Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole missään facessa, instassa, twitterissä..muita?

Vierailija
28.07.2023 |

Oletko jäänyt jostain pois?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne ketään, joka olisi niissä.

Vierailija
22/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet viisas.

Hän käy vauvapalstalla, joten ei mitenkään viisas. Typerämpi ja luultavasti ilkeämpi luonne kuin keskiverto Facebookin tai Instagramin käyttäjä joka ei hillu tällaisilla anonyymeillä palstoilla.

Mikäs sinä sitten oot? Ihan samanlainen vauvailija itsekin muita arvostelemassa, hupaisaa! :D

Niin? En kai muuta väittänytkään? Typeräähän tämä täällä käyminen on ja paljon vahingollisempaa mielelle kuin perus some tuttavapiirin kesken, tosin en sillä tavalla paatunut ja vihainen ole kuin moni täällä, täällähän näkee tosi karua tekstiä jatkuvasti.

Niin karua, että en pidä mitenkään parempana käydä täällä kuin esim. Facebookissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet viisas.

Hän käy vauvapalstalla, joten ei mitenkään viisas. Typerämpi ja luultavasti ilkeämpi luonne kuin keskiverto Facebookin tai Instagramin käyttäjä joka ei hillu tällaisilla anonyymeillä palstoilla.

Jaa..olet näköjään itse syvällä näissä sovelluksissa..paraneminen alkaa tosiasioiden tunnustamisesta...

Anonyymit nettipalstat on pahimpia, ei missään ole näin myrkyllistä ilmapiiriä kuin näissä.

Olen välillä miettinyt, että onko osa kirjoittelijoista edes ihmisiä vai jotain vihabotteja?

Vierailija
24/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet viisas.

Mikäs sinä sitten oot? Ihan samanlainen vauvailija itsekin muita arvostelemassa, hupaisaa! :D

Niin? En kai muuta väittänytkään? Typeräähän tämä täällä käyminen on ja paljon vahingollisempaa mielelle kuin perus some tuttavapiirin kesken, tosin en sillä tavalla paatunut ja vihainen ole kuin moni täällä, täällähän näkee tosi karua tekstiä jatkuvasti.

Niin karua, että en pidä mitenkään parempana käydä täällä kuin esim. Facebookissa..

Kuinka sokea olet omalle toiminnallesi? Arvelet ventovieraan ihmisen olevan todennäköisesti typerä ja ilkeä ja sanot ettet ole paatunut ja vihainen ja arvostelet muiden karua tekstiä.

Vierailija
25/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facessa, instagramissa enkä twitterissä.

Onneksi.

m

Vierailija
26/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet viisas.

Kuinka sokea olet omalle toiminnallesi? Arvelet ventovieraan ihmisen olevan todennäköisesti typerä ja ilkeä ja sanot ettet ole paatunut ja vihainen ja arvostelet muiden karua tekstiä.

En ole väittänyt olevani viisas - kuten ei ole kukaan, joka käy täällä.

Naurettavaa kuvitella olevansa jotenkin fiksumpi kuin muiden somealustojen käyttäjät, jos käy tällaisessa paikassa.

Sitten voisin jo arvostaa ja pitää viisaana, jos ei käyttäisi nettiä ollenkaan ;)

Ainakaan muuhun kuin tiedonhaun tukena.

Vierailija
27/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ap! Mielikuvani noista on teennäinen ja pinnallinen. Ja tyhjä.

Vierailija
28/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Syvällisempää käydä nettipalstoilla joiden keskustelut pyörii lähinnä milloin minkäkin vihaamisen ja ääripäiden välillä.

Vierailija
29/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekopirteätpirkot on kaikkialla, valehtelulla ei ole mitään rajaa.

Vierailija
30/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään facessa, instassa, tiktokissa, yms mitä näitä nyt on. Facebook minulla oli aikoinaan mutta en koskaan julkaissut siellä yhtään kuvaa itsestäni. Whatsappia käytän viestittelyyn ja vauvapalstaa luen huvikseni.

N 27

Vierailija
31/81 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset antavat yksityisen elämänsä ilmaiseksi. En ole koskaan ymmärtänyt tätä.

Vierailija
32/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään.

Vierailija
33/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla kahvilassa vuodatat kavereillesi asiasi. Kenelle sitä elämänsä antaa, jos somessa on parikymmentä läheisintä ystävää eikä sivut ole julkiset? Jotkut voivat asua, vaikka toisella puolella maapalloa ja ihan kiva silloinkin on ystäviin yhteyttä pitää. 

Vierailija
34/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on somellisia ja somettomia ystäviä. Pinnallisina pidän ainoastaan ihmisiä, jotka nostavat itsensä muiden yläpuolelle. 

Vierailija
35/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebooktili mulla on ollut (en pääse kirjautumaaan sille enää) väärällä nimellä. Muita ei ole.

N51

Vierailija
36/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ollut facessa IG:ssä. Poistanut molemmat.

Facessa kukaan ei tykännyt tai kommentoinnut mun kuvia ja tosi moni ihminen "siivosi" minut pois kaverilistoistaan parin kuukauden kuluessa. Sukulaiset ym tutut päivittivät kaiki asiansa tuonne. Esim. Kuntosalille kun mentiin, niin piti ottaa kuva perseestä peilin kautta ja teksti "salil eka, salil vika". Sitten se keräsi satoja kommentteja ja tykkäyksiä tyyliin "sinä ihana!" 

IG:ssä vähän sama juttu. Oli jotain teinityttöjä kesätyöntekijöinä ja tietenkin kinusivat ja kyselivät, olenko IG:ssä. Ja vastasin, että olen. Sitten kysyttiin, Että voiko alkaa seuraamaan. Ja sitten alkoivat seuraamaan. Ja minä sitten kohteliasiuudesta seurasin takaisin. Parin viikon päästä eivät enää seurannetkaan. Olivat vaan keräämässä itselleen näitä seuraajia. 

... joo ei kiitos.  

Vierailija
37/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että kuinka vähän ihmiset välittää yksityisyydestänsä? Somessa henkilökohtaista elämää ja sitten linkedinissä työhistoria. Järkyttävä määrä henkilökohtaista tietoa julkisesti saatavilla ja someyrityksille hyödynnettävää materiaalia eli rahaa.

Vierailija
38/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok? 

Vierailija
39/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet viisas.

Jaa..olet näköjään itse syvällä näissä sovelluksissa..paraneminen alkaa tosiasioiden tunnustamisesta...

Anonyymit nettipalstat on pahimpia, ei missään ole näin myrkyllistä ilmapiiriä kuin näissä.

Olen välillä miettinyt, että onko osa kirjoittelijoista edes ihmisiä vai jotain vihabotteja?

Me ollaan trolleja kaikki

Kun oikein silmin katsotaan

Me ollaan trolleja

Elämän

Ihan jokainen 🎶

Vierailija
40/81 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Facebookin liittymistä olin tosi paljon pimennossa mitä sukulaisille kuuluu. Nyt tulee pidettyä sukulaisiin enemmän yhteyttä ihan vaan Facebookin kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi