Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Sanoisin, että meikittömänä ja hiukset luonnollisen pörröisinä ja vaatimattomissa vaatteissa olen saanut olla aivan rauhassa miehiltä. Silloin ei kukaan kiinnitä huomiota eikä tule tekemään tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniongelmainen draamailija.
Väärin. Moniongelmaiset draamailijat ovat juuri niitä, jotka ovat aina parisuhteessa. Kun yksi suhde loppuu, niin pian löytyy uusi.
Tämä niin totta. Jotenkin joku kumma elämän laki että juuri ne naiset joilla on paljon ongelmia mutta ovat aktiivisia miesrintamalla ovat kyllä parisuhteessa. Toisaalta luulen, että moni mies hakee sitä draamaa naisesta. Elämässä sattuu ja rapahtuu koko ajan eikä pitkästy 😀 en tiedä mutta näin naisena ihmettelen.
On totta. Olin nuorempana suoraan sanottuna hullu ja miehiä tulvi ovista ja ikkunoista. Nykyään olen rauhallinen ja tasapainoinen ja miehet valittavat, ettei ole kipinää. Ehkä voisin alkaa taas sekoilemaan huolella, niin ei tarttis olla enää sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa ihan rehellisesti ja ketään loukkaamatta: rumat naiset. En siis tarkoita sitä, että on hiukan huono iho, tai jotakin vastaavaa, vaan ihan oikeasti sellaiset naiset, joilla on vakavia "haittoja" ulkonäössä. Esimerkiksi huomattavan epäsymmetriset kasvot, tai muuten yksinkertaisesti todella epäviehättävät piirteet, yhdistettynä vakaviin iho-ongelmiin, esim. suurikokoiseen tuliluomeen kasvoissa.
Suurimmaksi osaksi näillä geenilotossa käänteisvoiton saaneilla on myös todella huono itsetunto, usein taustalla koulukiusaamista ja yksinäisyyttä, jotka eivät tosiaankaan tee asiaa yhtään helpommaksi. Täällä av:lla on ollut muutamia ketjuja, joissa tätä asiaa on käsitelty, ja ne ovat olleet sydäntä särkevää luettavaa.
Itse todella rumana naisena sanoisin, että tämä ongelma onneksi helpottaa iän myötä. 15-vuotiaana minua pilkattiin, 20-30-vuotiaana joskus känniset pilkkasivat mutta pääasiassa vaan miehet jätti rauhaan, mutta viimeistään 35-40 ikävuodesta eteenpäin on löytynyt kiinnostuneita. Ulkonäkö menettää selvästi merkitystään ainakin joillekin miehille iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että meikittömänä ja hiukset luonnollisen pörröisinä ja vaatimattomissa vaatteissa olen saanut olla aivan rauhassa miehiltä. Silloin ei kukaan kiinnitä huomiota eikä tule tekemään tuttavuutta.
Joo tämä on hauska, koska monet miehet sanoo etteivät tykkää meikatuista ja laitetuista vaan luonnollisista. Mutta käytännössä kukaan ei huomaa eikä lähesty luonnollisena ollessa, mutta kun laittautuu niin huomiota tulee enemmän kuin kotitarpeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva, itsenäinen, koulutettu, hyvännäköinen, aikaansa seuraava. Miehet pelkäävät vahvoja naisia.
Ei johdu pelosta, vaan siitä, että eihän tällainen nainen tarvitse miestä.
En pitäisi parisuhteesta, joka perustuu riippuvuuteen.
Sen tuleekin perustua molemminpuoleiseen riippuvuuteen, muuten kyseessä ei ole parisuhde laisinkaan.
Mitä ihmettä? Itse löysin puolisoni vasta yli nelikymppisenä, ja ihan vieras ajatus tällainen. Ei me olla kumpikaan mitenkään riippuvaisia toisistamme. Ei taloudellisesti, ei arjessa, eikä edes tunnepohjaisesti. Molemmat on eläneet pitkään ilman parisuhdettakin, ja tiedämme että jos ero tulisi, pärjättäisiin taas yksinkin. Ei ole mitään riippuvuutta, ei mitään pakkoa olla toisen kanssa, vaan ollaan vaan koska halutaan, koska suhde tuo iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva, itsenäinen, koulutettu, hyvännäköinen, aikaansa seuraava. Miehet pelkäävät vahvoja naisia.
Ei johdu pelosta, vaan siitä, että eihän tällainen nainen tarvitse miestä.
En pitäisi parisuhteesta, joka perustuu riippuvuuteen.
Kaikki ihmissuhteet ovat riippuvuussuhteita. Ilman ihmissuhteita ihminen on kuollut ihminen.
Mukavaa tämä kuolleena oleminen :D t.48-vuotias ihmissuhteeton erakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä on hauska, koska monet miehet sanoo etteivät tykkää meikatuista ja laitetuista vaan luonnollisista. Mutta käytännössä kukaan ei huomaa eikä lähesty luonnollisena ollessa, mutta kun laittautuu niin huomiota tulee enemmän kuin kotitarpeiksi.
Meikki tarkoittaa megakokoisia ripsiä, sinistä glitter-luomiväriä, räikeää huuli- ja poskipunaa. Mitään muuta miehet ei tajua meikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa ihan rehellisesti ja ketään loukkaamatta: rumat naiset. En siis tarkoita sitä, että on hiukan huono iho, tai jotakin vastaavaa, vaan ihan oikeasti sellaiset naiset, joilla on vakavia "haittoja" ulkonäössä. Esimerkiksi huomattavan epäsymmetriset kasvot, tai muuten yksinkertaisesti todella epäviehättävät piirteet, yhdistettynä vakaviin iho-ongelmiin, esim. suurikokoiseen tuliluomeen kasvoissa.
Suurimmaksi osaksi näillä geenilotossa käänteisvoiton saaneilla on myös todella huono itsetunto, usein taustalla koulukiusaamista ja yksinäisyyttä, jotka eivät tosiaankaan tee asiaa yhtään helpommaksi. Täällä av:lla on ollut muutamia ketjuja, joissa tätä asiaa on käsitelty, ja ne ovat olleet sydäntä särkevää luettavaa.
Itse todella rumana naisena sanoisin, että tämä ongelma onneksi helpottaa iän myötä. 15-vuotiaana minua pilkattiin, 20-30-vuotiaana joskus känniset pilkkasivat mutta pääasiassa vaan miehet jätti rauhaan, mutta viimeistään 35-40 ikävuodesta eteenpäin on löytynyt kiinnostuneita. Ulkonäkö menettää selvästi merkitystään ainakin joillekin miehille iän myötä.
Tai sitten ulkonäkö on kohentunut vuosien varrella. Ainakin itse olen selvästi paremman näköinen nyt 35-v. ikäisenä kuin kakskymppisenä.
Sellainen joka etsii aina loputtomasti vain sitä "parempaa".. Totuus kun tahtoo olla se, että hän löytää vain sellaisen, joka vaihtaa hänet itsensä aina ennemmin tai myöhemmin "parempaan".
Toinen ryhmä on "mitä sinulla on minulle tarjottavana"-ihmiset, joilla on pitkä lista vaatimuksia kumppanille, ja ajatellen että hänen itsensä ei tarvitse tuoda mitään suhteeseen.
Oikein huippuluokan kaunotaria monet miehet eivät edes yritä. Alemmuuskompleksi ja pelko muista miehistä naisensa nappaajina estää edes yrittämästä. Tavallinen tai ruma nainen on turvallisempi vaihtoehto.
Ainakin 50 vuotta täyttänyt nainen tuntuu jäävän yksin. Ulkonäöllisesti parhaat vuodet armotta ohi. Olen normaalipainoinen ja vielä ihan kivan näköinenkin, olisi mukava löytää oman ikäinen mies seurustelukumppaniksi. Vaan eipä löydy, taitavat katsella vain selvästi nuorempia tämänikäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 50 vuotta täyttänyt nainen tuntuu jäävän yksin. Ulkonäöllisesti parhaat vuodet armotta ohi. Olen normaalipainoinen ja vielä ihan kivan näköinenkin, olisi mukava löytää oman ikäinen mies seurustelukumppaniksi. Vaan eipä löydy, taitavat katsella vain selvästi nuorempia tämänikäiset miehet.
Saman kokenut. Olen hoikka viisikymppinen, hiukset peppuun saakka. Jokainen tapailu ja tutustuminen päättyy siihen, kun omanikäinen/vanhempi seuralainen katselee tai huomioi jossakin tilanteessa mieluummin nuorempaa. Kertakin riittää ja fiilikset menee.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehen ulkonäön parhaat vuodet ei ole tuossa vaiheessa ohi vaan voi hyvin havitella itseään nuorempia. Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus huomasin, että kun lähtee oikein hiukset kampaamatta ja äkkiä vaan käymään niin tulee enemmän huomiota. Ehkä se on vain huvittuneisuutta, että olisko paita nurinpäin tai jotain 😄
Höpö höpö. Juuri sinunlaista moni haluaisi mutta mököttelee mökin nurkassa saamattomuuttaan. Osalle ei ulkonäkö oikeasti merkkaa alussakaan, hae niitä. Loput tajuaa sen ajan saatossa, koska ennemmin tai myöhemmin kaikki ulkoinen haihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman kokenut. Olen hoikka viisikymppinen, hiukset peppuun saakka. Jokainen tapailu ja tutustuminen päättyy siihen, kun omanikäinen/vanhempi seuralainen katselee tai huomioi jossakin tilanteessa mieluummin nuorempaa. Kertakin riittää ja fiilikset menee.
Niinkö sulle käy Jonne, naisiin ei päde tuo sama 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.
Heh, löysin tästä ketjusta kyllä todellakin itseni.
Mm tämä yo teksti + se että en ole koskaan ollut sellainen toisten ihmisten miellyttäjä (ehkä jopa mielistelijä) persoona.
Moni mies jonka kanssa on suhdetta yritetty, ovat odottaneet ruoanlaittajaa, siivoojaa, palvelijaa, passaajaa, pönkittäjää, huomioijaa, hänen elämänsä seuraaja ja kannustajaa, ehkä jopa heidän terapoijaa, tukijaa, paapojaa jne (kärjistetysti).
Miehet eivät ymmärrä sitä että nainen on niin taloudellisesti kuin muutenkin riippumaton miehestä, miesten on vaikea hyväksyä sitä että nainen on ehkä koulutetumpi ja kenties hiukan parempipalkkainenkin, he kokevat ehkä jotenkin jäävänsä alakynteen kanssani.
En ole mikään korkeasti koulutettu kirjaviisas, mutta olen hyvinkin nokkelaälyinen, seuraan aikaani ja minulla on hyvä muisti, havainnoin toisten kehonkieltä ja sitä sanatonta viestintää joten joksaan kyllä milloin mitäkin.
En ole nainen joka tarvitsee isää, auttajaa, holhoojaa, opastajaa ja neuvojaa.
Kysyn ohjeita jos niitä tarvitsen.
Mikään ei ole niin raivostuttavaa kuin mies joka ottaa heti sen neuvojan ja opastajan / huolehtijan roolin ihan kuin olisin joku lapsi josta pitää huolehtia.
En tiedä mutta jotenkin olen aistinut että miehet kiusaantuvat jäädessään ehkä joskus alakynteen kanssani.
Olen jäänyt yksin monta kertaa.Jokseenkaan en ymmärrä kun kaikenmaailman pirt....ihir...t, alkoholistit, ilkeät jopa sairaat persoonat, jopa huonon henk koht hyhienian omaavat naiset saa pysyvän parisuhteen, perheen jne.
Tällä mennään.
Kymmeniä rivejä tekstiä miksi et tarvitse miehiä eikä yhtäkään sanaa mitä sinulla olisi annettavaa miehille.
Onko peilisi rikki?
No minä ainakin naisena ymmärsin, että kyseessä ehkä keskimääräistä älykkäämpi nainen jonka vaikea löytää sopivaa miestä ihan jo sen takia. Naisena ymmärrän myös, että on todella ärsyttävää kun miehet kuvittelevat olevansa kaikkia naisia älykkäämpiä vain sen takia, että ovat miehiä.
Tottahan se ei ole. Tutkimusten mukaan naisissa on miehiä enemmän keskivertoälykkäitä (äo 90-110) mutta miehistä naisiin verrattuna suurempi osa taas on keskivertoa tyhmempiä (äo 50-80).
Jos nainen on keskivertoa älykkäämpi (äo 110-200) niin se ärsyttää miehiä ja jos sen lisäksi nainen on vielä keskivertoa kauniimpi niin miehestä tulee myös katkera kun tajuaa ettei mitään mahdollisuuksia.
Miehistä on erittäin älykkäitä suurempi osa kuin naisista (naisista n. 25%, miehistä n. 30%) mutta miehelle ei ole tärkeää että nainen olisi älykäs vaan kauneus on tärkeämpi ominaisuus.
Älykäs nainen on useimmiten sinkku koska vaikea löytää henkisellä tasolla sopivaa ja varsinkin jos nainen on myös kaunis. Tuolloin sinkkuus on naisen oma valinta vaikka miehet kiinnostuvat mutta eivät ole riittävän älykkäitä. Naiselle sinkkuus ei ole kuitenkaan ongelma kun tietää ettei elämä sen duudsonin kanssa ole mitään herkkua.
Hysteeriset, epäloogiset ja itsekkäät jää pois minun valinnosta.
Sitten on vielä neuroottiset, niitä on naisissa paljon. Pitkän päälle alkaa nyppiä kaiken hermoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Vaasassa ja aasialaisia naisia, jotka etsivät miehet Facesta jopa kassakohtasmisien perusteella. Tuolla on yellow fever voimissaan, ja äijät tautipesäkkeitä.
Itsenäinen nainen. Omavarainen.