Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen surullinen, jos hän saa halvan kihlasormuksen?

Vierailija
29.07.2023 |

Ei kaikilla ole varaa.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi kihlasormus.Oli kaunis. Mutta sormuksen sisäpuolelta joku hionnut edellisen nimen tökerösti pois.Joten se oli siinä.Koska sormus oli kuin kierto palkinto.

Oliko jo monta nimeä vedetty yli ja nimi kirjoitettu pienellä niiden perään, koska ei muuten olis mahtunut?

Vierailija
82/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, jotka rakastaa timantteja ja kauniita koruja?

Minua kosittiin sormuksella, jonka arvo lienee noin 1200 eur, ja kimmeltäähän se kauniisti.

Olen myös itse ostanut itselleni 3000 eur arvoisia koruja, ja nyt tätä lukiessa tunnen oloni ihan orvoksi, kun toiset ei tunnu edes tietävän missä heidän tuohisormukset on 😬

Minulle koruni on täynnä muistoja, mittaamatonta arvoa, ja pidän niistä huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mä olisin halunnut vähän hienomnat sormukset. Se jäi hiukan kaivelemaan ja harmittamaan.

Voittehan ostaa hienommat sormukset myöhemminkin, sitten kun on varaa.

Vierailija
84/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kihlattiin huoltoaseman automaatista ostetulla 2€ sormuksella. Kone valitsi pudottaa sormuksen, jossa on piippua polttava apina. Liitto on ollut onnellinen.

Vierailija
85/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus naiseen todistetaan käyttämällä rahaa.

Miehen tulee näyttää että nainen on hänelle arvokas, ja se tarkoittaa rahan käyttämistä.

"Minä maksan" on romanttisinta mitä mies voi naiselle sanoa.

Vierailija
86/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee näyttää että nainen on hänelle arvokas, ja se tarkoittaa rahan käyttämistä.

Aijaa. Kyllä minä ainakin ostan myös miehelle kaikkea, mistä hän pitää. Monta kelloa, koruja, kalliita viskejä, musiikkivehkeitä ym. olen ostanut lahjaksi. Ravintolassakin tarjoan ruuat usein. Mukava kun toinen tykkää. Mutta ei se rakkauden osoittaminen pelkkään materiaan rajoitu.

Vierailija
87/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mä olisin halunnut vähän hienomnat sormukset. Se jäi hiukan kaivelemaan ja harmittamaan.

Voi toki mutta se ei ole sama asia. Se ei enää ole se aito ja alkuperäinen sormus. Hölmöä ehkä mutta vuosia on kulunut mutta en ole päässyt asian yli. Se jäi pahasti harmittamaan. Kukaan naispuolinen ystävä tai sukulainen ei kehunut mun vihkisormusta kauniiksi. Se oli liian vaatimaton :(

Vierailija
88/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin surullinen, jos ylipäätään saisin kihlasormuksen, haluan olla vapaa sinkku.

Vierailija
89/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki mutta se ei ole sama asia. Se ei enää ole se aito ja alkuperäinen sormus. Hölmöä ehkä mutta vuosia on kulunut mutta en ole päässyt asian yli. Se jäi pahasti harmittamaan. Kukaan naispuolinen ystävä tai sukulainen ei kehunut mun vihkisormusta kauniiksi. Se oli liian vaatimaton :(

Voisiko siihen nykyiseen sitten istuttaa vaikka jonkun hienon timantin? Luin juuri, että useimmiten se onnistuu. Voisi olla kiva vuosipäivän juhlistus.

Vierailija
90/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan naisesta? Jos on jo valmiiksi varusteltu ns. kalliilla maulla ja kuorrutettu bling blingillä, niin saattaa olla pettynyt ja loukkaantunut, jos kihlasormus on vaatimaton, tavallinen. En tiedä, teen vain oletuksia?

Jos haluat varmuuden asiasta, niin suosittelen puhumaan aiheesta. Sillähän se selviää.

Itse puolestaan olisin kauhuissani, jos kihlasormus tai ylipäätänsä mikä vaan sormus sekä näyttäisi että huutaisi suureen ääneen helkatinmoista rahasummaa. Juuei, ei kiitos. En uskaltaisi moista pitää, lisäksi kokisin sen vain typeränä tuhlaamisena. Minulle kelpaisi ihan vaan tavallinen rinkula, sellainen, mikä ei aiheuta allergiaa itselleni. Ja jonka antaisi ihminen, jota rakastan, rakkaudesta minuun.

Vierailija
91/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kun täällä puhutaan vain, että mies ostaa mies ostaa? Suomessahan on aina tehty niin, että mennään yhdessä sormusostoksille, ja molemmat ostavat toisilleen samanlaiset sormukset yksinkertaiset ostokset. Niin että, onko meistä tullut tässäkin asiassa joku Yhdysvaltojen alusmaa??! Noloa. Oletteko te nykyajan nuoret naiset niin vanhanaikaisia, että teidät pitää ostaa helyillä. Todella noloa. Missä itsenäiset nykyaikaiset naiset? Jäivätkö he seitkyt ja kahdeksankytluvuille?

Vierailija
92/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minä sain valita kunnollisen kihlasormuksen ja kulmasohvan välillä. Kihlasormus oli niin kapea, että kaivertaminen oli mahdotonta.

Olisi pitänyt ymmärtää jo silloin.

Ei kauaa mennyt kun ensimmäinen siivelläeläjä ilmoittautui.

Minunkin ex-vaimoni halusi kalliin sormuksen (kuulemma kaikilla muillakin on) ja sen lisäksi piti hankkia talo, kalliit huonekalut ym. Ei ymmärtänyt kun yritin selittää ettei raha kasva puussa ja jos haluaa panostaa ulkoisiin puitteisiin ne se vaatii pitkiä päiviä töissä tai perintöä eikä pelkkää kotona makailua.

Vierailija
93/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kun täällä puhutaan vain, että mies ostaa mies ostaa? Suomessahan on aina tehty niin, että mennään yhdessä sormusostoksille, ja molemmat ostavat toisilleen samanlaiset sormukset yksinkertaiset ostokset. Niin että, onko meistä tullut tässäkin asiassa joku Yhdysvaltojen alusmaa??! Noloa. Oletteko te nykyajan nuoret naiset niin vanhanaikaisia, että teidät pitää ostaa helyillä. Todella noloa. Missä itsenäiset nykyaikaiset naiset? Jäivätkö he seitkyt ja kahdeksankytluvuille?

Kyllä jäivät. Nykyajan suomalaisnaisista on kasvatettu prinsessoja, joille pitää tuoda rikkauksia ja kohdella kuninkaallisesti. Oma panos on sitten mitä on.

Suomessa vaan ei ole perheverotusta eli käytännössä hyvään elintasoon vaaditaan kahden ihmisen tulot, hyvin tuottava yritys tai perintöä. Tai kaikkea kolmea. Naiset eivät vaan tajua tätä, koska heillä on usein niin suojattu lapsuus. Isukki maksaa ja helikopteroi kaiken pitkälle parinkympin puolelle.

Vierailija
94/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Kyllä minä ainakin ostan myös miehelle kaikkea, mistä hän pitää. Monta kelloa, koruja, kalliita viskejä, musiikkivehkeitä ym. olen ostanut lahjaksi. Ravintolassakin tarjoan ruuat usein. Mukava kun toinen tykkää. Mutta ei se rakkauden osoittaminen pelkkään materiaan rajoitu.

Juuri näin,

Ihmeellistä vihaa naisia kohtaan.

Oma mies on saanut esim. joululahjaksi 1500 eur arvosta elektroniikkaa, synttärilahjaksi 600 eur urheilukellon. Lukuisia ravintolaillallisia, ja ei meillä kaupassa arvota maksajaa; se menee ken perässä tulee. Ihan ne nykyajan naiset on höveleitä tarjoajia myös.

Vierailija
95/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jäivät. Nykyajan suomalaisnaisista on kasvatettu prinsessoja, joille pitää tuoda rikkauksia ja kohdella kuninkaallisesti. Oma panos on sitten mitä on.

Suomessa vaan ei ole perheverotusta eli käytännössä hyvään elintasoon vaaditaan kahden ihmisen tulot, hyvin tuottava yritys tai perintöä. Tai kaikkea kolmea. Naiset eivät vaan tajua tätä, koska heillä on usein niin suojattu lapsuus. Isukki maksaa ja helikopteroi kaiken pitkälle parinkympin puolelle.

Mielenkiintoinen ristiriita kieltämättä, asenteet kuin konservatiivisilla amerikkalaisill republikaaneilla, ovat vissiin Barbie-leikkejä liian kauan, LOL.

Vierailija
96/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä katkera kääpä pas ka.

Minun isäni kuoli ollessani pieni, ja olen tehnyt leipäni ja nykyisen elintasoni eteen nuoresta asti perse hiessä töitä, enkä siltikään kasvanut tuollaiseksi saituriksi, vaan päin vastoin. Pienestä pitäen halusin ilahduttaa perhettäni edes pienillä varoihini silloin sopivilla lahjoilla.

Vierailija
97/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisvanhaan mies teki kihlat tuomesta. Eli taitteli siitä kuoresta sormuksen. Että lähdetäänpä siitä.

Vierailija
98/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisvanhaan mies teki kihlat tuomesta. Eli taitteli siitä kuoresta sormuksen. Että lähdetäänpä siitä.

Jotkut köyhät maalaiset.

Vierailija
99/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä katkera kääpä pas ka.

Minun isäni kuoli ollessani pieni, ja olen tehnyt leipäni ja nykyisen elintasoni eteen nuoresta asti perse hiessä töitä, enkä siltikään kasvanut tuollaiseksi saituriksi, vaan päin vastoin. Pienestä pitäen halusin ilahduttaa perhettäni edes pienillä varoihini silloin sopivilla lahjoilla.

Tämä.

Minun isä oli pettävä alkoholisti, jolta ei kyllä mitään lahjoja tai muitakaan vähemmän materialistisia rakkauden osoituksia herunut. Eipä ainakaan päässyt tottumaan liian hyvään tämä primpsenssa. 😂

Mies halusi ilahduttaa ostamalla ja valitsemalla sormuksen itse ja minulle se sopi. Itsekin välillä hemmottelen miestä arvokkailla lahjoilla ihan omilla työstäni ansaitsemilla rahoilla. Mikäs siinä, kun rahaa jää ylimääräiseen ja tykätään toisistamme.

Vierailija
100/107 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siihen nykyiseen sitten istuttaa vaikka jonkun hienon timantin? Luin juuri, että useimmiten se onnistuu. Voisi olla kiva vuosipäivän juhlistus.

Tämä on kiva idea. Säilyisi se aito, alkuperäinen sormus, mutta saisi siitä itseä miellyttävämmän.