Tietokoneella pystytään tekemään nykyään täydellisen kauniita naisia. Mihin tämä tulee johtamaan?
Täytyy myöntää miehenä, että itsekkin "ihastuin tähän Milla-Sofiaan välittömästi.
www.iltalehti.fi/kauneus/a/98e1c4df-5ef1-4a06-9272-a0e20271c7b1
Kommentit (333)
ronskit otteet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää nukkeleikeistä. Söpöä.
Niin paljon että Kurhisen nukkebordellissa nukeilta irtoili raajoja.
Se oli kyllä hämmentävä uutinen. Miehet pahoinpitelemässä maksusta seksinukkeja. Ei vaan voi ymmärtää miesten ajatusten kulkua joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi tekoälyn luomat kauniit naiset vie nyt Onlyfans naisten työt? Noillahan voi alkaa tehdä profiileja Onlyfanssiin ja pian on animoidut live-videoversiot, jotka juttelee sun kanssa reaaliajassa.
Mutta kiinnostako se jos ei ole aito ihminen?
Ei varmaan kiinnosta naisia? No meitä miehiä saattaa kiinnostaa. Kiinnostaako miehiä kuulla aina kunniansa vaikka ei olisi aihetta?
Samalla lailla tekoälyllä voidaan tehdä täydellisen komeita miehiä. Sääliksi käy niitä, jotka tuollaiseen ihastuvat. Tietysti on aina niitä, jotka elävät jossain fantasiamaailmassa neljän seinän sisällä mielikuvituskavereineen. Hyvä tietysti, jos väki tämän suuntauksen snsiosta vähän vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi tekoälyn luomat kauniit naiset vie nyt Onlyfans naisten työt? Noillahan voi alkaa tehdä profiileja Onlyfanssiin ja pian on animoidut live-videoversiot, jotka juttelee sun kanssa reaaliajassa.
Ei varmaan kiinnosta naisia? No meitä miehiä saattaa kiinnostaa. Kiinnostaako miehiä kuulla aina kunniansa vaikka ei olisi aihetta?
Maksaisit siis esim Milla Sofialle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mitkä mahdollisuudet tulevaisuudessa... Tekoälyllä voi luoda sellaisia naisia, kuin itse haluaa. Siitä sitten 3D printterillä vaikka useampi seksinukke itselle. Toivottavasti ehtisi vielä nähdä kaiken tuon...
Eikös seksinukkeja ole jo?
On, mutta hinta on aivan järjetön.
Verrattuna eroon ja omaisuuden jakamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi tekoälyn luomat kauniit naiset vie nyt Onlyfans naisten työt? Noillhan voi alkaa tehdä profiileja Onlyfanssiin? vai kiinnostaako miehiä jos se nainen ei olekaan "aito"?. En tiedä. Vastatkaapa, miehet.
voihan ne onlyfansin entiset tytötkin treenata vähän koodausta ja alkaa itse luoda tekoälyn avulla omia naisia tai miehiä. se on mahdollista kenelle tahansa.
Eli mies voi tekeytyä naiseksi ja alka tienata onlyfans naisena XD
Miehiltä rahan vieminen on aivan poskettoman helppoa. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi tekoälyn luomat kauniit naiset vie nyt Onlyfans naisten työt? Noillhan voi alkaa tehdä profiileja Onlyfanssiin? vai kiinnostaako miehiä jos se nainen ei olekaan "aito"?. En tiedä. Vastatkaapa, miehet.
voihan ne onlyfansin entiset tytötkin treenata vähän koodausta ja alkaa itse luoda tekoälyn avulla omia naisia tai miehiä. se on mahdollista kenelle tahansa.
Kyllä. Mutta miksi tyytyä olemaan yksi nainen? Ole saman tien useampi, tee myös miesprofiileja, voit olla viisikätinen ihminen ja vaikka apina ja lammas! Aina löytyy maksavia asiakkaita.
Esimerkki siitä miten kaikkien kannalta aivan neutraalistakin aiheesta, tietokoneilmaisun keinojen kehittymisestä, saadaan täällä aikaan riita jossa ei sanoja säästellä.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen kauniita naisia. Entä sitten? Mitä se maailmaa muuttaa jos tekoäly väsäilee täydellisen kauniita naisia, RUUDULLE. Enemmän olisin huolissani jos alkaisi syytämään jotain klooneja oikeaan maailmaan.
Joo, varsinkin jos ne tosiaan olisivat pelkästään kauniita. Ulkonäöllä ei viedä maailmaa eteenpäin.
Ihan kiva, että vaaleat pottunokkaiset naiset ovat nyt täydellisiä naisia. Ei vaan ollut mun nuoruudessa. Olin Mia-Sofian näköinen (pojat keksi mulle jopa vastaavan nimenkin), mutta enpä minä kelvannut juuri monellekaan miehelle, ja nekin oli ihan luusereita (koulupudokkaita, väkivaltaisia, ulosotossa, päihteidenkäyttäjiä tai muutoin sotkeneet elämänsä). No ehkä parempi, että nuo tyypit innostuvat tulevaisuudessa tekoälynaisista, kun me aidosti älykkäät oltaisiin vaan liikaa niille.
Aina toi sama kauneusihanne. Eikö muita ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta miksi tyytyä olemaan yksi nainen? Ole saman tien useampi, tee myös miesprofiileja, voit olla viisikätinen ihminen ja vaikka apina ja lammas! Aina löytyy maksavia asiakkaita.
Kaikille hulluille fetisseille, joita kukaan nainen ei halua toteuttaa, oma profiili. Ka-ching!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisit siis esim Milla Sofialle ?
Mahdotonta, sillä eihän tuota nimenomaista 'Milla-Sofiaa' oikeasti ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki siitä miten kaikkien kannalta aivan neutraalistakin aiheesta, tietokoneilmaisun keinojen kehittymisestä, saadaan täällä aikaan riita jossa ei sanoja säästellä.
Mikä ihme riita? Innovoidaan tässä uusia palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat keskittyä ahdistelemaan noita tekoäly-naisia ja jättää meidät aidot rauhaan. Ihanaa!
Kun sä täytät 40-vuotta ja lihoat 20 kiloa niin huomaat, ikävöiväsi niitä hetkiä kun joku mies huomioi sinut läimäisemällö pyllyäsi.
Mä oon jo yli nelkyt ja asia on aivan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Minä loin tällaisen: https://i.imgur.com/effoHji.png
Olisiko hyvä?
Tämä hyvä! Rahantuloa ei voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Minä loin tällaisen: https://i.imgur.com/effoHji.png
Olisiko hyvä?
Onko tuo korelaisen ja suomalaisen sekoitus?
https://dezgo.com
Sinne kaikki leikkimään, ehkä saadaan Milla-Sofialle kilpailijoita.