoaa miestä, joka raataisi naista varten. Isänikin, joka kyllä teki ruokaa ja siivosi, teki vain oman osuutensa perheen hyväksi. Ei yhtään enempää kuin äitini.

Vierailija
130/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus ykkösenä. Myös vastaavasti hoikka nainen, jolla on kasvoissa jotain luontaantyöntävää kuten liian iso nenä, liian ohuet/paksut huulet, leuattomuus, riippuvat silmäluomet.. Ja yksin nämä jäävät siksi, etteivät tunnista omaa tasoaan. Leuattomalle leuaton, lihavalle lihava. Kaikilla yksinelävillä naisilla on jokin ulkonäöllinen puute tai todella paha mielenterveys/päihdeongelma, mutta jälkimmäiset eivät ole parisuhdetta estäviä tekijöitä, jos on muuten kauneusihanteiden mukainen. 

Selvästikään et tiedä kaikkia yksin asuvia naisia, kun tosissasi tällaista kirjoitat. Naurettavaa tekstiä, ei pahalla.

En sanonutkaan etteivätkö nämä naiset voisi luulla olevansa kauniita ja samalla luulla olevansa jostain muusta syystä yksin. Muuta syytä ei ole, kuin se että samantasoiset pariutuvat keskenään, eivät aina välttämättä mielellään. Siksi moni valitsee elää sinkkuna (koskee miehiäkin mutta tässä kysyttiin naisista). 

Siis oletko tosissasi? Onko sinun mielestäsi kummassakin sukupuolessa täsmälleen saman verran tiettyä tasoa olevia ihmisiä, eikä ole mitenkään mahdollista, että oman tasoista ei yksinkertaisesti ole tai sen löytäminen on niin vaikeaa, että on vähän pakko olla yksikseen?

Jokainen tietää että miehissä on sitä heikkoa tasoa huomattavasti enemmän kuin naisissa, joten naisista osa jää väistämättä yksin, jos ei huoli huomattavasti oman tasonsa alapuolella olevaa miestä. Miehistähän lähes jokainen tietysti itse kokee olevansa täysi kymppi ja samaa tasoa missinaisen kanssa, mutta todellisuus on jotain ihan muuta.

Alkuun kommenttisi vaikutti järkevältä, mutta tuo toinen kappale oli hirveää kuraa. Hyviä miehiä on paljon enemmän vapaana kuin hyviä naisia.

Kokemuksesta tiedän.

Ei pidä paikkaansa. Miehissä on merkittävästi enemmän kaikkia äärilaidan tyyppejä, väkivaltaisia, juoppoja, heikkolahjaisia ja vetelehtimiseen ja hyväksikäyttöön taipuvaisia kuin naisissa.

Tytöt ja naiset ovat vastuullisempia, hoitavat ongelmansa kuntoon esimerkiksi terapialla, lääkkeillä ja päihdehoidossa selvästi tunnollisemmin kuin miehet. Ihan faktatietoa.

Näin varmasti on, mutta ovatko lihavia. Siinä tapauksessa eivät ole ns. "hyviä" tai haluttuja miehen näkökulmasta, vaikka elämäntapansa saisivatkin kuntoon.

Vierailija
131/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit ja herkät.

Tämä on tosiaan yksi ryhmä, joka on tavallaan vaarassa joko jäädä yksin tai tulla huijatuksi esim. suhteeseen, jossa mies onkin varattu. Kuulun itse tähän ryhmään ja olen ollut tietämättäni toinen nainen.

Sama vika, olin kolmas mies.

Uskon tuonkin. Valehteleva monisuhtelija on parisuhdemielessä pohjasakkaa.

Vierailija
132/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä, jolla on hyvin ulkonevat ylähampaat ja lisänä anoreksia ja pakonomainen tarve osallistua kaikkiin Etelä-Suomessa järjestettäviin maratoneihin.

Vierailija
133/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kiltteys aika paljon vaikuttaa, koska jos on huono pitämään puolensa, on aina parisuhteissa se altavastaaja ja todennäköisesti myös ihan liian tylsä ja mitätön itsestäänselvyys, jolloin miehet juoksee vieraissa ja se kiltti tylsä vaimo passaa kotona. Sen kun tiedostaa jo etukäteen, ei paljon parisuhteet kiinnosta. 

