Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole missään facessa, instassa, twitterissä..muita?

Vierailija
28.07.2023 |

Oletko jäänyt jostain pois?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En somessa... jään joitain sukupäivityksiä vaille. En tahdo jakaa kaikille... asioitani.

Email ja älypuhelin on. Soitto ja tekstiviesti. Näillä pärjää. Kirjoitan kirjeitä ja kortteja.

Vierailija
42/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp on kätevä viestittelytapa, mutta juuri sen olen kokenut kaikkein kuormittavimmaksi. Puhelinta ei voi lukea rauhassa, kun viestiä pukkaa ja aina niihin pitäisi jotenkin reagoida. Someen voi kirjautua silloin, kun itseään huvittaa. Puhelin on taas arjessasi koko ajan esillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset antavat yksityisen elämänsä ilmaiseksi. En ole koskaan ymmärtänyt tätä.

En mäkään.

Enkä mä🕷

Vierailija
44/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoastaan messengerissä, ja siinäkin vain yhden ryhmäkeskustelun takia. Minulla on face profiili messengerin takia, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä enkä osaakkaan käyttää facea. En ole missään wapissa, instassa, snäppissä, jne...

N.21

Vierailija
45/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee montaa vuotta enää niin Somettomuus tulee muotiin.

Vierailija
46/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet viisas.

Hän käy vauvapalstalla, joten ei mitenkään viisas. Typerämpi ja luultavasti ilkeämpi luonne kuin keskiverto Facebookin tai Instagramin käyttäjä joka ei hillu tällaisilla anonyymeillä palstoilla.

Sinä siis hillut kaikissa näissä.

Vierailija
47/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vältellyt nämä kaikki vielä toistaiseksi. Saa nähdä, miten muuttuu kun lapset kasvaa, ja pakko ottaa sovellutuksia, että näkee mitä touhuavat..

Vierailija
48/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mutta en tietenkään omalla nimellä ja kuvalla!

Vierailija
49/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on jo muodissa. Muutaman vuoden päästä sinne palaillaan varmaan takaisin. Ne jotka tarpeelliseksi kokee. 

Vierailija
50/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet viisas.

Hän käy vauvapalstalla, joten ei mitenkään viisas. Typerämpi ja luultavasti ilkeämpi luonne kuin keskiverto Facebookin tai Instagramin käyttäjä joka ei hillu tällaisilla anonyymeillä palstoilla.

Mikäs sinä sitten oot? Ihan samanlainen vauvailija itsekin muita arvostelemassa, hupaisaa! :D

Niin? En kai muuta väittänytkään? Typeräähän tämä täällä käyminen on ja paljon vahingollisempaa mielelle kuin perus some tuttavapiirin kesken, tosin en sillä tavalla paatunut ja vihainen ole kuin moni täällä, täällähän näkee tosi karua tekstiä jatkuvasti.

Niin karua, että en pidä mitenkään parempana käydä täällä kuin esim. Facebookissa..

Joo, mukavampi minustakin on seurata maailmanmenoa Facebookin kautta. Siellä ihmisillä on kuitenkin jonkunlainen kohteliaisuus tallella, kun täytyy omalla profiililla olla. Ja jos ei ole, sellaiset voi ohittaa. 

Vierailija
51/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei fiksu. Vielä kun pysyisit täältäkin poissa.

Vierailija
52/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Muualla somessa en ole ollut kuin fb:ssä, ja senkin postin about vuosi sitten. Täysin turha mesta sekin.

Musta ig ja tiktok on kyllä pahimmat, oikeesti myötähävettää mitä kaikkea pskaa aikuisetkin ihmiset niissä julkisesti jakavat.

Vierailija
53/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jälleen kerran näin naisen ylittävän kadun kaukana suojatiestä ja kännykkää selasi kiivaasti. Kohta on hengetön tuo somesta riippuvainen ihmisparka. Hautakivessä teksti: Kuoli tehdessään sitä, mitä rakasti.

Vierailija
54/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään jälleen kerran näin naisen ylittävän kadun kaukana suojatiestä ja kännykkää selasi kiivaasti. Kohta on hengetön tuo somesta riippuvainen ihmisparka. Hautakivessä teksti: Kuoli tehdessään sitä, mitä rakasti.

Puhelinta voi käyttää muuhunkin kuin somen selaamiseen 🙄

Vierailija
55/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu . . joka päivä postaan uudet kuvat ja lasken tykkäyksiä

Vierailija
56/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa olin silloin kun se oli vielä aika uusi juttu. Lähdin sieltä muutaman vuoden päästä, enkä sen jälkeen ole ollut missään. Paitsi näissä keskustelupalstoissa, mutta nää nyt on kuitenkin eri asia.

Vierailija
57/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on jo muodissa. Muutaman vuoden päästä sinne palaillaan varmaan takaisin. Ne jotka tarpeelliseksi kokee. 

Uniikit lumihiutaleet. 

Vierailija
58/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facessa olin silloin kun se oli vielä aika uusi juttu. Lähdin sieltä muutaman vuoden päästä, enkä sen jälkeen ole ollut missään. Paitsi näissä keskustelupalstoissa, mutta nää nyt on kuitenkin eri asia.

Niin lukea täällä huuhaa provoja. 

Vierailija
59/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut missään somessa.

Whatsapp on kyllä käytössä.

Mies 40v

Vierailija
60/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinta voi käyttää muuhunkin kuin somen selaamiseen 🙄

Silmiä voi käyttää ulkona liikkuessa muuhunkin kuin ruudun tuijottamiseen, jos haluaa pysyä hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan