Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt varastelevia vieraita? Meiltä varastettiin pyykinpesuainetta.

Vierailija
30.07.2023 |

Olen hämmentynyt, pettynyt ja surullinen. Niin alhaista toimintaa. Miksi ei voi kysyä saisiko jos on niin persaukinen. Olisinhan minä voinut oman aineen hänelle ostaa. Mutta että varastaa, en käsitä.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvannut, että veljeni on parantumaton varas.

Varasti jo pikkupoikana.

Tuli yöksi työsuhdeasuntooni, ja anoi, että voisko hän lähteä mun jälkeen ovesta ulos. Menin töihin.

Hän varasti kaulakoruni ja kelloni.

Edelleen jatkaa varastelua, kun tilaisuus tulee.

Meille ei tule jatkossa.

Terkut jii koolle.

Vierailija
62/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tynnyrillinen kädenlämpöistä kaalimehua ja kosteantilan peilikaapista kolmiolääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri varasti vaimon pikkarit pyykkikorista. Jälkeenpäin selitteli kuinka ne olivat lentäneet taskuun aivan sattumalta. Tälle aina sitten yhdessä nauretaan juhlapöydissä.

Vierailija
64/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset varasti aikoinaan meiltä monenlaista, kun olin lapsi ja nuori, myös päiväkirjani eräs tämän perheen jäsenistä luki salaa ja paljasti tekonsa vahingossa puheillaan.

Vierailija
65/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vieraat aina käsirautoihin että eivät varastele. Lähtevät sitten paloina pois.

Vierailija
66/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta hukkuu tavaroita ja jos joku olisi silloin käynyt, voisin syyttää mielessäni häntä. Kun ne löytyy vaikka kaapin takaa niin tajuan ettei ihan heti kannata syyttää muita.

Juu kultaseni, yleensä hävinneet tavarat on tosiaan itse hukattuja. Mutta se ei olekaan keskustelun aihe, vaan kotirosvot. Niitäkin on olemassa. Taustalla kleptomaniaa tai narsismia.

Vaikea ehkä uskoa, jos ei ole itse kokenut. Mutta loukkaavaa vähätellä meidän muiden kokemuksia. En minäkään uskonut melkein 10 vuoteen, että ns. ystäväni varastaa minulta. Lopulta todisteita oli vaan liikaa.

Varastetut tavarat olivat esim. päähineitä, hanskoja sekä useampia esineitä, joilla oli minulle tunnearvoa. Ei mitään jälleenmyyntiarvoa siis. Eikä mitään mahdollisuutta saada rikosoikeudelliseen vastuuseen. Hän halusi vaan kiusata.

Vierailija
67/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkituvassa meillä jokaisella omat pesuaineet kaapeissa.Joku oli onnistunut lainaamaan ja laittamaan väärään hyllyyn. 

Talossa asuu vaan rikkaita miljonäärejä. Ja minä. 

Eivät miljonäärit asu taloissa joissa on pyykkituvat eivätkä pese itse pyykkejään.

Vierailija
68/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhlissani serkkuni (meillä varmaan 25 v ikäeroa) kaksi poikaa varasti huoneestani karkkeja. Ennen juhlia olin piilottanut karkit romukasan alle, jotta kukaan ei varmasti löytäisi näitä. Heti juhlien alussa nämä kaksi vanhempiensa niin hyvinkasvattamiksi ja hienotunteisiksi mainostamat pojat, jotka olivat silloin jo yli 10-vuotiaita, olivat penkoneet ja sotkeneet koko huoneeni ja löytänyt karkkipiiloni. En tiedä mitä he alunperin olivat menneet huoneeseeni varastamaan, mutta nämä heille nyt kelpasivat. Melkein tulivat silmille kun asiasta huomautin nämä hyvinkasvatetut ja hienotunteiset pojat. Kaikenkukkuraksi serkkuni vaimoineen olivat niin rikkaita, niin rikkaita puheidensa mukaan. Liekö sitten kleptomaniasta kyse pojilla kun olivat niiiin rikkaita kuitenkin, mutta heille kyllä kelpasi meidän köyhien karkit.

Vierailija
69/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä katosi 60-luvun emalikulhoja ja pari mukia. Sittemmin näin ne miniän instassa.

Miten tää jatkui? Peritkö kipot takaisin?

Vierailija
70/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pölli kylppärin peilikaapista allergialääkkeet.

Kylppäri ei ilmankosteuden vuoksi ole oikea paikka lääkkeiden säilyttämiselle.

Nehän on läpipainofoliopakkauksissa! Ja liuskat alkuperäisessä suljetussa kotelossaan.

Vierailija
71/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippijuhlissani serkkuni (meillä varmaan 25 v ikäeroa) kaksi poikaa varasti huoneestani karkkeja. Ennen juhlia olin piilottanut karkit romukasan alle, jotta kukaan ei varmasti löytäisi näitä. Heti juhlien alussa nämä kaksi vanhempiensa niin hyvinkasvattamiksi ja hienotunteisiksi mainostamat pojat, jotka olivat silloin jo yli 10-vuotiaita, olivat penkoneet ja sotkeneet koko huoneeni ja löytänyt karkkipiiloni. En tiedä mitä he alunperin olivat menneet huoneeseeni varastamaan, mutta nämä heille nyt kelpasivat. Melkein tulivat silmille kun asiasta huomautin nämä hyvinkasvatetut ja hienotunteiset pojat. Kaikenkukkuraksi serkkuni vaimoineen olivat niin rikkaita, niin rikkaita puheidensa mukaan. Liekö sitten kleptomaniasta kyse pojilla kun olivat niiiin rikkaita kuitenkin, mutta heille kyllä kelpasi meidän köyhien karkit.

Mitäs alapeukutit. Sattuiko itse varas paikalle. Vai peräti vanhempansa.

Vierailija
72/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, miten näin monella on kokemusta varastelevista vieraista?

En ole ikinä huomannut että mitään olisi yksikään vieras vienyt. Ei edes lapsena tule mieleen että kukaan olisi leluja pöllinyt. Olen ilmeisesti onnekas.

Vierailija
73/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs alapeukutit. Sattuiko itse varas paikalle. Vai peräti vanhempansa.

No kerro nyt kuka porukasta olet. 

Vierailija
74/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmainen pillereitä popsiva tuttu vei kilpirauhas lääkkeet jotka näyttää ihan opamoxeilta ja niissä vain kirjaimen ero takana. Sitten lähti

psykoosilääkkeet mitkä ei paketissa joten ei tiennyt mitä edes oli. Tuli varmaan tarpeeseen kun oli pari päivää ihmeen lepposa.

Niillä ei saa päätä siis sekaisin vaan jos on psykoottista oireilua niinkuin mulla oli aikaisemmin mistä olin osastojaksolla ja jäi sieltä nuo pillerit niin vei ne ja muuttui tasaisemmaksi, ikinä ei myöntänyt.

Vierailija
75/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, miten näin monella on kokemusta varastelevista vieraista?

En ole ikinä huomannut että mitään olisi yksikään vieras vienyt. Ei edes lapsena tule mieleen että kukaan olisi leluja pöllinyt. Olen ilmeisesti onnekas.

Olet onnekas, kyllä. Tässä ketjussa näkee että jo lapsissa on varkaita, vanhemmiltaanko lie oppineet. Itse en ole koskaan varastanut mitään, joten en osaa suhtautua tällaisiin ihmisiin mitenkään.

Vierailija
76/87 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lähti vessapapereita kämppiksen kaverin matkaan. Vastaavasti tämä kämppis toi joskus meille jostain avattuja pakkauksia, jos hänen piti ostaa yhteisiä asioita. En tiedä, varastiko hän vastaavasti tuolta kaveriltaan, vai varastelivat yhdessä keskenään milloin mistäkin. Pieniä asioita (en siksi ilmoittanut minnekään), mutta väärin silti.

Kotona tunnelma oli huomattavasti mukavampi seuraavan kämppiksen (tavallisen rehellinen) kanssa. Vaikka aikaisempi varastelija ei mulle juuri vahinkoa aiheuttanutkaan, niin jotenkin olin hänen seurassaan varautunut ja stressaantunut ihan luonnostani (jo ennen kuin tiesin taipumuksistaan). Huokaisin helpotuksesta, kun hän lähti.

Vierailija
77/87 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkituvassa meillä jokaisella omat pesuaineet kaapeissa.Joku oli onnistunut lainaamaan ja laittamaan väärään hyllyyn. 

Talossa asuu vaan rikkaita miljonäärejä. Ja minä. 

Eivät miljonäärit asu taloissa joissa on pyykkituvat eivätkä pese itse pyykkejään.

Kyllä mä asun ja pesen omat pyykkini :D En tosin pyykkituvassa, koska olen tosi allerginen hajusteille.

Vierailija
78/87 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä vuokraasunossa hävisi outoja tavaroita, ei mitään kallista. Ja joo avattu purkki buranaa jossa oli vielä paljon jäljellä olikin yks kas melkein tyhjä.  Kummallista, noh aloin laittaa sisäoveen solmuilla narua niin että sen avatakseen vei paljon aikaa, tai se piti katkaista (itse kannoin kynsisaksia mukanani).  Varastelu loppui.

Nyt uudessa asunnossa ei moisia enää ole sattunut, joten kyllä oikeesti edellisessä joku kävi tietämättäni. Jollain avain, koska ei siis ulko-ovea murrettu.

Vierailija
79/87 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lastenhoitaja söi niin paljon ruokaa, mitä jääkaapistamme ja kuivakaapistamme oli hävinnyt sillä aikaa, kun olin synnyttämässä ja mies oli mukana. Olin luvannut, että saa syödä meidän jääkaapista samalla kun tarjoaa lapsille ruokaa. Lapsemme eivät myöskään syö noin paljoa.

Laittoi varmaan laukkuunsa. Lisäksi kalliista kasvovoidepurkistani oli tyhjennetty puolet sisällöstä. Näytti jotenkin vaivaantuneelta ja yllättyneeltä, kun palasimme melko pian kotiin ja laitteli siinä sitten kassiaan kiinni. Sanoi, että lasten kanssa meni hyvin.

Meni hetki aikaa ennen kuin ymmärsin mitä oli vienyt. Toiste emme häntä palkkaa. Palkkaakin vaati pidemmältä ajalta. Maksoimme sen valittamatta. Mikä lie nälkäinen ja persaukinen ollut, vaikka  tunnetun yrityksen kautta hänet palkkasimmekin?

Vierailija
80/87 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panonainen poistui maksamatta kalliit spermat mukanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän