Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen nainen jää aina yksin?

Vierailija
02.08.2023 |

Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?

Kommentit (523)

Vierailija
361/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdyin miettimään minkälaiset naiset jäävät yksin, mutta en taida tuntea ainuttakaan. Tunnen kuitenkin satoja naisia. Yksin jääneitä miehiä taas tunnen paljon. Missä nämä kaikki yksin jääneet naiset ovat?

M43

Tunnet parisataa naista, ja olet ihan varma heidän parisuhdestatuksestaan, että jokainen on parisuhteessa/naimisissa?

Mä ainakin olen sellainen, josta lääkäreitä ja työkavereita myöten jokainen luulee, että olen parisuhteessa. Olen mukava ja kaunis. Niin ja vastentahtoisesti sinkku..

En ole tarjoamassa itseäni sinulle, koska minulla on lapsia. Useimmat kyllä ottaisivat mukavan ja kauniin naisen välittömästi, jos sellainen näyttäisi vihreää valoa. Vaikka deittiapissa, jos ei livenä tohdi. Vastentahtoisesti sinkku olet vain osittain. Uskon sinun myös olleen jollain deittisaitilla, mutta olet nirsoillut liikaa. Olet siis puolivapaaehtoisesti sinkku.

Mukavat ja kauniit naiset eivät ryhdy suhteisiin välittömästi kaikkien tarjokkaiden kanssa, koska jos heillä on myös sydän ja aivot niin he tarvitsevat itselleen sopivan puolison eikä leikkiä nukkea jollekin, joka haluaa kauniin ja säyseän vaimon katseltavaksi, pantavaksi ja esiteltäväksi.

Mukavan ja kauniin naisen on todella vaikea suodattaa jyvät akanista ja ne innokkaimmat ovat yleensä niitä, joihin ei kannata ryhtyä ja ehkä joku oikeasti hyvä ei taas uskalla lähestyä koko naista, kun ei luota omiin mahdollisuuksiinsa. 

Vierailija
362/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen joka kiinnostuu harvoin/harvoista, jää usein yksin. Jos vaikka ihastuu kerran 10 vuodessa, eikä saa ihastukseen vastakaikua, niin yksinhän silloin jää, oli niitä miehiä ympärillä tai ei. 

Eikä ole edes mitään tahallista nirsoutta. Jos vaan ei luonto aja pariutumaan, niin ei aja. Monilla neuroepätyypillisyyttäkin taustalla, kaivataan enemmän yksinoloa ja toiset ihmiset pidemmän päälle vain häiriöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulaa kirjoitti:

Yksin jääneet naiset ovat tuttavapiirissäni yleensä korkeakoulutettuja, vähintään kohtuulliset ansiotulot sekä kiinnostava työ. Ovat fiksuja, sanavalmiita ja kerta kaikkiaan 360 asteen peitolla osaavia, käteviä ja mukavia.

Oma analyysini on se, että heissä on liian paljon laivaa kovin mitättömälle kapteenille ja se on rajannut potentiaalisten miesten joukkoa rajusti. Miehen näkökulmasta asia on varmaan niin, että he eivät kerta kaikkiaan tuo mitään lisäarvoa naisen elämää, pikemminkin päinvastoin. Nämä naiset eivät luultavasti vaadi kohtuuttomia mutta eivät tyydy ihan tavalliseen tallaajaan. Ja miksi pitäisikään.

Voisin kuvitella jotenkin kuuluvani tuohon kuvailemaasi joukkoon. Olen suhteessa todella harvoin ja epäonnisesti (koska en ole tällä hetkellä onnellisesti naimisissa). 

Viimeisessä suhteessa mies sanoi suhteen jälkeen tunteneensa itsensä tampioksi ja ettei tule koskaan kasvamaan minun tasolleni. MInä kyllä lähdin suhteeseen ihan avoimin mielin ja mielestäni annoin miehelle mahdollisuuden alkaa rakentaa suhdetta kanssani. No, nyt hän on ollut jo muutaman vuoden toisen naisen kanssa ja minä olen edelleen yksin. 

Vierailija
364/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kenen sydän on särjetty sen ainoan- ja nuoruuden rakkaan toimesta niin pieniksi pirstaleiksi että sitä ei ole onnistunut kasaan parsimaan vielä keski-ikään mennessä.

Sellaisen kuka on ns sielultaan yksiavioinen ja kun rakastaa ja kaipaa yhtä, ei voi antaa itseään toiselle.

Sellainen joka jäi menneisyyden vangiksi eikä osaa/uskalla/pysty rakastumaan kehenkään muuhun ja säästää tiedostamattaan itseään sille yhdelle ja ainoalle.

Vierailija
365/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat piirteet kuin miehelläkin.

HILJAINEN, VETÄYTYVÄ, UJO

Sellainen joka ei itse hakeude tutustumaan uusiin ihmisiin. Henkilö voi olla vaikka kuinka jännä mutta kukaan ei vain tiedä sitä.

Naisilla myös LIHAVUUS karkottaa miehiä. Pienet tissit sen sijaan ei ole ongelma.

Vierailija
366/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naulaa kirjoitti:

Yksin jääneet naiset ovat tuttavapiirissäni yleensä korkeakoulutettuja, vähintään kohtuulliset ansiotulot sekä kiinnostava työ. Ovat fiksuja, sanavalmiita ja kerta kaikkiaan 360 asteen peitolla osaavia, käteviä ja mukavia.

Oma analyysini on se, että heissä on liian paljon laivaa kovin mitättömälle kapteenille ja se on rajannut potentiaalisten miesten joukkoa rajusti. Miehen näkökulmasta asia on varmaan niin, että he eivät kerta kaikkiaan tuo mitään lisäarvoa naisen elämää, pikemminkin päinvastoin. Nämä naiset eivät luultavasti vaadi kohtuuttomia mutta eivät tyydy ihan tavalliseen tallaajaan. Ja miksi pitäisikään.

Voisin kuvitella jotenkin kuuluvani tuohon kuvailemaasi joukkoon. Olen suhteessa todella harvoin ja epäonnisesti (koska en ole tällä hetkellä onnellisesti naimisissa). 

Viimeisessä suhteessa mies sanoi suhteen jälkeen tunteneensa itsensä tampioksi ja ettei tule koskaan kasvamaan minun tasolleni. MInä kyllä lähdin suhteeseen ihan avoimin mielin ja mielestäni annoin miehelle mahdollisuuden alkaa rakentaa suhdetta kanssani. No, nyt hän on ollut jo muutaman vuoden toisen naisen kanssa ja minä olen edelleen yksin. 

Ehkä surullisinta on se, että tämä on luultavasti miesten päänsisäinen ongelma. Ehkä he eivät tunnista vahvuuksiaan, joihin tällainen nainen on mielistynyt.

Vierailija
367/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut ajatella, että se on jokin yhteensopivuusongelma, että oikeaa ei vain ole tullut vastaan kuin kahdesti elämässä ja niistä ei silloin olosuhteiden vuoksi tullut loppuelämän juttuja ja muut eivät sitten vaan ole olleet oikeita. 

Mutta tätä lukiessa tulee sellainen olo, että itsessä on vikaa. Luonne on väärä ja ulkonäkö ruma ja keho lihava ja että on kaikin puolin epäkelpo yksilö. 

Vierailija
368/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttelevä nainen / Sellainen piilovittuilija jolla on "vittumainen" luonne. Tulee yleensä esiin pikku tilanteissa ja vastoinkäymisissä. Sellainen omasta itsestään jatkuvasti voivotteleva nainen: En ole sitä en ole tätä, olen ruma olen läski. 

Sellainen nainen jää aina yksin. Kukaan ei jaksa loputtomiin kuunnella. Se on fakta OLKOONSA vaikka Maailman kaunein.

Vierailija
369/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikon kysymykseen:

Nainen joka elää terveesti ja huolehtii itsestään. MIehillä on taipumus repsahtaa, käyttää päihteitä ja jättää itsensä hoitamatta sekä tapella ja kaahata, joten kuolevat nuorempina.

Oliko muita tyhmiä kysymyksiä?

Mikä nainen se on joka ei hoivaa miestään terveeksi?

Vierailija
370/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdyin miettimään minkälaiset naiset jäävät yksin, mutta en taida tuntea ainuttakaan. Tunnen kuitenkin satoja naisia. Yksin jääneitä miehiä taas tunnen paljon. Missä nämä kaikki yksin jääneet naiset ovat?

M43

Tunnet parisataa naista, ja olet ihan varma heidän parisuhdestatuksestaan, että jokainen on parisuhteessa/naimisissa?

Tietysti osa on sinkkuna, mutta en silti laskisi heitä "yksin jääneiksi". Osa haluaa nimenomaan elää tällä hetkellä sinkkuna, vaikka kysyntää olisikin. Osa tietysti on eronnut, vasta pariutumassa tms, mutta en silti laittaisi heitä samanlaiseen kategoriaan kuin monet tuntemani peräkammarin pojat, jotka eivät ole olleet koskaan lähelläkään parisuhdetta tai ehkä edes naista. Noihin pariin sataan naiseen kuuluu varmasti joku  yksin jäänytkin, mutta heitä on jokatapauksessa lukumäärällisesti vähän tai sitten he ovat jotenkin erityisen huomaamattomia.

Haluaisin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että yksin jäädä nainen on jotenkin erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia.

M43

Todistan myös vääräksi sun teorian siitä, että "erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia", koska valtaosa mun kavereista on miehiä.

T. Tuo kommentoija, jota luullaan varatuksi

Todistan sinun väitteesi vääräksi ja M43:n väitteen oikeaksi, sillä minä olen ollut jo lapsesta saakka syrjään vetäytyvä persoona, introvertti, yksin viihtyvä, ujo jne. eikä minulla ole koskaan ollut ainuttakaan miespuolista tuttua, kaveria tai ystävää. En ole koskaan käynyt yhdenkään miehen kanssa treffeillä tai seurustellut.

Terv. keski-ikäinen vanhapiika

Vierailija
371/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas kun kaikilla naisilla ei ole pakottavaa tarvetta saada vaan vaikkä bäkisin joku b luokan suhde, pääasia että on joku. Toisin kuin miesten on pakko saada joku ja otetaan kuka kiinni saadaan.

Miesten itsetunto on kiinni siitä ovatko saaneet jonkun.

Naisten itsetunto ei ole siitä kiinni.

Miksi naiset suostuvat jalkavaimoiksi? Sehän D-luokan suhde, jos sitäkään, mutta naiset ilomielin ovat jonkun panomiehen jalkavaimona.

Vierailija
372/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kenen sydän on särjetty sen ainoan- ja nuoruuden rakkaan toimesta niin pieniksi pirstaleiksi että sitä ei ole onnistunut kasaan parsimaan vielä keski-ikään mennessä.

Sellaisen kuka on ns sielultaan yksiavioinen ja kun rakastaa ja kaipaa yhtä, ei voi antaa itseään toiselle.

Sellainen joka jäi menneisyyden vangiksi eikä osaa/uskalla/pysty rakastumaan kehenkään muuhun ja säästää tiedostamattaan itseään sille yhdelle ja ainoalle.

Tälle naiselle suosittelen terapiaa. Koska elämässä on jotain muutakin hoidettavaa kuin tuo nuoruuden rakkaus. Jotain on tapahtunut sitä ennen. Luultavasti lapsuusperhe ei ole toiminut kuten pitäisi. 

Mistä päättelit etyä kirjoittaja on nainen?

Älä sinä oleta tai luule ventovieraista ihmisisyä ja muutaman rivin teksteistä yhtään mitään, äläkä tule idio...i jakelemaan suosituksiasi tänne.

Kukaan ei ole niistä kiinnostunut etkä sinä ole siinä asemassa että sinulla on oikeus neuvoa ketään.....ja olettaa miten joku asia on.

Miksi kirjoitat kolmannessa persoonassa itsestäsi?

t. mies

Vierailija
373/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyttelevä nainen / Sellainen piilovittuilija jolla on "vittumainen" luonne. Tulee yleensä esiin pikku tilanteissa ja vastoinkäymisissä. Sellainen omasta itsestään jatkuvasti voivotteleva nainen: En ole sitä en ole tätä, olen ruma olen läski. 

Sellainen nainen jää aina yksin. Kukaan ei jaksa loputtomiin kuunnella. Se on fakta OLKOONSA vaikka Maailman kaunein.

Nämä syyttelevät, piilovittuilijat, hankalat luonteet, itseään voivottelevat, uhriutujat, huomiota ja hyväksyntää hakevat kuuluvat siihen 'Moniongelmainen draamailija' -kategoriaan, joilla on aina kysyntää ja löytävät itselleen miehen helposti. Osa on taitavia manipuloijia.

Vierailija
374/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa ihan rehellisesti ja ketään loukkaamatta: rumat naiset. En siis tarkoita sitä, että on hiukan huono iho, tai jotakin vastaavaa, vaan ihan oikeasti sellaiset naiset, joilla on vakavia "haittoja" ulkonäössä. Esimerkiksi huomattavan epäsymmetriset kasvot, tai muuten yksinkertaisesti todella epäviehättävät piirteet, yhdistettynä vakaviin iho-ongelmiin, esim. suurikokoiseen tuliluomeen kasvoissa. 

Suurimmaksi osaksi näillä geenilotossa käänteisvoiton saaneilla on myös todella huono itsetunto, usein taustalla koulukiusaamista ja yksinäisyyttä, jotka eivät tosiaankaan tee asiaa yhtään helpommaksi. Täällä av:lla on ollut muutamia ketjuja, joissa tätä asiaa on käsitelty, ja ne ovat olleet sydäntä särkevää luettavaa.

Miehenä sanoisin tähän että naiset eivät välttämättä tajua mikä on "rumuutta" miesten silmissä ja mikä ei ole.

Ymmärrän jos esimerkiksi koulukiusaaminen romuttaa itsetunnon. Mutta asiat joista kiusataan, ja asiat joihin naiset itse kiinnittävät huomiota, eivät välttämättä ole asioita jotka olisivat oikeasti miehille turn-offeja. Esimerkiksi minun kouluaikoinani saatettiin kiusata isosta peffasta - ja silloin isopeffaiset "lihavat tytöt" vastasivat pitkälti nykyajan ihannetta. Yhtä lailla miehet pitivät muodokasta pyllyä seksikkäänä tuolloinkin.

Naiset tuntuvat kiinnittävän huomiota yksityiskohtiin. Siis luomi, iso nenä, pienet rinnat, leveät hartiat, tms. Miehet katsovat enemmän kokonaisuutta, ja kropan suhteen riittää kun on jotain mikä näyttää hyvältä. Esimerkiksi minua ei haittaisi luomi, pienet rinnat tai leveät hartiat - ja suora tai koukku iso nenä olisi turn-on. Peppua kyllä sitten katson ja minun mieleeni ovat enemmän kulmikkaat kuin pyöreät kasvot.

Neuvoisin siis pelaamaan vahvuuksilla ja olemaan välittämättä liiaksi heikkouksista. Hoikkuus on todella iso juttu, etenkin jos et ole tiimalasikroppainen ja niin nuori että olet isokokoisenakin timmin oloinen.

Vierailija
375/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa ihan rehellisesti ja ketään loukkaamatta: rumat naiset. En siis tarkoita sitä, että on hiukan huono iho, tai jotakin vastaavaa, vaan ihan oikeasti sellaiset naiset, joilla on vakavia "haittoja" ulkonäössä. Esimerkiksi huomattavan epäsymmetriset kasvot, tai muuten yksinkertaisesti todella epäviehättävät piirteet, yhdistettynä vakaviin iho-ongelmiin, esim. suurikokoiseen tuliluomeen kasvoissa. 

Suurimmaksi osaksi näillä geenilotossa käänteisvoiton saaneilla on myös todella huono itsetunto, usein taustalla koulukiusaamista ja yksinäisyyttä, jotka eivät tosiaankaan tee asiaa yhtään helpommaksi. Täällä av:lla on ollut muutamia ketjuja, joissa tätä asiaa on käsitelty, ja ne ovat olleet sydäntä särkevää luettavaa.

Miehenä sanoisin tähän että naiset eivät välttämättä tajua mikä on "rumuutta" miesten silmissä ja mikä ei ole.

Ymmärrän jos esimerkiksi koulukiusaaminen romuttaa itsetunnon. Mutta asiat joista kiusataan, ja asiat joihin naiset itse kiinnittävät huomiota, eivät välttämättä ole asioita jotka olisivat oikeasti miehille turn-offeja. Esimerkiksi minun kouluaikoinani saatettiin kiusata isosta peffasta - ja silloin isopeffaiset "lihavat tytöt" vastasivat pitkälti nykyajan ihannetta. Yhtä lailla miehet pitivät muodokasta pyllyä seksikkäänä tuolloinkin.

Naiset tuntuvat kiinnittävän huomiota yksityiskohtiin. Siis luomi, iso nenä, pienet rinnat, leveät hartiat, tms. Miehet katsovat enemmän kokonaisuutta, ja kropan suhteen riittää kun on jotain mikä näyttää hyvältä. Esimerkiksi minua ei haittaisi luomi, pienet rinnat tai leveät hartiat - ja suora tai koukku iso nenä olisi turn-on. Peppua kyllä sitten katson ja minun mieleeni ovat enemmän kulmikkaat kuin pyöreät kasvot.

Neuvoisin siis pelaamaan vahvuuksilla ja olemaan välittämättä liiaksi heikkouksista. Hoikkuus on todella iso juttu, etenkin jos et ole tiimalasikroppainen ja niin nuori että olet isokokoisenakin timmin oloinen.

Eli yksin jää nainen, joka ei ole hoikka tai jolla ei ole hyvä persaus tai ei ole timmin oloinen. 

Vierailija
376/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Kaunis, älykäs, hyvä ammatti, yli 175 cm ja nämä samassa naisessa. Ei miehet halua ketään liian fiksua. Ne etsii jonkun pienen tyhmän ja ruman raukan. Mielellään suht köyhä. Ei tarvitse pelätä, että nainen lähtee. Nainen palvelee nöyrästi.

Vierailija
377/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä; ruma ja pienitissinen. N34 ikisinkku

Tuollainen asenne juuri karkottaakin kaikki ihmiset sun ympäriltä. Säälittävää velloa itsesäälissä.

Sitäpaitsi ruma ja pienitissinen voi aivan hyvin saada komean ja kunnollisen miehen. Tai ainakin omituisen näköinen ja pienitissinen ja huonosti pukeutuva ja luonteeltaankin vähän outo. Pitkän, onnellisen parisuhteen lisäksi vaikuttaa siltä, että yli 40-vuotiaanakin hetken hupiakin olisi tarjolla.

Itse epäilen, ettei ole mitään sääntöä, millainen mies tai nainen viehättää kaikkia tai jää aina yksin. Näissä jutuissa on aina kyse yksittäistapauksista, luulen ma, ja suurinpana syynä yksinjääntiin lienee se, että ollaan liikaa neljän seinän sisällä.

Kun ei tosiaan Prismaa kauemmaksi tarvitse mennä ja näkee, että ihan jokaiselle löytyy ottaja. Jokaisen tuttavapiirissäkin on niitä huutavia draamakuningattaria, jotka ovat pitkässä suhteessa, ja toisaalta ujoja herkkiä hissukoita, jotka ovat pitkässä suhteessa. Täysin yksinjääneitä ei välttämättä jokainen tunne, koska se on kuitenkin paljon harvinaisempaa kuin pariutuminen edes vähäksi aikaa.

Luulen, että jos nyt sääntöä yrittää etsiä, yksin jäävät ne, joilla ei ole hyvä olla itsensä kanssa. Tämä ketju sai ajatuksen mieleeni: niin moni mielestään yksin jäänyt on heti uhriutumassa, että kun olen niin herkkä ja ujo, niin jään yksin byäääh. Ja unohdetaan kaikki ne herkät ja ujot, jotka ovat onnellisessa suhteessa. Ei nähdä, että itsessä on ehkä kumminkin joku muu tekijä, mikä on luotaantyöntävä, kuten esimerkiksi voimakas taipumus sääliä itseään. Tai sitten tosiaan on vaan paska tuuri.

Miehenä uskon, että esimerkiksi ujo nainen voi jäädä yksin, samoin ruma, samoin herkkä. Jos jotain kuitenkin toivoisin naisilta, niin rehellistä reflektointia siitä, onko tavoitellut ainoastaan tietynlaisia miehiä, ja selittääkö se sen, että on jäänyt yksin.

Voiskohan olla, ettei ole tavoitellut minkäänlaisia miehiä?

Vierailija
378/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yksin jää nainen, joka ei ole hoikka tai jolla ei ole hyvä persaus tai ei ole timmin oloinen. 

Ei.

Puretaanpa tätä hieman.

Hoikkuus ja timmiys parantaa mahdollisuuksia, kyllä. Tämä lienee aika reilua koska molempiin voi itse vaikuttaa, eikö niin?

Hyvä perse on minun mieleeni. Toisaalta minun mieleeni on myös jos nainen on pitkähkö ja roteva, omaa ison koukkunenän, kulmikkaat kasvot ja mustat hiukset. Toisaalta jos nainen on kiva, alanpin pitämään eri asioista, tietyissä rajoissa.

Joku toinen pitää rinnoista, tai sääristä, tai siroista käsistä, tms.

Lähes kaikilla on ulkonäössä joku viehättävä piirre, viimeistään jos pitää itsestään huolta.

Vierailija
379/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Puretaanpa tätä hieman.

Hoikkuus ja timmiys parantaa mahdollisuuksia, kyllä. Tämä lienee aika reilua koska molempiin voi itse vaikuttaa, eikö niin?

Hyvä perse on minun mieleeni. Toisaalta minun mieleeni on myös jos nainen on pitkähkö ja roteva, omaa ison koukkunenän, kulmikkaat kasvot ja mustat hiukset. Toisaalta jos nainen on kiva, alanpin pitämään eri asioista, tietyissä rajoissa.

Joku toinen pitää rinnoista, tai sääristä, tai siroista käsistä, tms.

Lähes kaikilla on ulkonäössä joku viehättävä piirre, viimeistään jos pitää itsestään huolta.

En usko, että hoikkuus tai timmiys olisi helposti saavutettavissa, koska silloin useampi olisi hoikka ja timmi.

Vierailija
380/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Mä ainakin olen sellainen, josta lääkäreitä ja työkavereita myöten jokainen luulee, että olen parisuhteessa. Olen mukava ja kaunis. Niin ja vastentahtoisesti sinkku..

En ole tarjoamassa itseäni sinulle, koska minulla on lapsia. Useimmat kyllä ottaisivat mukavan ja kauniin naisen välittömästi, jos sellainen näyttäisi vihreää valoa. Vaikka deittiapissa, jos ei livenä tohdi. Vastentahtoisesti sinkku olet vain osittain. Uskon sinun myös olleen jollain deittisaitilla, mutta olet nirsoillut liikaa. Olet siis puolivapaaehtoisesti sinkku.

Mukavat ja kauniit naiset eivät ryhdy suhteisiin välittömästi kaikkien tarjokkaiden kanssa, koska jos heillä on myös sydän ja aivot niin he tarvitsevat itselleen sopivan puolison eikä leikkiä nukkea jollekin, joka haluaa kauniin ja säyseän vaimon katseltavaksi, pantavaksi ja esiteltäväksi.

Mukavan ja kauniin naisen on todella vaikea suodattaa jyvät akanista ja ne innokkaimmat ovat yleensä niitä, joihin ei kannata ryhtyä ja ehkä joku oikeasti hyvä ei taas uskalla lähestyä koko naista, kun ei luota omiin mahdollisuuksiinsa. 

Siksipä juuri naisen tulisi olla aloitteellinen saadakseen haluamansa miehen.