Mikä olisi mukavin osa-aikainen työ?
Millaisia töitä teidän kokemuksenne perusteella kannattaa etsiä?
Ravintola-ala, siivous ja henkilökohtaisen avustajan työt on tullut tehtyä. Ei enää kiitos. Haluaisin jotain työtä minkä jälkeen en ole ihan puhki.
Kommentit (38)
Ite oon postinlajittelijana Pasilan Postikeskuksessa yötyössä 4 pvää viikossa. Tykkään paljon. Siisti sisätyö ja yölisät
Vierailija kirjoitti:
Haluatko työskennellä yksin vai et? Ulkona vai sisällä?
Jos yksin ja ulkona, niin postin/mainosten jakaja.
Jos ryhmässä ja sisällä, niin myyjä. Tosin myyjäksi ei niin vain mennä jos ei ole mitään aikaisempaa kokemusta alalta.
Hmm, en osaa sanoa. Kumpikin käy.
Postin jakoa olen harkinnut, mutta ei täällä ole ikinä auki kuin varhaisjakelun paikkoja, ja minulla ei ole autoa.
Olen kyllä huomannut, ettei myyjän paikkoja saa millään. Varmaan ikäkin vaikuttaa (olen keski-ikäinen).
Puhelinmyyjänä voi jonkun mielestä olla mukavaa. Jos sillä leipänsä aikoo tienata, niin pitää olla aivan erityinen myyntitykki.
Varastotöitä voi usein tehdä osa-aikaisena, ja saattaa olla ihan jees. Voi kyllä olla fyysisesti raskastakin.
Valtion virkamiestyötä Pasilassa voi tehdä myös osa-aikaisena. Helsingin kaupungilla voi tehdä myös toimistosihteerin työtä osa-aikaisena Pasilassa. Kun olet noin rakastunut Pasilaan niim siellähän on vaikka mitä työpaikkoja, joita boi tehdä osa-aikaisena, myös valtiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ryhmässä ja sisällä, niin myyjä. Tosin myyjäksi ei niin vain mennä jos ei ole mitään aikaisempaa kokemusta alalta.Hmm, en osaa sanoa. Kumpikin käy.
Postin jakoa olen harkinnut, mutta ei täällä ole ikinä auki kuin varhaisjakelun paikkoja, ja minulla ei ole autoa.
Olen kyllä huomannut, ettei myyjän paikkoja saa millään. Varmaan ikäkin vaikuttaa (olen keski-ikäinen).
Suurin osa myyjän töistä on osa-aikaisia. Ehkä olet hakenut vain kokoaikatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ryhmässä ja sisällä, niin myyjä. Tosin myyjäksi ei niin vain mennä jos ei ole mitään aikaisempaa kokemusta alalta.Hmm, en osaa sanoa. Kumpikin käy.
Myyjän töihin ei ihan oikeasti niin vain mennä, jokaiseen paikkaan on todella paljon hakijoita.
Entä varhaisjakelu pyörällä oman kotisi läheltä?
Monet yritykset hakevat asiakasneuvojia puhelintyöhön osa-aikaisiksi. Se voi olla mukavaa, jos tykkää jutella ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Valtion virkamiestyötä Pasilassa voi tehdä myös osa-aikaisena. Helsingin kaupungilla voi tehdä myös toimistosihteerin työtä osa-aikaisena Pasilassa. Kun olet noin rakastunut Pasilaan niim siellähän on vaikka mitä työpaikkoja, joita boi tehdä osa-aikaisena, myös valtiolla.
Nyt sekoitat minut johonkin muuhun, en asu Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin nimenomaan osa-aikaisia töitä, kuten otsikossakin taisin jo ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjän töihin ei ihan oikeasti niin vain mennä, jokaiseen paikkaan on todella paljon hakijoita.
Entä varhaisjakelu pyörällä oman kotisi läheltä?
Täällä kaikissa tuollaisissa ilmoituksissa edellytetään aina autoa. Asun myös vähän syrjäisellä alueella.
Aloituksen pointtinei oikeastaan ollut, mitä kaikkia osa-aikaisia töitä voisin hakemalla hakea, vaan että mitkä olette kokeneet mukaviksi.
En jaksa enää jatkuvaa stressiä ja lisäksi vielä fyysistä uupumusta vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Monet yritykset hakevat asiakasneuvojia puhelintyöhön osa-aikaisiksi. Se voi olla mukavaa, jos tykkää jutella ihmisten kanssa.
Aika nopeasti asiakasneuvojat saavat kenkää kun ääni ei miellytä asiakasta, jokin neuvo ei miellyä asiakasta tai persoona ei vaan miellytä asiakasta.
Todellisuudessa joka alalla on myös osa-aikaisia, vaikka joku todellisuudesta vieraantunut ei ehkä sitä tiedä. Ehkä on jäänyt yleissivistys ja yleinen elämänkokemus puolitiehen?
Mullekin jotain, missä ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen pointtinei oikeastaan ollut, mitä kaikkia osa-aikaisia töitä voisin hakemalla hakea, vaan että mitkä olette kokeneet mukaviksi.
En jaksa enää jatkuvaa stressiä ja lisäksi vielä fyysistä uupumusta vuodesta toiseen.
Mitä se sulle kuuluu minkä kukakin kokee mukavaksi. Pitäisit vaan huolta omista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu minkä kukakin kokee mukavaksi. Pitäisit vaan huolta omista asioista.
No samalla logiikalla tällä palstalla ei saisi kysyä kirjasuosittelujakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paha puhevika, joten tuskin kelpaisinkaan noihin töihin
Vierailija kirjoitti:
Ite oon postinlajittelijana Pasilan Postikeskuksessa yötyössä 4 pvää viikossa. Tykkään paljon. Siisti sisätyö ja yölisät
Paljon kuukaudessa liksaa?
Jos ryhmässä ja sisällä, niin myyjä. Tosin myyjäksi ei niin vain mennä jos ei ole mitään aikaisempaa kokemusta alalta.