Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen nainen jää aina yksin?

Vierailija
02.08.2023 |

Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?

Kommentit (523)

Vierailija
301/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.🙋. Asun pienessä mökissä, maaseudulla. Kasvatan vihannekset, kalastan, ammun riistaa. Minulla ei ole tekoripsiä, tekotissejä, enkä ole muodikas.En ole facebookissa, instagramissa. Elän elämäni parasta aikaa, kissojeni kanssa. Kissat ovat minulle lapsia. Huomenna alan sadonkorjuun; sipulit, pavut, kaali, palsternakat, mustajuuret. Marjat parin viikon kuluttua. Omenat sen jälkeen. Hakkaan takkapuut, kerään kukkien siemenet, laitan puutarhan talviteloille. Kompostoin, haravoin ja odotan uutta kevättä,

Minulle kelpaisi vaikka kissoja. Kiloja ei ainakaan ole kertynyt noin aktiivisella elämäntyylillä, myös omavaraisuus jotenkin eksoottista nykyaikana. T. Mies

Vierailija
302/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien havaintojen mukaan ainakin myöhemmällä iällä, about 40v ylöspäin alkaa rassata liiallinen ripustautuminen naisten osalta. Osalla on kiire saada vihdoin se oikea, unelmien parisuhde. Haluan sitä ja tätä ja meidän pitäisi tehdä sitä ja tätä. Ketjun karmaisevin kommetti on ollut mielestäni että toisesta pitäisi olla jotenkin riippuvainen että kyseessä olisi parisuhde. Jäätävä näkemys.

Yli nelikymppisenä arvostaisin kovasti jos naisella olisi "oma elämä" ja omia kavereita yms. Minullakin on oma elämä mutta ei se tarkoita ettei voisi elää yhdessä. Arvostan naisessa "itsellisyyttä" ja aitoa kohtaamista..vaikkei koko ajan roikuta toisissamme niin luottamus säilyy...ja parisuhde voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenemätön kunnioittamaan kumppaniaan. Kykenemätön luottamaan toiseen ja siksi liian tiiviisti koko ajan iholla kaikessa. Verbaalisesti piikikäs ja ilkeä.

Vierailija
304/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen, miellyttävä, kiltti. Valitettavasti.

N29

Tuollaisen naisen kun saisi 😍

Täh? Samaa mieltä kommentoijan kanssa, että löytäspä tuollaisen. Pitäsin kiinni, ja omien tekojen takia ei ainakaan lusikat menisi jakoon. Tiedän kuitenki omasta kokemuksesta, että noiden ominaisuuksien vastakohta jos sattuu olemaan, niin lirissä on.

Elämän varrella on osunut vaikka minkälaista viheltäjää kohdille, niin kokemuksesta puhun.

Eronnut mies -88 

Vierailija
305/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka seurassa ei ole kiva olla.

Vierailija
306/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni joka on hyväksikäyttäjä ja saa miehiä hyvän ulkonäkönsä takia. Minä en ymmärrä miksi hänen pitää saada miehen rahat omaan hallintaansa ja alkaa kamala tappelu rahasta kaikkien miesten kanssa heti ja kamala kiristäminen. Miehellä ei saisi olla omaa rahaa ollenkaan vaan kaikki pitäisi olla yhteistä elikkä sen naisen määräämää mihinkä rahaa kulutetaan. Osa antoi kaikki rahansa ja sitten hylättiin persaukisena kun uusi lypsylehmä löytyi. Montaa miestä ollut ja jumalaton tappelu aina siitä rahasta. Kolmelle eri miehelle tehty kakaroita ja kamala rahastaminen yksinhuoltajana. 

Miksi miehet valitsevat ulkonäön perusteella pelkästään ja vaikka olisi kuinka paska ihminen niin ei haittaa kunhan ulkonäkö miellyttää. Sitten vituttaa näiden pettyneiden miesten valittaminen niin etten kuuntele sellaisia yhtään enkä missään jos ei ole järki toiminut muuta kuin alapää. Minä oikein vihaan noita petetyksi tulleita miehiä ja ansaitkoon sen paskan mihinkä ovat lähteneet ihan omasta tahdostaan. 

Kaikille ei riitä niitä niitä ihanan empaattisia täysjärkisiä naisia, jotka ovat myös hoikkia ja kauniskasvoisia. Joutuu tyytymään joko kivaan lihavaan tai kauneusihanteet omaavaan hulluun. Lähes poikkeuksetta miehet valitsevat jälkimmäisen, vaikka se johtaisi yllä kuvattuihin tilanteisiin. 

Jaa no tuohon pätee varmaan se, että sitä saa mitä tilaa. Enkä sitä naistakaan lähtis syyttelemään.

Hänhän on vain tajunnut sen tosiasian ettei miehiä kiinnosta hänessä muu kuin ulkonäkö ja sehän ei ole kuin pinnalliseen perustuva suhde eikä tuossa rakkaudesta ole kyse.

Se rakkaus kun kestää ja kärsii yhdessä kaiken elämässä siis se oikea rakkaus. Tuo pelkkään pintaan perustuva ei sitä ole. Nainen on selvästi miehiin katkeroitunut ja ajatellut sitten vain käyttää myös hyväkseen. Realismia?

Eihän tässä ketään syytelläkään, vaan kerrotaan vain tosiasiat. Ymmärrän että pitkässä parisuhteessa tulee luonteenpiirteet tärkeiksi, mutta rakastumisvaiheessa ovat sekä ulkonäkö että seksi, joka saa tunteet syttymään. Tätä te naiset ette vain tunnu tajuavan, seksiä ei haluta naisen kanssa joka ei ole ulkoisesti viehättävä ja säännöllisestä seksistä syntyy parisuhde.

Vierailija
307/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kuin minä. Tykkään itsekseni olosta, parisuhteessa seksi muuttuu minun mielestä pidemmän päälle tylsäksi, elätän itseni ja pärjään elämässä kaikin puolin hyvin ilman miestä. Tulen kaikkien kanssa toimeen ja pidän lapsista, mutta omia lapsia en halua. Olen empaattinen ja muita huomioiva enkä mikään itsekäs sinkku. Minä olen se, johon ystävät ja sukulaiset turvautuu apua tarvitessaan ja mielelläni olen apuna.

Pikkuromanssit silloin tällöin on ihan mukavia, mutta parisuhdetta en halua.

Aloittaja puhuu siitä, että jää yksin. Ei kyse ole jäämisestä vaan halusta olla yksin. Joillekin tuntuu tämä olevan vaikea käsittää ja sitten aloitetaan ylianalysointi siitä, että tuossa naisessa täytyy olla jotain vikaa tai vähintään hänen lapsuudessaan. Minua lähinnä huvittaa tällainen🤣

Vierailija
308/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo ja arka. Eihän kukaan edes lähesty sellaista. Ellei sitten ole poikkeuksellisen kaunis.

Mä olen ilmeisesti sitten poikkeuksellisen kaunis, koska olen ujo ja arka ja miehet ovat lähestyneet paljon koko aikuisikäni. Kuitenkaan se että miehet lähestyvät ei takaa, etteikö nainen silti voisi jäädä yksin. Jos kukaan lähestyjä ei edusta miestyyppiä josta itse pitää, silloin ei suhdetta synny. Näiden satunnaisten miesten varaan ei siis oikein voi laskea. Olen todennut että itselleni käytännössä ainut paikka löytää omantyyliseni mies on Tinder, eikä se helppoa ole sielläkään. Jos olisi, tuskin olisin enää sinkku.

Vierailija
309/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa ihan rehellisesti ja ketään loukkaamatta: rumat naiset. En siis tarkoita sitä, että on hiukan huono iho, tai jotakin vastaavaa, vaan ihan oikeasti sellaiset naiset, joilla on vakavia "haittoja" ulkonäössä. Esimerkiksi huomattavan epäsymmetriset kasvot, tai muuten yksinkertaisesti todella epäviehättävät piirteet, yhdistettynä vakaviin iho-ongelmiin, esim. suurikokoiseen tuliluomeen kasvoissa. 

Suurimmaksi osaksi näillä geenilotossa käänteisvoiton saaneilla on myös todella huono itsetunto, usein taustalla koulukiusaamista ja yksinäisyyttä, jotka eivät tosiaankaan tee asiaa yhtään helpommaksi. Täällä av:lla on ollut muutamia ketjuja, joissa tätä asiaa on käsitelty, ja ne ovat olleet sydäntä särkevää luettavaa.

Itse todella rumana naisena sanoisin, että tämä ongelma onneksi helpottaa iän myötä. 15-vuotiaana minua pilkattiin, 20-30-vuotiaana joskus känniset pilkkasivat mutta pääasiassa vaan miehet jätti rauhaan, mutta viimeistään 35-40 ikävuodesta eteenpäin on löytynyt kiinnostuneita. Ulkonäkö menettää selvästi merkitystään ainakin joillekin miehille iän myötä. 

Itse olen ruma nainen ja olen löytänyt seurustelukumppaneita, mutta seesteisen alun jälkeen yleensä alkaa ulkonäköni armoton pilkkaaminen. Sitten minua moititaan siitä, kun en osaa nauraa itselleni. Osaan kyllä, mutta sen on tapahduttava minun omilla ehdoillani.

Vierailija
310/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni roikkuu paskassa suhteessa rahan, lapsien tai sen vuoksi, että pelkää sitä pärjääkö yksin eläen.

Tiedänpä jopa, että ihmisillä saattaa olla salasuhde vuosia, koska virallisesta suhteesta ei voi erota, koska molemmat ovat firman omistajia tai puolison suku omistaa firman, jossa on töissä. Erotessa menisi omaisuus, parisuhde, ehkä perhe ja työt samalla. Pallo nilkassa onnellista parisuhdetta ulospäin esittäen.

Vierailija
311/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen simpsakka blondi, jonka aivottomia juttuja ei kukaan kestä. Käyttää kaikki rahat ulkonäköönsä.

Vierailija
312/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamainen kuten sannuli.

Vierailija
313/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen simpsakka blondi, jonka aivottomia juttuja ei kukaan kestä. Käyttää kaikki rahat ulkonäköönsä.

Vai, että ihan blondi, joka on tyhmä. Melkoista tyypittelyä harrastat. Minä olen simpsakka blondi, mutta juttuni eivät ole aivottomia. Tienaan hyvin korkeakoulutettuna ja varani riittävät sekä ulkonäön hoitamiseen että sijoittamiseen. Nirso olen miesten suhteen, mutta siihen minulla on vara.

Vierailija
314/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai, että ihan blondi, joka on tyhmä. Melkoista tyypittelyä harrastat. Minä olen simpsakka blondi, mutta juttuni eivät ole aivottomia. Tienaan hyvin korkeakoulutettuna ja varani riittävät sekä ulkonäön hoitamiseen että sijoittamiseen. Nirso olen miesten suhteen, mutta siihen minulla on vara.

Blondi varmaan olet, mutta simpsakka tuskin

Vierailija
315/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai, että ihan blondi, joka on tyhmä. Melkoista tyypittelyä harrastat. Minä olen simpsakka blondi, mutta juttuni eivät ole aivottomia. Tienaan hyvin korkeakoulutettuna ja varani riittävät sekä ulkonäön hoitamiseen että sijoittamiseen. Nirso olen miesten suhteen, mutta siihen minulla on vara.[/quote Kirjoitus tyylisi ja lukemisen ymmärtämisen perusteella vaikea uskoa että noin on.

Vierailija
316/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin jää

- omahyväinen/itserakas (kaikki pyrii oman navan ympärillä muiden kustannuksella oli sitten kyseessä lähdön hidastuminen meikkailun takia tai esim.kaikki muka kuiden syytä jos jokin asia ei toivotusti)

- takertuja (epävarma ja mustasukkainen, osoittaa käytöksellään huonoa itsetuntoa ja epäluottamusta)

- valehtelija

- Pettäjä

- Ei ota vastuuta, passuuttaa ja käskyttää. Keskustelutaidoton

- kiittämätön, empatiakyvytön

- mt-/päihdeongelmainen

- Ei osoita välittämistä, karttaa läheisyyttä kohtuuttomasti oli kyseessä fyysinen tai henkinen yhteys

Tässä muutama mitä äkkiseltään tuli mieleen. Olen yli puolet elämästäni ollut parisuhteessa saman henkilön kanssa ja hyvin yhteinen taival jatkuu, muistakaa keskinäinen kunnioitus ja huumori myös arkisessa elämässä

Vierailija
317/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka alkaa leikkimään mukamas vaikeasti tavoitettavaa. Tyhmempää toimintaa ei tule mieleen. Kiinnostava mies lähestyy, torjut, mies kokeilee EHKÄ uudelleen, torjut edelleen. Miksi kuvittelet että toistuvat torjumiset saisivat miehen haluamaan sinua enemmän? Ei halua. Hän siirtyy seuraavaan ja sinä jäät yksinäsi itkemään kuinka miehet ovat sikoja eivätkä ymmärrä tällaista mentaaliakrobatiaa.

Torjutuksi tulemisen pelko voi oireilla paradoksaalisesti juuri noin. Mielummin torjuu itse, kun tulee torjutuksi/hylätyksi.

Vierailija
318/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa ihan rehellisesti ja ketään loukkaamatta: rumat naiset. En siis tarkoita sitä, että on hiukan huono iho, tai jotakin vastaavaa, vaan ihan oikeasti sellaiset naiset, joilla on vakavia "haittoja" ulkonäössä. Esimerkiksi huomattavan epäsymmetriset kasvot, tai muuten yksinkertaisesti todella epäviehättävät piirteet, yhdistettynä vakaviin iho-ongelmiin, esim. suurikokoiseen tuliluomeen kasvoissa. 

Suurimmaksi osaksi näillä geenilotossa käänteisvoiton saaneilla on myös todella huono itsetunto, usein taustalla koulukiusaamista ja yksinäisyyttä, jotka eivät tosiaankaan tee asiaa yhtään helpommaksi. Täällä av:lla on ollut muutamia ketjuja, joissa tätä asiaa on käsitelty, ja ne ovat olleet sydäntä särkevää luettavaa.

Itse todella rumana naisena sanoisin, että tämä ongelma onneksi helpottaa iän myötä. 15-vuotiaana minua pilkattiin, 20-30-vuotiaana joskus känniset pilkkasivat mutta pääasiassa vaan miehet jätti rauhaan, mutta viimeistään 35-40 ikävuodesta eteenpäin on löytynyt kiinnostuneita. Ulkonäkö menettää selvästi merkitystään ainakin joillekin miehille iän myötä. 

Itse olen ruma nainen ja olen löytänyt seurustelukumppaneita, mutta seesteisen alun jälkeen yleensä alkaa ulkonäköni armoton pilkkaaminen. Sitten minua moititaan siitä, kun en osaa nauraa itselleni. Osaan kyllä, mutta sen on tapahduttava minun omilla ehdoillani.

Miksi etsit komeita miehiä kumppaneiksi?

t. mies

Vierailija
319/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Heh, löysin tästä ketjusta kyllä todellakin itseni.

Mm tämä yo teksti + se että en ole koskaan ollut sellainen toisten ihmisten miellyttäjä (ehkä jopa mielistelijä) persoona.

Moni mies jonka kanssa on suhdetta yritetty, ovat odottaneet ruoanlaittajaa, siivoojaa, palvelijaa, passaajaa, pönkittäjää, huomioijaa, hänen elämänsä seuraaja ja kannustajaa, ehkä jopa heidän terapoijaa, tukijaa, paapojaa jne (kärjistetysti).

Miehet eivät ymmärrä sitä että nainen on niin taloudellisesti kuin muutenkin riippumaton miehestä, miesten on vaikea hyväksyä sitä että nainen on ehkä koulutetumpi ja kenties hiukan parempipalkkainenkin, he kokevat ehkä jotenkin jäävänsä alakynteen kanssani.

En ole mikään korkeasti koulutettu kirjaviisas, mutta olen hyvinkin nokkelaälyinen, seuraan aikaani ja minulla on hyvä muisti, havainnoin toisten kehonkieltä ja sitä sanatonta viestintää joten joksaan kyllä milloin mitäkin.

En ole nainen joka tarvitsee isää, auttajaa, holhoojaa, opastajaa ja neuvojaa.

Kysyn ohjeita jos niitä tarvitsen.

Mikään ei ole niin raivostuttavaa kuin mies joka ottaa heti sen neuvojan ja opastajan / huolehtijan roolin ihan kuin olisin joku lapsi josta pitää huolehtia.

En tiedä mutta jotenkin olen aistinut että miehet kiusaantuvat jäädessään ehkä joskus alakynteen kanssani.

Olen jäänyt yksin monta kertaa.

Jokseenkaan en ymmärrä kun kaikenmaailman pirt....ihir...t, alkoholistit, ilkeät jopa sairaat persoonat, jopa huonon henk koht hyhienian omaavat naiset saa pysyvän parisuhteen, perheen jne.

Tällä mennään.

Kymmeniä rivejä tekstiä miksi et tarvitse miehiä eikä yhtäkään sanaa mitä sinulla olisi annettavaa miehille.

Onko peilisi rikki?

No minä ainakin naisena ymmärsin, että kyseessä ehkä keskimääräistä älykkäämpi nainen jonka vaikea löytää sopivaa miestä ihan jo sen takia. Naisena ymmärrän myös, että on todella ärsyttävää kun miehet kuvittelevat olevansa kaikkia naisia älykkäämpiä vain sen takia, että ovat miehiä.

Tottahan se ei ole. Tutkimusten mukaan naisissa on miehiä enemmän keskivertoälykkäitä (äo 90-110) mutta miehistä naisiin verrattuna suurempi osa taas on keskivertoa tyhmempiä (äo 50-80).

Jos nainen on keskivertoa älykkäämpi (äo 110-200) niin se ärsyttää miehiä ja jos sen lisäksi nainen on vielä keskivertoa kauniimpi niin miehestä tulee myös katkera kun tajuaa ettei mitään mahdollisuuksia.

Miehistä on erittäin älykkäitä suurempi osa kuin naisista (naisista n. 25%, miehistä n. 30%) mutta miehelle ei ole tärkeää että nainen olisi älykäs vaan kauneus on tärkeämpi ominaisuus.

Älykäs nainen on useimmiten sinkku koska vaikea löytää henkisellä tasolla sopivaa ja varsinkin jos nainen on myös kaunis. Tuolloin sinkkuus on naisen oma valinta vaikka miehet kiinnostuvat mutta eivät ole riittävän älykkäitä. Naiselle sinkkuus ei ole kuitenkaan ongelma kun tietää ettei elämä sen duudsonin kanssa ole mitään herkkua.

Ei tuo ulosanti valtavien vaatimuksien kera kyllä mitenkään älykkäältä vaikuttanut. Toistat myös ikuista salaliittoteoriaa ettei miestä älykäs nainen kiinnostaisi, asiahan on juuri päinvastoin. Älykäs nainen on aivan uskomaton, ylimielisyys valitettavasti pilaa hyvin monen älykkään naisen mahdollisuuden parisuhteisiin, sitä nimittäin mies ei kestä.

Kuulostaa siltä, että sun mielestä älykkäät naiset on jotenkin harvinaisia. Ei ainakaan mun tuttavapiirissäni. Monet naiset kyllä teeskentelevät tyhmempää kuin ovat, varsinkin nuorena, koska sillä saa yleensä positiivista huomiota miehiltä. Ylimielisyys taas on kokemukseni mukaan huomattavasti yleisempää miehillä.

Vierailija
320/523 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsit komeita miehiä kumppaneiksi?

t. mies

En kyllä sanonut noiden miesten ulkonäöstä yhtään mitään.