Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen surullinen, jos hän saa halvan kihlasormuksen?

Vierailija
29.07.2023 |

Ei kaikilla ole varaa.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torissa myydään käytettynä laadukkaan oloisia sormuksia

Käytetty on halveksuntaa jo.

Minäkin voin myydä sinulle sormuksen. Paksu kultasormus.

Liitossa oli alkoholismia ja perheväkivaltaa. Parista molemmat tekivät lopulta itsemurhan. Haluatko ostaa? Tarvitsisin rahaa niin voisin pistää tuon kiertoon.

Riittääkö 50.000-200.000 sormus? 90 päivää morsiamessa Anfisalle kelpasi tuosta hintaluokasta.

Vierailija
22/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liitossa oli alkoholismia ja perheväkivaltaa. Parista molemmat tekivät lopulta itsemurhan. Haluatko ostaa? Tarvitsisin rahaa niin voisin pistää tuon kiertoon.

Nyt kun tarkemmin ajattelen niin minunkin elämäni on ollut pelkkää paskaa ja väkivaltaa enkä tiedä jaksanko tätä enää. Ei kai.. olisiko tosiaan fiksua hankkiutua eroon tuosta sormuksesta? Jos vanhuusvuosilleni edes saisin jotain hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies halusi antaa n. 40e sormuksen. En huolinut sitä.

Saathan sä ostaa Torista muutamalla satasella paremman sormuksen. Sano kavereille miehen ostaneen.

N. 200e sormus käy.

Sano miehelle lähteväsi hakemaan varakkaampaa seuralaista. Jossain vaiheessa sormus asia tulee uudelleen pinnalle. Miehellekin olisi varmasti mukavampi deitata omalta tasoltaan olevaa naista.

Vierailija
24/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan oikeasti puisen sormuksen, niitäkin kuulemma valmistetaan vedenkestäviksi. Rakastan luontoa ja tuo on ekologisempi kuin hopeiset ja kultaiset.

Vierailija
25/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö 50.000-200.000 sormus? 90 päivää morsiamessa Anfisalle kelpasi tuosta hintaluokasta.

No minä just kirjoitin tuon että kunhan ei aiheuta allergiaa ja kositaan niin kelpaa. En tosiaan ole Anfisa. Mutta käytetty ei ikinä.

Mulle käy vaikka suklaamunan sormus jos mun sormi ei siitä turpoa, mutta käytettyä en halua vaikka maksais miljoonan. No en kyllä uuttakaan sen hintaista koska musta se on vaan typerää pistää semmoinen raha koristeisiin.

Mut halusi kerran kihlata yksi mies. Sanoi että eikö mentäis, hän sais kaverilta halvalla sormukset. Ei kiinnostanut, tosi hyvä enne niillä sormuksilla.

Muuten, olikohan kyse siitä kaverista joka kuoli, ja nyt tämä kosijakin kuoli pari vuotta sitten....

Vierailija
26/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kihlasormukset ovat tyypillisesti kultaisia, sileitä ja ilman jalokiviä. Vihkisormus saattaa sitten olla näyttävämpi.

Ap on taas lukenut jenkkipalstoja.

Vierailija
27/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa kelpaisi. En muutenkaan käytä sormuksia, joten korurasiassa on sen paikka kuitenkin. Kyllä se rakkaus pysyy ilman sormuksiakin.

Vierailija
28/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain arvokoruja enkä suostu vastaanottamaan mitään muutakaan rihkamaa, joten olisi mieheltä tahallista urpoutta yrittää tarjota jotain krääsäsormusta.

Vierailija
29/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni ei ole kihlasormusta laisinkaan ja vihkisormuskin maksoi vain 40 (maksoin sen ja miehen sormuksen). 

Vierailija
31/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saathan sä ostaa Torista muutamalla satasella paremman sormuksen. Sano kavereille miehen ostaneen.

N. 200e sormus käy.

Sano miehelle lähteväsi hakemaan varakkaampaa seuralaista. Jossain vaiheessa sormus asia tulee uudelleen pinnalle. Miehellekin olisi varmasti mukavampi deitata omalta tasoltaan olevaa naista.

Susta 200e on liikaa sormuksesta? Vaikka mulle käykin se halvin allergiaturvallinen, siis mitä ne nyt jonkun kympin on ne sileät ilman mitään rumia kiviä, niin jos mies sanois ettei se minun sormukseeni suostuisi laittamaan kahtasataa, niin tosiaan hakekoon mies sitten sen paremman :D

Vierailija
32/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä just kirjoitin tuon että kunhan ei aiheuta allergiaa ja kositaan niin kelpaa. En tosiaan ole Anfisa. Mutta käytetty ei ikinä.

Mulle käy vaikka suklaamunan sormus jos mun sormi ei siitä turpoa, mutta käytettyä en halua vaikka maksais miljoonan. No en kyllä uuttakaan sen hintaista koska musta se on vaan typerää pistää semmoinen raha koristeisiin.

Mut halusi kerran kihlata yksi mies. Sanoi että eikö mentäis, hän sais kaverilta halvalla sormukset. Ei kiinnostanut, tosi hyvä enne niillä sormuksilla.

Muuten, olikohan kyse siitä kaverista joka kuoli, ja nyt tämä kosijakin kuoli pari vuotta sitten....

Älä tapaile itaria miehiä

Vierailija
33/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileä , yksinkertainen, kultainen. Halpa . Ei rahasta kiinni, mutta on käytännöllinen , ajaton, ajaa asiansa.

Vierailija
34/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 200e sormus käy.

Susta 200e on liikaa sormuksesta? Vaikka mulle käykin se halvin allergiaturvallinen, siis mitä ne nyt jonkun kympin on ne sileät ilman mitään rumia kiviä, niin jos mies sanois ettei se minun sormukseeni suostuisi laittamaan kahtasataa, niin tosiaan hakekoon mies sitten sen paremman :D

Yksinkertaisesti tossa vaiheessa on parempi erota. Usko huvikseen noinkin pienet seikat nousee jossain vaiheessa esille. Parisuhteeseen ei ole tervettä jättää selvittämättömiä juttuja.

Vierailija
35/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän se itselle ostetaan, joten mitä se sinulle kuuluu minkä ostaa?

Ei kyllä normaalisti.

Vierailija
36/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset on, toiset taas eivät ole. jotkut naiset eivät halua kihlasormusta lainkaan.

Ei voida yleistää kaikkia naisia, koska jokainen nainen on yksilö. Se on vähän, kuin kysyisi miehiltä "tykkääkö miehet formuloista". Jotkut tykkää, toiset ei.

Siinä ei ole mitään väärin jos joku nainen tahtoo kalliin kihlasormuksen, ihan samalla ei ole mitään väärää jos joku nainen tahtoo halvan kihlasormuksen, tai ei lainkaan. 

Jos et halua antaa kallista kihlasormusta naisellesi, niin älä seurustele naisen kanssa joka tahtoo kalliin sormuksen.

Vierailija
37/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sileä , yksinkertainen, kultainen. Halpa . Ei rahasta kiinni, mutta on käytännöllinen , ajaton, ajaa asiansa.

Kenenkään ei sentään pidä ruveta lainoilla/pikavipeillä hankkimaan sormuksia.

Ehdotan, että kihlaaja ottaa asian esille naisensa kanssa. Jos naiselle ei halpa sormus käy, niin sitten ei mennä kihloihin, vaan ollaan kiitollisia, että ajoissa huomattiin arvojen erilaisuus.

Tosirakkaus ei sormuksen hintaan kaadu kihlatessa.

Tunnen pariskunnan, joka hankki alle kympin renkaat, ja mies vielä keräsi kolehdin senkin hankkimiseksi. Avioliittoa on nyt vuosikymmeniä takana ja onnellisia ovat, vaikka muut epäilivätkin nuoren liiton kestävyyttä.

Vierailija
38/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yo-lahjaksi nykyiseltä exältä timanttisormuksen. Melkein anoppi oli sitä mieltä, että siitä saa hyvän kihlasormuksen. Juu, ei saanut eikä exäkään saanut sormusta erotessa takaisin, vaikka vaati sitä. Lojui vuosia korurasian pohjalla, kunnes möin sen ja ostin pullon samppanjaa.

Vierailija
39/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä koko se vasta v***ttaakin!!

Vierailija
40/107 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tietäen ostaisi halvan niin minulle kihlattuna tulisi olo ettei mies rakasta eikä välitä minusta naisena eikä muutenkaan. Jos mies sanoo ettei ole varaa niin se on vain typerä tekosyy, koska aina voit tehdä enemmän töitä tai säästää, jotta saa ostettua mieluiset sormukset.