Jos olisin vahvaluontoinen päällepäsmäri, mua kiinnostaisi ottaa joku mies tossuteltavakseni ja silloinhan niitä olisikin jonossa, kuten kaikki näkevät. Kivempi istua siellä korkeammalla korokkeella kuin madella matona. 

Vierailija
134/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän.

Näin varmasti on, mutta ovatko lihavia. Siinä tapauksessa eivät ole ns. "hyviä" tai haluttuja miehen näkökulmasta, vaikka elämäntapansa saisivatkin kuntoon.

Veikkaan, että parisuhteettomissa on enemmän hoikkia kuin ylipainoisia. Ylipaino ei todellakaan ole este löytää kumppani.

Vierailija
135/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, vahva nainen jää yksin, koska mies ei voi sietää häntä henkisesti paremmin voivaa naista. Vahvaa ihmistä ei hyväksikäytetä. Vahva tietää rajansa ja oikeutensa, häntä ei siis voi pompottaa, hyväksikäyttää!! Kuka vahva suostuu alistumaan hyväksikäytettäväksi,manipuloitavaksi, haukuttavaksi.

Vierailija
136/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän.

Veikkaan, että parisuhteettomissa on enemmän hoikkia kuin ylipainoisia. Ylipaino ei todellakaan ole este löytää kumppani.

Kyllä se sitten on, jos on sairaalloisen ylipainoinen. Mutta sellainen "normaali" ylipaino ei ole. Nykyäänhän suurin osa on vähän punkeroita.

Vierailija
137/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinkin numero 105

Vierailija kirjoitti:

Minä en todellakaan lypsänyt rahaa keneltäkään mieheltä. Olen suhtautunut aina kunnioittavasti ihmisiin. Omat asiani (ei edes taloudelliset asiat) olivat hetken aikaa sotkussa ja kovalla draivilla niitä hoidin. Silloin useampi mies jostakin syystä kiinnostui tosissaan. Itse katsoin, etten ollut silloin valmis seurustelemaan kun oma pakka oli levällään. Enkä muutenkaan halunnut seurustella kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka kunnolla kolahtaa ja pitkäksi aikaa.

T. 106

Mikä järki ilmaista olleensa jonkun viesti nro 77:n lähettäjä, kun täällä jatkuvasti poistuu viestejä välistä. Tuo 105 saattaa olla nyt vaikka joku anaaliseksiviesti.

Vierailija
138/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

En ole koskaan tavannut yhtä ainoaa miestä, joka raataisi naista varten. Isänikin, joka kyllä teki ruokaa ja siivosi, teki vain oman osuutensa perheen hyväksi. Ei yhtään enempää kuin äitini.

Minä raadan edelleen naisen vuoksi joka jätti minut jo vuosikymmen sitten. Raadan maksaakseni hänen vaatimansa unelmat jotka jätti minun vastuulleni. Ei mene talo kaupaksi millään hintaa. Lapsistaankaan hän ei maksa senttiäkään, vaan loisii työttömänä ja kela ja minä maksan. Raadan ja maksan.

Vierailija
139/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti miestä joka viimeksi oli sinuun niin rakastunut, että olisi halunnut kanssasi suhteeseen. Se on sinun tasosi. Hyvä miettiä itse kunkin.

Tulee mieleen yksi mies, joka osoitti hieman ihastuksen merkkejä minua kohtaan, kun minulla oli pitkät hiukset. Menin sitten leikkauttamaan itselleni lyhyen polkkatukan, ja miehen ihastuksen merkit loppuivat kuin seinään. Sinun mielestäsi minulle sopisi siis erittäin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen mies-kö?

Leikkasitko polkkatukan vai polkkatukan? Siis että onko hiuksesi polkkatukalla leukaan asti, vai onko ne jollain äärifeministi edge lorditar polkkatukalla, esim korvien yläosaan asti polkka, ja siitä alaspäin siili?

Tavallinen klassinen polkkatukka tuli ja mies itse oli ulkonäöltään keskiverto, hieman ylipainoinen, ei mikään päitäkääntävä rantaleijona.

Vierailija
140/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olinkin numero 105

Vierailija kirjoitti:

T. 106

Mikä järki ilmaista olleensa jonkun viesti nro 77:n lähettäjä, kun täällä jatkuvasti poistuu viestejä välistä. Tuo 105 saattaa olla nyt vaikka joku anaaliseksiviesti.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi