Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuille hiuksille shampoo ja hoitoaine!

Vierailija
28.07.2023 |

Te kenellä on perus suomalainen ohut hisulaatu ja nykyään joka päivä hyvä hiuspäivä. Mitä suosittelette?

Meen maanantaina kampaajalle leikkautamaan kerroksia ja lyhyemmäks tätä onnetonta hiirenhäntää

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin hankalaa nii vetäse kaljuks. Mktrn selviit elämästä noin muuten jos hiukset on ongelma

Vierailija
2/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole ohuita hiuksia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kerrostaa ohuita hiuksia. Ohenee entisestään.

Vierailija
4/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut hiukset jo luonnostaan, mutta apteekissa myytävä Biorion-shampoo tuuheuttaa hiuksia entisestään, suosittelen sitä. ei tee hiuksia tahmaisiksi ja on edullista verrattuna kampaamotuotteisiin.

Vierailija
5/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sulfaatittomia shampoita, ellei halua päätä pitkin valuvaa limalettiä.

Vierailija
6/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään ole ohuita hiuksia?

Ap

Mulla on. Paras shampoo on ollut tämä https://www.lush.fi/product/4639/wasabi-shan-kui--shampoo ja https://www.lush.fi/product/101/big-shampoo. Ainoat joilla on olleet ihan oikea, huomattava ero hiusten tunnussa hyvään suuntaan.

Vierailija
7/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista tuuheuttavista shampoista tai hoitoaineista oo oikein mihinkään. Halpa tai kallis, ihan sama. Tuuheuttavalla kuivashampoolla tai muotovaahdolla oon jonkinlaisen illuusion tuuheudesta pystynyt saavuttamaan.

Vierailija
8/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkautan tasaisen reunan, kerrokset ohentaa latvoja entisestään! Kaikki kokeilemani volume-aineet tekevät lasimaisista hiuksista takkuiset ja kiillottomat, otan mieluummin sen kiillon ja lättänän tukan. Ja kuohkeutta saan aikaiseksi, kun illalla suihkun jälkeen laitan vähän muotovaahtoa ja käärin pyyhekuivat hiukset donitsin ympäri ja nukun nutturan kanssa. Aamulla tukka on kihara ja muhkea.

Vierailija
9/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei mitään shag hairia, mutta latvaan voi pyytää "aikuisten kerrostusta". Mun kampaaja osaa tämän loistavasti. Runsaasti kerrostettu ohut tukka näyttää Suomen säässä kamalalta, on pipot ja huput, rankkasateet ja tuulet. 

Vierailija
10/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Famon palashampoota? Itse voin lämpimästi suositella, pitkätkin hiukset saavat kuohkeutta, joten luulisi toimivan lyhyillä hiuksilla vielä paremmin. Hoitoainettakaan ei välttämättä tarvitse käyttää tuon shampoopesun jälkern. :)

Vierailija
11/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut hiukset jo luonnostaan, mutta apteekissa myytävä Biorion-shampoo tuuheuttaa hiuksia entisestään, suosittelen sitä. ei tee hiuksia tahmaisiksi ja on edullista verrattuna kampaamotuotteisiin.

Vain apteekissa myytävät Platur 39. Tuoteet kasvatavat tuhentavat hiuksia. On ihan öljykin tai vastaava jota laitat päänahkaasi.Tunnet kuin hiukset alkaa kasvaa lisää noin 1 -2kk.sormia pistele sänki.Vahat rouvat kota puisto suositteli.Kunvalitin ohuista hiuksistani.Aina kanatta ihan kaikessa rohkeasti kysyä apteeksta asioiota ihan mitä vaan.Ei ne pure,ei pakko myy.Esiteitäkin antaa jos pyydät eri esim,tuoteista hiusten kasvuun.

Vierailija
12/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Living proof full-shampoo.

Vierailija
13/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei? Olin miettinyt tätä leikausta, kerrostetyu leikkaus, naisella sininen paita päällä, löytyy kunhan scrollaa alas.

https://www.schwarzkopf.fi/artikkelit/hiusten-muotoilu/vinkit-ja-neuvot…

Minkälainen malli kannattaa leikata?

Ap

Vierailija
14/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei? Olin miettinyt tätä leikausta, kerrostetyu leikkaus, naisella sininen paita päällä, löytyy kunhan scrollaa alas.

Ap

Nää "hiustyylit ohuthiuksisille"-artikkelit on kyllä mainioita kun niissä kuvat on sitten tuollaisista leijonanharjahiuksista. IKINÄ ei ole kuvaa miltä ne näyttävät oikeasti ohuthiuksisilla.

Vierailija
15/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En oo mikään asiantuntija mutta mulle parturi on sanonu niin ja kyllähän sen oikeastaan maalaisjärkikin sanoo että jos ohuet hiukset ja lisää vaan leikkaa pois ni mitä jää jälelle? Joutuu ehkä vaan laittelemaan ja väkertelemään jos haluaa tuommoista kuvan mukaista lookkia ja onnistuuko sittenkään.

Vierailija
16/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain apteekissa myytävät Platur 39. Tuoteet kasvatavat tuhentavat hiuksia. On ihan öljykin tai vastaava jota laitat päänahkaasi.Tunnet kuin hiukset alkaa kasvaa lisää noin 1 -2kk.sormia pistele sänki.Vahat rouvat kota puisto suositteli.Kunvalitin ohuista hiuksistani.Aina kanatta ihan kaikessa rohkeasti kysyä apteeksta asioiota ihan mitä vaan.Ei ne pure,ei pakko myy.Esiteitäkin antaa jos pyydät eri esim,tuoteista hiusten kasvuun.

Ilmeisesti tää platur on kuuriluonteinen? Ootko käyttäny jatkuvasti vai vaihtanu kuurin jälkeen johonkin muuhun?

Kaikilla on hyvi ehdotuksia!

Ap

Vierailija
17/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nää "hiustyylit ohuthiuksisille"-artikkelit on kyllä mainioita kun niissä kuvat on sitten tuollaisista leijonanharjahiuksista. IKINÄ ei ole kuvaa miltä ne näyttävät oikeasti ohuthiuksisilla.

No voi hitto, mitäs mun nyt kannattaa tehdä? Joku kiva leikkaustyyli olis kiva "ei mikään nalki hiuksiin" pidän yleensä hiuksia kiinni. Sopiiko otsahiukset?

Vierailija
18/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ennemmin muotoilutuotteet on se juttu kuin shampoot. Kysy kampaajaltasi, kun menet sinne. Paras hiusmalli on pitkä polkka, ehkä vähän takaa pidempi kuin edestä.

Vierailija
19/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ennemmin muotoilutuotteet on se juttu kuin shampoot. Kysy kampaajaltasi, kun menet sinne. Paras hiusmalli on pitkä polkka, ehkä vähän takaa pidempi kuin edestä.

Käytän four reasonin root sprayta ja tuuheuttavaa muotovaahtoa. Mitään älyttömän lyhyttä hiusmallia en haluaisi. Ikää on tosiaan sen 25v, joten en usko että omaan tyyliin sopisi

Vierailija
20/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei mitään shag hairia, mutta latvaan voi pyytää "aikuisten kerrostusta". Mun kampaaja osaa tämän loistavasti. Runsaasti kerrostettu ohut tukka näyttää Suomen säässä kamalalta, on pipot ja huput, rankkasateet ja tuulet. 

Millainen on aikuisten kerrostus?

Sivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän