Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.
Tämä on niin totta. Saisin kyllä miehen, mutta en huoli juuri ketään.
En halua, että mies tuo mukanaan lisää töitä minulle.
Tai omia ongelmiaan minun elämääni.
Sivusta
En osaa sanoa minkälainen jäisi aina yksin. Meitä on niin moneen sorttiin.
Pahantuulinen ja pyöreä yhdistettynä on aika turn off mitä olen huomioinut.
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva löytää mies jota voisi kunnioittaa.
Kyllä jokaista ihmistä voi kunnioittaa.
Myös kusipäillä on ihmisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.
Sivusta
Nimenomaan nuo:
- miehestä ei saa koitua lisävaivaa
- mies ei saa järkyttää oman elämän harmoniaa ongelmillaan
Huomaatteko: ei mitään vaatimuksia, millainen miehen tulisi olla; vain pari juttua, mitä hän ei saa olla.
Näitäkään ei moni läpäise! Nimenomaan tuo ensimmäinen on mahdoton useimmille. *huooh*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On on. Meillä on vaan todella suuret luulot omasta arvostamme. Todellisuudessa emme ole juuri minkään arvoisia, kuin hiekanjyvänen rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti, mutta nyt puhutaan parisuhteesta.
-herkkä, hiljainen, ujo, epävarma
-räävitön, jos ulkonäkö ei anna lupaa; s.o. kehopositiivinen rumilus
-epämiellyttävä olemus ylipäätään
-nipottaja, kissa/eläimet kaikki kaikessa
-miesmäinen joko luonteeltaan tai ulkonäöltään
-introvertti nörtti jolla ei suloja
-hyvin itsenäinen ja itseohjautuva, ei miellyttämishaluinen
Minä. Minä jään aina yksin. Olen ollut suhteissa hyvännäköisten kilttimiesten kanssa. Seksi on aina loppunut alkuhuuman jälkeen. Sitten päästän heidät menemään ja kaikki ovat löytäneet naisen joka syttyy sen huuman jälkeenkin. Tämä on tavallaan vähän surullista, mutta toisaalta olen hyväksynyt kohtaloni. Nyt olen valmis jäämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SivustaNimenomaan nuo:
- miehestä ei saa koitua lisävaivaa
- mies ei saa järkyttää oman elämän harmoniaa ongelmillaanHuomaatteko: ei mitään vaatimuksia, millainen miehen tulisi olla; vain pari juttua, mitä hän ei saa olla.
Näitäkään ei moni läpäise! Nimenomaan tuo ensimmäinen on mahdoton useimmille. *huooh*
Sama se on toisinkin päin. En halua naista rajoittamaan elämääni. Haluan, että asiat tehdään, kuten minä haluan ja milloin minä haluan. Kummallista, ettei ketään tähän alistuvaa naista löydy. Huomaatteko muuten, että toisesta ihmisestä on aina vaivaa. Toisille enemmän ja toisille vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kunnioita. Eihän hänkään kunnioita muita.
Ei kai siihen mitään erikoista syytä oo? Eihän kaikil miehil oo naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis, se ei koskaan jää yksin. Ihan sama minkälainen luonne. Miehille luonne on sivuseikka.
Miehille lähes kaikki asiat ovat sivuseikka, jos ulkonäkö miellyttää. Tunnen todella ronkelin äijän joka valitti Ihan Kaikesta naisissa; olisi pitänyt olla kielitaitoinen, teknisesti koulutettu, pärjätä ties missä. Sitten tuli vastaan kiinalainen nainen, lähihoitaja, ei niin minkään sortin kielitaitoa, paitsi mandariinikiina luontui. Ulkonäkö oli lähinnä lateksiasuun sonnustautunut keski-ikää lähestyvä transnainen, mutta se iski kuin märkänevään lihaan tuohon mieheen! Mikään ei olisi voinut häntä estää fanittamasta ja rakastamasta - nainen oli hänestä ehdottoman _täydellinen_ palvonnan kohde 😅
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis, se ei koskaan jää yksin. Ihan sama minkälainen luonne. Miehille luonne on sivuseikka.
Miehille lähes kaikki asiat ovat sivuseikka, jos ulkonäkö miellyttää. Tunnen todella ronkelin äijän joka valitti Ihan Kaikesta naisissa; olisi pitänyt olla kielitaitoinen, teknisesti koulutettu, pärjätä ties missä. Sitten tuli vastaan kiinalainen nainen, lähihoitaja, ei niin minkään sortin kielitaitoa, paitsi mandariinikiina luontui. Ulkonäkö oli lähinnä lateksiasuun sonnustautunut keski-ikää lähestyvä transnainen, mutta se iski kuin märkänevään lihaan tuohon mieheen! Mikään ei olisi voinut häntä estää fanittamasta ja rakastamasta - nainen oli hänestä ehdottoman _täydellinen_ palvonnan kohde 😅
😂😂😂
*luonnollisen kaunis*
Minä jään, ja mitkä ominaisuudet nämä todennäköisesti aiheuttavat;
-sosiaaliset vaikeudet, epäilen itselläni autismin piirteitä
-mielenterveysongelmat
-hankala luonne
-ruma ulkonäkö
-seksuaalinen estyneisyys
Se on ihan tuurista kiinni, löytääkö sopivaa kumppania. Jotkut voi vetää riman sitten silleen alas,että ottavat jonkun sinnepäin olevan, jos eivät parempaa löydä tai sitä ihannekumppania. Kemioista kiinni myös. Ei se ole siitä kiinni, että joku on muka liian vaikea tai kiltti tms. Tuurista se on vaan kiinni. Niin paljon on kaikenlaisia vaikeita,haastavia, oikukkaita naisiakin parisuhteissa.
Varmaankin itsenäiset naiset.
Liuan kova vastus miehelle.
Tosi mies, haluaa jatkoon...
Miehet ei oo koskaan olleet kiinnostuneita minusta muuta kuin siitä että saisivat seksiä. Kliseitä mitä sanottu mm. Löydöt parempaakin. Ja useimmat haukkunut rumaksi. Ei jaksa enää kiinnostaa kukaan vetäköön hanskaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havaintoihini perustuen sanoisin: Yksinäinen nainen.
Höpönlöpön. Ottaisin yksinäisen naisen kiljuen, mutta en yksinäisenä miehenä kelpaa.
Olen ääriyksinäinen nainen, ja myönnän että näin vähän voi olla omalla kohdallani. Se yksinäisyys on jotenkin liian kipeää, sitä on hävennyt lapsesta asti hirvittävästi, jotenkin sitä ei kestä nähdä miehessäkään saati kiinnostua sellaisesta jolla on sama "vika", jota on itsessään ikänsä inhonnut - se, että on jotenkin outo eikä kelpaa ihmisille.
Sitä päinvastoin kaipaisi, että löytäisi jonkun joka osaisi luontevasti olla ihmisten kanssa ja jolla olisi sosiaalista elämää, johon sitten miehen varjolla ehkä itsekin pääsisi osalliseksi.
Tiedän saman tyyppisen henkilön, joka taisteli ulos yksinäisyydestään ja onnistui. Hän opetteli ystävälliseksi ja aloitti lyhyillä lauseilla juttelua eikä lannistunut, vaikka epäonnistui myös.
Opetteli myös hymyilemään ja jutteli ääneen itselleen, että kuuli oman äänensä miltä se oikein kuullosti. Kaikki tämä peilin edessä!
Katja Ståhl.
Osaatteko analysoida, miksi hänellä ei käy flaksi tai vaihdetaan pian seuraavaan?
Katjahan on itsekin puhunut tästä.