Sopiva korvaus muuttoavusta
Minun pitäisi muuttaa kuukauden päästä ja olen ihan pinteessä isojen kalusteiden kanssa.
Olen suht pienituloinen yh eikä minulla ole erityisen paljoa ystäviä joilta pyytää apua 😔
Katsoin että muuttofirman kautta palvelu maksaisi 500-800€ eikä minulla todellakaan ole sellaiseen varaa.
Jos joku puolituttu pyytäisi sinua/sinun miestäsi auttamaan niin paljonko pyytäisit vaivanpalkkaa? Uskoisin että näiden isojen kalusteiden roudaus olisi ~2-3 tunnin homma.
Ajattelin että 50€ voisi olla riittävästi mutta aloin epäilemään että ehkä ei olekaan 😑
Kommentit (102)
Kerran ollut silloisen miehen kaverin muuttoapuna, koko helkatun päivän pakkaamassa, kantamassa ja paimentamassa mukuloita, edes pitsaa ei saanut. Joten en todellakaan mene enään kenenkään puolitutun muuttoihin, muuttofirmat ja luottokortit on keksitty.
Kyllähän nyt puolituttuakin jeesataan. Kysy rohkeasti vain. Haluan uskoa, että ihmiset auttavat mielellään.
Ehkä voi käydä kaljalla/kahvilla joskus, tai kutsua tupareihin ja tarjota salaattia ja halpaa valkoviiniä.
Itse ainakin autan aina ja tarjoan apuani kaikille.