Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko mahdollista löytää mies, joka ei kommentoi ulkonäköäni millään tavalla?

Vierailija
31.07.2023 |

Minulle tulee ulkonäön kommentoinnista kiusaantunut olo. En halua haukkuja mutta en kehujakaan. Kun kukaan ei sanoisi mitään.

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kehu niin mulle ainakin tulee epävarma olo ja koen ettei hän pidä ulkonäöstäni. Enkä halua olla miehen kanssa joka ei pidä.

Miehet on sen verran pinnallisia, että ei ne ole sellasen kanssa, kenen ulkonäkö ei miellytä.

Ei ole naisetkaan. Ulkonäkö on tärkeä osa kokonaisuutta halusi sitä myöntää tai ei. Ihminen ei pysty tuntemaan romanttisia tai seksuaalisia tuntemuksia sellaista kohtaan, jonka ulkonäön kokee epämiellyttäväksi. 

Kyllä minä olen saanut seisomaan naisten kanssa joiden ulkonäkö on ollut epämiellyttävä. Yhden tällaisen kanssa jopa seurustelin vuoden.

Miten?

Ajattelitko jotakuta muuta vai oliko hän persoonaltaan sitten seksikäs?

Vierailija
142/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole sinut ulkonäkösi kanssa. Red flag.

Miksi minun pitäisi olla jotenkin erityisen sinut ulkonäköni kanssa, kun koin rajua ulkonäkökiusaamista usean vuoden ajan nuorena? Kaikki minussa on haukuttu: iho, kasvonpiirteet, hiukset, hampaat. Minut uhattiin pahoinpidellä, kun olin kuulemma niin vastenmielinen.

- ap

Tuo oli luettavissa jo aloituksestasi. Suosittelen käsittelemään traumat ensin ja suunnittelemaan parisuhdetta vasta sitten. Ihan turha on miestä siitä rankaista, että sinulla on paha olo ja traumoja. 

Millä tavalla on toisen rankaisemista, jos ei halua puhua ulkonäöstä tai ei halua asiaan liittyviä kommentteja? Siis ihan vilpittömästi kysyn.

Normaali, terve ihminen haluaa kehua ihmistä, jota rakastaa. Menee melkoiseksi munan kuorilla kävelyksi, jos koko ajan pitää miettiä sanomisiaan sen sijaan, että spontaanisti voisi kehua silloin kuin huvittaa. 

Eräs mies alkoi kehua minun ulkonäköäni ylenpalttisesti sen jälkeen, kun olimme riidelleet ja saaneet sen selvitettyä. Tuntui todella koomiselta, sillä minulla oli kasvoissa ihottumaa, olin todella väsynyt, silmäni olivat turvoksissa enkä ollut mikään hemaiseva ilmestys muutenkaan. Mieluummin otan hiljaisuuden kuin feikkikehut ja valheet.

- ap

Normaali, terve ihminen osaa myös erottaa feikkikehun ja aidon kehun. Nyt ei ollut puhe feikkikehuista, vaan normaaleista aidoista kehuista, joita normaaleissa parisuhteissa sanotaan puolin ja toisin. 

Minä en kai sitten osaa erottaa, milloin kehuminen on vilpitöntä ja milloin ei. Ainakin yhdessä usean vuoden takaisessa suhteessa sain kuulla ihan hirvittävää ulkonäön haukkumista. Jossain toisessa yhteydessä sama mies saattoikin kehua. Hämmentävää.

- ap

Kannattaa valita vähän tasapainoisempi mies. Mulla oli yksi, joka kehui paljon ja sydämestä. Sen oikeasti näki kyllä. Hän jäi hetkeksi katsomaan lämpimästi ja hymyili. Ja kehu tuli melkein huokaisten. Ihana tyyppi. Hän jäi useinkin vain katsomaan hymyillen, kun puuhastelin jotain. Enkä edes ole mikään missi enkä malli.

Itseäni tuijottaminen ja kyttääminen lähinnä ärsyttää. Se on todella vaivaannuttavaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kehu niin mulle ainakin tulee epävarma olo ja koen ettei hän pidä ulkonäöstäni. Enkä halua olla miehen kanssa joka ei pidä.

