Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt varastelevia vieraita? Meiltä varastettiin pyykinpesuainetta.

Vierailija
30.07.2023 |

Olen hämmentynyt, pettynyt ja surullinen. Niin alhaista toimintaa. Miksi ei voi kysyä saisiko jos on niin persaukinen. Olisinhan minä voinut oman aineen hänelle ostaa. Mutta että varastaa, en käsitä.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen aviomies pölli alkoholit. Hän siis joi minulle lahjaksi annettuja punaviinejä ja viskyä,vaikka vihasi niiden makua. Viinanhimo oli niin kova.

Muutama koru on hävinnyt. Epäilen tyttären kaveria joka aina menee vessaan kun hän on meillä. Enää en päästä häntä meille sisälle ollenkaan.

Niin. Tai jospa siirtäisit ne korut muualle, pois sieltä vessasta?

Tämä.

Kyllähän se on talon asukkaan vika jos joku tulee sinne varkaisiin.

Ihan sama kuin jos tyttö on humalassa tai minimekossa, sen saa ottaa väkisin. Mitäs läksi.

42/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hoito vei keittiön kaapista sellaisen 0,1 litran matkamuistoviinan. Seuraavan kerran hoitelun jälkeen sanoin, että se oli siinä, kiitos.

Jos olisi napsua pyytänyt, olisi saanut, mutta varasti. Ei ollut toosan arvoista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkava muistisairaus kun kuvittelette kodistanne varastettavan kamoja.

Jokainen tuntemani dementikko on epäillyt kodistaan varastetun milloin mitäkin.

Minulta ei ole varastettu. Jääkaapistani saa vieraatkin syödä.

Vierailija
44/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että entinen kotityöntekijä vei muutamia pikku asioita mukanaan. Hävisivät sopivasti aina sinä päivänä kun kävi luonani.

Uusi työntekijä vaikuttaa rehelliseltä.

Vierailija
45/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette valinneet huonosti ystävänne!

Vierailija
46/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkava muistisairaus kun kuvittelette kodistanne varastettavan kamoja.

Jokainen tuntemani dementikko on epäillyt kodistaan varastetun milloin mitäkin.

Minulta ei ole varastettu. Jääkaapistani saa vieraatkin syödä.

Kun on varastettu tekohampaatkin niin voi ajatella kyseessä olevan muistisairaus. Heiltä katoaa tavaroita, sitten he laittavat niitä piiloon ettei kaikkea varastettaisi. Seuraavana päivänä he eivät löydä tavaroitaan koska eivät muista itse piilottaneensa niitä. Sitten syytetään muita niiden varastamisesta. Tätä loputtomiin.

Vierailija
47/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisairaanhoitaja vei hyvän mustekynän. En usko että hän teki sen tahallaan.

Vierailija
48/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hukkuu tavaroita ja jos joku olisi silloin käynyt, voisin syyttää mielessäni häntä. Kun ne löytyy vaikka kaapin takaa niin tajuan ettei ihan heti kannata syyttää muita.

Vierailija
49/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi (ysärillä) ystäväni varasti Littlest pet shop setin jonka olin juuri saanut synttärilahjaksi pari viikkoa sitten. Se oli puu jossa tuli mukana haisunäätä, orava ja pesukarhu ja siinä oli nappi jota painamalla se piti ääntä.

Sain sen kuitenkin takaisin kun isäni soitti ystäväni vanhemmille.

Oli entinen ystävä sen jälkeen.

Minulta kanssa luokkakaveri varasti synttäriksi lahjaksi saatuja kyniä ja muuta pientä kun olimme ala-kouluikäisiä. Sain kiinni itse teosta ja tiesin varmaksi kun kaverille  tuli äkkiä kiire kotiin. En päästänyt poistumaan talosta ennen kuin oli näyttänyt reppunsa sisällön minulle, siellähän ne varastamansa tavarat oli. Hän yritti vielä selityksellä "miten noi on sinne menneet?". Otin tavarani takaisin ja annoin tyypin mennä. Emme puhuneet enää sen jälkeen koskaan. Terveisiä vaan Katariinalle, toivottavasti otit opiksesi.

Vierailija
50/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, nyt on mun ketju! Tapasin miehen joka oli ehkä hieman erilainen millaisia olen aiemmin deittaillut. Kutsuin hänet kotiin kerran, vain sen kerran. Hän vei minulta aika arvokkaan puukon. Toivottavasti ei ole kenenkään selässä.

Eräs "ystävä" vei mukanaan hiustenhoitotuotteita, ikävää että luvatta koska olisin kyllä antanut jos olisi pyytänyt.

Eksä vei mummuni antamat rubiinikorvakorut. Olin etsinyt niitä pitkän aikaa ja surrut hukatetuina sekä ollut pahoillaan itseni kanssa miksi näin huolimaton olen, koska mummuni antoi ne 16-vuotislahjaksi. Sitten näin eksäni facebookpäivityksissä hänen silloisen kihlatunsa kuvan, ja korvissa roikkui, mitäs muutakaan kuin mummuni antamat korvakorut!

Kai teit rikosilmoituksen ja ilmoitit exän uudelle asiasta?

En tehnyt mitään näistä. Eksäni oli paha ihminen, jos ihmisestä voi sanoa että on paha sisimmältään. Mutta kuten aina, paha sai palkkansa ja olen siihen tyytyväinen. 

Sanotaan näin että tilit on tasan, ellei jo ylikin.

Toki mummun korvakoruja on ikävä mutta en halua eksän silloiselle kihlatulle pahaa mieltä. Hänkin sai osansa.

