Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 50 vuotta täyttänyt nainen tuntuu jäävän yksin. Ulkonäöllisesti parhaat vuodet armotta ohi. Olen normaalipainoinen ja vielä ihan kivan näköinenkin, olisi mukava löytää oman ikäinen mies seurustelukumppaniksi. Vaan eipä löydy, taitavat katsella vain selvästi nuorempia tämänikäiset miehet.
Saman kokenut. Olen hoikka viisikymppinen, hiukset peppuun saakka. Jokainen tapailu ja tutustuminen päättyy siihen, kun omanikäinen/vanhempi seuralainen katselee tai huomioi jossakin tilanteessa mieluummin nuorempaa. Kertakin riittää ja fiilikset menee.
Näin se menee myös kolmikymppisenä naisena. Kolmikymppiset miehet etsii parikymppisiä. Itse saan huomiota niiltä viiskymppisiltä, mutta kun en haluaisi noin paljon vanhempaa vaan omanikäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että meikittömänä ja hiukset luonnollisen pörröisinä ja vaatimattomissa vaatteissa olen saanut olla aivan rauhassa miehiltä. Silloin ei kukaan kiinnitä huomiota eikä tule tekemään tuttavuutta.
Joo tämä on hauska, koska monet miehet sanoo etteivät tykkää meikatuista ja laitetuista vaan luonnollisista. Mutta käytännössä kukaan ei huomaa eikä lähesty luonnollisena ollessa, mutta kun laittautuu niin huomiota tulee enemmän kuin kotitarpeiksi.
Oliskohan siinä kuitenkin se, että monet julkkiskaunottaret esiintyvät feikki luonnollisina jossain somessa. Eli on esim. tekoripset, värjätyt hiukset ja rusketettu (rusketusaineilla) iho sekä värjätyt kulmakarvat.
Mitään luonnollistahan tuossa ei ole mutta kun ei näytä siltä täysin tällätyltä niin miehet kuvittelee aivan luomuksi. Eivätkö miehet enää huomaa mikä on oikeaa luomua??
Vierailija kirjoitti:
Kiltit, rauhalliset ja ujot.
Olen kyllä täysin eri mieltä tästä. Tunnen montakin todella, todella ujoa ja epävarmaa kilttiä nörttinaista jotka ovat joko parisuhteessa kokoajan tai saavat säännöllisesti validointia kasuaaliseksin muodossa. He vain sattuvat olemaan jollain tasolla konventionaalisen kauniita, sellasia 7/10 ihan normaalin näköisiä. Meterologi Anniina Valtonen on hyvä esimerkki tämän tyyppisestä naisesta.
Uskon että ulkonäöllä on enemmän peliä tässä. Homo sapiens on visuaalinen eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.
Heh, löysin tästä ketjusta kyllä todellakin itseni.
Mm tämä yo teksti + se että en ole koskaan ollut sellainen toisten ihmisten miellyttäjä (ehkä jopa mielistelijä) persoona.
Moni mies jonka kanssa on suhdetta yritetty, ovat odottaneet ruoanlaittajaa, siivoojaa, palvelijaa, passaajaa, pönkittäjää, huomioijaa, hänen elämänsä seuraaja ja kannustajaa, ehkä jopa heidän terapoijaa, tukijaa, paapojaa jne (kärjistetysti).
Miehet eivät ymmärrä sitä että nainen on niin taloudellisesti kuin muutenkin riippumaton miehestä, miesten on vaikea hyväksyä sitä että nainen on ehkä koulutetumpi ja kenties hiukan parempipalkkainenkin, he kokevat ehkä jotenkin jäävänsä alakynteen kanssani.
En ole mikään korkeasti koulutettu kirjaviisas, mutta olen hyvinkin nokkelaälyinen, seuraan aikaani ja minulla on hyvä muisti, havainnoin toisten kehonkieltä ja sitä sanatonta viestintää joten joksaan kyllä milloin mitäkin.
En ole nainen joka tarvitsee isää, auttajaa, holhoojaa, opastajaa ja neuvojaa.
Kysyn ohjeita jos niitä tarvitsen.
Mikään ei ole niin raivostuttavaa kuin mies joka ottaa heti sen neuvojan ja opastajan / huolehtijan roolin ihan kuin olisin joku lapsi josta pitää huolehtia.
En tiedä mutta jotenkin olen aistinut että miehet kiusaantuvat jäädessään ehkä joskus alakynteen kanssani.
Olen jäänyt yksin monta kertaa.Jokseenkaan en ymmärrä kun kaikenmaailman pirt....ihir...t, alkoholistit, ilkeät jopa sairaat persoonat, jopa huonon henk koht hyhienian omaavat naiset saa pysyvän parisuhteen, perheen jne.
Tällä mennään.
Kymmeniä rivejä tekstiä miksi et tarvitse miehiä eikä yhtäkään sanaa mitä sinulla olisi annettavaa miehille.
Onko peilisi rikki?
No minä ainakin naisena ymmärsin, että kyseessä ehkä keskimääräistä älykkäämpi nainen jonka vaikea löytää sopivaa miestä ihan jo sen takia. Naisena ymmärrän myös, että on todella ärsyttävää kun miehet kuvittelevat olevansa kaikkia naisia älykkäämpiä vain sen takia, että ovat miehiä.
Tottahan se ei ole. Tutkimusten mukaan naisissa on miehiä enemmän keskivertoälykkäitä (äo 90-110) mutta miehistä naisiin verrattuna suurempi osa taas on keskivertoa tyhmempiä (äo 50-80).
Jos nainen on keskivertoa älykkäämpi (äo 110-200) niin se ärsyttää miehiä ja jos sen lisäksi nainen on vielä keskivertoa kauniimpi niin miehestä tulee myös katkera kun tajuaa ettei mitään mahdollisuuksia.
Miehistä on erittäin älykkäitä suurempi osa kuin naisista (naisista n. 25%, miehistä n. 30%) mutta miehelle ei ole tärkeää että nainen olisi älykäs vaan kauneus on tärkeämpi ominaisuus.
Älykäs nainen on useimmiten sinkku koska vaikea löytää henkisellä tasolla sopivaa ja varsinkin jos nainen on myös kaunis. Tuolloin sinkkuus on naisen oma valinta vaikka miehet kiinnostuvat mutta eivät ole riittävän älykkäitä. Naiselle sinkkuus ei ole kuitenkaan ongelma kun tietää ettei elämä sen duudsonin kanssa ole mitään herkkua.
Ei tuo ulosanti valtavien vaatimuksien kera kyllä mitenkään älykkäältä vaikuttanut. Toistat myös ikuista salaliittoteoriaa ettei miestä älykäs nainen kiinnostaisi, asiahan on juuri päinvastoin. Älykäs nainen on aivan uskomaton, ylimielisyys valitettavasti pilaa hyvin monen älykkään naisen mahdollisuuden parisuhteisiin, sitä nimittäin mies ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 50 vuotta täyttänyt nainen tuntuu jäävän yksin. Ulkonäöllisesti parhaat vuodet armotta ohi. Olen normaalipainoinen ja vielä ihan kivan näköinenkin, olisi mukava löytää oman ikäinen mies seurustelukumppaniksi. Vaan eipä löydy, taitavat katsella vain selvästi nuorempia tämänikäiset miehet.
Saman kokenut. Olen hoikka viisikymppinen, hiukset peppuun saakka. Jokainen tapailu ja tutustuminen päättyy siihen, kun omanikäinen/vanhempi seuralainen katselee tai huomioi jossakin tilanteessa mieluummin nuorempaa. Kertakin riittää ja fiilikset menee.
Näin se menee myös kolmikymppisenä naisena. Kolmikymppiset miehet etsii parikymppisiä. Itse saan huomiota niiltä viiskymppisiltä, mutta kun en haluaisi noin paljon vanhempaa vaan omanikäisen.
Ihmettelen vaan että kuvitteleeko miehet oikeasti että saisivat sen 20-30 vuotta nuoremman??
Naisillahan on todella terve ajattelutapa tässäkin asiassa. Se omanikäinen olisi paras mutta miehillä heittää kyllä iso pyörä pahasti. Miksi kuvittelevat että kelpaisivat kun näyttävät todella vanhoilta ja rumilta sen parikymmentä vuotta nuoremman silmissä.
Onko siellä miesten päässä joku perustavaa laatua oleva vika? Vai näkevätkö itsensä sieltä peilistä ikuisesti parikymppisenä??
Kiinnostavaa sekin kun joku miehiä hyväksikäyttävä parikymppinen nainen joka taloudellisessa mielessä metsästää varakkaita miehiä niin miehet ilmeisesti kuvittelee että se nainen oikeasti olisi kiinnostunut vanhoista ukoista kun todellisuudessahan vaan ja ainoastaan ne miehen rahat kiinnostaa.
Naisena ei pysty käsittämään ettei miehet tajua tuota ollenkaan 🤔 siis oikeesti onko ne niin tyhmiä?? Mutta kaikki muut kyllä tajuaa. Mies vaikuttaa vaan täydeltä typerykseltä ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Vaasassa ja aasialaisia naisia, jotka etsivät miehet Facesta jopa kassakohtasmisien perusteella. Tuolla on yellow fever voimissaan, ja äijät tautipesäkkeitä.
Tästä kokemusta myös täällä - juurikin Vaasasta. Aasialaiset vetää - ja vientiäijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehen ulkonäön parhaat vuodet ei ole tuossa vaiheessa ohi vaan voi hyvin havitella itseään nuorempia. Lol
Tämä oli varmaan itseironiaa 😉 heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni joka on hyväksikäyttäjä ja saa miehiä hyvän ulkonäkönsä takia. Minä en ymmärrä miksi hänen pitää saada miehen rahat omaan hallintaansa ja alkaa kamala tappelu rahasta kaikkien miesten kanssa heti ja kamala kiristäminen. Miehellä ei saisi olla omaa rahaa ollenkaan vaan kaikki pitäisi olla yhteistä elikkä sen naisen määräämää mihinkä rahaa kulutetaan. Osa antoi kaikki rahansa ja sitten hylättiin persaukisena kun uusi lypsylehmä löytyi. Montaa miestä ollut ja jumalaton tappelu aina siitä rahasta. Kolmelle eri miehelle tehty kakaroita ja kamala rahastaminen yksinhuoltajana.
Miksi miehet valitsevat ulkonäön perusteella pelkästään ja vaikka olisi kuinka paska ihminen niin ei haittaa kunhan ulkonäkö miellyttää. Sitten vituttaa näiden pettyneiden miesten valittaminen niin etten kuuntele sellaisia yhtään enkä missään jos ei ole järki toiminut muuta kuin alapää. Minä oikein vihaan noita petetyksi tulleita miehiä ja ansaitkoon sen paskan mihinkä ovat lähteneet ihan omasta tahdostaan.
Viha on aika vahva sana tässä, miksi olet niin katkera? miksi vihaat biologiaa? valitettavasti ihminen ei pysty sille mitään että "pinnalliset" seikat kuten ulkonäöllä on merkitystä. Suututko samalla tavalla linnulle joka valitsee tarkkaan paritutumiskumppanin tanssin perusteella? tai hämähäkille jonka naaras syö siittämisen jälkeen jne?
Itsekontrollia ei voi vaatia muilta kun itseltään.
Minä, väkivaltainen lapsuus ja kymmenen vuoden koulukiusaaminen aiheuttivat sen, että en pysty luomaan läheisiä ihmissuhteita. Lisäksi olen ruma ja en meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni joka on hyväksikäyttäjä ja saa miehiä hyvän ulkonäkönsä takia. Minä en ymmärrä miksi hänen pitää saada miehen rahat omaan hallintaansa ja alkaa kamala tappelu rahasta kaikkien miesten kanssa heti ja kamala kiristäminen. Miehellä ei saisi olla omaa rahaa ollenkaan vaan kaikki pitäisi olla yhteistä elikkä sen naisen määräämää mihinkä rahaa kulutetaan. Osa antoi kaikki rahansa ja sitten hylättiin persaukisena kun uusi lypsylehmä löytyi. Montaa miestä ollut ja jumalaton tappelu aina siitä rahasta. Kolmelle eri miehelle tehty kakaroita ja kamala rahastaminen yksinhuoltajana.
Miksi miehet valitsevat ulkonäön perusteella pelkästään ja vaikka olisi kuinka paska ihminen niin ei haittaa kunhan ulkonäkö miellyttää. Sitten vituttaa näiden pettyneiden miesten valittaminen niin etten kuuntele sellaisia yhtään enkä missään jos ei ole järki toiminut muuta kuin alapää. Minä oikein vihaan noita petetyksi tulleita miehiä ja ansaitkoon sen paskan mihinkä ovat lähteneet ihan omasta tahdostaan.
Kaikille ei riitä niitä niitä ihanan empaattisia täysjärkisiä naisia, jotka ovat myös hoikkia ja kauniskasvoisia. Joutuu tyytymään joko kivaan lihavaan tai kauneusihanteet omaavaan hulluun. Lähes poikkeuksetta miehet valitsevat jälkimmäisen, vaikka se johtaisi yllä kuvattuihin tilanteisiin.
Jaa no tuohon pätee varmaan se, että sitä saa mitä tilaa. Enkä sitä naistakaan lähtis syyttelemään.
Hänhän on vain tajunnut sen tosiasian ettei miehiä kiinnosta hänessä muu kuin ulkonäkö ja sehän ei ole kuin pinnalliseen perustuva suhde eikä tuossa rakkaudesta ole kyse.
Se rakkaus kun kestää ja kärsii yhdessä kaiken elämässä siis se oikea rakkaus. Tuo pelkkään pintaan perustuva ei sitä ole. Nainen on selvästi miehiin katkeroitunut ja ajatellut sitten vain käyttää myös hyväkseen. Realismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset nörtit ei kelpaa edes toisille nörteille.
Kelpaa ne, kyllä ne on kovaa valuuttaa teknillisten korkeakoulujen opiskelijoissa, ja paljon pareja siellä syntyykin bileissä yms. Mutta opiskelujen jälkeen ongelmaksi tulee vähän se, että usein nörtit on hyvin introverttejä, eikä välttämättä käy oikein missään missä tapaisi niitä miehiä. Ja jos onkin alan töissä jossa on nörttimiehiä, niin kun molemmat osapuolet on hyvin introverttejä, ei välttämättä synny mitään kun tavataan selvin päin eikä vähän juoneena kuten opiskelijabileissä.
TÄMÄ!! Niin totta. Introverteilla todella haasteellista löytää kumppani ja yleensä sitten päätyvät jonkun aivan väärän ekstrovertin kanssa yhteen ja erohan siitä jossain vaiheessa tulee.
Introverteille pitäisi perustaa aivan oma treffipalsta. Sinne ei väärät tyypit eksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset nörtit ei kelpaa edes toisille nörteille.
Kelpaa ne, kyllä ne on kovaa valuuttaa teknillisten korkeakoulujen opiskelijoissa, ja paljon pareja siellä syntyykin bileissä yms. Mutta opiskelujen jälkeen ongelmaksi tulee vähän se, että usein nörtit on hyvin introverttejä, eikä välttämättä käy oikein missään missä tapaisi niitä miehiä. Ja jos onkin alan töissä jossa on nörttimiehiä, niin kun molemmat osapuolet on hyvin introverttejä, ei välttämättä synny mitään kun tavataan selvin päin eikä vähän juoneena kuten opiskelijabileissä.
Kummasti kaikilla nörttimiehillä on vaimona hoitsu tai opettaja. Kyllä se on nimenomaan näin että vaimoksi nörttimiehet kelpuuttavat vain naisellisen naisen jolla on vain naisellisia harrastuksia, opiskeluaikoina toki seksiin kelpaa nörttinainenkin, mutta oikeaan parisuhteeseen ei.
Ujo ja arka. Eihän kukaan edes lähesty sellaista. Ellei sitten ole poikkeuksellisen kaunis.
Lapin Erä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha on aika vahva sana tässä, miksi olet niin katkera? miksi vihaat biologiaa? valitettavasti ihminen ei pysty sille mitään että "pinnalliset" seikat kuten ulkonäöllä on merkitystä. Suututko samalla tavalla linnulle joka valitsee tarkkaan paritutumiskumppanin tanssin perusteella? tai hämähäkille jonka naaras syö siittämisen jälkeen jne?
Itsekontrollia ei voi vaatia muilta kun itseltään.
Biologia on väärä sana tässä yhteydessä. Oletko kuullut sanaa rakkaus. Nämä rakastuneet kertoo yksi toisensa jälkeen että kun hänet kohtasin se vaan tuntui heti niin oikealta ja hänen seurassaan oli niin hyvä olla. Nämä parisuhteet kestävät läpi elämän ja tyypillisesti nämä suhteet syntyy keskenään tasaveroisten (suurin piirtein saman ikäisten ja saman näköisten kesken).
Nuo ns. biologiaan perustuvat yleensä kestävät varsin lyhyen ajan ja ovat riitaisia parisuhteita eivätkä lainkaan tasaveroisia. Emme myöskään tiedä varmuudella eläinten biologiasta. Eivät he tule meille kertomaan omista suhteisttan vaan me ihmiset itse oletamme heidän käytöksestään sitä ja tätä ja tuota. Mutta katsoppas vaikka joutsenten parisuhteita mitä olisi opittavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että meikittömänä ja hiukset luonnollisen pörröisinä ja vaatimattomissa vaatteissa olen saanut olla aivan rauhassa miehiltä. Silloin ei kukaan kiinnitä huomiota eikä tule tekemään tuttavuutta.
Joo tämä on hauska, koska monet miehet sanoo etteivät tykkää meikatuista ja laitetuista vaan luonnollisista. Mutta käytännössä kukaan ei huomaa eikä lähesty luonnollisena ollessa, mutta kun laittautuu niin huomiota tulee enemmän kuin kotitarpeiksi.
Tää on ihan 100% totta. Laittautuneena kun lähtee liikenteeseen, vois melkein jakaa jonotusnumerot kiinnostuneille. Sit naturellissa lookissa saa olla ihan rauhassa. Myös sellaisessa vähän meikatussa lookissa huomiota tulee huomattavan paljon vähemmän kuin vahvemmassa meikissä. Että niin, mihin sit uskoa. Sinällään sama kun olen jo parisuhteessa, ja harvoin edes missään baarissa tms käyn.
Suvustaan ja lapsuudestaan valittava känkkäränkkä.
Makuja on monenlaisia. Minun puolestani epäitsenäiset ja epävarmat roikkujat ja miehenmiellyttäjät saavat mennä menojaan. Naisessa pitää olla särmää ja potkua.
Vierailija kirjoitti:
Ujo ja arka. Eihän kukaan edes lähesty sellaista. Ellei sitten ole poikkeuksellisen kaunis.
Netista löysin miehen :D
Tästä tuli heti mieleen se nuohoojana työskennellyt prätkänainen Ensitreffit Alttarilla 2.0 ohjelmassa. Eli sen tyyppiset on ehkä yleensä yksin.