Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että hänen seksihalunsa minua kohtaan on vähentynyt, koska olen lihonnut!

Vierailija
15.12.2006 |

Olen siis ensimmäisen lapsemme syntymän jälkeen lihonnut, mutta en ole ylipainoinen. Painoindeksi on normaalin ylärajoilla. No mies meni siis tokaisemaan minulle seksihalujensa vähentymisestä muutaman vatsamakkaran ja leventyneen takapuoleni vuoksi. Ajatteli kuulemma näin herätellä minut laihduttamaan. Olen todella vihainen ja mietin nyt jopa eroa, koska mielestäni ihminen pitäisi hyväksyä sellaisenaan kuin on; puutteineen päivineen.

Olen kyllä itsekin ollut tuskastunut ylipainon vuoksi ja aloitin laihuttamisen, mutta en saa mieheni sanomisia pois mielestä. Mitä kannattaisi tehdä? Onko eroajatus pelkästään tuon syyn vuoksi typerää? Mies on muuten ihan ok.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olemuksella ei saa olla enää minkäänlaista merkitystä miehelle sen jälkeen kun pappi on aamenen lausunut? " Nyt saa rauhassa plösähtää kun naimisiin on päästy" . Näin olen kuullut naisten vitsailevan, mutta ehkä tuossakin sanonnassa on totta toinen puoli. Huh. Tottakai henkinen puoli on parisuhteessa aina tärkeämpi, mutta ei kai kyse ole mistään joko-tai-asetelmasta. Minä arvostan mieheni persoonaa ja ulkonäköä, molempia. Ja kestän kyllä epätäydellisyydet ja muutokset molemmissa, jossain määrin.

Vierailija
42/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun olemaan samaa mieltä muutaman jo vastanneen kanssa, että ne, joita täällä häiritsee se, että mies huomauttaa lisääntyneistä kiloista tai leventyneestä peräpäästä, ovat juuri näitä jotka ovat lihoneet " raskauden takia" ne " pari kiloa" eli suomeksi ovat alkaneet mättää sapustaa naamariin kun on kerran mies plakkarissa ja katto pään päällä.

Kyllä parisuhteeseen ja yleensäkin ihmisten väliseen viehätysvoimaan kuuluu esteettisyys melko olennaisena, sitä on turha yrittää kieltää.

Hoikka ja hyväkuntoinen ihminen on kauniimpi kuin lihava.

Varmasti moni mies tuntee itsensä tavallaan huijatuksi, kun ihana kaunis vaimo tai kumppani yhtäkkiä muuttuu muumimammaksi.

Tottakai on ihanan ideaalista ajatella että ihmiset rakastuvat vain sisäiseen kauneuteen, ja naiset saattavat näin tehdäkin, mutta miehet harvemmin. Lukekaa alan kirjallisuutta, mies on visuaalinen.

Jokaisella on oikeus olla millainen itse haluaa, mutta pitää ottaa vastuu itselleen siitä jos antaa itsensä löysähtää ja rupsahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmisiä on moenenlaisia. Sehän vain on ikävää jos henkinen ihminen huomaa olevansa enemmän pinnallisen ihmisen kanssa naimisissa : ( Olisi hyvä jos samankaltaiset ymmärtäisivät mennä keskenään naimisiin. Ehkä mieheni ei vain ymmärtänyt etten ole aina " missi" .

Näin kävi minulle. Suhde jatkuu, mutta kunnioitus on poissa molemmin puolin.

Vierailija
44/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy tehdä niin.

t:40

Vierailija
45/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun tunteisiin saattaa vaikuttaa. Ihan samoin kuin minä en harkitsisi avioeroa jos mieheni huomauttaisi minun lihoneen ja ilmaisisi ettei pidä siitä - joku muu saattaa harkita. Meitä on niin moneen junaan. Jos minun mieheni lihoisi huomattavasti, niin voin rehellisesti sanoa, että se minua haittaisi. Se kertoisi jo muuttuneista elintavoistakin, joten suosittelisin enemmän liikuntaa ja terveellisempää ruokaa. MInulle saa mieheni huomauttaa ihan samoin. Enemmän loukkaannun jos hän minun persoonaani kritisoi - mutta yritän siitäkin ottaa onkeeni.

Vierailija
46/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mies kuolaa aina kun riisuudun ja valitan siitä joka kerran koska se ärsyttää, mies ihmettelee miksi.

t:40,48 ja joitain muita (Elämänsä Miehen löytänyt)

Vierailija
47/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisiä. Asia ei ole joko-tai. Jos mies arvostaa naisensa hyvää ulkonäköä, se ei tarkoita etteikö hän voisi arvostaa myös naisensa älykkyyttä, mukavuutta, luotettavuutta jne.. Uskon että ap:n mies arvostaa naisessaan MOLEMPIA. Se ei ole synti eikä tee miehestä renttua.

Vierailija
48/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hämmennystä aiheuttaa. Asian kanssa voi kuitenkin tulla toimeen.

T. en muista numeroa, mutta joka ymmärtää ap:n pahan mielen oikein hyvin. Tsemppiä ap!

Vierailija
49/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kai on mennyt kotikasvatuksessa pieleen ja pahasti.

t: 40 jne

Vierailija
50/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankaan halut eivät ole kilojen myötä hävinneet.

Vierailija
51/52 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska ap on painoindeksin mukaan normaalipainoinen, miksi hänen pitäisi laihduttaa? Minä toki ymmärrän, että kiinteä ja hoikka nainen on joidenkin miehien mieleen enemmän. Mutta mitä tekemistä sillä on rakkauden kanssa?

Vierailija
52/52 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi itsekin ettei viihdy omissa kiloissaan. Sehän olisi ihan hyvä syy.