Mä haluaisin tietää, jos mulle olisi annettu varastetut korut.

Uskon sen, mutta en tosiaan halua pahaa mieltä hänellekään.

Vierailija
51/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä mitään hyötyä jos tekee rikosilmoituksen tämmöisestä kotivarkaasta? Tuskin myöntävät mitään. 

Vierailija
52/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri varasti yhden heppakirjan kun oltiin lapsia,äitinsä vielä puolusti   että kyllä "Maija" sen varmasti on itse ostanut kunnes osoitin mummoni omistuskirjoituksen etusivulta. Sain kirjan takaisin mutta ystävyys meni.

Vierailija
53/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden kaveri vei lipastosta 100euroo

Vierailija
54/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä, mutta anopilla kävi. Mä itse olin täyttämässä niiden jääkaappia, kun tulivat mökiltä kotiin yötä myöten, niin kiva sitten, kun on jääkaapissa ruokaa.

Seuraavana päivänä olikin yllärinä tullut anopin kaveri kahvittelemaan. Ei siinä mitään, kiva oli kuulemma rupatella kuulumiset koko kesältä. Anoppi pesi mökkipyykkiä siinä sivussa ja kysy kaveriltaan, että onko ok, että hän käy vaihtamassa koneeseen pyykit ja ripustelee tärkeimmät.. Joo, kaikki ok. Hän lukee naistenlehteä sillä aikaa.

Anoppi oli vajaa kymmenen minsaa pois ja palas takas terassille kahvittelemaan, niin ei kaveria näy. Kattelit huoneet, koputti veskit läpi, pihalle kurkki, ei naista näy. Piti ehkä vähän outona käytöksenä, mutta mikäs siinä, jos joku kiiresoitto tuli...

Muutaman tunnin päästä huomas, että jääkaappi oli tyhjä. Sieltä oli viety siis kaikki, mitä olin sinne ostanut. Iso köntti juustoa, 2 pakettia leikkelettä, tomaatit, kurkut, jauhelihapaketti, perunat.... jopa avattu maito oli kelvannut! :D

Anoppi aivan hämmästyneenä soitti, että kaveri vei sapuskat. Eihän sitä meinannut itekään uskoa, kun tyypin tiedän. Mitä hittoa?! Jos on huono rahatilanne ja hävettäis pyytää rahaa, mutta onhan tuommoinen jääkaapin tyhjennys vielä nolompaa!

Nyt se sitten välttelee anoppia, kun tämä haluais keskustella. Mielellään auttaa, jos apua tarvii. Piti jo toppuutella, ettei mene stalkkaamiseksi. Antaa ruoka varkaan nyt olla.

Vierailija
55/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko Kontulassa? Siellä on pariskunta, joka "lainaa" sitä ja tätä. Mitään ei palauteta.

Vierailija
56/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisairaanhoitaja vei hyvän mustekynän. En usko että hän teki sen tahallaan.

Kuitenkin suunnitteli ja toteutti harkiten.

Vierailija
57/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissämme oli ainoastaan pieni määrä läheistä sukua ja ystäviä. Joku vei hääkakusta sen ylimmän kerroksen, joka on perinteisesti jätetty hääparille. Samoista juhlista anoppi vei kalliit juustokiekot, jotka oli varta vasten tuotu Ranskasta juhlatarjoiluiksi. Myös jäljelle jääneet viinit olisivat lähteneet anopin kyytiin, ellei oltaisi itse yllätetty itseteosta. Juhlat maksoimme itse, mutta hyöty olisi kelvannut.

Vierailija
58/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkaveri joskus lukioiässä varasti äitini ostaman lahjaksi saadun korvikseni. Myöhemmin muka löytyi kaverin luota. Ei mitenkään mahdollista. Hukkui siinä pöydällä kun kaveri sen pudotti. Ja tosiaan oli vain toinen korvakoru eli tosi tyhmä varas.

Vierailija
59/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi (ysärillä) ystäväni varasti Littlest pet shop setin jonka olin juuri saanut synttärilahjaksi pari viikkoa sitten. Se oli puu jossa tuli mukana haisunäätä, orava ja pesukarhu ja siinä oli nappi jota painamalla se piti ääntä.

Sain sen kuitenkin takaisin kun isäni soitti ystäväni vanhemmille.

Oli entinen ystävä sen jälkeen.

Minulta kanssa luokkakaveri varasti synttäriksi lahjaksi saatuja kyniä ja muuta pientä kun olimme ala-kouluikäisiä. Sain kiinni itse teosta ja tiesin varmaksi kun kaverille  tuli äkkiä kiire kotiin. En päästänyt poistumaan talosta ennen kuin oli näyttänyt reppunsa sisällön minulle, siellähän ne varastamansa tavarat oli. Hän yritti vielä selityksellä "miten noi on sinne menneet?". Otin tavarani takaisin ja annoin tyypin mennä. Emme puhuneet enää sen jälkeen koskaan. Terveisiä vaan Katariinalle, toivottavasti otit opiksesi.

Tästä tuli mieleen lapsuudenkaverini Johanna. Hän teki välillä niin, että kun oli meillä leikkimässä, niin yht'äkkiä tempaisi jonkin tavaran mukaansa ja juoksi kotiinsa. Lapsena en osannut lopettaa tällaista "kaveruutta". Kaikista erikoisin tavara minkä vei mukanaan oli pikkusisareni babysitterin kangas. 

Vierailija
60/87 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytätkö koruja vessassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi