Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt varastelevia vieraita? Meiltä varastettiin pyykinpesuainetta.

Vierailija
30.07.2023 |

Olen hämmentynyt, pettynyt ja surullinen. Niin alhaista toimintaa. Miksi ei voi kysyä saisiko jos on niin persaukinen. Olisinhan minä voinut oman aineen hänelle ostaa. Mutta että varastaa, en käsitä.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vilisee rottia. Pyykinpesuainetta häviää ja jääkaapista ruokaa. Ottaa päähän tää porukka, kun ei itselläkään ole tulot sen suuremmat kuin varkaallakaan ja opintovelalla eletään. Säälittävää sakkia ja samalla ahdistavaa tiedostaa jonkun käyvän kotona ollessani poissa. Lukot on vaihdettu, mutta näköjään keinot on monet varkaallakin. Pahimmillaan tämä toiminta ollut silloin, kun elintarvikkeita pilattu lääke- tms. aineilla. Menee tokkurassa koko päivä tai viikko riippuen kuinka lähellä nämä apinat asuvat. Kaiketi jotain verenpaine-, allergia- tai mielenterveyspillereitä, joiden sivuvaikutuksia käytetään kiusaamistarkoituksessa... Saanut näistä tyypeistä kuvan, että ihmiset on läpeensä mätiä kunnes toisin todistetaan. Hyviä ihmisiä ei enää olekaan. Lorahtanut k..ta sekaan hätäsellä hetkellä tekovaiheessa.

Vierailija
82/87 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Veljeltä vietiin aikanaan morfiinit .  Sekä puhallettiin kaikki arvokas, kun hän oli sairaana. 

Puhallettiin? Olet todellinen elämäm_kolulainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkotini oli köyhä. Sain kerran synttärilahjaksi (feikki)barbielleni kauniin, sinisen pitsimekon ja korkokengät. Ilo jäi lyhyeksi kun juhlissa mukana ollut serkkuni varasti aarteeni. Voi,miten mä itkinkin niitten perään. Vanhempani olivat sellaisia miellyttämisenhaluisia nahuksia, etteivät kehdanneet pyytää nuken kamppeita takaisin. Mun "barbie" sai jatkossakin pukeutua lakanatoogaan.

Ja se serkku on muuten aikuisenakin totaalinen asshole. En ole tekemisissä - minusta ei tullut miellyttämisenhaluista nahjusta. 

Vierailija
84/87 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla oli varasteleva naapurin tyttö kun olin ekoilla luokilla koulussa. Vei aina jonkun pienen esineen ja väitti omakseen ihan pokkana. Kävin joskus varastamassa niitä takasin. Joskus isän kanssa yhdessä käytiin hakemassa tavaroitani sieltä. Silti en "saanut" olla olematta kaveri. Isä oikeastaan pakotti mut sen kanssa pihalle ja niille kylään. Oli muutenkin tosi aggressiivinen ja määräilevä tyyppi. 

Teininä varas olin mie ite. Vein äitin vessan peilikaapista unilääkkeitä ja bentsoja kun olin joka toinen viikonloppu äitillä. Muka aina vähän kerrallaan ettei huomaa. No onneks huomasi. Tarkotus nimittäin oli päättää päiväni. 

Vierailija
85/87 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä myös vilisee rottia. Pyykinpesuainetta häviää ja jääkaapista ruokaa. Ottaa päähän tää porukka, kun ei itselläkään ole tulot sen suuremmat kuin varkaallakaan ja opintovelalla eletään. Säälittävää sakkia ja samalla ahdistavaa tiedostaa jonkun käyvän kotona ollessani poissa. Lukot on vaihdettu, mutta näköjään keinot on monet varkaallakin. Pahimmillaan tämä toiminta ollut silloin, kun elintarvikkeita pilattu lääke- tms. aineilla. Menee tokkurassa koko päivä tai viikko riippuen kuinka lähellä nämä apinat asuvat. Kaiketi jotain verenpaine-, allergia- tai mielenterveyspillereitä, joiden sivuvaikutuksia käytetään kiusaamistarkoituksessa... Saanut näistä tyypeistä kuvan, että ihmiset on läpeensä mätiä kunnes toisin todistetaan. Hyviä ihmisiä ei enää olekaan. Lorahtanut k..ta sekaan hätäsellä hetkellä tekovaiheessa.

Ööh, nyt kannattaisi kyllä mennä psykiatrian päivystykseen vauvapalstan sijaan.

Vierailija
86/87 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää päästäkö näitä tyyppejä kylään enää. päihdetyypit vie mielellään jotain aina. ei voi luottaa. korjausmiehet saa remontteihin avaimia. mikä on ikävä juttu. jos itselle tulee korjaustyyppi. laitan kaikki kriittiset jutut lukkojen taakse kaappiin. omat korut ja arvokkaat esineet kannattaa pitää vähän piilossa ,jossain epätyypillisessä paikassa. epäilen että talouden huonontuminen vaan lisää tätä touhua. ihmiset ei ymmärrä varkautta synniksi ja rikokseksi.

Vierailija
87/87 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Viimeksi vietiin tarjoiluvati, kaunis laukku, kallis mekko  sekä kukkaruukku.Mitä vielä kun oli puolalaiset työmiehet kotonani. Itsellä niin paljon tavaraa että en todellakaan tiedä mitä muuta häipyi. 

Kai siellä Puolassa joku morsian sai lahjoja. 

Puolalaisten mukaan lähtee kaikki. Rosvoista pahimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi