Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä pitäisi muuttua, että suomalaiset saisivat lisää lapsia?

Vierailija
02.08.2023 |

Jokin on aika pahastikin pielessä, kun lisääntymisviettiä ei enää tunneta. Ongelma on ihan todellinen ja vakava. Kertokaa, erityisesti te lisääntymisikäiset, mikä saisi teidät yrittämään lasta.

Kommentit (996)

Vierailija
921/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mikään, emme tarvitse maailmaan enempää ihmisiä.

Kyllä me riitämme näinkin ihan hyvin.

En ymmärrä tuota vouhotusta että väkiluvun pitäisi kasvaa kokoajan, sehän on umpihullua ja täydessä ristiriidasta maapallon saastuttamisen ja luonnonvarojen kulutuksen hillinnän kanssa.

Vierailija
922/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestäviä parisuhteita voisi syntyä jos miehillä olisi kykyä ja uskallusta kohdata nainen tasaveroisena kumppanina, mikä edellyttäisi monen kohdalla 50-lukulaisen arvomaailman päivittämistä tähän päivään. Sitten näihin kestäviin parisuhteisiin voisi syntyä lapsia, jos miehet ottaisivat myös tasaveroisen vastuun vanhemmuudesta. Vanhemmuuden kustannukset tulisi aidosti jakaa tasan, mieluiten yhteiskunnan tasolla, muussa tapauksessa jokaisen pariskunnan tulisi ratkaista tämä keskenään. Työelämän pitäisi muuttua paljon joustavammaksi ja hedelmällisessä iässä olevien naisten syrjintä pitäisi loppua. Naisten ongelmat tulisi ottaa vakavasti terveydenhoidossa. Sitten vielä ilmastokriisi pitäisi ratkaista. Tässä nyt muutama seikka jotka omalla kohdalla olisivat saattaneet edesauttaa lasten hankintaa, mikään näistä ei toteutunut joten se oli no go.

Väännä ny ne saakelin kersat, niin syrjimisesi sillä perusteella työelämässä loppuu.

LOL Aidosti tasan eli etsit äitiyslomapaikkaa etkä työpaikkaa.

Miksi sitten suomalainen mies kirjoittaa Tinderiin etsivänsä edustus-/kotirouvaa? Kitinästä päätellen ette halua elättää. Silti halutaan saada rouvasta maksimitehot irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei mikään, emme tarvitse maailmaan enempää ihmisiä.

Kyllä me riitämme näinkin ihan hyvin.

En ymmärrä tuota vouhotusta että väkiluvun pitäisi kasvaa kokoajan, sehän on umpihullua ja täydessä ristiriidasta maapallon saastuttamisen ja luonnonvarojen kulutuksen hillinnän kanssa.

Sähän oot vastuuton ja kiittämätön.

Sä päätit monistua kun hedelmöitys tapahtui. Se oli tahtosi ja nyt selität toista teennäisesti ottamatta vastuuta tapahtumasta, minkä lopputulos olet.

Hävytön sammakonpoikanen sinä olet.

Juuri sun on lisäännyttävä, koska heikommat eivät koskaan hedelmöittyneet. Sinun geenejä tarvitaan jatkoon, mutta jos et edes yhdyntään asti pääse, niin unohda. Olitkin heikko ja historia unohtaa sinut.

Vierailija
924/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliff Richard nuorena kirjoitti:

Mulle kävi niin että ihan vahingossa tuli jyystettyä.

Aluksi tuli neljä vuotta jyystettyä ihan tositarkoituksella, kun fb ja nykyinen vaimoni halusi vain lapsen minun geeneistäni. Käytiin testeissä ja kävi ilmi että mun siittiöt on niin paskoja liiallisesta stressistä ja epäterveellisestä elämästä miljoonakaupunkien melskeessä. Se siitä sitten.

Jatkettiin samalla linjalla, mutta ilman mitään paineita ja parasta oli että siittiöni oli niin paskoja ettei niillä voinut tulla raskaaksi. No, viiden vuoden sisällä viisi naista tuli raskaaksi siittiöistäni ja oma omistamani nainen tuli kolmesti ja olen kolmen lapsen isä. Muiden naisten lapsia en ole hyväksynyt omikseni.

Testit on tehty ja ovat biologisesti omiani. Kaksi tuli kondomin läpi vahinkoina.

Pitää muistuttaa että pidemmissä yli tunnin sessioissa olisi hyvä vaihtaa kumia ainakin kolmesti kuulemma...

Kumi voi hajota seksin aikana ja raskaus on mahdollista myös kumilla.

Lääkäri totesi että vain parhaimmat yksilöt tänäpäivänä lisääntyy. Suurimmilla osilla on henkisiä ongelmia ja he selittelevät niitä aatteellisesti. Sitten on ympäristön myrkyllisyyttä ja stressiä.

vain voimakkaimmat selviytyy tulevaisuuteen.

Joku sun kakaroiden geeneistä hallitsee tällä planeetalla vielä tuhannenkin vuoden päästä. Voin aistia sen tekstistäsi.

