Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Sellainen joka dumppaa miehet kun jatkuvasti on miehissä jotain vialla. Tai no saa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
En ole tarjolla Tinderissä.
Tuo lause jo yksin saisi blokkaamaan. Miten puiseva kommennti nuorelta naiselta!
Eivät kai ne muutkaan siellä itseään halvasti tyrkytä, vaan etsivät seuraa rohkeasti. Ovat ottaneet vastuun omasta onnestaan, eivät vain ruikuta.
En ruikuta ja olen onnellinen. Tinderiin tarjolle en ikinä alennu, vaan olen mielummin yksin.
Ryhdyin miettimään minkälaiset naiset jäävät yksin, mutta en taida tuntea ainuttakaan. Tunnen kuitenkin satoja naisia. Yksin jääneitä miehiä taas tunnen paljon. Missä nämä kaikki yksin jääneet naiset ovat?
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lause jo yksin saisi blokkaamaan. Miten puiseva kommennti nuorelta naiselta!
Eivät kai ne muutkaan siellä itseään halvasti tyrkytä, vaan etsivät seuraa rohkeasti. Ovat ottaneet vastuun omasta onnestaan, eivät vain ruikuta.
En ruikuta ja olen onnellinen. Tinderiin tarjolle en ikinä alennu, vaan olen mielummin yksin.
En kyllä ymmärrä tätä joidenkin ihmisten ylimielistä suhtautumista tinderiin. Kannattaisi antaa edes kerran edes kerran sille mahdollisuus niin käsitys voisi muuttua. Pääasiassa siellä on ihan tavallisia ihmisiä.
Toki jos ei kumppania edes halua niin miksi asian eteen mitään tekisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset nörtit ei kelpaa edes toisille nörteille.
Kelpaa ne, kyllä ne on kovaa valuuttaa teknillisten korkeakoulujen opiskelijoissa, ja paljon pareja siellä syntyykin bileissä yms. Mutta opiskelujen jälkeen ongelmaksi tulee vähän se, että usein nörtit on hyvin introverttejä, eikä välttämättä käy oikein missään missä tapaisi niitä miehiä. Ja jos onkin alan töissä jossa on nörttimiehiä, niin kun molemmat osapuolet on hyvin introverttejä, ei välttämättä synny mitään kun tavataan selvin päin eikä vähän juoneena kuten opiskelijabileissä.
Kummasti kaikilla nörttimiehillä on vaimona hoitsu tai opettaja. Kyllä se on nimenomaan näin että vaimoksi nörttimiehet kelpuuttavat vain naisellisen naisen jolla on vain naisellisia harrastuksia, opiskeluaikoina toki seksiin kelpaa nörttinainenkin, mutta oikeaan parisuhteeseen ei.
Aika paljon täällä IT-firmassa ainakin vaikuttaisi olevan näitä insinööripareja, joissa molemmat on DI tai opistoinsinöörejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tätä joidenkin ihmisten ylimielistä suhtautumista tinderiin. Kannattaisi antaa edes kerran edes kerran sille mahdollisuus niin käsitys voisi muuttua. Pääasiassa siellä on ihan tavallisia ihmisiä.
On annettu mahdollisuus ja peestä oli.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyin miettimään minkälaiset naiset jäävät yksin, mutta en taida tuntea ainuttakaan. Tunnen kuitenkin satoja naisia. Yksin jääneitä miehiä taas tunnen paljon. Missä nämä kaikki yksin jääneet naiset ovat?
M43
Meitä on vaikka kuinka. Tosin, moni on samanlainen kuin minä, että ei siitä missään valita, koska se on vähän siinä-ja-siinä, onko "jäänyt" yksin vai valinnut yksinolon. Kyllä minä esimerkiksi pidän aika todennäköisenä, että olisin varmaan löytänyt miehen, jos olisin niin kovasti kaivannut, että olisin viitsinyt erityisesti deittailla ja hakea. Mutta olen aina ollut sen verran tyytyväinen yksinkin, ettei ole napannut. Mutta ei siis ole myöskään ollut mitään sellaista "aion olla loppuelämäni yksin" vakaumusta, vaan kumpikin käy, yksin tai jonkun löytäen. Luulen, että tuttavapiirissäni kukaan ei laskisi minua vasten tahtoani yksin jääneeksi naiseksi, vaan yksinelämisen valinneeksi, koska en ole koskaan valitellut yksinäisyyttäni tai miehen tai seksin tai minkään puutetta kellekään. Kuitenkin tosiasia on, että minä aina oletin, että joku varmaan ennemmin tai myöhemmin löytyy etsimättäkin, ja sitten jossain 45 iässä tuli shokkina että kas, näin tässä nyt kävi, ei löytynytkään vaan jäin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jos ei kumppania edes halua niin miksi asian eteen mitään tekisikään.On annettu mahdollisuus ja peestä oli.
Tinder yrittää nimenomaisesti selvittää ketkä sieltä sopisivat sinulle ja sen jälkeen äppi blokkaa ne sinulta näkyvistä tai jättää välittämättä tykkäykset.
Olen nykyään yksin koska mulla on liian kovat vaatimukset: ei valehtelua, ei juopottelua, ei pettämistä.
Luonnevikainen ja hyväksikäyttäjä.
Minä en tajua kun yhdellä tutullani pitää aina hallita miehen raha-asiat kokonaan ja mies ei saanut edes käyttörahaa työpaikkaruokailuun ja nainen teki sille halvan makarooni vellin kippoon ja pari leipää evääksi. Mahtoi siinä työkaverit katsella ihmeessään niitä eväitä. Nainen halusi kalliille etelän matkoille sen miehen rahoilla.
Työpaikka lounas oli liian kallis ja mies kuulemma herkutteli töissä liian hyvillä ruuilla.
Kaikki ihmeteltiin kuinka joku mies oli niin tyhmä että suostui tuollaiseen mutta nainen ilmeisesti uhkaili jättämisellä ja selittyi se merkittävällä ikäerollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin mahdollisuuden, mutta ei se oikein mulle ainakaan toiminut. Ensinnäkin tapasin aika paljon ihan omituisia, osin jopa pelottavia miehiä. Sitten kun olen itse introvertti ja hitaasti lämpiävä, niin ei se vaan onnistu se tutustuminen jollain sovituilla treffeillä, mies vaan toteaa että onpa kyllä tylsä tyyppi, koska en osaa niin nopeasti avautua. Mun suhteet on aina alkaneet ihan ilman romanttisia aikeita kaverustumisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Tunnet parisataa naista, ja olet ihan varma heidän parisuhdestatuksestaan, että jokainen on parisuhteessa/naimisissa?
Mä ainakin olen sellainen, josta lääkäreitä ja työkavereita myöten jokainen luulee, että olen parisuhteessa. Olen mukava ja kaunis. Niin ja vastentahtoisesti sinkku..
Mä olen varmaan jäänyt koska olen autisti. Se tekee minusta yleensä ihmisille, niin miehille kuin naisille, luotaantyöntävän. Joka paikassa kiusattu ja syrjitty aina. Olin nuorempana aika hyvän näköinen, ja miehet usein lähestyi, mutta eivätpä halunneet sen enempää kuin seksiä kännissä, jolloin kännitila esti huomaamasta mun neuroepätyypillisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Tunnet parisataa naista, ja olet ihan varma heidän parisuhdestatuksestaan, että jokainen on parisuhteessa/naimisissa?
Tietysti osa on sinkkuna, mutta en silti laskisi heitä "yksin jääneiksi". Osa haluaa nimenomaan elää tällä hetkellä sinkkuna, vaikka kysyntää olisikin. Osa tietysti on eronnut, vasta pariutumassa tms, mutta en silti laittaisi heitä samanlaiseen kategoriaan kuin monet tuntemani peräkammarin pojat, jotka eivät ole olleet koskaan lähelläkään parisuhdetta tai ehkä edes naista. Noihin pariin sataan naiseen kuuluu varmasti joku yksin jäänytkin, mutta heitä on jokatapauksessa lukumäärällisesti vähän tai sitten he ovat jotenkin erityisen huomaamattomia.
Haluaisin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että yksin jäädä nainen on jotenkin erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia.
M43
Aina vaan analysoidaan yksinäisiä naisia.. mitä varten? Jotta kiusattaisiin/hyväksikäytettäisiin lisää? Saanko mä elää elämääni just niinku mä haluan, vai oonksmä jotenkin haitaksi muille??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Tietysti osa on sinkkuna, mutta en silti laskisi heitä "yksin jääneiksi". Osa haluaa nimenomaan elää tällä hetkellä sinkkuna, vaikka kysyntää olisikin. Osa tietysti on eronnut, vasta pariutumassa tms, mutta en silti laittaisi heitä samanlaiseen kategoriaan kuin monet tuntemani peräkammarin pojat, jotka eivät ole olleet koskaan lähelläkään parisuhdetta tai ehkä edes naista. Noihin pariin sataan naiseen kuuluu varmasti joku yksin jäänytkin, mutta heitä on jokatapauksessa lukumäärällisesti vähän tai sitten he ovat jotenkin erityisen huomaamattomia.
Haluaisin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että yksin jäädä nainen on jotenkin erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia.
M43
Todistan myös vääräksi sun teorian siitä, että "erityisen syrjään vetäytyvät ilman miespuolisia ystäviä ja tuttavia", koska valtaosa mun kavereista on miehiä.
T. Tuo kommentoija, jota luullaan varatuksi
Yksin jääneet naiset ovat tuttavapiirissäni yleensä korkeakoulutettuja, vähintään kohtuulliset ansiotulot sekä kiinnostava työ. Ovat fiksuja, sanavalmiita ja kerta kaikkiaan 360 asteen peitolla osaavia, käteviä ja mukavia.
Oma analyysini on se, että heissä on liian paljon laivaa kovin mitättömälle kapteenille ja se on rajannut potentiaalisten miesten joukkoa rajusti. Miehen näkökulmasta asia on varmaan niin, että he eivät kerta kaikkiaan tuo mitään lisäarvoa naisen elämää, pikemminkin päinvastoin. Nämä naiset eivät luultavasti vaadi kohtuuttomia mutta eivät tyydy ihan tavalliseen tallaajaan. Ja miksi pitäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellainen, joka ei ole löytänyt sopivaa puolisoa. Se, miksi sopivaa ei ole löytynyt voi sitten johtua monesta tekijästä. Voi olla, että sopivia on ylipäätään vähemmän tai voi olla, ettei nainen (tai miksipä ei mieskin) ylipäätään tapaa niin paljoa ihmisiä, että se sopiva voisi koskaan löytyä.
Näinpä. Ja kun viihtyy hyvin itsensäkin kanssa eikä ole pakonomaista tarvetta sille, että olisi joku niin tuo on helposti lopputulema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
M43
Tai johtopäätöksen siitä, että nainen ei oikeastaan koskaan jää yksin. Toisaalta noista tuntemistasi sinkuista osa saattaa olla sinkkuja, koska rima on oikealla korkeudella eikä siihen yltävää miestä löydy helposti.
Varmaan sellainen, joka ei ole löytänyt sopivaa puolisoa. Se, miksi sopivaa ei ole löytynyt voi sitten johtua monesta tekijästä. Voi olla, että sopivia on ylipäätään vähemmän tai voi olla, ettei nainen (tai miksipä ei mieskin) ylipäätään tapaa niin paljoa ihmisiä, että se sopiva voisi koskaan löytyä.