Tietokoneella pystytään tekemään nykyään täydellisen kauniita naisia. Mihin tämä tulee johtamaan?
Täytyy myöntää miehenä, että itsekkin "ihastuin tähän Milla-Sofiaan välittömästi.
www.iltalehti.fi/kauneus/a/98e1c4df-5ef1-4a06-9272-a0e20271c7b1
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mitkä mahdollisuudet tulevaisuudessa... Tekoälyllä voi luoda sellaisia naisia, kuin itse haluaa. Siitä sitten 3D printterillä vaikka useampi seksinukke itselle. Toivottavasti ehtisi vielä nähdä kaiken tuon...
Eikös seksinukkeja ole jo?
On, mutta hinta on aivan järjetön.
Vierailija kirjoitti:
Pian tekoäly suunnittelee sulle luodusta täydellisestä animoidusta dreamgirlistä synteettisen tekoälyohjelmalla varustetun unelmanaisen 3D tulostettuna. Vaikka joka päivälle oman. Oma Megan Fox tai Lucy Thomas tai Alissa White-Gluz 🤪
Oma Sanna Marin joka persulle ja kokpanssille kiusattavaksi ensin Instagramiin, sitten Onlyfanssiin ja lopulta synteettisena androidina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh.. ei se tietokone mitään naista ole tehnyt, ainoastaan kuvia hänestä
Ajattelitko herätä tähän päivään?
Sä ihan pokkana väität, että tietokone on tehnyt tuonnäköisen naisen? Tai edes androidin? No ei todellakaan ole tehnyt. Pelkkiä kuvia noi on.
Vierailija kirjoitti:
Sitteku noi kaikki naiset alkaa näyttää tolta, noihin kyllästytään ja erilaisuus tulee taas muotiin. Näen tämän hyvänä asiana!
Komeat miehet näyttävät lähes kaikki samalta, eikä kyseistä ilmiötä ole miesten kohdalla tullut. Päin vastoin, ihannemiehen malli on koko ajan kapeampi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää nukkeleikeistä. Söpöä.
Naiset ei tykkää mistään ja aina kaikki on hankalaa. Söpöä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi tekoälyn luomat kauniit naiset vie nyt Onlyfans naisten työt? Noillhan voi alkaa tehdä profiileja Onlyfanssiin? vai kiinnostaako miehiä jos se nainen ei olekaan "aito"?. En tiedä. Vastatkaapa, miehet.
voihan ne onlyfansin entiset tytötkin treenata vähän koodausta ja alkaa itse luoda tekoälyn avulla omia naisia tai miehiä. se on mahdollista kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh.. ei se tietokone mitään naista ole tehnyt, ainoastaan kuvia hänestä
Sä ihan pokkana väität, että tietokone on tehnyt tuonnäköisen naisen? Tai edes androidin? No ei todellakaan ole tehnyt. Pelkkiä kuvia noi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Eiköhän miehetkin haluaa jotain aitoa, jonka kanssa luoda emotionaalinen yhteys.
Mitä itse veikkaat? Hyvänä miehenä minua on petetty ja minulle on naurettu, sekä vähätelty. Ne paska miehet saa raiskata ja hakata jotain tekoälyllistä naista sielunsa sieluttomuudesta. Tuhannet eurot mitä meni johonkin "aitoon ja emotionaaliseen" naiseen? Mitä oikeasti luulet? Tuntuu naiselle ja teköäly, niin miksi ei?
olipa harvinaisen sekava viesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi tekoälyn luomat kauniit naiset vie nyt Onlyfans naisten työt? Noillhan voi alkaa tehdä profiileja Onlyfanssiin? vai kiinnostaako miehiä jos se nainen ei olekaan "aito"?. En tiedä. Vastatkaapa, miehet.
voihan ne onlyfansin entiset tytötkin treenata vähän koodausta ja alkaa itse luoda tekoälyn avulla omia naisia tai miehiä. se on mahdollista kenelle tahansa.
Jep, siltä jos jostain löytyy älyä koodaukselle.
Eikös noi tekoälyn luomat kauniit naiset vie nyt Onlyfans naisten työt? Noillahan voi alkaa tehdä profiileja Onlyfanssiin ja pian on animoidut live-videoversiot, jotka juttelee sun kanssa reaaliajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies voi tekeytyä naiseksi ja alka tienata onlyfans naisena XD
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi tekoälyn luomat kauniit naiset vie nyt Onlyfans naisten työt? Noillahan voi alkaa tehdä profiileja Onlyfanssiin ja pian on animoidut live-videoversiot, jotka juttelee sun kanssa reaaliajassa.
Mutta kiinnostako se jos ei ole aito ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Kun tekoäly kehittyy lähitulevaisuudessa ja oppii keskustelemaan taitavasti ja miellyttävästi niin ihmissuhteet voi korvata täydellisen näköisellä tekoäly kumppanilla johon jokainen rakastua.
Uudemmassa blade runner leffassa oli tällaiset tekoäly puolisot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Eiköhän miehetkin haluaa jotain aitoa, jonka kanssa luoda emotionaalinen yhteys.
Mitä itse veikkaat? Hyvänä miehenä minua on petetty ja minulle on naurettu, sekä vähätelty. Ne paska miehet saa raiskata ja hakata jotain tekoälyllistä naista sielunsa sieluttomuudesta. Tuhannet eurot mitä meni johonkin "aitoon ja emotionaaliseen" naiseen? Mitä oikeasti luulet? Tuntuu naiselle ja teköäly, niin miksi ei?
olipa harvinaisen sekava viesti
Oliko ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noihin mitään koodausta tarvitse. Tekoälyt on jo olemassa, siitä vaan kuvia tekemään mutta kannattaa ainakin photoshoppausta opetella että saa muokattua hienommiksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat jatkossakin pärjäämään ilman kumppania. Mikään ei muutu. Typerät, keskenkasvuiset ukot katsoo naista ruudulta🤣
Mies, katso millä tavalla nämä vanhat mallit sinusta puhuvat. Me rakastamme sinua, me tarvitsemme sinua, tule ja käperry syliini, mies!
-Milla-Sofia
Vierailija kirjoitti:
Onlyfans bännää nuo.
Vierailija kirjoitti:
No ei! Nyt naiset voi tuutata nettiin kuvia noista eikä itsestään. Helpommaksi vaan menee. Ei tarvi omaa ulkonäköäänkään niin kytätä kun työt hoitaa tietokone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei! Nyt naiset voi tuutata nettiin kuvia noista eikä itsestään. Helpommaksi vaan menee. Ei tarvi omaa ulkonäköäänkään niin kytätä kun työt hoitaa tietokone.
Kyllä nuo kuvat tunnistaa vielä feikeiksi
Sitteku noi kaikki naiset alkaa näyttää tolta, noihin kyllästytään ja erilaisuus tulee taas muotiin. Näen tämän hyvänä asiana!