Miehet on sen verran pinnallisia, että ei ne ole sellasen kanssa, kenen ulkonäkö ei miellytä.

Ei ole naisetkaan. Ulkonäkö on tärkeä osa kokonaisuutta halusi sitä myöntää tai ei. Ihminen ei pysty tuntemaan romanttisia tai seksuaalisia tuntemuksia sellaista kohtaan, jonka ulkonäön kokee epämiellyttäväksi. 

Kyllä minä olen saanut seisomaan naisten kanssa joiden ulkonäkö on ollut epämiellyttävä. Yhden tällaisen kanssa jopa seurustelin vuoden.

Miten?

Ajattelitko jotakuta muuta vai oliko hän persoonaltaan sitten seksikäs?

Hän antoi minulle ja suostui kaikkeen. En sano, että se oli nautinnollisinta seksiäni, mutta parempaa kuin ei seksiä ollenkaan.

Vierailija
144/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole sinut ulkonäkösi kanssa. Red flag.

Miksi minun pitäisi olla jotenkin erityisen sinut ulkonäköni kanssa, kun koin rajua ulkonäkökiusaamista usean vuoden ajan nuorena? Kaikki minussa on haukuttu: iho, kasvonpiirteet, hiukset, hampaat. Minut uhattiin pahoinpidellä, kun olin kuulemma niin vastenmielinen.

- ap

Tuo oli luettavissa jo aloituksestasi. Suosittelen käsittelemään traumat ensin ja suunnittelemaan parisuhdetta vasta sitten. Ihan turha on miestä siitä rankaista, että sinulla on paha olo ja traumoja. 

Millä tavalla on toisen rankaisemista, jos ei halua puhua ulkonäöstä tai ei halua asiaan liittyviä kommentteja? Siis ihan vilpittömästi kysyn.

Normaali, terve ihminen haluaa kehua ihmistä, jota rakastaa. Menee melkoiseksi munan kuorilla kävelyksi, jos koko ajan pitää miettiä sanomisiaan sen sijaan, että spontaanisti voisi kehua silloin kuin huvittaa. 

Eräs mies alkoi kehua minun ulkonäköäni ylenpalttisesti sen jälkeen, kun olimme riidelleet ja saaneet sen selvitettyä. Tuntui todella koomiselta, sillä minulla oli kasvoissa ihottumaa, olin todella väsynyt, silmäni olivat turvoksissa enkä ollut mikään hemaiseva ilmestys muutenkaan. Mieluummin otan hiljaisuuden kuin feikkikehut ja valheet.

- ap

Normaali, terve ihminen osaa myös erottaa feikkikehun ja aidon kehun. Nyt ei ollut puhe feikkikehuista, vaan normaaleista aidoista kehuista, joita normaaleissa parisuhteissa sanotaan puolin ja toisin. 

Minä en kai sitten osaa erottaa, milloin kehuminen on vilpitöntä ja milloin ei. Ainakin yhdessä usean vuoden takaisessa suhteessa sain kuulla ihan hirvittävää ulkonäön haukkumista. Jossain toisessa yhteydessä sama mies saattoikin kehua. Hämmentävää.

- ap

Kannattaa valita vähän tasapainoisempi mies. Mulla oli yksi, joka kehui paljon ja sydämestä. Sen oikeasti näki kyllä. Hän jäi hetkeksi katsomaan lämpimästi ja hymyili. Ja kehu tuli melkein huokaisten. Ihana tyyppi. Hän jäi useinkin vain katsomaan hymyillen, kun puuhastelin jotain. Enkä edes ole mikään missi enkä malli.

Ja silti jätit ja rikoit minut.

Vierailija
145/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse mies, joka ymmärtää puhetta. Voit sanoa sille ettet pidä ulkonäön kommentoinnista, ja pyytää lopettamaan.

Näin, ihan puhumalla asiat normaalisti hoituu.

Vierailija
146/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhdenkään miehen pitäisi haluta tuollainen nainen? 

No voihan suhde perustua johonkin ihan muuhun kuin ulkonäköön. Mukavaan yhdessäoloon, yhteisiin arvoihin. Ajatusleikkiä tämä vain on.

- ap

Eihän se, jos vaikka kehuu kumppanin ulkonäköä, tarkoita että suhde perustuu ulkonäköön. Omituinen ajattelutapa sinulla. Yleensä kyllä silloin, kun ihmiset tuntevat seksuaalista vetoa jotakuta kohtaan, tämän ulkoisen olemuksen näkee itseään viehättävänä. Omituista, jos sitä ei saisi ilmaista, kun kuitenkin oletettavasti muita positiivisia tuntemuksioa toista kohtaan varmaan saisi ilmaista, kuten kiintymystä tai sitä, miten kiva toisen kanssa on olla.

En ole ap, mutta ajattelen samoin. Tuntuu hölmöltä, jos joku mies kehuu ulkonäköäni, joka ei ole millään tavoin ansiotani. Mitä siihen voi muuta sanoa kuin, että välitän kiitokset vanhemmilleni ja sattumalle. Kehuisi mieluummin jostain asiasta, joka on omaa ansiotani ja jonka eteen olen nähnyt vaivaa. En itsekään puutu kenenkään ulkonäköön vaan mieluummin kehun taitoja, jotka ihminen on opetellut.

Vierailija
147/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Itselläni on syömishäiriötausta, ja aina vaan koen kroppaan liittyvät kommentit vaivaannuttavina, vaikka ne olisivatkin ns. kehuja. Joku psyykeltään terveempi saattaisi esimerkiksi ilahtua kommentista "naisellinen kroppa" - itse ahdistun päiväkausiksi ja jään miettimään, olenkohan lihonut vai mitä se sillä tarkoitti.

Vierailija
148/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokea mies

Vierailija
149/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista löytää nainen, joka ei kommentoi koulutustani ja työttömyyttäni millään tavalla?

Vierailija
150/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista löytää nainen, joka ei kommentoi koulutustani ja työttömyyttäni millään tavalla?

Kouluttamaton ja työtön nainen?

Vierailija
151/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista löytää nainen, joka ei kommentoi manga- ja animeharrastustani millään tavalla?

Ei.

Vierailija
152/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista löytää nainen, joka ei kommentoi pituuttani (161,5 cm) millään tavalla?

Vierailija
153/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista löytää nainen, joka ei kommentoi japanilaisia naisia ja heistä kiinnostuneita miehiä millään tavalla?

Vierailija
154/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista löytää nainen, joka ei kommentoi inceli-menneisyyttäni millään tavalla?

Vierailija
155/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista löytää nainen, joka ei kommentoi nuoruudessani maksullisissa käyntiä millään tavalla?

Vierailija
156/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noin törppöjä miehiä olet löytänyt?

Vierailija
157/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä aloitusta ei voi ymmärtää sellainen, jolla ei ole kokemusta kiusattuna olemisesta. Itse edellisessä suhteessa ahdistuin valtavasti, kun mies otti esille jonkun inhoamani ulkonäköpiirteen ja kommentoi sitä. Ne olivat juuri niitä asioita, joista minua oli vuosikaudet kiusattu. Kun lopulta uskalsin sanoa, että voisitko olla huomauttelematta, mies sanoi että kyseinen piirre on hänestä söpö eikä hän voi lopettaa huomauttelua eikä kiusoittelua.

Ahdistuin ja ärsyynnyin niistä kommenteista joka ikinen kerta, eikä mies ymmärtänyt vaikka miten yritin selittää. Eihän siitä suhteesta sitten mitään tullut.

Vierailija
158/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sellaista löytyy joka ei joskus kehukaan anna.

Vierailija
159/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mihin ihminen kiinnittää huomiota toisen ulkonäössä kertoo millaisista asioista hän pitää. Ja aina on olemassa joku ihminen, jolla tämä asia on vielä parempi.

Mielestäni sisin on tärkein, ja se että on tunteita toista kohtaan.

Vierailija
160/225 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöisenä, ollessani liian laiha, sain kehuja vartalostani. Eivätkö ihmiset voi vain olla ns. kehumatta kenenkään ulkonäköä? Ymmärrän, että kehuilla tarkoitetaan hyvää tai niillä laskelmoidaan saavutettavan jotain, mutta kehorauha olisi kuitenkin suotavaa. Ihmisiä voi ikahduttaa muillakin sanoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme