Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~* Enskattaert viikonloppuun la-su *~*~*

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otan pienen varaslähdön viikonloppuun ja laitan samalla perjantain kuulumiseni tähänkin:

Huh!! Nyt on lanttulaatikot ja porkkanalaatikot tehty. Tein mummille ja isällenikin samalla:) Ens viikolla sit perunateatteri edessä kun perunalaatikkoa alan väsäilemään..

Olin siis neuvolassa piipahtamassa. Katsoi ultralla (kun meillä sellainen neuvolassa on). Poitsu on edelleen samassa paikassa vasemmalla pää alaspäin, peppu ylöspäin ja potki ultrassakin suoraan istukan kohtaan, eli siksi ei tunnu vieläkään liikkeet! Sanoi että tosi tukevasti on siinä omalla paikallaan eikä varmaan siitä lähde mihinkään kääntyilemään, ajatella kaveri ollut rv13 saakka samassa asennossa jos lähtövalmiina pää alhaalla:))

Paineet oli ok

Pissi puhdas

hb laskenut taas, nyt oli 109 eli rautaa pitäis lähteä ostamaan. Aika hyvin laskenut tuolta 150 lähtölukemista:(

Painoa tullut +400g/vko, yhteensä 7kg:(((((((

Sf-mitta kasvanut 2 viikossa 22 --> 27,5, eli taas ollaan normaalilla käyrällä!

Eli täällä jatketaan rauhallisin mielin joulun odotusta, liikkeet tuntuu sitten kun poitsu isompi ja potkii ohi istukan:=)

Titille onnittelut työpaikasta! Ihana kun tuollaisia työnantajia löytyy:)

Tulipa omaa napaa, mut nyt lähdettävä katsomaan ettei porkkanalaatikot pala uuniin. Viikonloppuja!

Aurora + Poitsu rv30+0

Vierailija
2/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että Auroran poitsulla on kaikki hyvin, tökkii vaan istukkaa siellä! Ja hei - onnea kolmikymppisistä :)

Tiedättekö mikä on yliärsyttävää?! Se, ettei saa nukuttua kun odottaa alitajuisesti miestä baarista kotiin, ja sit kun se tulee, ei edelleenkään saa nukuttua MUTTA se mies simahtaa alle minuutissa?! Ja VIELÄ ärsyttävämpää on se, että väsymyksestä oksentaa ja se toinen (jonka kaiken järjen mukaan PITÄISI oksentaa) ei oksenna, vaan vetelee sikeitä tyytyväisenä viereisessä huoneessa....grrrrrrr!!!

Alkuyö meni siis siinä, että kuulostelin oven kolahdusta ja taistelin närästyksen kanssa (oma moka - meni herkuttelut överiksi), ja nyt ei sit vaan muuten tuu uni. Ai niin, tein tuohon närästykseen vesi-perunajauho -drinkin - toimi!

Se on kyllä silti ihanaa, että nyt ei tarvi stressata tuota nukkumista työssäjaksamisen kannalta. Päivällä saa nukkua, ja muutenkin elellä oman kehon tuntemusten mukaan! Aika mahtavaa :)

Nukkukaa muut hyvin ja pitkään!

Makkara 31+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auroralla loistavia neuvolakuulumisia! Masussa on siis todistetusti kaikki hyvin, joten nyt ei tarvitse vähään aikaan huolehtia, vaikket tuntisikaan liikkeitä kuin pari kertaa viikossa. Ja kyllä vielä ehdit tuntea niitä kymmenen viikon ajan :)

Makkara, yhdyn täysin tuohon nukkumisjuttuun! Tai no, mä en ole oksentanut kuin kerran tämän raskauden aikana, mutta on se tosi ärsyttävää odotella selvänä miestä kotiin, ja sitten katsoa kun toinen nukahtaa minuutissa tyytyväisenä, eikä itse saa millään unta. Kyllä mä olen nytkin monta kertaa haikaillut ison punaviinilasillisen perään, se rentouttaisi illalla niin ihanasti. Mutta ehkä sitten ensi kesänä... ;)

Omaa napaa: sain pitkästä aikaa nukahdettua nopeasti illalla, varmaan se neuvolassa käynti purki pahimpia paineita pois. Harmi vaan että miehen piti herätä jo kahdeksalta. En saanut enää unta, kun kuuntelin äijän torkkuherätystä puolen tunnin ajan... No, kunhan aurinko laskee puoli kolmen aikaan (!), nukun pienet päikkärit. Eiköhän se siitä.

Tänään onkin luvattu kaunista ilmaa, täytyy hyödyntää se siivoamalla edes vähäsen täällä. Ja voisin vaikka ulkoilla sen verran, että veisin roskat tuonne pihan perällä olevaan katokseen :)

Mitenkäs retu, keinuhepo, bejpi, AA? Vielä yhdessä koossa? Eipä siinä taida hirveästi muita ollakaan enää oman navan edessä..! Ja mäkin olisin ihan valmis poksahtamaan jo, mutta herra tulee sitten kun kokee sen sopivaksi. Burdellahan taisi mennä lapsivedet 38+5, mä joka päivä vihjailen Muhkulle että pyrkisi samaan :)

Kandi & Muhku 38+2

Vierailija
4/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava ja rauhallinen ilta eilen. :) Tänään taidetaan mennä miehen kanssa päiväleffaan ja syömään kaupungille. Ah! Illalla sitten aionkin lojua vaan soffalla ja ottaa ihan rennosti..

Auroralla & Poitsulla on kolmekymppiset, onnea siitä! :) Kiva kun teillä oikein neuvolassakin ultrattiin.. Ei meillä niin vaan.. :S No, just tuossa miehen kanssa turistiin että enää 2 yötä kun päästään katsomaa Tiitiäistä! On se ultraaminen vaan NIIN jänskää..

Makkara ¿ tiedän tunteen ihan täysin. Itse asiassa jo ennen raskauttakin meillä kävi monesti niin että valvoin kun en saanut nukuttua kun odottelin miestä kotiin baarista.. sitten kun se tuli niin en saanut edelleenkään unta ja olin hyvin kiukkuinen. Grrr.

Kandillakin alkaa olla pian jännät paikat Muhkun kanssa edessä.. Suppareita vaan sinne sup sup sup jos jo haluaisitte hakea Muhkun kainaloon ennen joulua.. ;)

Jees, nyt laitan miehelle ¿aamupalaa¿ ja sitten lähdetään varmaan kaupungille.. Mukavaa lauantaipäivää ja palailen taasen iltasella!

Mammis + Tiitiäinen 24+1

P.S. Kyllä ne lentosukat sit auttaa. Eilisen pidin niitä ja taas sain nukkua yöni rauhassa.. Tänään ostan toisen parin niin saa rauhassa pyykätäkin välissä eikä tarvi vetää märkiä sukkia jalkaan.. ;)

Vierailija
5/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vihdoin ja viimein oli eilen vika työpäivä! Kyllä sitä oli odotettukin! Silti meinas tulla tippa linssiin eilen, kun työkaverit toi ison kukkapuskan viikonloppupäivystyspalaveriin ja kuskiksi riitti vapaaehtoisia, jos mies sattuu olemaan töissä kun jotain alkaa tapahtumaan (kun mies saattaa olla pahimmillaan parin tunnin ajomatkan päässä, sillon kun on töissä). Ei tosin mitään merkkejä vielä siihen suuntaan, että mitään tapahtuis. Ekat kivuttomat supparit sain viime viikonloppuna aikaseksi kun kävin uimassa, mutta muuten ei ole ässäilytkään tuottanut mitään tulosta.

Kakasta oli viikolla ollut juttua. Pikkusisko on kätilö, ja sanoi, että jos siellä suolessa on jotain ennen synnytystä, niin kyllä se vauvan pää työntää sen ulos välttämättä. Ja sanoi, että peräruiske on siinä mielessä ihan suositeltava, että varsinkin jos on ollut ummetusta, niin se tavara siellä saattaa itseasiassa hidastaa vauvan ulospääsyä. Joten ite ainakin aion pyytää peräruisketta, tosin en vaan tiedä mikä se on enkuksi, enkä muutenkaan tiedä mikä täällä on käytäntönä sen suhteen... No pitää neuvolassa maanantaina kysellä.

Nukkumisestakin oli ollut juttua. Miulla íhan sama juttu, kun joku sanoi, eli hirveesti kaikenlaista kolotusta tuntuu kyl mahassa kun yrittää nukkua, tiedä sitten mistä johtuu, venymisestä vai siitä että suolet on niin kasassa vai mistä. Ja on siis ollut sama tilanne ainakin pari kuukautta. Joten ei hirveen virkistävää tuo uni...

Vois vaikka yrittää järjestellä vähän paikkoja tänään (ollaan vieläki remonttihelvetin keskellä, varmaan ainakin kevääseen asti), pakata sairaalakassi varmuuden varaksi yms.

Sorry nää miun viestit on yhäki tosi omanapaisia, kun en kuolemaksenikaan muista kuka oli sanonut mitäki, vaikka muuten muistanki mitä oli sanuttu... Tekee kommentoinnin vähän vaikeeksi. AinoAuroralle, Kandille, Bejbille ainakin suppareita!

Retu ja Joku rv 39+3

Vierailija
6/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara, mulla oli IHAN samanlainen yö ku sulla paitsi etten oksentanu. Meinasin tulla koneenkin käynnistämään yöllä mut en viittiny. Mies nukahti tyytyväisenä heti klo 2.30 ja mulla vaan närästys jatku :/ Nyt kyllä pakotin sen imuroimaan ;D

Kivaa mammiksella on maanantaina 4D, olispa kiva itsekkin mennä.

Meillä on tänää ristiäiset kolmelta, oli kiva päästä ostaa pieniä vaaleenpunasia vaatteita ym :) Nyt pitääkin lähtee meikkaamaan että ehtii vielä kauppoihin.

Palaillaan, Riikka ja d 24+1

Vierailija
7/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen ilmoittautuminen taas, yhtenä kappaleena edelleen. :) Yritän kyllä kovasti Öttiäiselle vihjailla että voisi jo tulla ulos, niin ei tarvitsisi joulua osastolla olla..

Mutta nyt miehen kanssa kiertämään kirppareita! :)

bejpi ja öttiäinen 39+6

Vierailija
8/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, onpa hyvä kuulla, että poitsulla on kaikki hyvin siellä! :) Voiko sen parempia neuvolakuulumisia ollakaan!?!

Makkaralla ollut kurja yö :( Mullakin meni viime yö ihan höpöksi, sain unta vasta joskus kolmen jälkeen, heräsin n. 7 kertaa, näin painjaisia ja lopulta kahdeksan jälkeen heräsin enkä enää saanut unta :p Nyt vähän väsyttää.

Titille onnittelut työpaikasta! :)

Retulle, AA:lle, bejpille ja muille suppareita. Onkohan AA päässyt jo lunastamaan lähetystä?

elovena, jos sua vaan suinkin kiinnostaisi, niin olisi kyllä kiva saada jokin pieni (tai isompikin) porukka kasaan Oulun treffejä varten. Ujouden takia ei ainakaan kannattaisi jättää tulematta, eihän siellä kukaan muukaan tunne toisiaan, että kyllä siellä treffeillä varmaan kaikkia jännittäisi enemmän tai vähemmän :)

Oma napaa pitää hehkuttaa nyt, sillä meillä oli miehen kanssa aivan mieletön ilta eilen! [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color]

Voitteko arvata mitä meillä tehtiin eilen oikein urakalla? ;))))) Kyllä täällä on nyt kaksi tosi tyytyväistä ja onnellista ihmistä :D On ollut niin pitkä hiljainen kausi, kerta viikossa-luokkaa niin eilen oli sellaiset tohinat että oksat pois. Olipa kyllä kiva huomata, että mullakin on vielä noita haluja, ne vaan on jossain vähän piilossa olleet. Se oli lähinnä itselleni helpottava huomio, mies ei ole ollut moksiskaan, vaikka vähän haluttomampi olen ollut.

No se siitä. Nälkä kurnii, pitää kai käydä haukkaamassa jotain.

Han ja Rumpali 33+3

Vierailija
9/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinossa on niin hiljaista, että sen perusteella voisi luulla joulun olevan tänä viikonloppuna!

Ei vais, hyvä jos jollain on elämää, kun mulla ei sitä ole. Mies joutui jäämään ylitöihin eikä ole ennen kasia kotona, vaikka virallisesti työt loppui jo klo 18.15 :(

Pyydänkin teitä hyvät enskatoverit; jos itse käytte viime hätään jouluostoksilla, älkää kupatko kaupassa sulkemisajan jälkeen! Se on aina joltain pois, tässä tapauksessa kotona tylsistyviltä myyjien puolisoilta... ;)

Vierailija
10/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli IHANA päivä tänään! Nukuttiin miehen kanssa pitkään. Tehtiin aamupalaa yhdessä ja sitten lähdettiin liikkeelle. Kaupungilla lounaalla ja sitten leffassa. :)) Nyt mies on sitten yövuorossa ja minä olen ollut Tiitiäisen kanssa vaaka-asennossa soffalla..

Onnea Retulle äitiysloman alkamisesta! Ihana fiilis varmasti! :) Nautihan nyt vapaista!

Riikka on ollut ristiäisissä tänään.. Voi kun söpöä. :) Varmaan on tullut tippa linssiin.. Tai mulla ainakin lirahtelee tippoja silmäkulmaan aina samantyyppisissä tilanteissa.. IH!

Mitäs kivaa Bejpi löysit kirppareilta? Öttiäiselle vaan lähtöliikkeitä, jotta saatte nyytin kainaloon ennen joulua..

TITI ¿ unohdin ihan tyystin sua onnitella aikaisemmin työpaikasta! Aivan mahtavaa! :))) Hienoa kuulla!

Han ja mies oli pitäneet kivaa eilen illalla.. ;) Ehkä mullakin ois vielä toivoa harrastella moista noilla viikoilla.. Hih! Eilen meillä vaan halittiin ja mies yritti kuunnella Tiitiäistä masun läpi.. Ahistaa kun oikeesti tekis mieli mutta ei oikein uskalla kun viimeksikin vuosin taas 2 päivää sen jälkeen.. :( Grr..

Kandin mies oli jäänyt ylitöihin.. :( höh. Toisaalta, ajattele positiivisesti, siitähän saa kuitenkin rahaa. Sillä voi vaikka taas sitten ostaa jotain kivaa kotiin tai pienokaiselle. Eh. Niin mä aina yritän ajatella jos harmittaa..

Erehdyin Stockan namiosastolle tänään ennen leffaa ja täytyy kyllä sanoa että teki mieli alkaa kirkua! Mua ei oo tehty shoppailemaan.. Siellä oli NIIN hirveästi ihmisiä että alko ahistaan oikein kunnolla. Ehkä nyt ymmärrätte miksi mä oon NIIN ONNELLINEN että me ollaan sovittu ettei kukaan osta joululahjoja tänä jouluna.. ;)

Jep, nyt menen jatkamaan lojumista.. Leppoisaa lauantai-iltaa!

Mammis

Vierailija
11/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han - miten sä saat aikaiseksi noita ihania punaisia sydämiä tonne tekstin joukkoon??? :)

Vierailija
12/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita ILMAN VÄLILYÖNTEJÄ [ color=red ] [ size=3 ] & hearts ; [ /size ][ /color ]

tuohon color-kohtaan voi laittaa muunkin värin, esim. blue, jolloin sydän on sininen ja size-kohtaan jonkun muun koon 1-10 väliltä. Kokeilepa jos toimis :)

Mut tärkeintä on muistaa nuo kaikki välilyönnit pois.

Vierailija
13/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Pikkuinen prinsessa on syntynyt 52cm ja 3070g. Äiti ja tytär voivat hyvin=) Onnea hurjasti molemmille vanhemmille! :)

Kirjoittelen omia kuulumisisa huomenna paremmin, äiti kylässä joten nyt ei ehdi...

Aurora

Vierailija
14/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, kivoja uutisia sulla neuvolasta :)) sf-mittakin oli hurjassa nousussa....kohta sun maha kuules pullahtaa vallan näkymään :) mulla on taas viikossa masu kasvanut ihan hurjasti. Ja onnea kolmenkympin rajapyykistä....

AinoAuroran perheelle hurjasti onnea prinsessasta!!!

Titi, olipa kiva työnantaja, kun ei sorsinut raskaana olevaa naista :)) onnea uusiin kuvioihin !

Makkara, kuulostaa niin tutulta tuo miehuuden odottaminen baarireissulta....vaikka meillä ukko käy harvoin ulkona, mut sit ku lähtee baanalle niin menee kovin aikaiseen aina =) ja huoli ehtii tulla.

Kandilla saa varmasti jo suppareita täältä lähetellä...toivotaan että Muhku alkaisi olla kypsää kauraa ja päättääkin tulla ihan yllättäin :))

Retulle onnea äippälomasta....ja eipä ole sullakaan enää pitkä odotus edessä =))

Riikka, oli varmasti kivaa ristiäisissä...sitä kun voi sitten mielessään kuvitella itsensä siihen samaan tilanteeseen....johon ei ole kuitenkaan niin mahdottoman pitkä aika :))

Bejbin öttiäinen saisi jo tullakin :)) tsuppareita sinnekin.

Han, voi kun kivaa.....elämää on raskausaikanakin :)) meillä on ollut aikas hiljaista ja toivon kyllä että vielä ennen h-hetkeä voitaisiin nauttia toistemme sylistä vähän intiimimmin :)

Mammis on nauttinut viikonlopusta miehuuden kanssa =)) mä meen maanantaina mun vapaapäivänä kaupunkiin (ja stockalle), pelkäänpä vaan, et silloinkin on aikas ruuhkaista :( mä ahistun ihan hirmuisesti noista jouluruuhkista.

( . ) tänään sitten saatiin hippiksen huone valmiiksi...maalattu on ja kaappi kasattu ja pikkuiset vaatteet saatu paikoilleen :))) kyllä nyt on helpottunut olo jotenkin. Äiti sitten siivoi saunan perusteellisesti ja muutenkin siivottiin paikkoja...tosin äiti komensi mut lepuuttamaan jossain vaiheessa, kun vaan puhisin :) ai onko jotenkin kunto laskenut ja jo tässä vaiheessa! Eipä sen puoleen, hippis kovasti protestoi mun touhuja ja potki sitten mun kylkeen aikas kipiästikin :(

Ukko teki työtä käskettyä koko päivän eli olen ollut oikein työnjohtajan roolissa koko päivän :)

Nyt mäkin alan odottaa jo tota joulua.....laitetaan nyt sitten ensimmäistä kertaa joulukuusi omaan kotiin ja tästä eteenpäin se tulee aina tietty meilläkin olemaan, sillä haluan lapselleni kunnon joulutunnelman....kuten on siitä saanut itsekin aina pienenä kotona nauttia =)

makeita unia kaikille ja mukavaa sunnuntai päivää!!

Mykis ja Hippis tasan 33

Vierailija
15/40 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea AinoAuroralle pikkuisesta prinsessasta!!

Viipero & Pikkumies 5½ vkoa

Vierailija
16/40 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AinoAuroran perheelle oikein paljon onnea pienestä prinsessasta!!!

Vierailija
17/40 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AinoAuroralle & perheelle prinsessasta! :))) Ihania uutisia!

Mammis + Tiitiäinen 24+2

Vierailija
18/40 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa sanoo, että viikkoja on nyt jo 12+1! Eli paniikkiraja on ylitetty :). Tiistaina aamulla on sitten np-ultra. Titille piti vielä tulla toivottamaan jaksamista selkäsärkyyn - suosittelen pyytämään siihen apua. Vilkutuksia kaikille! Nyt pitää mennä aamupalalle. Ps. L-puolen enskoissa oli plussa! Lisäksi siellä on käyty insseissä...Toivottavasti tulevat pian tänne puolelle :)

Vierailija
19/40 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA pääsi pois täältä odottajista pöhisemästä :) Suhteellisen täsmällinen vauva silläkin, kun vastahan AA:lla oli laskettu aika. Taisi mennä vain päivällä tai parilla yli lasketun päivän...

Mulla on vähän sellainen kutina, että vauva saattaisi tällä viikolla syntyäkin. Nyt tulee kolmatta päivää putkeen enemmän sellaista paksua ja sitkeää limaa, ja jotenkin on tosi kostea olo koko ajan... Toisillahan tosin tuo lima tulee jo viikonkin ennen synnytystä, mutta mulla tuli jo melkein viikko sitten sellainen " ennakkovaroittelulima" (josta tietenkin silloin kauheasti innostuin). Joten pitäkää kaikki peukut pystyssä että mä saisin jouluksi pikkutontun syliini!

No, voihan se olla että mulla vaan kroppa käynnistelee tosi hitaasti, ja pöhisen täällä vielä kolmen viikon päästä... Mutta jo rv34+6 lääkärikäynnillä paikat olivat pehmenneet ja suutakin jäljellä vain 2cm. Vauva oli jo silloin alkanut laskeutumaan, ja eikös ne yleensä aikalailla kuukauden sisään laskeutumisesta synny? We' ll see :)

Sori näin omanapaista, mutta alkaa kaikki ajatukset jo olla kiertyneinä tämän ison ja supistelevan mahan ympärille...

Kandi & Muhku 38+3

Vierailija
20/40 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ollut niin kiire viikko etten ehtinyt tiistaina kerto edes neuvolakuulumisia. Enkä muuten ole ehtinyt edes maanantain jälkeen ehtinyt lukea yhtään noita teidän juttuja. Tänäänkin pitäisi mennä kaverin synttäreille. Alkaa tosin jaloissa jo tämä juokseminen tuntumaan. Ja selässä.

Mut nyt niitä kuulumisia neuvolasta. Painoa tullut nyt jo yhteensä 10 kg! Apua. Pelottaa miten paljon tässä vielä kasvaa. Sf-mitta oli jostain syystä ihan liian vähän, jäänyt siihen mistä viimeksi mitattiin. Eikö se olekin ihan normaalia, ettei välttämättä kasva toi mitta, jos vauva on vaikka eri asennossa? Neuvolatäti pelotteli/oli sitä mieltä ettei meijän poika olis kasvanut yhtään ja et joutuisin sairaalaseurantaan jos ei olla päästy normaalimittoihin 2 viikon sisällä. Sokerirasitustestiin laittoi myös, suvussa kun on sokeritautia.. Sitä osasin pelätä jo etukäteen, tiistai-aamuna se olis. Tuntuu pahalta jos ei muutamaan tuntiin saa edes jotakin pientä syötyä ni sit ku pitää olla 12 tuntia syömättä ja juomatta, ei edes vettä saa ottaa... Musta on tosi tyhmää ettei ne mua päästä terveysasemalta sen testin jälkeen pois ilman et joku hakee. Hirmu kiva ku mies on töissä, samoin kaikki kaverit ym. Mä jään sinne sit varmaan asumaan ku ei pois päästetä. Hyvä uutinen neuvolassa oli se, että hemppa noussut, ei mitään ihan hirveitä määriä mut jo 103 oli. Ainakin lähtenyt vähän nousemaan.

Pakko kysyä noista neuvoloista pieni juttu. Eikö jossain vaiheessa siellä pitäis käydä 2 viikon välein? Kun mulle sanottiin valmennuksessa, jota piti toinen saman neuvolan terkka, että vain jos jotain seurattavaa on niin käydään parin viikon välein, muuten loppuun asti kuukauden välein. Mulla kun ollut koko ajan se käsitys et jostain n. viikolta 30 asti käydään parin viikon välein, sit myöhemmin viikon välein. Näin oli ainakin vuos sitten, kun kaveri odotti omaa poikaansa. Kertokaa, miten teillä?

Pahoittelen omanapaisuutta, en todella ole ehtinyt lukemaan noita pinoja läpi. Yritetään nyt tän päivän jälkeen, jos kyydissä vielä pysyis.

Nyt pakko ruveta valmistautumaan kaverin synttäreille eli kiirettä pitää vielä tämän päivän :)

Henna & Iivari, nyt jo 30+2 (enää 10 viikkoa, ihan jo alkaa pelottamaan)