Suussa on voimaa Gliff! Aim dapa diipa da dipa bluu dapa bluu dapa diipa dapa daa.

Vierailija
925/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliff Richard nuorena kirjoitti:

Mulle kävi niin että ihan vahingossa tuli jyystettyä.

Aluksi tuli neljä vuotta jyystettyä ihan tositarkoituksella, kun fb ja nykyinen vaimoni halusi vain lapsen minun geeneistäni. Käytiin testeissä ja kävi ilmi että mun siittiöt on niin paskoja liiallisesta stressistä ja epäterveellisestä elämästä miljoonakaupunkien melskeessä. Se siitä sitten.

Jatkettiin samalla linjalla, mutta ilman mitään paineita ja parasta oli että siittiöni oli niin paskoja ettei niillä voinut tulla raskaaksi. No, viiden vuoden sisällä viisi naista tuli raskaaksi siittiöistäni ja oma omistamani nainen tuli kolmesti ja olen kolmen lapsen isä. Muiden naisten lapsia en ole hyväksynyt omikseni.

Testit on tehty ja ovat biologisesti omiani. Kaksi tuli kondomin läpi vahinkoina.

Pitää muistuttaa että pidemmissä yli tunnin sessioissa olisi hyvä vaihtaa kumia ainakin kolmesti kuulemma...

Kumi voi hajota seksin aikana ja raskaus on mahdollista myös kumilla.

Lääkäri totesi että vain parhaimmat yksilöt tänäpäivänä lisääntyy. Suurimmilla osilla on henkisiä ongelmia ja he selittelevät niitä aatteellisesti. Sitten on ympäristön myrkyllisyyttä ja stressiä.

vain voimakkaimmat selviytyy tulevaisuuteen.

Mua ilettää lukea kaiken maailman losokullien fantasioinnista. Omassa maailmassaan ovat naisten kuolaamia jätti melaisia mahtisonneja. Todellisuudessa tikku löystyy naisen hajusta.

Vierailija
926/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein lapsia seitsemän kappaletta tavallaan nautinnosta ja tavallaan tiedätte itsekin.

Kun on energinen niin energiaa riittää ja rakkautta riittää ympärilleen jakaa. Teen paljon myös hyväntekeväisyystyötä ilmaiseksi ja huvikseenkin.

Olen sosiaalinen mies ja rakastan yhteittä muihin ihmisiin.

Minulla on Tukholmassa 2 lasta, Pietarissa 1, Tanskassa 2 ja Saksassa 3, Espanjassa yksi.

Kaikkia rakastan ja ideana oli YOLO. Elät vain kerran ja ihanasti rakastaen. Elämä on ihanaa ja mä halusin tarjota mun lapsille elämän.

Yhden elämän. He eivät tule tapaamaan mua tai kokemaan mun läsnäoloa kuin geeneissään, mutta haluan että he löytävät rakkauden elämää kohtaan. Elämä on siistiä ja elämä on älykästä!

Vierailija
927/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen täytyisi taantua kehitysmaaksi. Synnyttäisin lapsen, jotta hän huolehtisi minusta ehkä vanhana. Ehkä tekisin varmuuden vuoksi pari kolme lasta. Nyt kun ei tarvitse, en rupea siihen. Minulla ei ole mikään tarve jatkaa geenejäni eikä äitiys kiehdo. Olen paljon hyödyllisempi tällä maalle, kun teen töitä enkä kuhnaile äitiyslomalla. 

Vierailija
928/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykkä pois ja naimaan.

Niin yksinkertaista se on.

Kuka ne lapset elättää ja kasvattaa?

Vierailija
929/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vähemmälle työelämästä. Ei pitkiä koulutuksia naisille jottei sitten tule kamalaa kynnystä jäädä lasten kanssa kotiin. Ihan vaan kevyttä myyntityötä ja muuta palveluammattia vain. Hoitoala ja sihteerit myös hyviä koska voi tavata hyvätuloisia miehiä.

Vierailija
930/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vähemmälle työelämästä. Ei pitkiä koulutuksia naisille jottei sitten tule kamalaa kynnystä jäädä lasten kanssa kotiin. Ihan vaan kevyttä myyntityötä ja muuta palveluammattia vain. Hoitoala ja sihteerit myös hyviä koska voi tavata hyvätuloisia miehiä.

Joo ja meidän kahvikuppi negistelijät niin ottas vetovastuun perheestään.

Vierailija
931/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla ne pienituloiset naiset maksaa puolet perheen menoista? Eihän heillä ole varaa edes käydä treffeillä, jos suunnitelmissa on jotain maksullista.

Vierailija
932/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet ei vaan millään malta olla puhumatta valtion siittoloista ja väkisinmakuista. Oi että.

Vierailija
933/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä unohdeta suomalaisen lapsettomuusklinikan pitäjän kehoitusta nostaa mieskuntoa johtuen kotimaisen sperman heikosta pakkasen kestävyydestä. Se siitä väkisin siementämisestä.

Vierailija
934/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt sellaista kumppania jonka kanssa haluaisin hankkia perhettä. Ei ole omalla kohdalla ainakaan kyse rahanpuutteesta tai taloudellisesta epävarmuudesta tms. En halua vanhemmaksi hinnalla millä hyvänsä, elämä on ok näinkin :)

Vierailija
935/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lapsia jos minulla olisi kumppani ja jos saisin työstäni parempaa palkkaa.

Yksin siis vaikea lisääntyä näin miehenä ja pienellä palkalla elätän juuri itseni mutta en muita.

Vierailija
936/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin lapsia jos minulla olisi kumppani ja jos saisin työstäni parempaa palkkaa.

Yksin siis vaikea lisääntyä näin miehenä ja pienellä palkalla elätän juuri itseni mutta en muita.

Toisaalta yolo-mies kertoi oman tarinansa että lapset elää ilman palkkaakin. Afrikan mantereella moni lapsi selviytyy tosi karuissa olosuhteissa.

Ei se sun vastuu ole vaan lapsen oma vastuu, kun kehtasi hedelmöittyä. Hän itse ottakoon vastuun elämästään ja selviytyköön jos on voimakas.

Aika edesvastuutonta sun on syyttää talouta tai vedota siihen, jos sulla on huippu geenit. Sulla todennetusti on parasta laatua koska olet 2023 ja muut ei ole.

Ne abortoitui ja kuoli ennen kuin lisääntyi. Selvisit sodasta ja selvisit näkävuosista. Nyt olet muka ostanut ideologisesti väestöpropagandaa viestivän koodin että ei ole hyvä lisääntyä...

Sähän se velho olet. Sun parhaat geenit ei siis mene jatkoon ja selviytyi kuitenkin tähän saakka. Uskot paskaa ja päätät tämän tähän yrittämättä mitään. Paneminen on kivaa toimintaa. Ei mitään muuta vastuuta pidä ottaakaan. Kun munasolu hedelmöittyy niin tämä olio ottaa itse vastuun jatkosta. Siksi se syntyy. Piste.

Vierailija
937/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet ei vaan millään malta olla puhumatta valtion siittoloista ja väkisinmakuista. Oi että.

äsvuk

Vierailija
938/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3Kolin kansallispuisto<3 kirjoitti:

Itse tein lapsia seitsemän kappaletta tavallaan nautinnosta ja tavallaan tiedätte itsekin.

Kun on energinen niin energiaa riittää ja rakkautta riittää ympärilleen jakaa. Teen paljon myös hyväntekeväisyystyötä ilmaiseksi ja huvikseenkin.

Olen sosiaalinen mies ja rakastan yhteittä muihin ihmisiin.

Minulla on Tukholmassa 2 lasta, Pietarissa 1, Tanskassa 2 ja Saksassa 3, Espanjassa yksi.

Kaikkia rakastan ja ideana oli YOLO. Elät vain kerran ja ihanasti rakastaen. Elämä on ihanaa ja mä halusin tarjota mun lapsille elämän.

Yhden elämän. He eivät tule tapaamaan mua tai kokemaan mun läsnäoloa kuin geeneissään, mutta haluan että he löytävät rakkauden elämää kohtaan. Elämä on siistiä ja elämä on älykästä!

Luin optimistisen tekstisi ja totesin että moni tekstiäsi alapeukuttanutikin avaisi tosielämässä lukkonsa sulle ja ottaisi vastaan iloisesti sinkoilevat rakkauden metelmät.

Vierailija
939/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee sulle ja tässä uusi ideologia sulle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta yolo-mies kertoi oman tarinansa että lapset elää ilman palkkaakin. Afrikan mantereella moni lapsi selviytyy tosi karuissa olosuhteissa.

Ei se sun vastuu ole vaan lapsen oma vastuu, kun kehtasi hedelmöittyä. Hän itse ottakoon vastuun elämästään ja selviytyköön jos on voimakas.

Aika edesvastuutonta sun on syyttää talouta tai vedota siihen, jos sulla on huippu geenit. Sulla todennetusti on parasta laatua koska olet 2023 ja muut ei ole.

Ne abortoitui ja kuoli ennen kuin lisääntyi. Selvisit sodasta ja selvisit näkävuosista. Nyt olet muka ostanut ideologisesti väestöpropagandaa viestivän koodin että ei ole hyvä lisääntyä...

Sähän se velho olet. Sun parhaat geenit ei siis mene jatkoon ja selviytyi kuitenkin tähän saakka. Uskot paskaa ja päätät tämän tähän yrittämättä mitään. Paneminen on kivaa toimintaa. Ei mitään muuta vastuuta pidä ottaakaan. Kun munasolu hedelmöittyy niin tämä olio ottaa itse vastuun jatkosta. Siksi se syntyy. Piste.

Orpokoti ajat oli ja meni.

Vierailija
940/996 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee sulle ja tässä uusi ideologia sulle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä?

Miksi minä tekisin lapsia kun nykyinen palkkani riittää juuri ja juuri elättämään itseni? Kai se lapsikin tarvitsee rahaa ja eikö päivähoitokin maksa?

Jos palkkani olisi vaikka 4000e/kk brutto niin sitten lisääntyisin, toki ilman kumppania lisääntyminen on vaikeaa.