Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt varastelevia vieraita? Meiltä varastettiin pyykinpesuainetta.

Vierailija
30.07.2023 |

Olen hämmentynyt, pettynyt ja surullinen. Niin alhaista toimintaa. Miksi ei voi kysyä saisiko jos on niin persaukinen. Olisinhan minä voinut oman aineen hänelle ostaa. Mutta että varastaa, en käsitä.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pölli kylppärin peilikaapista allergialääkkeet.

Kylppäri ei ilmankosteuden vuoksi ole oikea paikka lääkkeiden säilyttämiselle.

Olin tulossa kertomaan samaa.👍

Vierailija
22/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän sukulaiset pölli koko ajan. Esmes jos mulla oli 20e pöydällä niin se oli kuulemma "finders keepers". Pakko erota kun talous ei kestänyt ja ex ei saannu sukulaisiaan kuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi vietiin tarjoiluvati, kaunis laukku, kallis mekko  sekä kukkaruukku.Mitä vielä kun oli puolalaiset työmiehet kotonani. Itsellä niin paljon tavaraa että en todellakaan tiedä mitä muuta häipyi. 

Kai siellä Puolassa joku morsian sai lahjoja. 

Minulta katosi kattilankansia ilmeisesti silloin, kun asunnossani kävi kaksi huoltomiestä. Tosin huomasin kansien hävinneen pari kk noiden miesten käynnin jälkeen, mutta koska minulla käy vain tosi luotettavia ihmisiä privaatisti, niin muuta mahdollisuutta kuin nuo miehet ei ole. Miesten tulo jäi sitenkin mieleen, että kun he tulivat, olin itse juuri lähdössä pikkumatkalle ja laukut olivat jo eteisessä. Varmaan ajattelivat, että täällä voi rauhassa penkoa. Miehet saattoivat olla ihan suomalaisia, en puhunut heidän kanssaan.

Vierailija
24/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, nyt on mun ketju! Tapasin miehen joka oli ehkä hieman erilainen millaisia olen aiemmin deittaillut. Kutsuin hänet kotiin kerran, vain sen kerran. Hän vei minulta aika arvokkaan puukon. Toivottavasti ei ole kenenkään selässä.

Eräs "ystävä" vei mukanaan hiustenhoitotuotteita, ikävää että luvatta koska olisin kyllä antanut jos olisi pyytänyt.

Eksä vei mummuni antamat rubiinikorvakorut. Olin etsinyt niitä pitkän aikaa ja surrut hukatetuina sekä ollut pahoillaan itseni kanssa miksi näin huolimaton olen, koska mummuni antoi ne 16-vuotislahjaksi. Sitten näin eksäni facebookpäivityksissä hänen silloisen kihlatunsa kuvan, ja korvissa roikkui, mitäs muutakaan kuin mummuni antamat korvakorut!

Vierailija
25/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porkukkaa täällä, kun tuollaista pääsee tapahtumaan. 

Vierailija
26/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia salasyöjiä on ollut, että kun itse nukkuu niin vieras syö jääkaapista kaikenlaista lupaa kysymättä. Eikä aamulla ole tietävinäänkään.

Vierailija
27/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kanssa suhteessa lähti aina jotain. Tavallaan hän sitoutti itseensä panttaamalla tavaroitani, joista tiesin. Mutta sen lisäksi myöhemmin tajunnut kuinka laajaa kavallus oli.

Pahinta oli kuitenkin kotirauhan häirintä. Hän tunki kotiini kutsumatta, vähitellen muutuin kynnysmatoksi.

Se väkivallan uhka, kun kerta kerralta ajatteli että no olkoon sitten. Ruokaa halusi ja huomiota. Aina otti jotain mukaansa.

Aluksi oli tietysti oikein mukava, aina ihmiset on aluksi mukavia, mutta vain jotta pääsevät lähelle.

Vierailija
28/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, nyt on mun ketju! Tapasin miehen joka oli ehkä hieman erilainen millaisia olen aiemmin deittaillut. Kutsuin hänet kotiin kerran, vain sen kerran. Hän vei minulta aika arvokkaan puukon. Toivottavasti ei ole kenenkään selässä.

Eräs "ystävä" vei mukanaan hiustenhoitotuotteita, ikävää että luvatta koska olisin kyllä antanut jos olisi pyytänyt.

Eksä vei mummuni antamat rubiinikorvakorut. Olin etsinyt niitä pitkän aikaa ja surrut hukatetuina sekä ollut pahoillaan itseni kanssa miksi näin huolimaton olen, koska mummuni antoi ne 16-vuotislahjaksi. Sitten näin eksäni facebookpäivityksissä hänen silloisen kihlatunsa kuvan, ja korvissa roikkui, mitäs muutakaan kuin mummuni antamat korvakorut!

Mä tekisin rikosilmoituksen ja vähintään kertoisin nyksälleen, että kantaa varastettuja koruja, joista oot ilmonnut poliisille.

Vierailija
29/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa narsistiketjua oli miten joku oli nähnyt eksällään karmivan kokoelman koruja, hiuspinnejä, hiuksia, kuin sotasaaliina eksistä.

Kyllä jotain on vialla jos kaverilta varastaa.

Vierailija
30/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaveri varasti kissani matolääkkeet,liuska oli tippunut ulos pakkauksestaan ja luuli varmaan että saa pään niillä sekaisin. Toiselta kaverilta sama henkilö vei migreenilääkkeet.

:D 

Lähti varmaan loiset häneltä ainakin. 

Vierailija
31/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaveri varasti kissani matolääkkeet,liuska oli tippunut ulos pakkauksestaan ja luuli varmaan että saa pään niillä sekaisin. Toiselta kaverilta sama henkilö vei migreenilääkkeet.

Lähti madot ja päänsärky. XD

Vierailija
32/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen aviomies pölli alkoholit. Hän siis joi minulle lahjaksi annettuja punaviinejä ja viskyä,vaikka vihasi niiden makua. Viinanhimo oli niin kova.

Muutama koru on hävinnyt. Epäilen tyttären kaveria joka aina menee vessaan kun hän on meillä. Enää en päästä häntä meille sisälle ollenkaan.

Vierailija
33/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan joku veisi vessapaperia, pesuaineita en viitsisi sanoa mitään.

Vierailija
34/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen aviomies pölli alkoholit. Hän siis joi minulle lahjaksi annettuja punaviinejä ja viskyä,vaikka vihasi niiden makua. Viinanhimo oli niin kova.

Muutama koru on hävinnyt. Epäilen tyttären kaveria joka aina menee vessaan kun hän on meillä. Enää en päästä häntä meille sisälle ollenkaan.

Niin. Tai jospa siirtäisit ne korut muualle, pois sieltä vessasta?

Vierailija
35/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai teit rikosilmoituksen ja ilmoitit exän uudelle asiasta?

Vierailija
36/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tehnyt mitään näistä. Eksäni oli paha ihminen, jos ihmisestä voi sanoa että on paha sisimmältään. Mutta kuten aina, paha sai palkkansa ja olen siihen tyytyväinen. 

Sanotaan näin että tilit on tasan, ellei jo ylikin.

Toki mummun korvakoruja on ikävä mutta en halua eksän silloiselle kihlatulle pahaa mieltä. Hänkin sai osansa.

Vierailija
37/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tehnyt mitään näistä. Eksäni oli paha ihminen, jos ihmisestä voi sanoa että on paha sisimmältään. Mutta kuten aina, paha sai palkkansa ja olen siihen tyytyväinen. 

Sanotaan näin että tilit on tasan, ellei jo ylikin.

Toki mummun korvakoruja on ikävä mutta en halua eksän silloiselle kihlatulle pahaa mieltä. Hänkin sai osansa.

Mä haluaisin tietää, jos mulle olisi annettu varastetut korut.

Vierailija
38/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava muistisairaus kun kuvittelette kodistanne varastettavan kamoja.

Jokainen tuntemani dementikko on epäillyt kodistaan varastetun milloin mitäkin.

Minulta ei ole varastettu. Jääkaapistani saa vieraatkin syödä.

Vierailija
39/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pölli kylppärin peilikaapista allergialääkkeet.

Minultakin aikonaan pöllittiin kylppärin peilikaapista reseptilääkkeet.

Vierailija
40/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkava muistisairaus kun kuvittelette kodistanne varastettavan kamoja.

Jokainen tuntemani dementikko on epäillyt kodistaan varastetun milloin mitäkin.

Minulta ei ole varastettu. Jääkaapistani saa vieraatkin syödä.

Niin minäkin ajattelin vanhuksen puheista kun väitti jotain varastetuksi kunnes näin tavarat toisen sukulaisen kotona. Mutta kun en voi todistaa niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän